Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren topless & high heels bezocht in Eroxx. Wederom lekker druk, veel koppeltjes aanwezig en er waren schoontjes bij. Had afgesproken met het stelletje waar ik vorige week geile momentjes had...het was gisteren niet anders als toen dus voor mij een geslaagde avond.... Ik moet er nog van bekomen😋, tot volgende week weer😜
 
Vandaag voor de eerste keer naar club eroxx geweest. Het was voor mij zeker de moeite. Ik was als heer uitgenodigd door een koppel om met hen op de kamer te spelen. Ik wil hen nog eens bedanken en eventueel via deze weg nog eens afspreken in de club. Het was een zeer mooie slanke dame in zwarte lingerie en heels en een knappe verzorgde heer. Mijn complimenten voor de club
 
Aan allen.
Graag info over ene Franco en / of getuigen die in de buurt stonden toen ik gisteren zonder enige reden door die gast met 1 slag bewusteloos tegen de grond gekwakt werd.
Volgens het personeel van Eroxx zelf is het niet het eerste incident.
Jaloezie tov een Braziliaanse meid zou in het spel zitten. En inderdaad met haar stond ik net enkele ogenblikken te praten.
Of er bij voorgaande voorvallen ook geweld aan te pas kwam weet ik niet.
Alleszins veel steun van Eroxx moet je niet verwachten.
Alleen aan Johan heb ik iets gehad, die bleef ook beleefd en neutraal tegen mij. Voor de rest kon ik niet snel genoeg weg zijn en zonder politie. Fuck that. Ik heb ze onmiddellijk gebeld.
Ene Sandy of Sally, ik begreep haar naam niet goed, - werkzaam in Eroxx - vond het ook nodig om mij te beschuldigen bij de politie van de oorzaak van de klap. Dat ik wel iets uitdagends zou gezegd hebben en dat ik gezopen had.
Je moet het maar meemaken in een club waar je al jaren komt en feest en nooit maar dan ook echt nooit enig akkefietje hebt veroorzaakt of beleeft. (politie kon ook vaststellen dat ik niet dronken was)
Sally vond het ook nodig de politie in te lichten dat er daarvoor reeds problemen met mij gesignaleerd waren diezelfde dag. Ongelooflijk : je staat daar te bloeden en nog half gaar van de slag en dan moet je dat ook nog ondergaan en bovendien jezelf verdedigen terwijl je niks mis deed. Het ging om wat gespeel om een krukje te bemachtigen. Gewoon spielerei eigenlijk maar die vent - ik neem hem dat niet kwalijk, in het licht van wat mij plots overkwam - dacht waarschijnlijk dat ik zelf ruzie gezocht had met Franco en ging dat melden.
Om af te ronden.
Er zijn misschien camerabeelden. Daaruit zal blijken dat ik in feite niet eens met Franco aan de praat was. Ik weet echter niet of daar ook geluid zal op staan. Een getuige (Frans, Frank,...?) kwam me achteraf in de kelder bevestigen dat ik inderdaad niks gezegd had tegen Franco en for no reason tegen de grond ging. Toen de politie aankwam was deze persoon al weg.
Mijn neus is gebroken en ik heb een lichte hersenschudding.
Aangifte en PV zijn opgesteld.
Een ooggetuige zou welkom zijn.
Pm aub.
Met dank.
 
Laatst bewerkt:
Heyy, ik ben donderdag ook aanwezig. 21j jonge, slanke beetje gespierde jongen. Ik zou graag samen met een vrouw of koppel afspreken om me een beetje wegwijs te maken daar. Ben al eens geweest maar voelt heel onwennig in het begin voor mij. Stuur me maar☺️
 
Aan allen.
Graag info over ene Franco en / of getuigen die in de buurt stonden toen ik gisteren zonder enige reden door die gast met 1 slag bewusteloos tegen de grond gekwakt werd.
Volgens het personeel van Eroxx zelf is het niet het eerste incident.
Jaloezie tov een Braziliaanse meid zou in het spel zitten. En inderdaad met haar stond ik net enkele ogenblikken te praten.
Of er bij voorgaande voorvallen ook geweld aan te pas kwam weet ik niet.
Alleszins veel steun van Eroxx moet je niet verwachten.
Alleen aan Johan heb ik iets gehad, die bleef ook beleefd en neutraal tegen mij. Voor de rest kon ik niet snel genoeg weg zijn en zonder politie. Fuck that. Ik heb ze onmiddellijk gebeld.
Ene Sandy of Sally, ik begreep haar naam niet goed, - werkzaam in Eroxx - vond het ook nodig om mij te beschuldigen bij de politie van de oorzaak van de klap. Dat ik wel iets uitdagends zou gezegd hebben en dat ik gezopen had.
Je moet het maar meemaken in een club waar je al jaren komt en feest en nooit maar dan ook echt nooit enig akkefietje hebt veroorzaakt of beleeft. (politie kon ook vaststellen dat ik niet dronken was)
Sally vond het ook nodig de politie in te lichten dat er daarvoor reeds problemen met mij gesignaleerd waren diezelfde dag. Ongelooflijk : je staat daar te bloeden en nog half gaar van de slag en dan moet je dat ook nog ondergaan en bovendien jezelf verdedigen terwijl je niks mis deed. Het ging om wat gespeel om een krukje te bemachtigen. Gewoon spielerei eigenlijk maar die vent - ik neem hem dat niet kwalijk, in het licht van wat mij plots overkwam - dacht waarschijnlijk dat ik zelf ruzie gezocht had met Franco en ging dat melden.
Om af te ronden.
Er zijn misschien camerabeelden. Daaruit zal blijken dat ik in feite niet eens met Franco aan de praat was. Ik weet echter niet of daar ook geluid zal op staan. Een getuige (Frans, Frank,...?) kwam me achteraf in de kelder bevestigen dat ik inderdaad niks gezegd had tegen Franco en for no reason tegen de grond ging. Toen de politie aankwam was deze persoon al weg.
Mijn neus is gebroken en ik heb een lichte hersenschudding.
Aangifte en PV zijn opgesteld.
Een ooggetuige zou welkom zijn.
Pm aub.
Met dank.
Hallo Sins of my Johnny , je bent te knappe vent denk ik vandaar dat die gozer jaloers was.Goed dat je aangifte hebt gedaan. Wel zwak dat Erox er weinig mee doet.Zijn er wel vaker matpartijen daarbinnen ?
 
Hallo Sins of my Johnny , je bent te knappe vent denk ik vandaar dat die gozer jaloers was.Goed dat je aangifte hebt gedaan. Wel zwak dat Erox er weinig mee doet.Zijn er wel vaker matpartijen daarbinnen ?
Nee zeker niet. Ik vind dit een spijtig voorval. Eroxx heeft hier geen fout aan. Fair is fair. Wat me wel enorm stoort is de manier waarop ik dan behandeld werd toen het gebeurd was. Het is dat wat me woedend maakte. Parapluutje open.
Trouwens nu ook. Allemaal nieuwe profielen of profielen die voor het eerst reageren om mijn bericht omhoog te duwen.
Degoutant.
Btw ik ben niet knap.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor de eerste keer naar club eroxx geweest. Het was voor mij zeker de moeite. Ik was als heer uitgenodigd door een koppel om met hen op de kamer te spelen. Ik wil hen nog eens bedanken en eventueel via deze weg nog eens afspreken in de club. Het was een zeer mooie slanke dame in zwarte lingerie en heels en een knappe verzorgde heer. Mijn complimenten voor de club
Iemand een idee wie de dame kan zijn? Ze heeft korte blonde haren, had een zwarte string aan en zwarte bh. Later op de dag had ze niets meer aan buiten haar zwarte heels. Ze had ook mooie volle borsten. En dit in gezelschap met haar partner sportief gebouwd.
 
Zoals eerder opgemerkt is het bij beide huizen in Balen maar de vraag of je de recensies van de nieuwelingen serieus moet nemen. Maar als ik ga kijken naar recenties van leden die zich in 2021 hebben ingeschreven blijft er volgens mij niets met over...:).

Bijzonder allemaal...

Ik ga in ieder geval morgen kijken en bericht jullie of ik minimaal 10 gewillige dames heb kunnen zien. Knokpartijen en andere zaken zal ik melden...:)
 
Zoals eerder opgemerkt is het bij beide huizen in Balen maar de vraag of je de recensies van de nieuwelingen serieus moet nemen. Maar als ik ga kijken naar recenties van leden die zich in 2021 hebben ingeschreven blijft er volgens mij niets met over...:).

Bijzonder allemaal...

Ik ga in ieder geval morgen kijken en bericht jullie of ik minimaal 10 gewillige dames heb kunnen zien. Knokpartijen en andere zaken zal ik melden...:)
Volgens mij bestaat deze site ook nog maar vanaf 2020 of 21. Dus lijkt me vrij normaal. Ik heb het over de comments die hier neergezet worden van profielen die slechts enkele minuten of uren daarvoor een account aanmaakten.
Of profielen die hier nog nooit een woord gezegd hebben maar zich nu "geroepen" voelen om plotseling te beginnen posten.
 
Ik heb het ook over de leden van een dag of een maandje oud...:), die zijn moeilijk serieus te nemen. Maar ook andere berichten zoals ik net ook weer zie, over dat het bij de concurrent zo slecht is, vind ik ver beneden peil. Dan ontgaat mij alweer de lust om te gaan.

Maargoed ik ga morgen en ik doe verslag...:)
 
@Clubgaander heeft bijvoorbeeld vanaf mei jl 51 berichten verzonden die louter en alleen over Eroxx gaan. Sorry maar dat kan ik echt niet serieus nemen. En zo zijn er nog veel meer profielen in beide chat groepen in Balen.

Stop er aub mee, dat maakt de chat een stuk leuker.
@Klaas, hier zit je toch fout. Ik schreef al over Amai, Bornedries
@Clubgaander heeft bijvoorbeeld vanaf mei jl 51 berichten verzonden die louter en alleen over Eroxx gaan. Sorry maar dat kan ik echt niet serieus nemen. En zo zijn er nog veel meer profielen in beide chat groepen in Balen.

Stop er aub mee, dat maakt de chat een stuk leuker.
@Klaas, je hebt slecht gekeken. Ik plaatste ook al over club Amai, bornedries, Climax, en ja Eroxx ook. Ik vernoemde ook al Mystique, Acanthus en ik steek niet weg dat voor mij Eroxx veruit de club is die mij het beste ligt, en de Amai is ook niet slecht. Je zal waarschijnlijk niet graag iets negatief lezen over de andere Balense club hoewel ik daar mijn redenen voor heb en wat ik in voorgaande post vermeld heb is ook waarheid geloof me maar. Ik denk dat ik andere wandelaars hier zeker een plezier mee doe kwestie van iedere euro goed te besteden. Een forum is er ook om vrij precieze commentaar te geven en dat doe ik ook. Ik heb je ook gewoon gezegd... Zelf gaan kijken is het beste en eerlijkste wat je kan doen.
Groeten
 
Laatst bewerkt:
Wat een naar bericht @SinsOfMyJohnny! Natuurlijk kan de club daar niets aan doen, behalve nu de mepper voor altijd toegang te ontzeggen. Wat ze wél kunnen én moeten doen is nazorg geven aan een mishandelde klant en dat lijkt me in dit geval niet gebeurd. Je hebt als club als eerste de verantwoordelijkheid over de welzijn van je gasten en dat heeft men dus blijkbaar niet gedaan. Wellicht uit angst voor negatieve publiciteit en ze zullen zeker niet met de politie in aanraking willen komen. Gemiste kans dus deze slechte oplossing. Sterkte me je neus en ik laat de club voorlopig links liggen....
 
Worden er in deze club camerabeelden opgenomen? :confused: Is het raar dat ik hiervan een beetje opkijk...? Want ik hoef namelijk niet dat mijn persoon op opnames staat wanneer ik clubs betreed.
Ja. Staat ook normaal vermeld aan de ingang dat er camera's zijn. Dit in de lockers, ingang, achter de balie en buiten.
Dit in verband met veiligheid en diefstal.
In de club zelf hangen geen camera's.
 
Camera die live door personeel in de gaten wordt gehouden begrijp ik. Maar ik bedoelde "opgenomen" als in daadwerkelijk opnames maken en die dus opslaan. Dat lijkt me nogal delicaat inzake privacy als je bedenkt dat meerdere gasten en dan vooral dames 🐩naakt zijn in de kleedkamers. En ook in de hal als ze naar boven of terug naar beneden lopen. Niet dat ik preuts ben of zo, maar ik zou niet willen dat er via een spijtige hack toegang wordt verkregen tot die opnames en mijn kinderen of werknemers plots hun vader of baas zouden zien in een aparte outfit als ze toevallig of bedoeld op sommige websites komen...
 
Camera die live door personeel in de gaten wordt gehouden begrijp ik. Maar ik bedoelde "opgenomen" als in daadwerkelijk opnames maken en die dus opslaan. Dat lijkt me nogal delicaat inzake privacy als je bedenkt dat meerdere gasten en dan vooral dames 🐩naakt zijn in de kleedkamers. En ook in de hal als ze naar boven of terug naar beneden lopen. Niet dat ik preuts ben of zo, maar ik zou niet willen dat er via een spijtige hack toegang wordt verkregen tot die opnames en mijn kinderen of werknemers plots hun vader of baas zouden zien in een aparte outfit als ze toevallig of bedoeld op sommige websites komen...
Ik weet niet hoe het exact zit.
Vermoedelijk kunnen ze wel een paar dagen terug gaan kijken. Hoe beveiligd die gegevens zijn voor een 'hack' weet alleen Eroxx zelf. Er zal wel een goede beveiliging opzitten.
Nu schat ik die kans wel HEEL klein in dat dit zou gebeuren. Maar onmogelijk is het nooit.
Misschien volgende keer eens vragen hoe ze met die beelden omgaan? Hoe het zit met het onherkenbaar in beeld komen? Puur voor u eigen gemoed.

Grtjs
 
Inderdaad, zo'n kans is zeer klein maar niet onbestaand. En een hack hoeft niet noodzakelijk via internet te gebeuren maar kan bijvoorbeeld ook materieel via kopiëren naar USB-stick door een personeelslid dat van de beelden van een bepaalde dame of heer thuis in privé-sfeer wil genieten. En zo kan via diens computer een verspreiding gebeuren. Maar hier speculeren heeft niet veel zin. Ik zal eens informeren bij mijn volgende bezoek. Ik heb hier alleen nooit bij heb stilgestaan... dat die beelden mogelijks ook zouden worden opgeslagen.
 
Inderdaad, zo'n kans is zeer klein maar niet onbestaand. En een hack hoeft niet noodzakelijk via internet te gebeuren maar kan bijvoorbeeld ook materieel via kopiëren naar USB-stick door een personeelslid dat van de beelden van een bepaalde dame of heer thuis in privé-sfeer wil genieten. En zo kan via diens computer een verspreiding gebeuren. Maar hier speculeren heeft niet veel zin. Ik zal eens informeren bij mijn volgende bezoek. Ik heb hier alleen nooit bij heb stilgestaan... dat die beelden mogelijks ook zouden worden opgeslagen.
Inderdaad. Ik snap u bezorgdheid wel. Geef hier maar een update als je wat meer info hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan