Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,
Volgens mij is honderd euro als toegangsprijs, zeker geen "geldklopperij".

Men krijgt er toch heel wat voor terug: drank à volanté aan bar - eten à volanté in restaurant - dansgelegenheid in discoruimte en dan er nog bovenop seks met dames en/of koppels, dit dan nog naar keuze en geheel vrijblijvend.

Doet men dit op één avond allemaal los van elkaar op diverse gelegenheden, komt men nooit met 100 euro rond, onmogelijk zelfs.

Dit moet allemaal betaald worden door de organisator/uitbater aan personeel, brouwer, ingehuurde dames, DJ, elektriciteit gas en water, marketing en publiciteit op internet, en al wat ik nog vergeet zoals oa. toebehoren, belastingen en taksen.

Trouwens de uitbater wil er ook nog een centje aan overhouden, en kwaliteit leveren of zijn zaak loopt leeg en geraakt in faling.

Zelf ooit ééns dronken geraakt in een seksclub, toen er bijna 2.000 euro doorgedraaid op enkele uren , helemaal niet zoveel teruggekregen als een bezoek aan één of andere (geslaagde) swingerparty met bijvoorbeeld een gangbang erbij. Nadien heel kwaad op mijzelf dat ik deze stommiteit begaan had.
 
Fijn als je hier een recensie plaats die niet positief is dat je gelijk wordt beschuldigd van alles en nog wat. Ik geef hier enkel mijn ervaring van afgelopen donderdag, ben ervan 12.00 uur tot 14.30 uur geweest. Mij is het niet goed bevallen helaas. Ik kom uit de Nederlandse club wereld en wilde een keer in België kijken of dat mij bevalt. Ben nu 2 keer in België geweest. Wat in balen allemaal speelt tussen 2 clubs maakt mij niet uit, ben in beide geweest. Als het je ergens goed bevalt is het prima, probeer beide clubs en oordeel zelf wat je bevalt en wat niet.Voor mij einde verhaal en discussie.
Groetjes Patrick.
 
Fijn als je hier een recensie plaats die niet positief is dat je gelijk wordt beschuldigd van alles en nog wat. Ik geef hier enkel mijn ervaring van afgelopen donderdag, ben ervan 12.00 uur tot 14.30 uur geweest. Mij is het niet goed bevallen helaas. Ik kom uit de Nederlandse club wereld en wilde een keer in België kijken of dat mij bevalt. Ben nu 2 keer in België geweest. Wat in balen allemaal speelt tussen 2 clubs maakt mij niet uit, ben in beide geweest. Als het je ergens goed bevalt is het prima, probeer beide clubs en oordeel zelf wat je bevalt en wat niet.Voor mij einde verhaal en discussie.
Groetjes Patrick.

Iedereen heeft recht op zijn mening, alhoewel soms meningen snel veranderen.
Lees wat Patrick schrijft op 31 aug 2022 bij de Climax:
"Dacht dat dit een forum was weer ervaringen worden gedeeld van een club waar je ook geweest bent. Klagen over andere clubs lijkt me niet gepast in dit gedeelte van the climax. Ik wil ook niet naar eroxx ook in balen bijvoorbeeld. The climax is in balen the place to be voor mij, geen list en bedrog"

10 september toch naar de Eroxx, gelukkig einde verhaal en discussie volgens diezelfde Patrick.
 
Iedereen heeft recht op zijn mening, alhoewel soms meningen snel veranderen.
Lees wat Patrick schrijft op 31 aug 2022 bij de Climax:
"Dacht dat dit een forum was weer ervaringen worden gedeeld van een club waar je ook geweest bent. Klagen over andere clubs lijkt me niet gepast in dit gedeelte van the climax. Ik wil ook niet naar eroxx ook in balen bijvoorbeeld. The climax is in balen the place to be voor mij, geen list en bedrog"

10 september toch naar de Eroxx, gelukkig einde verhaal en discussie volgens diezelfde Patrick.
Toch een korte reactie peterrr. Ik gaf dit als voorbeeld zoals je kan lezen. Dit vanwege dat hier dingen snel persoonlijk worden gemaakt, waar niemand iets aan heeft. Een ervaring in een club is heel persoonlijk en voor iedereen anders. Ik ben naar eroxx gegaan om zelf uit te proberen of het iets voor mij is daar, helaas niet. Ik ga niet af op ervaringen van een ander, maar wel van mijzelf.
 
Iedereen heeft recht op zijn mening, alhoewel soms meningen snel veranderen.
Lees wat Patrick schrijft op 31 aug 2022 bij de Climax:
"Dacht dat dit een forum was weer ervaringen worden gedeeld van een club waar je ook geweest bent. Klagen over andere clubs lijkt me niet gepast in dit gedeelte van the climax. Ik wil ook niet naar eroxx ook in balen bijvoorbeeld. The climax is in balen the place to be voor mij, geen list en bedrog"

10 september toch naar de Eroxx, gelukkig einde verhaal en discussie volgens diezelfde Patrick.
Klopt idd Peterrr. Deze promoboy van de concurentie ziet dat het hier op de Eroxx topic weer te positief is en dat zal pijn doen, komt nu wat onrust stoken zonder zijn huiswerk gemaakt te hebben en te zien wat hij eerder elders geschreven heeft. 😂😂😂
 
@Jokke, ik was er de laatste bukkake editie op donderdag ook en jawel het was een lekkere geile ervaring. Een deel vrouwtjes namen plaats in het badje en waren toch wel zaadgeil te noemen😋. Zowel de maandagen als de donderdagen zijn top, steeds behoorlijk volk maar gezien de hoeveelheid dames en actieve koppels zit de verhouding zeer goed met de hoeveelheid mannen die er zijn en kom je goed aan je trekken..het is de 80 euro tot de laatste cent waard!
 
Hallo,
Volgens mij is honderd euro als toegangsprijs, zeker geen "geldklopperij".

Men krijgt er toch heel wat voor terug: drank à volanté aan bar - eten à volanté in restaurant - dansgelegenheid in discoruimte en dan er nog bovenop seks met dames en/of koppels, dit dan nog naar keuze en geheel vrijblijvend.

Doet men dit op één avond allemaal los van elkaar op diverse gelegenheden, komt men nooit met 100 euro rond, onmogelijk zelfs.

Dit moet allemaal betaald worden door de organisator/uitbater aan personeel, brouwer, ingehuurde dames, DJ, elektriciteit gas en water, marketing en publiciteit op internet, en al wat ik nog vergeet zoals oa. toebehoren, belastingen en taksen.

Trouwens de uitbater wil er ook nog een centje aan overhouden, en kwaliteit leveren of zijn zaak loopt leeg en geraakt in faling.

Zelf ooit ééns dronken geraakt in een seksclub, toen er bijna 2.000 euro doorgedraaid op enkele uren , helemaal niet zoveel teruggekregen als een bezoek aan één of andere (geslaagde) swingerparty met bijvoorbeeld een gangbang erbij. Nadien heel kwaad op mijzelf dat ik deze stommiteit begaan had.
Men spreekt hier over 100 euro, ik ga uit van mijn ervaring in Eroxx op maandag en donderdag en dan is het zelfs maar 80 euro... Ja lees goed 80!!!....dit noem ik nu echt 100% prijs kwaliteit verhouding!!!
 
Hallo. Gisteren voor de eerste maal naar eroxxx geweest en moet zeggen dat het de moeite was. Enkele actieve koppels die al te graag speelden met de single mannen. Mij zien ze daar binnenkort terug !
Ja gisteren was inderdaad best leuk. Inderdaad actieve koppels

Maandag was prima ik kreeg aan de toog al meteen een opwarmer, een flinke pijpbeurt, ik moest me inhouden wat kon die milf zuigen, mijn lul werd harder en harder.
Ik heb goed vermaakt met een paar belgische/hollandse dames.
Leeg naar huis...tot gauw
 
ook jonge koppels/ dames tussen? en die zijn ook actief of wat terughoudend? ik zou volgende week vrijdag bij de hooker games willen gaan.
Er zijn veel koppels aanwezig 20ers,30ers,40ers,50ers en vrijgezelle vrouwen ook en opvallend veel actie ook onder al deze doelgroepen! Hooker games is een topavond!
Met respect, een babbeltje en een positieve instelling kom je op deze avond al een heel eind ver. Ik heb het me nog niet beklaagd😁
 
Na een teleurstellend bezoek aan de andere Balense club afgelopen donderdag zak ik vandaag terug af richting Eroxx. Hopelijk dezelfde drukte en actieve mensen van andere keren...hou jullie maar vast, tot straks😜
 
Vanavond wederom een bezoekje naar Eroxx, benieuwd als deze hookergames ook weer zo een succesvolle avond als twee weken geleden zal zijn. Op deze avonden vind je nog de echte actieve koppels en single vrouwtjes die zich mits respect spontaan laten gaan. Hier geen afwerkdames die klanten in vaste geafficieerde tijdsblokken moeten afwerken maar wel de spontane stellen die nog weten waarvoor ze komen...i like it😍
 
Aangezien ik zelf ook graag alle verslagen lees van collega's hier ga ik me nu ook een 1ste maal wagen aan een verslag van de bukkake, vorige week donderdag.
Vroeg aangekomen in mijn favo club (rond 11u45) en meteen hoorde je dat het gonste van de activiteit & uitnodigende geluiden.
Eerst even lekker opfrissen in de douche, mijn baco-tje bestellen aan de bar en dan rustig even acclimatiseren...
Aan het cinema-scherm was onze waalse brunette al aardig bezig. Heb me er even bijgezet om op te warmen... ze pijpt echter ook met, net als alle Braziliaanse dames (wat niet zo mijn ding is) en erna even mijn weg terug gezocht naar de bar.
Aan de bar zag een iets kortharige NL brunette-milf dat ik enkel een handdoek rond mijn middel droeg en ze gaf haar ogen de kost, aangezien ik, toevallig, wat liet 'shinen'. Toen de bukkake cirkel in het zwembadje ging beginnen, stond ik bij haar in de buurt en fluisterde ze dat ze zot was van pikken. Ze voegde daad bij woord & begon met ter plaatse te pijpen. Als snel kwam er een collega bij, terwijl haar man rustig toekeek.
Ze nam ons mee naar een kamer & wat was dat een geile bedoening... Terwijl ze mijn collega afzoog op het bed had ik vrij spel met haar kletsnatte kunt... het geil stroomde er zo uit... wat was ze nat & warm... ik hield mijn lul onder haar kutje om het nat te maken met haar kutvocht... alles was druipnat. met mijn lul tegen haar klit hoorde je dat ze echt genoot, wat een geile slet was dit. Ze begon mijn collega te neuken en ik zag dat haar kontgaatje riep om geneukt te worden. Eerst ff dubbelchecken uiteraard
;-)
maar daar gingen we... ze vroeg wel om een condoom om te doen maar dat kon de pret niet bederven ditmaal. ik heb haar keihard anaal mogen afneuken, heerlijk...
erna heb ik nog even laten verwennen door de vaste kortharige blonde milf met het prachtige lichaam, eindeloze benen en fiere silicone borsten op het ronde centrale bed en om af te sluiten ook nog bij een mooie franstalige blondine die zich aan de cinema bare liet afneuken door haar vriend...
Dit was een topnamiddag... moe en zeeeeer voldaan naar huis...
 
Ook vrijdag op hookergames weer een topavond mogen beleven. Ik was er pas rond 22u en kwam al gelijk in een volle zaak binnen. Hapje en drankje gedaan, bekende mensen begroet en zo contact gelegd met nieuwe mensen. Er was die avond blijkbaar een verjaardag van een singel vrouwtje en dat bracht ook wel andere singel dames daar wat ik me achteraf niet beklaagd heb, dat was dus rondje één. Later op de avond in de speelruimtes aangesloten bij een knap koppeltje waarvan de man gebaarde dat ik erbij mocht. De dame was rond de 40 en had lekkere silicone borsten en geil figuurtje. Wat kon die dame zalig pijpen zeg. Haar flamous was kletsnat dus toch eventjes lekker dat kutje gelikt en dan kwam ze bovenop me met haar tieten in mijn gezicht om me vervolgens zalig te kussen en voor ik het goed wist kronkelde haar kutje tegen mijn pik die al snel verdween in haar geile kutje. Ze heeft me flink afgereden en heb haar dan ook flink volgespoten. Ze likte mijn pik proper en ondertussen kreeg ze de volgende lading van haar vriend ook nog....de kijkers rond de tralies hebben vast iets mooi gezien...wat een geile avond weer😋😋😋
 
Gisteren toch maar weer eens afgereisd, rond 12.30 daar, en 80 euro afgetikt bij An, die is altijd vriendelijk.
Al redelijk wat volk en bij het omkleden ook de delegatie van 4 dames uit Brazilie waren zich aan het omkleden , wat een gekakel van die groep, ik versta er niks van.
In de grote zaal was het nog kalm eerst maar eens een verkenningsronde gedaan onder andere Brigitte gespot en nog een andere kleinere dame die ik daar al vaker heb gespot.
Aan de toog geland stonden inmiddels ook een paar koppels, met mooie dames/milfen. Sexy uitgedost al had het niet veel om het lijf, een in een doorkijkbodysuit en een andere met een kettingtop en een bredejarretelgordel met wel 10 bandjes, bh loos, sliploos.....geil gezicht, niets verhullend.
Je kon vriendelijk met die babbelen en ze liet zich gewillig aan haar poes voelen, die goed nat was.
Al babbelend eens de tepels gemasseerd die steeds harder werden, het gesprek ging over koetjes en kalfjes en ze greep mijn lul en haalde hem uit mijn boxer tevoorschijn. Niet lang daarna kreeg ik een beste pijpbeurt, achterlangs was een medewandelaar zich aan het ontfermen over haar poes, ze werd doggy genomen....
Na die pijpbeurt was een lekkere tongzoen een mooie afsluiting van de eerste kennismaking. Ze babbelde zo wat met iedereen die inmiddels om haar heen stonden. De cava die lust ze ook graag, volgens mij weet Sandy aan de bar dat ook inmiddels(y)🍸.
Ik kon maar niet van haar grote flamoes afblijven, ik vroeg of ik haar mocht beffen, ze ging meteen op een kruk zitten en ja hoor benen wijd.....en maar likken aan die lappen ongelooflijk wat een lekkere grote sappige kut.
Ook na deze ronde effe een tongzoen kon ze zelf meteen ook proeven hoe lekker die kut smaakte.
Medewandelaars staken hun belangstelling en interesse in haar niet onder stoelen of banken het aantal stijve lullen was behoorlijk.
Ik wilde haar niet aan de toog neuken en vroeg voor op het ronde bed, ze ging meteen mee. Op haar rug liggend kon ik haar nemen en onderwijl nam ze nog een andere lul in haar mond.
Het duurde niet lang of ik kwam heerlijk klaar. Ze was heel opgetogen en ging weer naar de toog.
Ik ging me maar even douchen en wat eten want dit moest ik even laten bezinken....
Deze middag nog wat rondgewandeld en van alles en nog wat gezien, de gezelligheid die vandaag rond de toog was vond ik heel opvallend de "oude parenclub ambiance", was terug.
Het zijn een beetje twee werelden voor de snelle wip naar de Braziliaanse dames, voor een gezellige geile middag moet je meer bij de toog en de bioscoop zijn. Gelukkig heeft iedereen andere voorkeuren want druk dat was het wel.
(y) (y) 😍👅❤️‍🔥
 
Laatst bewerkt:
Vanavond zak ik weer af naar Eroxx. Topless & high heels dus weer veel blote tietjes😍. Als de aanwezige koppels en singel dames wederom zo gewillig zijn zoals de afgelopen weken dan komt dat zeker weer goed🔥. Ik ben alvast aan de zinc tabletten gegaan😂😂😂.
 
Vanavond zak ik weer af naar Eroxx. Topless & high heels dus weer veel blote tietjes😍. Als de aanwezige koppels en singel dames wederom zo gewillig zijn zoals de afgelopen weken dan komt dat zeker weer goed🔥. Ik ben alvast aan de zinc tabletten gegaan😂😂😂.
@Clubgaander. jij ziet waarschijnlijk heel goed en atletisch uit en leeftijd 35.
Hoe zijn de kansen voor man eind 50 met gemiddeld uiterlijk? Dat zal toch veel verschil maken.Wil je mij over vertellen ?
 
Toch nog eens in Eroxx geraakt. Ik ging niet te lang blijven. Wel...2u51 was toen mijn autoradio mij naar huis zong.
Goed, nog altijd geen 03u 's nachts natuurlijk 🤪
Onder een even stevige regenvlaag, klonk een toepasselijk nummer door de boxen. To cut a long story short I lost my miiiind...
I did.
Net als de tel. Die was ik ook kwijt.
Wie weet schrijf ik nog wel eens een verslagje...
 
@Clubgaander. jij ziet waarschijnlijk heel goed en atletisch uit en leeftijd 35.
Hoe zijn de kansen voor man eind 50 met gemiddeld uiterlijk? Dat zal toch veel verschil maken.Wil je mij over vertellen ?
@Knipoog, ik ben zelf 47 met een normaal uiterlijk en kom nooit iets tekort. Met een positieve instelling, een verzorgd voorkomen, geduld, en een goede babbel kan men wonderen doen. Bij mij lukt dat toch iedere keer. Ik mik meer op de dames van koppels en op de singel dames....de betaalde afwerkdames is niet mijn ding, deze clubs vermijd ik dan ook. Aangemelde dames die je vrijwel onmiddelijk aan de bar je pik van het lijf rukken of in tijdsblokken werken is voor mij een afknapper...deze werken zonder gevoel...en het is net die magie die je bij spontane stellen wel hebt. Om je vraag te beantwoorden over je leeftijd, ik moet het antwoord schuldig blijven want ik heb jouw leeftijd nog niet bereikt en kan dan ook niet oordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan