Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer man hopelijk volgende x , wat raad je aan Lu gelijk 20 uur daar zijn of iets later ?
Tegen 20u30. Dan kan je op je gemak iets eten en daarna de club een beetje verkennen. Drink nog wat aan de bar. Zuip je niet lam want dat heeft een averechts effect achteraf. 😉
Tegen 22u begint er in de kamers meestal wat actie te komen. Dit bouwt zich geleidelijk op. Ik heb al meegemaakt dat tegen middernacht werkelijk alles vol ligt achteraan. Ik kan helaas niet voorspellen hoe de avond zal lopen maar op vrijdag is er meestal wel veel volk. En volgens mij zijn de Hooker Games de drukst bezochte thema-avond.
💡Tip: Wees assertief op een gezonde manier en dring je vooral niet op. Ga regelmatig douchen.
Ik hoop je ervaring hier achteraf te kunnen lezen. 📝
 
Tegen 20u30. Dan kan je op je gemak iets eten en daarna de club een beetje verkennen. Drink nog wat aan de bar. Zuip je niet lam want dat heeft een averechts effect achteraf. 😉
Tegen 22u begint er in de kamers meestal wat actie te komen. Dit bouwt zich geleidelijk op. Ik heb al meegemaakt dat tegen middernacht werkelijk alles vol ligt achteraan. Ik kan helaas niet voorspellen hoe de avond zal lopen maar op vrijdag is er meestal wel veel volk. En volgens mij zijn de Hooker Games de drukst bezochte thema-avond.
💡Tip: Wees assertief op een gezonde manier en dring je vooral niet op. Ga regelmatig douchen.
Ik hoop je ervaring hier achteraf te kunnen lezen. 📝
Bedankt Lu 👍🏼 Ben sowieso chill en rustig van karakter dwing mij zelf nooit aan heb genoeg ervaring in de swing wereld ben zelf ook een ex gigolo van de fun4two 😊word ook wel Antonio Banderas genoemd 😉laat wel wat weten hoe mijn ervaring was ben zelf niet schrijftrlijk goed als jij maar zal mijn best doen om tot de kleinste details typen 😊
 
Tegen 20u30. Dan kan je op je gemak iets eten en daarna de club een beetje verkennen. Drink nog wat aan de bar. Zuip je niet lam want dat heeft een averechts effect achteraf. 😉
Tegen 22u begint er in de kamers meestal wat actie te komen. Dit bouwt zich geleidelijk op. Ik heb al meegemaakt dat tegen middernacht werkelijk alles vol ligt achteraan. Ik kan helaas niet voorspellen hoe de avond zal lopen maar op vrijdag is er meestal wel veel volk. En volgens mij zijn de Hooker Games de drukst bezochte thema-avond.
💡Tip: Wees assertief op een gezonde manier en dring je vooral niet op. Ga regelmatig douchen.
Ik hoop je ervaring hier achteraf te kunnen lezen. 📝
Ik heb het totaal verpest @Dikke Lu was in geen 5 jaar naar een parenclub geweest heb het echt verknald was te gretig te gretig en de dames zagen dat niks gelukt 🤦🏼‍♂️Maar de eigenaars zijn fantastische mensen hopelijk volgende x beter
 
FF tussendoor voor de twijfelaars: leuk feestje aan het groeien in Eroxx. Voor de liefhebbers ; grote, slanke Roos is er in visnetje verpakt....
Ik kan dit beamen, ik was er ook van 20:00 tot 23:00 en was wederom een geile avond in de dark room dit keer.

Iemand vrijdag geweest op de hooker games? Wie was de winnares dit keer?
 
J'étais à EROXX ce vendredi... Malheureusement ROSE n'était pas présente... Alors cette fois c'est une autre femme qui a gagné, mais je ne peux pas vous dire son nom ???
Il y avait une sublime blonde de 22 ans mais malheureusement elle a juste dansé = c'était quand même très agréable de la regarder !!!
J'ai fait un jacuzzi sur la terrasse extérieure... Mais trop froid pour baiser sur la terrasse = vivement les chaudes soirées d'été !!!
 
Voor de bezoekers van vrijdagavond (Hookergames). Was de franstalige dame volledig getatoeëerd (kaal geschoren) ook terug van de partij? Haar man heeft namelijk een sik.
 
Hallo weet er iemand wat de donderdag events van deze club te bieden hebben.
Zag voor aankomende donderdag de "Nina en Friends New concept".
Zijn er op deze namiddagen ook huisdames aanwezig?

Twijfel nog tss deze en de buren.

Thx alvast.

Groetjes
 
Salut, est-ce que quelqu'un sait ce que les événements du jeudi de ce club ont à offrir.
Vu le "Nina and Friends New concept" pour jeudi prochain.
Y a-t-il des dames présentes ces après-midi ?

Des doutes sur celui-ci et les voisins.

Merci d'avance.

Salutations
Lundi ou jeudi c'est pareil = juste le nom change !!!
il y a quelques femmes disponibles = sexe garanti !!!
Mais l'EROXX offre l'entrée gratuite pour les couples = parfois de très belles surprises !!!
 
Lundi ou jeudi c'est pareil = juste le nom change !!!
il y a quelques femmes disponibles = sexe garanti !!!
Mais l'EROXX offre l'entrée gratuite pour les couples = parfois de très belles surprises !!!
Ik zie op SDC dat er zich voor vanmiddag een 22 jarige Nederlandse heeft aangemeld. Misschien de 22 jarige die je vrijdag zag dansen……
 
J'étais à EROXX ce vendredi... Malheureusement ROSE n'était pas présente... Alors cette fois c'est une autre femme qui a gagné, mais je ne peux pas vous dire son nom ???
Il y avait une sublime blonde de 22 ans mais malheureusement elle a juste dansé = c'était quand même très agréable de la regarder !!!
J'ai fait un jacuzzi sur la terrasse extérieure... Mais trop froid pour baiser sur la terrasse = vivement les chaudes soirées d'été !!!
Roos was er donderdagavond in netpakje zoals Dikke Lu voor de twijfelaars die avond om 20:24 (wellicht vanuit de kleedkamers) berichtte. Ik ga ervan uit dat ze moest bijkomen aangezien ze de meeste kerels over zich heen kreeg die avond. ;) 👌

Er zijn vaker leuk uitziende dames van koppels in Eroxx op vrijdagen. Helaas doen de meesten daarvan niet veel anders dan dansen...
 
Roos was er donderdagavond in netpakje zoals Dikke Lu voor de twijfelaars die avond om 20:24 (wellicht vanuit de kleedkamers) berichtte. Ik ga ervan uit dat ze moest bijkomen aangezien ze de meeste kerels over zich heen kreeg die avond. ;) 👌

Er zijn vaker leuk uitziende dames van koppels in Eroxx op vrijdagen. Helaas doen de meesten daarvan niet veel anders dan dansen...
Ik stel mij de vraag of de dame met overvloed aan tattoo's (kaal geschoren) met partner een ingehuurd koppel is.. 🤷🏻‍♂️
Had dit graag geweten voor toekomstgericht. 😉 Nogal een zwak voor zulk type vrouw.
 
Vrijdag was een leuk feestje maar er was minder actie dan op andere Hookergames. Wellicht omdat er al veel volk op donderdag was langs geweest.
De dj van dienst creëerde een ongeziene ambiance in de zaal en kreeg (vooral) de aanwezige Hollanders een aantal keer door het dolle heen. Gelijk werden de 2 danspalen door licht beschonken vrouwen goed benut. Zulke goede sfeer heb ik in het discotheek-gedeelte nog nooit gezien. Dikke proficiat voor de dj. Ik hoop dat die nog mag komen.
Het koppel waarvan zij getatoeëerd en kort geschoren is, was er ook. Ik heb hen na het buffet niet meer gezien tot laat op de avond. Ik vermoed dat zij zich heel die tijd in de darkroom bevonden. Volgens mij komen die elke vrijdag (in een groepje van 2-3 koppels).
Ik heb geen idee wie de Hookergames deze keer gewonnen heeft of met hoeveel bandjes. Zeker al niet de winnares van de vorige 2 edities en ook niet Roos, want die waren er niet.
Voor komende vrijdag twijfel ik nog maar heel waarschijnlijk toch terug van de partij.😉 Wie gaat er nog?
 
Vrijdag was een leuk feestje maar er was minder actie dan op andere Hookergames. Wellicht omdat er al veel volk op donderdag was langs geweest.
De dj van dienst creëerde een ongeziene ambiance in de zaal en kreeg (vooral) de aanwezige Hollanders een aantal keer door het dolle heen. Gelijk werden de 2 danspalen door licht beschonken vrouwen goed benut. Zulke goede sfeer heb ik in het discotheek-gedeelte nog nooit gezien. Dikke proficiat voor de dj. Ik hoop dat die nog mag komen.
Het koppel waarvan zij getatoeëerd en kort geschoren is, was er ook. Ik heb hen na het buffet niet meer gezien tot laat op de avond. Ik vermoed dat zij zich heel die tijd in de darkroom bevonden. Volgens mij komen die elke vrijdag (in een groepje van 2-3 koppels).
Ik heb geen idee wie de Hookergames deze keer gewonnen heeft of met hoeveel bandjes. Zeker al niet de winnares van de vorige 2 edities en ook niet Roos, want die waren er niet.
Voor komende vrijdag twijfel ik nog maar heel waarschijnlijk toch terug van de partij.😉 Wie gaat er nog?
Thanks voor de update ivm het koppel. Heb met hun al 2 toffe avonden beleefd waaronder zelf een moment 1 op 1 met haar. 🤤
Op een moment was ik haar lekker doggy aan het nemen en trok ze zich terug verwijderde ze de condoom met de intentie voor bare. Maar onder het motto: zonder hoes niet in de poes. Trok ze mij af tot ik mijn verdienste netjes over haar poes moest en zou! schieten (om het zo plat te zeggen 😅). Ze wou nadien zelf geen bandjes ontvangen.. Vandaar mijn nieuwsgierigheid of ze ingehuurd zijn.
 
Ik stel mij de vraag of de dame met overvloed aan tattoo's (kaal geschoren) met partner een ingehuurd koppel is.. 🤷🏻‍♂️
Had dit graag geweten voor toekomstgericht. 😉 Nogal een zwak voor zulk type vrouw.
Nee, voor zover ik weet zijn de actieve koppels nooit ingehuurd. Ik sprak tot nu toe met enkele actieve koppels en buiten af en toe gratis inkom op sommige dagen hebben zijn geen financieel voordeel erbij. Ik vind dat ook wel prettig om te zien dat die meiden er zelf echt geil van worden en hun kerels erbij zitten en vragen of ze het lekker vinden. Als ze tenminste geneukt worden op de manier zoals ze zelf willen, hetgeen sommige kerels niet lijken te begrijpen als een meid "volgende" roept na een paar minuutjes en die kerel zegt dat hij nog niet klaar is. 🤓

Dat koppel met die kaalgeschoren slanke dame met tattoos en haar gespierde vriend die mij doet denken aan een soort van samoerai ging vroeger altijd naar Bornedries in Sint-Truiden. Ik zag hen daar vaker op vrijdagen. Maar sinds de kwaliteit daar naar beneden ging vanwege de nieuwe betaalformule komen ze op vrijdagen naar Eroxx.
 
Zeker al niet de winnares van de vorige 2 edities, want die waren er niet.
Het koppel dat de vorige 2 edities won (dus niet die van afgelopen vrijdag) waren RoDo (Ro afkorting van zijn naam, Do afkorting van Dorien dacht ik)
De eerste keer dat ze hier wonnen, was de eerste keer dat ze in Eroxx kwamen. Tot dan kwamen ze alleen maar in Amai.
Daar kan ik hen van.
Vandaag heb ik hen gezien of SG Parties in Duitsland. Meer hierover in een ander verslag.

Dorien word heel graag achtereen door verschillende mannen genomen. Ook zij durft wel eens "volgende" zeggen. En dan moet je niet riskeren om te zeggen "maar ik ben nog niet klaar", want dan is het spel in een keer gedaan voor iedereen en zal iedere andere man jou aankijken als spelverpester.
Af en toe gaat ze wel een bare, maar alleen als zij het kiest. Dus probeer het ook niet stiekem, ook dan is het spel gedaan. Met vragen is niets mis. Maar vriendelijk vragen.
Haar vriend kijkt altijd toe en ga niet in zijn gezichtsveld staan, want dan maak je geen kans meer bij Do.
Do is ook niet op haar mondje gevallen. Als je te veel opdringerig gedrag toont zal ze je negeren en iemand anders nemen.
Zij is ook iemand die wel eens de man die van op een afstand respectvol staat toe te kijken er bij neemt i.p.v. de eerste in de rij.
Op die manier zouden er meer vrouwen moeten zijn. Dan zou het wat sneller gedaan zijn met het haantjesgedrag.

Tegen hen moet je ook niet zeggen: "hoe vorige keer mocht ik wel, waarom nu niet meer". Maar eerder: "Leuke avond gehad? Hopelijk mag ik volgende keer ook nog eens met jou spelen" Met het eerste heb je alle kansen verkeken op een volgende wip, met het 2de kan het zijn dat ze jou er de volgende keer uitpikt.
Dus een beetje afwachten en vriendelijk blijven, dan mag je haar wel eens laten genieten.
Want daar draait het eigenlijk uiteindelijk om. De dames een leuke avond bezorgen zodat ze terug komen.
Als de dames geen leuke avond hebben en ze komen niet terug, dan hebben wij er als mannen ook niets meer aan.
 
Laatst bewerkt:
Hey Jokke,
Dan zijn we alvast met 2 twijfelaars, weet het dus ook niet voor morgen.
Groeten.

Hoi Dirtydenker,

Dan ben ik blij dat ik niet het enige twijfelgeval ben, dacht al dat het aan mij lag 😂.

Jij al ervaring in 1 van deze 2 clubs, of ook de eerste keer?

Weet eigenlijk nietigheid of er in Eroxx ook huisdames zijn of enkel koppeltjes?

Mag eventueel in PB.

Greetz en veel succes met je keuze en mss tot morgen 😀.
 
Terug
Bovenaan Onderaan