Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ook ik was gisteren aanwezig en kan bovenstaande bericht beaamen. Goede sfeer en geile ambiance... de braziliaantjes
zorgen voor aktie en heb de 2 mooiste braziliaanse gepakt...daarna die enthousiaste nederlandse (rotterdamse) blondine laten
zuigen. Die was echt leuk en zoog geweldig...alles in haar gezichtje gespoten wat ze geweldig vond...wat een leuke meid had haar nr moeten vragen..kans gemist... is zij vaker daar ??

is deze rotterdamse ook onderdeel van de milfs van de club of een bezoekster...

Mooi verhaal nog toen ik aankwam op de parkeerplaats stond er een paartje op de parking waar de vrouw al vast even van achter door haar man genomen.. was een hele mooi dame kort blond haar met prachtig strak kontje ze liepen samen veel door de club maar heb ze helaas niet in aktie gezien verder en of ze open stonden voor anderen..

cateriing was ook supergoed pulled pork met friet en stoofvlees smaakte allemaal goed... al met al top middagje .

3x gekomen in 2 uur tijd en dat voor 80 euro !!
 
ook ik was gisteren aanwezig en kan bovenstaande bericht beaamen. Goede sfeer en geile ambiance... de braziliaantjes
zorgen voor aktie en heb de 2 mooiste braziliaanse gepakt...daarna die enthousiaste nederlandse (rotterdamse) blondine laten
zuigen. Die was echt leuk en zoog geweldig...alles in haar gezichtje gespoten wat ze geweldig vond...wat een leuke meid had haar nr moeten vragen..kans gemist... is zij vaker daar ??

is deze rotterdamse ook onderdeel van de milfs van de club of een bezoekster...

Mooi verhaal nog toen ik aankwam op de parkeerplaats stond er een paartje op de parking waar de vrouw al vast even van achter door haar man genomen.. was een hele mooi dame kort blond haar met prachtig strak kontje ze liepen samen veel door de club maar heb ze helaas niet in aktie gezien verder en of ze open stonden voor anderen..

cateriing was ook supergoed pulled pork met friet en stoofvlees smaakte allemaal goed... al met al top middagje .

3x gekomen in 2 uur tijd en dat voor 80 euro !!
Ik heb een dikke maand geleden ook kennis kunnen maken met de Nederlandse dame, werkelijk een echte nymfomane en een olympisch kampioene in pijpen😍😛. Bovendien is ze ook nog super sympathiek, ze vertelde dat ze vaak op maandag aanwezig is.
 
Ik ging deze maandag naar de Eroxx om deze club weer te zien.
De 10 aangekondigde vrouwen waren aanwezig.
6 Brazilianen (2 echt mooi) en 4 Milfs van de club. En er waren veel mensen rond 14.00 uur. Logisch gezien de prijs.
Ik heb veel geneukt, vooral in de bioscoop.
Ik werd ook goed afgezogen door eeneen zeer enthousiaste Nederlandse blondine.
En ik zou de mooiste Braziliaan kunnen neuken.
De club biedt ook een discotheeksfeer, maar de muziek is niet te luid en aangenaam.
Goede catering ook.
Ik vertrok met een glimlach, want het was een geweldige orgie.
Er is altijd een kans om de aanwezige vrouwen te neuken, Ik ga er zeker nog eens terug...
Ik was maandag ook aanwezig en kan dit ook bevestigen. Buiten de toch wel 10 huisdames waren er ook veel actieve koppels aanwezig, een 15a20 tal denk ik mssn nog wat meer zelfs. Dat maakt toch dat er 25a30 dames actief waren, welliswaar niet constant maar op een geschatte 100 mannen een mooie verhouding van 1 op 3a4. In andere clubs zie je 6a7 huisdames en haast geen actieve koppels op 50 mannen en dat maakt de verhouding al snel 1 op 6a7. Dus niet slecht in Eroxx en voor 80e ga ik 5 keer waar ik elders maar 4 keer voor hetzelfde geld binnen ga. Voor mij heeft kwaliteit dan in dit geval een lagere prijs!
Morgen ga ik alvast terug om mijn wapen te lossen rond het bukkake badje😋
 
PPPS. Het is tegenwoordig opvallend hoeveel mensen met een glas in de hand de speelruimten opzoeken - tot in de darkroom toe !! Die zijn dus duidelijk alleen maar op sight seeing uit.
Was het maar waar. Een van de dingen waar ik niet tegen kan zijn mannen die bij me aanschuiven voor een pijpbeurt met een glas in hun hand .

Overigens heb ik donderdag 15 september geprikt voor mijn eerste bezoekje aan Eroxx (normaal ondoenlijk maar heb een weekje vakantie). Hoop dat die bukkakeparty wat voorstelt (zal zelf als travestiesletje aanschuiven en hoop dan als altijd zoveel mogelijk pikken en sperma te scoren). Als ik het opbreng plak ik de travestieparty er ook nog aan vast, vanzelfsprekend met dezelfde insteek.

Zijn er toevallig nog mensen die de travestieparty van 15/9 bezoeken en me na afloop op Antwerpen Centraal of liever nog een treinstation in Nederland met een nachttreinverbinding kunnen droppen (Utrecht, Amsterdam, Leiden, Den Haag, Rotterdam)?
 
Ik zou naar de bukkake morgen willen gaan, maar ik lees op hun website dat schoenen (slippers neem ik aan) dragen verplicht is. Hoe zit dat juist? Want ik doe veel liever zo'n gangbangs op blote

Ben je zeker? Ik wil daar nu niet aankomen zonder slippers en dan geweigerd worden.
Anders hebben ze daar wel slippers. Het is meer voor jezelf. er kán wel eens een glas kapotvallen. En je voeten zullen er niet echt schoon uitzien op het einde van de dag. Ik zou het niet geil vinden als je echt vieze voeten hebt:ROFLMAO: Douchen met slippers aan. Ook aan te bevelen. Naar toilet met een paar slippers is ook aan te raden.
 
Laatst bewerkt:
Veel willen er ook gewoon eens kijken in zo een club.Zelfs mijn dochter van 28 ( Ze heeft het niet van een vreemde)had het erover dat ze daar wel eens in zo n parenclub wou KIJKEN.Is toch normaal .Alleen haar vriend ziet het niet zitten.
 
ik zou vanavond naar Eroxxx willen gaan. aanrader op vrijdagavond? Komt er veel volk (dames/koppels) af op vrijdag?
ben er nog niet geweest maar wil er vanavond verandering in brengen :)
 
Gisteren tussen 14h en 17h ongeveer op de Bukkake namiddag geweest. Vaste dames zijn, sinds ik er laatste keer was, aangevuld met wat Braziliaanse dames. Wat koppels( vooral oudere). Tweetal jongere bijna niet-actieve koppels. De Braziliaanse zijn veel bezig met dansen enzo. Minder echt geil gedoe met de aanwezige mannen.
De bukkake sessie stelt echt niets voor. Er zijn van alle dames in het badje maar twee echt actieve. De rest vult gewoon mee het plonsbadje op. Wat het doel is van dat plonsbad met 15 cm water is me ook niet duidelijk. Ze kunnen net zo goed gewoon in een cirkel gaan zitten. Er is die Nederlandse met lange blonde haren die altijd gretig pijpt en wacht op sperma. Die en nog eentje zijn de enigen die het begrip bukkake doorhebben. Eén dame zag ik zelfs een condoom aandoen bij de man alvorens te pijpen bij de bukkake?? Wat heeft dat nu met bukkake te maken??
Eigenlijk was de beste dame gisterennamiddag een trav die aan de gloryhole zat van bij mijn binnenkomst tot bij mijn vertrek. Die had constant een lul in haar mond. Ik denk dat velen het zelfs niet doorhadden dat dit een travje was:))). Een paar keer zag ik iemand mee de matras opkruipen om met de dame te gaan spelen maar zodra ze bij het strelen onder het rokje een zakje met ballen voelden waren ze geschrokken direct terug weg :). Als liefhebber van mooie vrouwelijke en verzorgde travjes er lekker wat mee gaan spelen en mijn beste hoogtepunt bij haar gehad.

Kort samengevat: goed voor eens om de zoveel maanden maar geen groot herhalingsgevaar ( de trav parties uitgezonderd, die zijn wat mij betreft wel dik in orde)
 
Gisteren tussen 14h en 17h ongeveer op de Bukkake namiddag geweest. Vaste dames zijn, sinds ik er laatste keer was, aangevuld met wat Braziliaanse dames. Wat koppels( vooral oudere). Tweetal jongere bijna niet-actieve koppels. De Braziliaanse zijn veel bezig met dansen enzo. Minder echt geil gedoe met de aanwezige mannen.
De bukkake sessie stelt echt niets voor. Er zijn van alle dames in het badje maar twee echt actieve. De rest vult gewoon mee het plonsbadje op. Wat het doel is van dat plonsbad met 15 cm water is me ook niet duidelijk. Ze kunnen net zo goed gewoon in een cirkel gaan zitten. Er is die Nederlandse met lange blonde haren die altijd gretig pijpt en wacht op sperma. Die en nog eentje zijn de enigen die het begrip bukkake doorhebben. Eén dame zag ik zelfs een condoom aandoen bij de man alvorens te pijpen bij de bukkake?? Wat heeft dat nu met bukkake te maken??
Eigenlijk was de beste dame gisterennamiddag een trav die aan de gloryhole zat van bij mijn binnenkomst tot bij mijn vertrek. Die had constant een lul in haar mond. Ik denk dat velen het zelfs niet doorhadden dat dit een travje was:))). Een paar keer zag ik iemand mee de matras opkruipen om met de dame te gaan spelen maar zodra ze bij het strelen onder het rokje een zakje met ballen voelden waren ze geschrokken direct terug weg :). Als liefhebber van mooie vrouwelijke en verzorgde travjes er lekker wat mee gaan spelen en mijn beste hoogtepunt bij haar gehad.

Kort samengevat: goed voor eens om de zoveel maanden maar geen groot herhalingsgevaar ( de trav parties uitgezonderd, die zijn wat mij betreft wel dik in orde)
Paar jaar geleden ( voor Corona ) werd er over de dames een fles Cava leeggegoten. Via de rug tussen de billen en zo het badje in. Ik denk dat van daaruit het badje nog gebleven is.
 
Aah , risico op een heimelijke trav.
Heb je het door verdwijnt je erectie als sneeuw voor de zon. Jammer hoor dat dit allemaal kan.
Hij noemde haar anders het beste wat de middag te bieden had :). Dat menig man zo slecht kijkt en/of niet open staat voor dit soort dames is hun gemis. Omgekeerd wordt de lust van menig al dan niet echte dame helaas ook wel eens verstoord door heren die denken dat hun pik ook in ongewassen toestand een genotsknots is of anderzijds geen respect voor een ander kunnen opbrengen.
 
Laatst bewerkt:
nou nou, bijna alle mannen gaan netjes onder de douche en wassen de piemels, raar commentaar. heimelijke trav kan wel een trap zijn voor mensen die dit niet willen of verwachten
 
Hij noemde haar anders het beste wat de middag te bieden had :). Dat menig man zo slecht kijkt en/of niet open staat voor dit soort dames is hun gemis. Omgekeerd wordt de lust van menig al dan niet echte dame helaas ook wel eens verstoord door heren die denken dat hun pik ook in ongewassen toestand een genotsknots is of anderzijds geen respect voor een ander kunnen opbrengen.
Weet je , heb je al n tijd lopen dringen in
zo'n soort tent om aan je gerief te komen blijkt het nog een omgebouwde of weet ik wat te zijn.
En dat moet iedereen maar leuk vinden?
 
Weet je , heb je al n tijd lopen dringen in
zo'n soort tent om aan je gerief te komen blijkt het nog een omgebouwde of weet ik wat te zijn.
En dat moet iedereen maar leuk vinden?
Ik denk dat als je niet op een trav dag/avond bent je rot schrikt. Je verwacht het niet. En ik ben er vaak geweest, ook op de donderdag-avonden, Maar ook op de vrijdag en zaterdagen. Dan er zijn ook héle mooie travo dames, maar zijn niet echt actief. Mits ze iemand treffen die geiintereseerd is.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren tussen 14h en 17h ongeveer op de Bukkake namiddag geweest. Vaste dames zijn, sinds ik er laatste keer was, aangevuld met wat Braziliaanse dames. Wat koppels( vooral oudere). Tweetal jongere bijna niet-actieve koppels. De Braziliaanse zijn veel bezig met dansen enzo. Minder echt geil gedoe met de aanwezige mannen.

Ik was er maandag, was goed druk en veel actie door een aantal met name blonde dames zeker wel 5 of 6 in o.a. de bioscoop, relaxruimte, grote zaal en toog , de Braziliaanse zijn ook wel actief maar, maar er wordt heel wat afgedanst door ze....
Ik denk dat de blonde vrouwen een veelvoud van het aantal mannen pakt zoals Anne, Brigitte en hoe ze allemaal mogen heten. Sommige hebben ook hele sexy pakjes aan, die presenteren zich echt als heel gewillig.
Eten en drinken was zo als altijd prima verzorgd, complimenten. Ik ga zeker op maandag terugkomen.
 
Weet je , heb je al n tijd lopen dringen in
zo'n soort tent om aan je gerief te komen blijkt het nog een omgebouwde of weet ik wat te zijn.
En dat moet iedereen maar leuk vinden?
Het was mijn persoonlijke mening. Ik heb zeker niet gezegd dat iedereen een trav meisje leuk moet vinden. Wat wel leuk is hoe sommige mannen eerst opgehitst worden en dan toch schrikken als ze iets onverwachts voelen :) Trouwens : op een bepaald moment donderdag heeft een man plaatsgenomen naast de trav dame en is ook gretig beginnen spelen/pijpen met de pikken die door de gloryhole staken. Ikzelf kick niet echt op een gloryhole. Ik zie liever de persoon waar ik mee bezig ben maar diegenen die de gloryhole gebruiken, kunnen toch weten dat niet altijd diegene die je verwacht met je aan het spelen is. Dat is net het spannende aan zo een glory hole denk ik dan.
 
Ik moet inderdaad ook zeggen dat er in al die járen zéér zelden mannen waren die niet gewassen waren.
Ik weet niet hoe het met de pikken zit( pijp geen mannen) maar zweetgeurtjes zijn er toch vaak genoeg aanwezig( niet alleen in Eroxx trouwens). In de Eroxx heb je nochtans douchegelegenheid genoeg en steeds propere handdoeken. Dus er zijn geen excuses om tussen de actie steeds te gaan verfrissen
 
Ik weet niet hoe het met de pikken zit( pijp geen mannen) maar zweetgeurtjes zijn er toch vaak genoeg aanwezig( niet alleen in Eroxx trouwens). In de Eroxx heb je nochtans douchegelegenheid genoeg en steeds propere handdoeken. Dus er zijn geen excuses om tussen de actie steeds te gaan verfrissen
Ik heb het vnl over de pikken. En inderdaad zéker tussen de acties steeds douchen. En ja ik ben een vrouw.
 
nou nou, bijna alle mannen gaan netjes onder de douche en wassen de piemels, raar commentaar.
Helaas hebben niet alle mannen de gewoonte om tijdens het douchen ook de verborgen randjes onder de voorhuid mee te nemen. Ook een of meer plasbeurten kunnen hun sporen achterlaten qua geur en smaak al beklijft dat gelukkig minder.

Weet je , heb je al n tijd lopen dringen in
zo'n soort tent om aan je gerief te komen blijkt het nog een omgebouwde of weet ik wat te zijn.
Ik begrijp dat dat niet leuk is, maar ofwel heeft ze nauwelijks aanloop (en dan zou je in een oogopslag en zonder tijdsverlies moeten kunnen zien wat voor vlees je in de kuip hebt) ofwel gaat ze schuil achter een berg ruggen en duurt het wat langer voor je het door hebt, maar bedenk dan dat alle mannen die op enig moment bij haar aanschuiven je op dat moment niet voor de voeten lopen bij de jacht op dames die wel je ding zijn dus onder de streep zou je er wel eens meer gemak (minder concurrentie bij de echte dames) dan last (soms wat verloren tijd) van kunnen hebben :).
 
Ik ben er vandaag nog eens geweest en het duurde een tijdje eer het volk binnen liep en het volk vertrok ook sneller.
Wel gans de middag actie gezien en veel meegedaan.
Zelf wel een goede middag gehad, maar begin september komt er blijkbaar minder volk dan in juli en augustus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan