Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewone zwarte maskers. Ik heb hier al eens een verslagje van geplaatst zie post 281. Ik weet niet hoe ik die hier kan delen.

Als je op het post nr (#xxxx rechtsboven) klikt krijg je de gewenste link. Die kun je dan middels kopiëren-plakken invoegen in je bericht.
 
Iemand al eens naar een Masquerade middag geweest? Wat voor maskers zijn dat?
Een soort van maskers zoals in de film Eyes Wde Shut.🎭 Als je dat in Google intikt en zoekt op Afbeeldingen, dan krijg je vanzelf allerlei types. Allicht de goedkopere varianten maar dan heb je in elk geval een idee.

Iemand die weet of de Topless & High Heels Party van vanavond een van de betere thema's is? 🤔 Als in dat daar meer actieve koppels op afkomen dan een gemiddelde vrijdagavond?
 
Was een leuke avond, niet veel single mannen en ben dus ruim aan bod gekomen bij twee koppels. Eerste keer bij de welgekende lange knappe brunette in netpakje en een tweede keer bij een andere brunette, Hollandse helft van een koppel dat ik nog niet eerder heb gezien. Zeer goede dansmuziek deze avond. Verder veel volk buiten met die temperatuur. Enig minpuntje was misschien dat er om 22:30 al bijna geen vlees meer te eten was en dit niet meer werd aangevuld. Ook de burgers waren om middernacht nog nergens te bespeuren. Jammer en dus met honger in de buik huiswaarts gekeerd maar wel met een voldaan gevoel 30cm lager.
 
C'était une belle soirée, pas beaucoup d'hommes célibataires et j'ai donc longuement discuté avec deux couples. Première fois avec la grande et jolie brune bien connue en costume résille et une deuxième fois avec une autre brune, la moitié néerlandaise d'un couple que je n'ai jamais vu auparavant. Très bonne musique de danse ce soir. Aussi beaucoup de gens à l'extérieur avec cette température. Le seul bémol était qu'à 22h30 il n'y avait presque plus de viande à manger et celle-ci n'était plus réapprovisionnée. Les civils étaient également introuvables à minuit. Dommage et je suis donc rentré chez moi avec la faim dans le ventre mais avec une sensation de satisfaction 30 cm plus bas.
het restaurant sluit om 22.30 uur het staat op de deur geschreven... Maar rond middernacht zijn er hamburgers en friet!!!
Aanstaande vrijdag ben ik aanwezig
 
Vandaag nog eens in Eroxx geweest.
man/vrouw verhouding was wel OK.
1 knappe slanke jonge vrouw van rond de 35. Voor de rest vrouwen 55+, de meeste zelfs 60+
Wel enkele die er nog heel goed uitzagen.

Die van 35 had natuurlijk veel werk en liet het ook over haar gaan.
Geen Braziliaantjes, wel Brigitte. Kan te maken hebben met de staking van het openbaar vervoer.

Heel actief. Vrouwen van alle mogelijke formaten, dus voor ieder wat wils.
Geen top middag, maar kon er wel mee door.
 
Was er vandaag ook prima middag gehad. Overal actie heb vooral genoten de spelende milfen aan de toog, Geil om te zien en om mee te doen.
Leken wel onverzadigbaar een paar van die geile sletten.
 
Vandaag nog eens in Eroxx geweest.
man/vrouw verhouding was wel OK.
1 knappe slanke jonge vrouw van rond de 35. Voor de rest vrouwen 55+, de meeste zelfs 60+
Wel enkele die er nog heel goed uitzagen.

Die van 35 had natuurlijk veel werk en liet het ook over haar gaan.
Geen Braziliaantjes, wel Brigitte. Kan te maken hebben met de staking van het openbaar vervoer.

Heel actief. Vrouwen van alle mogelijke formaten, dus voor ieder wat wils.
Geen top middag, maar kon er wel mee door.
De Braziliaantjes zijn er altijd met de auto hoor.
 
Gisteren in Eroxx geweest. Een heerlijke geile middag beleefd met een Limburgse knappe blonde milf met een geweldig lichaam, die heerlijk kan zoenen en nog veel meer meer. Voor herhaling vatbaar en ik hoop haar gauw weer te zien
 
Waarschijnlijk Brigitte. Dus met haar gratis binnen geraken vergeet het maar. Zij is de vlaamse versie van de Braziliaantjes als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee hoor, niet Brigitte. Ze was met een man met donker haar, ze is echt heerlijk, en we hebben het meerdere keren gedaan, alles, raak weer opgewonden als ik eraan terugdenk, we gaan elkaar gauw weer zien
 
De verhouding mannen en vrouwen klopt niet, daardoor ontstaan duw en voordring toestanden, heel onaangenaam, Ga je daar iets van zeggen? Als een aso gewoon zomaar voor je gaat staan, (de goede vrede). Het zijn niet de allochtonen, die gedragen zich heel correct. Die hetse gaat niet op. Het asociale gedrag is zo opvallend, kerels die helemaal op een dame gaan liggen zodat niemand anders er meer bij kan en dan een kwartier als een duracell konijntje bezig zijn. Ofwel de sekshelden die denken dat ze befkoningen zijn en een half uur aan de kut liggen en geen ander een momentje gunnen. Koppels, die eens iets leuks willen kunnen rekenen op een soort groeps verkrachting, trauma dus.
 
De verhouding mannen en vrouwen klopt niet, daardoor ontstaan duw en voordring toestanden, heel onaangenaam, Ga je daar iets van zeggen? Als een aso gewoon zomaar voor je gaat staan, (de goede vrede). Het zijn niet de allochtonen, die gedragen zich heel correct. Die hetse gaat niet op. Het asociale gedrag is zo opvallend, kerels die helemaal op een dame gaan liggen zodat niemand anders er meer bij kan en dan een kwartier als een duracell konijntje bezig zijn. Ofwel de sekshelden die denken dat ze befkoningen zijn en een half uur aan de kut liggen en geen ander een momentje gunnen. Koppels, die eens iets leuks willen kunnen rekenen op een soort groeps verkrachting, trauma dus.
Ik vrees een beetje dat dit een algemene trend aan het worden is in dit wereldje. De regelmatige bezoekers kunnen zich heus wel bedwingen maar ik denk eerder dat het degenen zijn die er maar 1x op een jaar van tussen kunnen glippen, zich makkelijker asociaal gaan gedragen.
Nu hierop toe zien dat alles een beetje respectvol verloopt zal alleszins geen evidente zijn.
 
kerels die helemaal op een dame gaan liggen zodat niemand anders er meer bij kan en dan een kwartier als een duracell konijntje bezig zijn. Ofwel de sekshelden die denken dat ze befkoningen zijn en een half uur aan de kut liggen en geen ander een momentje gunnen.

Bovenstaand is een brute schets, maar is wel afhankelijk van welk thema het is. Bij een gangbang maak je ook plaats en ruimte voor andere mannen. Op andere avonden kan het zijn dat er een klik is met het koppel of de dame en dat je wat meer aandacht aan elkaar geeft en minder aan de andere heren.
Zolang de dame het leuk vind is dat op een andere avond dan gangbang OK volgens mij (en zelfs op een gangbang).
De dame moet het leuk vinden en kunnen doen wat zij wil.
Als de dames het niet leuk vinden komen ze niet meer terug en heeft niemand er nog iets aan.
 
Zag dat het weer Hookergames zijn vanavond. Kent iemand toevallig een of meerdere van die verschilllende winnaressen van vorige edities van Hookergames, en weet diegene misschien of die er vanavond zal/zullen zijn? Vorige Hookergames keer was die knappe lange Hollandse brunette er helaas niet en die vrouwelijke helft van "RoDo" ook niet, dacht ik... Ben benieuwd of die er beide vanavond wel nog een keer zullen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zag dat het weer Hookergames zijn vanavond. Kent iemand toevallig een of meerdere van die verschilllende winnaressen van vorige edities van Hookergames, en weet diegene misschien of die er vanavond zal/zullen zijn? Vorige Hookergames keer was die knappe lange Hollandse brunette er helaas niet en die vrouwelijke helft van "RoDo" ook niet, dacht ik... Ben benieuwd of die er beide vanavond wel nog een keer zullen zijn.
RoDo waarschijnlijk niet.
Hebben in het gastenboek van Club Amai aangekondigd dat ze op de Kinky Friday aldaar aanwezig zullen zijn.
Ook een heel leuk feestje overigens.
 
Ik vrees een beetje dat dit een algemene trend aan het worden is in dit wereldje. De regelmatige bezoekers kunnen zich heus wel bedwingen maar ik denk eerder dat het degenen zijn die er maar 1x op een jaar van tussen kunnen glippen, zich makkelijker asociaal gaan gedragen.
Nu hierop toe zien dat alles een beetje respectvol verloopt zal alleszins geen evidente zijn.
Wel het is absoluut geen leuke ervaring als er iemand zomaar voor je gaat staan, soms zeg ik er wat van, in trent van lukt het? Of ellebogen? Helemaal shit wordt het als je zelf een vriendin meebrengt, dan heb je bijna geweld nodig om niet weggedrukt te worden, heb dan graag wel wat toezicht. Het is gewoon een klote wolvenbende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan