Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iedereen die in dit swingwereldje al wat meedraait weet dat julie 2 onzin uitkramen. Singel dames komen zelden naar een parenclub... of ze moesten worden betaald door de uitbater !! Zij krijgen geld in ruil voor een nummertje of BJ. Verdoken prostitutie, maar niets fout mee !! Wellicht ben jij niet op de hoogte hoe dat in zijn werk gaat in dit wereldje !
Klopt niet echt wat je daar schrijft.
Op vrijdag komen single dames en gekende actieve stellen gratis binnen. En, geloof het of niet, deze regel werkt. Zo liep er vrijdag een groepje van 5 sexy geklede twintigers rond, en op het terras zaten 2 luidruchtige Portugese(?) dames.(neen, deze waren niet van het huis) Of die allemaal actief zijn kan ik niet zeggen, maar als ze geen interesse hebben, zouden ze wel naar een gewone discotheek gaan. Daarnaast ken ik ondertussen een aantal bezoeksters die regelmatig langs komen en die niet enkel voor het gratis eten komen.
Op vrijdag zijn de meeste bezoekers ook jonger dan op maandag en donderdag. Dan is het meer een erotisch uitgaan. En ligt het misschien aan de vakantie, maar ik heb de indruk dat steeds meer jongeren de weg vinden naar Eroxx. Of word ik gewoon oud?
Toch niet overtuigd? Dan kom je vrijdag best zelf kijken.
 
Ik ga deze keer naar de Eroxx.
Ik kon zien of de 10 aangekondigde vrouwen goed zullen worden aanwezig.
Voor de klant is dit het belangrijke : geen leugens op de advertentie en tevreden en leeg naar huis
(Voor deze keer) , kent mijn lul geen grenzen, maar mijn hart is nog steeds trouw aan de Climax.
 
Klopt niet echt wat je daar schrijft.
Op vrijdag komen single dames en gekende actieve stellen gratis binnen. En, geloof het of niet, deze regel werkt. Zo liep er vrijdag een groepje van 5 sexy geklede twintigers rond, en op het terras zaten 2 luidruchtige Portugese(?) dames.(neen, deze waren niet van het huis) Of die allemaal actief zijn kan ik niet zeggen, maar als ze geen interesse hebben, zouden ze wel naar een gewone discotheek gaan. Daarnaast ken ik ondertussen een aantal bezoeksters die regelmatig langs komen en die niet enkel voor het gratis eten komen.
Op vrijdag zijn de meeste bezoekers ook jonger dan op maandag en donderdag. Dan is het meer een erotisch uitgaan. En ligt het misschien aan de vakantie, maar ik heb de indruk dat steeds meer jongeren de weg vinden naar Eroxx. Of word ik gewoon oud?
Toch niet overtuigd? Dan kom je vrijdag best zelf kijken.
Je bent heel naief om dit te geloven dat ze niet van of door het huis werden betaald !!! Ken dit wereldje 30 jaar !!! En nee ik kom niet kijken... omdat het gewoon niet bestaat !!! Net zo min ik naar Lourdes afreis om wonderen te aanschouwen... De bedroevige reputatie van Eroxxx op Hookers had al een knauw... en met dit soort indianenverhalen wordt dit enkel maar bevestigd. Allerlei smoezen verzinnen om mannen te lokken die dan van een koude kermis terug naar huis gaan. Zielig !!!
 
Laatst bewerkt:
Even ter herinnering. Hier gelden de algemene forumregels ook.
Het is niet de bedoeling van een ** vs ** spelletje te spelen.
De rapportages van de afgelopen dagen spreken hierin boekdelen.
Houd de posts van Eroxx en Climax gescheiden.

Opzettelijk de ene club in het topic van andere gaan afbreken is not done.
Houd het netjes zodat we geen onnodige topicbans moeten gaan uitdelen aub.
 
Even ter herinnering. Hier gelden de algemene forumregels ook.
Het is niet de bedoeling van een ** vs ** spelletje te spelen.
De rapportages van de afgelopen dagen spreken hierin boekdelen.
Houd de posts van Eroxx en Climax gescheiden.

Opzettelijk de ene club in het topic van andere gaan afbreken is not done.
Houd het netjes zodat we geen onnodige topicbans moeten gaan uitdelen aub.
Beste, het gaat mij niet om de ene of andere club, maar ik vind het gewoon niet fair als je een gastenboek hebt en je filtert dan enkel de goeie zaken of je zet zelf enkel zaken online.... Ik werk hard voor mijn centen en als ik dan nr een bepaalde club gelokt word..... door een gefilterd gastenboek.... dat vind ik niet ok. Ik bezoek zelf verschillende clubs en niet enkel die in Balen alleen. Ik wil gewoon een eerlijke review zodat ik bij mijn volgende bezoek aan een club waar voor mijn geld krijg.
 
Weer lekker ontwaakt na een geil avondje hookergames. Top top top !!!
Parkeerplaats wederom overvol dus auto maar weer een stuk in de straat. Veel mensen aanwezig, zowel koppels alsook mannen. Vrijgezelle dames iets minder dan vorige week maar de koppels waren dan zeeeeeeer actief en maakte dit meer dan goed. Er liepen dames van koppels rond die al heel wat bandjes gescoord hadden. Eerst van de BBQ gebruik gemaakt en dan tijd om mijn zwemmertjes vrijheid te geven en dat lukte behoorlijk. De Nederlandse blondine was weer aanwezig...wat zag ze er weer lekker uit. Mijn eerste lading vol in haar mondje gespoten. Voor een tweede ronde trof ik achter een jong stelletje...een geil vrouwtje die zich lekker liet afneuken op het bed tegenover de afsluitbare kamers en haar ventje keek met fonkelende ogen toe, hier ging mijn 2de lading recht op haar kutje, het was bedekt van mijn witte lava😍 een geil zicht!
Ik keerde als een tevreden man huiswaarts, CU next week Eroxx!!!
 
Wie was de winnares nu eigenlijk? Was het die knappe blondine (wit blond) van +-35 die er bijna wekelijks is? Want die heeft wel echt haar best gedaan. De tweede plaats, met 20 bandjes was voor de grappige Hollandse met het bunny-pakje.
Kleine ceremonie zou misschien wel leuk zijn. Maar misschien staat niet iedereen te springen om zo in de schijnwerpers te staan. 🤔
 
Even een repost over mijn bezoek op donderdag.
Mijn post was verwijderd omdat er oa. een reactie instond op een post die ook verwijderd is.
Bij deze dus een licht aangepaste versie.

Volgens Eroxx: 13 dames, 22 koppels.
Zou kunnen als ik rondgekeken heb. Ik heb ze niet geteld. Er waren er 10 aangekondigd, dus buiten deze 10 huisdames nog 3 echte single dames.
Ook ik heb al gemerkt dat er wel eens echte single dames opduiken bij Eroxx. Ook in andere clubs gebeurd dit sporadisch.
Maar dat zijn grote uitzonderingen.
Voor mij geen top feestje, maar wel een zeer goede middag gehad.
Op hete einde kwam er nog een vrouw van een koppel naar mij waarvan ik dacht dat ze alleen maar naar daar kwamen om van de zon en het eten te genieten, want ik had ze nog niet veel in actie gezien. Maar aangezien ik die middag al wat actie gehad had kreeg ik hem niet meer fatsoenlijk recht.
Wel met haar afgesproken dat we elkaar bij een volgende ontmoeting gaan opzoeken.
 
Wie was de winnares nu eigenlijk? Was het die knappe blondine (wit blond) van +-35 die er bijna wekelijks is? Want die heeft wel echt haar best gedaan. De tweede plaats, met 20 bandjes was voor de grappige Hollandse met het bunny-pakje.
Kleine ceremonie zou misschien wel leuk zijn. Maar misschien staat niet iedereen te springen om zo in de schijnwerpers te staan. 🤔
Ik kan niet zeggen wie gewonnen heeft, ik was te druk bezig🙈.
De blonde zag er goed uit met haar bandjes bh met blote tieten erdoor, als we dezelfde voorhebben toch want er waren nog pareltjes binnen. Het viel me ook op dat opvallend veel jongere koppels achter actief waren😍
 
Weer lekker ontwaakt na een geil avondje hookergames. Top top top !!!
Parkeerplaats wederom overvol dus auto maar weer een stuk in de straat. Veel mensen aanwezig, zowel koppels alsook mannen. Vrijgezelle dames iets minder dan vorige week maar de koppels waren dan zeeeeeeer actief en maakte dit meer dan goed. Er liepen dames van koppels rond die al heel wat bandjes gescoord hadden. Eerst van de BBQ gebruik gemaakt en dan tijd om mijn zwemmertjes vrijheid te geven en dat lukte behoorlijk. De Nederlandse blondine was weer aanwezig...wat zag ze er weer lekker uit. Mijn eerste lading vol in haar mondje gespoten. Voor een tweede ronde trof ik achter een jong stelletje...een geil vrouwtje die zich lekker liet afneuken op het bed tegenover de afsluitbare kamers en haar ventje keek met fonkelende ogen toe, hier ging mijn 2de lading recht op haar kutje, het was bedekt van mijn witte lava😍 een geil zicht!
Ik keerde als een tevreden man huiswaarts, CU next week Eroxx!!!
Dit is nu de tweede maal dat ik reageer op een bericht van Clubgaander omdat mijn ervaring cq beleving zo verschillend is dan de zijne.
Ik was er dus ook op de Hookergames zo actief vond ik het absoluut niet. Storend vond ik, en ook de mannen die ik erover aanspraak, de massa mannen die in de erotische ruimte ijsbeerden op zoek naar een neukpartner. Het leek wel of ik rondliep op een drukke wekelijkse markt. Er waren zeker veel koppels aanwezig maar de grote meerderheid blijft weg uit de erotische ruimtes. Ze komen eten en drinken en wat chillen voor een relatief kleine financiële bijdrage.
Ook valt het mij op dat er steeds meer jongere mannen de weg naar eroxx ontdekt hebben zal waarschijnlijk goedkoper uitvallen dan een bezoek aan een "gewone" discotheek. Allemaal prima maar het creëert wel een wanverhouding tussen de single mannen en weinige vrouwen die wel op zoek zijn naar seksueel vertier.
Een ontwikkeling die ik als onprettig ervaar en samen met mij vele anderen als ik naar hun reacties luister.
Voor corona organiseerde eroxx goedkopere neuknamiddagen voor 60 euro op dinsdag en vrijdag met enkel snacks als buffet. Misschien dat dit een oplossing bied om een betere spreiding te bekomen voor het grote aantal single mannen dat eroxx bezoekt.
Er werd hier ook beweerd dat er geen onbetaalde single vrouwen aanwezig zijn in eroxx. Dit moet ik met klem tegenspreken die zijn er wel degelijk . Heb er zelfs enkele geneukt waaronder afgelopen vrijdag.
Ik blijf mij afvragen hoe het komt dat mijn ervaring cq beleving zo verschillend kan zijn als deze van Clubgaander. Misschien dat ook anderen een recensie kunnen schrijven over hun ervaring tijdens de Hookergames om een beter beeld te krijgen want aanwezigen waren er voldoende.
 
Ik maak me zorgen over de trend die Biged hierboven beschrijft. En nu lees ik op de site van Errox dat vanaf nu op maan- en donderdagen de prijs wordt verhoogd naar € 80,00 maar dat er wel minimaal 10 sletjes aanwezig zijn. Dat zal nog meer manvolk aantrekken.
 
Ik kan niet zeggen wie gewonnen heeft, ik was te druk bezig🙈.
De blonde zag er goed uit met haar bandjes bh met blote tieten erdoor, als we dezelfde voorhebben toch want er waren nog pareltjes binnen. Het viel me ook op dat opvallend veel jongere koppels achter actief waren😍
Is dat die blonde die piercings door beide borsten heeft? Die staat meestal bij de achterste deur naar de kamertjes te dansen, rechts van de discobar. Mocht het die zijn, dan verbaast mij dit. Rond 22:00 liep zij met haar partner in de ruimtes achterin maar toen iemand haar borsten wilde aanraken beet deze meid verbaal flink van zich af. Misschien dat zij later op de avond pas in de juiste mood raakte, maar het contrast met dat beeld op mijn netvlies en wat hier in deze thread wordt geschreven zou dan wel heel groot zijn...
 
Laatst bewerkt:
Dit is nu de tweede maal dat ik reageer op een bericht van Clubgaander omdat mijn ervaring cq beleving zo verschillend is dan de zijne.
Ik was er dus ook op de Hookergames zo actief vond ik het absoluut niet. Storend vond ik, en ook de mannen die ik erover aanspraak, de massa mannen die in de erotische ruimte ijsbeerden op zoek naar een neukpartner. Het leek wel of ik rondliep op een drukke wekelijkse markt. Er waren zeker veel koppels aanwezig maar de grote meerderheid blijft weg uit de erotische ruimtes. Ze komen eten en drinken en wat chillen voor een relatief kleine financiële bijdrage.
Ook valt het mij op dat er steeds meer jongere mannen de weg naar eroxx ontdekt hebben zal waarschijnlijk goedkoper uitvallen dan een bezoek aan een "gewone" discotheek. Allemaal prima maar het creëert wel een wanverhouding tussen de single mannen en weinige vrouwen die wel op zoek zijn naar seksueel vertier.
Een ontwikkeling die ik als onprettig ervaar en samen met mij vele anderen als ik naar hun reacties luister.
Voor corona organiseerde eroxx goedkopere neuknamiddagen voor 60 euro op dinsdag en vrijdag met enkel snacks als buffet. Misschien dat dit een oplossing bied om een betere spreiding te bekomen voor het grote aantal single mannen dat eroxx bezoekt.
Er werd hier ook beweert dat er geen onbetaalde single vrouwen aanwezig zijn in eroxx. Dit moet ik met klem tegenspreken die zijn er wel degelijk . Heb er zelfs enkele geneukt waaronder afgelopen vrijdag.
Ik blijf mij afvragen hoe het komt dat mijn ervaring cq beleving zo verschillend kan zijn als deze van Clubgaander. Misschien dat ook anderen een recensie kunnen schrijven over hun ervaring tijdens de Hookergames om een beter beeld te krijgen want aanwezigen waren er voldoende.
Idem, ik beaam dat er betaalde dames aanwezig waren maar ben ik verkeerd als het op mij overkomt dat hiertussen weinig dames van 18 tot 35 zitten? Ik zou graag meer evenredig verdeelde leeftijden willen zien bij deze ingehuurde dames. Want nu ben ik telkens naarstig op zoek naar actieve jongere dames van koppels,

En helaas, ik heb ook niet veel jonge actieve dames van koppels gezien zoals Biged hier terecht vertelt. Dus blijkbaar zijn er mannen zoals Clubgaander die totaal andere ervaringen hebben en dat vind ik op z'n minst vreemd. Ik kom al jaren in Eroxx en de knappe jongedames van actieve koppels die ik op eerdere Hookergames heb mogen neuken waren er spijtig genoeg ook dit keer niet. Er waren inderdaad wel een paar knappe dames van koppels aanwezig zoals hier ook wordt vermeld maar die waren absoluut niet actief! Het krioelt achterin inderdaad van de jongemannen die als een zwerm achter de weinige koppels aanlopen en daar de hele avond blijven hangen. Inderdaad een spijtige ontwikkeling maar het brengt allicht geld in het laadje en ik denk dat betaalde jongedames hier misschien een oplossing voor zijn. Wat mij betreft niet de avond waar ik op hoopte maar ieder zijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Ik maak me zorgen over de trend die Biged hierboven beschrijft. En nu lees ik op de site van Errox dat vanaf nu op maan- en donderdagen de prijs wordt verhoogd naar € 80,00 maar dat er wel minimaal 10 sletjes aanwezig zijn. Dat zal nog meer manvolk aantrekken.
Meer manvolk omdat er 10 dames worden aangekondigd?

Ik durf dat te betwijfelen. We weten dat dergelijke aankondigingen in het beste geval vrome wensen zijn van de organisatoren en in het slechtste geval doorzichtige leugens. Overigens wat voor nut heeft dat aantal dames? Je kan er hooguit twee of drie neuken en dan is voor de meesten het vat wel af. Natuurlijk is de kans dat je tot bij een dame geraakt hoger als er meer dames zijn en dus naar verhouding minder mannen per dame. Maar dat is maar schijn, want vaak zijn de verhoudingen zo scheef (omwille van de populariteit van het event en het ontbrekende deurbeleid dat een goede vrouw/man verhouding bewaakt) dat zelfs bij een verdubbeling van het aantal gewillige vrouwen, elke vrouw die naar de erotische ruimtes gaat nog altijd overspoeld wordt door een horde hitsige mannen.

Het enige wat vaststaat is de prijs en een groot deel van dat manvolk is louter prijs gedreven. 10 EUR extra zal, minstens een deel, doen uitwijken naar elders.
 
Vanaf heden worden hier enkel nog posts met persoonijke ervaringen, informatie of vragen naar relevante informatie toegelaten. En per bezoek aan een event, mag je één bericht posten.

Herhaalde posts over hetzelfde event en beschuldigingen over en weer over onjuiste info e.d.m. worden verwijderd en leveren automatisch een ban van 1 maand voor deze rubriek op.


BigBenny (moderator)
 
Ik wil ook even een klein bericht plaatsen over mijn ervaring. Ik was niet deze editie hookergames. Maar die van vorige maand. Mijn ervaring was persoonlijk ook dat het wel druk was, maar voornamelijk op de dansvloer om gezellig te dansen.. er waren mooie jonge koppels aanwezig. maar die kwamen voornamelijk alleen om te kijken.. Er was 1 dame die bandjes verzamelde en wel echt actief was.. voor de rest waren er veel mannen die opzoek waren naar vlees maar er was niet veel wils.. ik was dus ook vroeg weg gegaan en had veel hogere verwachtingen( met name door de verhalen hier op het forum) Als er dus een dame actief was, lag er zeker wel minimaal 5man omheen omdat er niet veel actie was. Dit was mijn persoonlijke ervaring en het zou op andere dagen anders kunnen zijn.
 
Mijn ervaring was persoonlijk ook dat het wel druk was, maar voornamelijk op de dansvloer om gezellig te dansen
Eroxx staat er om bekend dat er veel (jonge) koppels komen om te eten, te drinken en te dansen in een erotische sfeer voor een kleine prijs, zonder ooit de erotiche ruimtes actief te betreden..

Dat is echter niet alleen zo in Eroxx. In Bornedries is (was? ik ben er nog niet terug geweest na covid) dat ook zo. Villa 21, idem dito, maar daar zijn de koppels eerder 50+.

In Club Mystique in Zundert (NL), Club Amai in Meer, Club Divine in Brecht (daar is het soms té rustig) daarentegen kom je enkel voor de sex. Club Amai heeft (bij mijn weten) geen huisdames, maar voldoende actieve koppels en single dames om de boel gaande te houden. Club Mystique zet geregeld huisdames in (bijv. tijdens de maandelijkse mega-gangbang), evenals Club Divine.
 
Eroxx staat er om bekend dat er veel (jonge) koppels komen om te eten, te drinken en te dansen in een erotische sfeer voor een kleine prijs, zonder ooit de erotiche ruimtes actief te betreden..

Dat is echter niet alleen zo in Eroxx. In Bornedries is (was? ik ben er nog niet terug geweest na covid) dat ook zo. Villa 21, idem dito, maar daar zijn de koppels eerder 50+.

In Club Mystique in Zundert (NL), Club Amai in Meer, Club Divine in Brecht (daar is het soms té rustig) daarentegen kom je enkel voor de sex. Club Amai heeft (bij mijn weten) geen huisdames, maar voldoende actieve koppels en single dames om de boel gaande te houden. Club Mystique zet geregeld huisdames in (bijv. tijdens de maandelijkse mega-gangbang), evenals Club Divine.
Well, als ik dit eerder had geweten was ik uiteraard niet geweest haha! ik was gister Club Amai, en ja je merkt echt het verschil daar!
 
Toen ik er was met Hookergames in 2019 (ik geloof november), had ik juist dezelfde indruk. Zelfs een vrouw in haar jeanssalopette (met daaronder nog uiteraard wat casual kleren, zeker geen erotische kledij, eerder stadskledij) die daar dan uiteraard gratis kon eten en drinken, en de inkom van de Carré of de Noxx of Red And Blue of de La Rocca of gelijk welke andere discotheek niet hoefde te betalen. Alleen maar op de dansvloer te zien uiteraard. Ik schat haar leeftijd op die van de gemiddelde universiteitsstudente.
 
Lang getwijfeld om dit te plaatsen, het is mijn eerste post na de recente creatie van mijn id dus kan men mij van zowat alles verdenken, maar wees gerust ik ben onafhankelijk, heb nergens iets te zeggen, maar hou van het wereldje, en ga dus wel eens ergens op bezoek. Dit commentaar gaat dus alleen over Eroxx 😊 en is **warning** toch best in lijn met BigEd

Eerst en vooral Eroxx is een super club. Zeer vriendelijke mensen, prima infrastructuur (dancing en speelruimten), zeer hygiënisch , best wel lekker eten en drinken, en dat allemaal (als single man) voor €100, soit ik wil hier nog lang rustig van kunnen genieten.

Hookergames 26/8 dus. Veel volk, veel mooi volk ook, veel dansactie op de dansvloer en dat is niet echt een probleem, het heeft wel wat die sfeer, ik weet ondertussen best wel wie ik nooit 'achteraan' zal zien, hoe jammer dat ook is en hoeveel het er ook zijn. Het worden er alleen en helaas meer en meer.

Het wordt wat anders in de speelruimten. Tussen pakweg 21u30 en 23u30 was het daar zeer druk, allemaal mannen op zoek naar iets wat er niet echt was : actie. Ja er is wel een koppeltje bezig (bunny), maar dat is het dan zowat.

De mannen die tegenwoordig niet meer als single man, maar met 2, 3 of zelfs 4 gelijktijdig binnenkomen hebben de overhand. De naam en faam van Eroxx is ondertussen wijd verspreid, slachtoffer van het succes?

Toevallig ben ik getuige van het gesprek tussen 2 koppels die toch in actie wilden komen, maar die klagen over de drukte en de ontelbare ongewenste aanrakingen die de vrouw moet ondergaan eenmaal in de speelruimten. Dit is echt geen leuke situatie, totaal respectloos.

Eerlijk is eerlijk, erg laat op de avond lijkt alles toch een beetje te veranderen. Nogal wat jonkies moeten precies vroeg naar bed? 😊 er is meer en redelijk toffe actie en de vrouwen die actie willen zijn beter benaderbaar en er is wel plezier voor meer mensen ( we zijn hier niet echt om rustig even met 2 of 3 te chillen, dus met wat meer mannen rond 1 vrouw is voor mij niet echt een probleem, maar trop is teveel :) ) .

Het hookergames gehalte is die avond echt wel redelijk laag, want in de acties waar ik ben betrokken worden geen bandjes uitgewisseld, maar zoals gezegd erg laat op de avond wordt allemaal toch wat minder opdringerig, althans het lijkt mij zo.

De gebruikelijke winnaars zijn er die avond niet, en niemand gaat voluit, de gebruikelijke actie op het ronde bed nabij de douches blijft bv. compleet uit.

Als voorbeeld van de opdringerigheid, in 1 van de 2 alkoven (die verlichte en de donkere naast mekaar) staan op een bepaald moment met 1 actief koppel 8! mannen, en ondertussen proberen nog ontelbare anderen er ook bij te geraken tot op de eerste rij, pff…

Moraal van het verhaal : denken dat alles ok is lijkt mij raar, de balans is aan het verschuiven, en dat gaat zich wel eens wreken. Ik ben zelf single man dus ik moet wat oppassen want ik wil best nog wel binnen mogen 😊 , maar …

Ik ga Eroxx zeker niet vermijden of afraden – in tegendeel, en iedereen moet gewoon zelf eens langsgaan om een eigen oordeel te vormen, maar ik zou het echt jammer vinden mocht zo'n prachtige plaats verloren gaan, omdat men niet tijdig ziet wat er gebeurt.


Rustige genieter (maar ook in voor wat actie)



PS. Volgende week ben ik er allicht weer, en hoop ik op een iets rustigere avond maar met meer actie.

PPS. Die knappe Hollandse blonde in volle actie tijdens de hookergames van 26/8 heb ik toch echt gemist. Ik heb vooral medelijden met Brigitte die allicht op haar eentje een zware avond had, o.a. in dat bed over de 2 afgesloten ruimten waar ik verder echt niemand heb gezien.

PPPS. Het is tegenwoordig opvallend hoeveel mensen met een glas in de hand de speelruimten opzoeken - tot in de darkroom toe !! Die zijn dus duidelijk alleen maar op sight seeing uit.

Vooralsnog tot vrijdag in de Eroxx.
 
Laatst bewerkt:
Ik ging deze maandag naar de Eroxx om deze club weer te zien.
De 10 aangekondigde vrouwen waren aanwezig.
6 Brazilianen (2 echt mooi) en 4 Milfs van de club. En er waren veel mensen rond 14.00 uur. Logisch gezien de prijs.
Ik heb veel geneukt, vooral in de bioscoop.
Ik werd ook goed afgezogen door eeneen zeer enthousiaste Nederlandse blondine.
En ik zou de mooiste Braziliaan kunnen neuken.
De club biedt ook een discotheeksfeer, maar de muziek is niet te luid en aangenaam.
Goede catering ook.
Ik vertrok met een glimlach, want het was een geweldige orgie.
Er is altijd een kans om de aanwezige vrouwen te neuken, Ik ga er zeker nog eens terug...
 
Terug
Bovenaan Onderaan