Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik ben gisteren geweest en was echt super!

Als een echte Hollander was ik er om half twaalf, maar tot 13 uur was er niet zoveel te beleven. De lokatie en inrichting is echt super, kan mij voorstellen dat in het weekend het dak eraf gaat...:).

Ook het eten was geweldig geregeld. Kom ik niet voor, maar was een mooie afwisseling.

Vanaf 13 uur kwam er een groepje van vier Braziliaanse dames die de boel behoorlijk lostrokken, zowel letterlijk als figuurlijk. Daarna kwamen er ook steeds meer stelletjes. Tellen had weinig zin want het waren er zeker meer dan tien...;-)

Vanaf drie uur zat er een dame constant in de gloryhole, ook een mooie ervaring. Buiten (bubbelbad) gezellig gekletst met enkele liefhebbers (swingers). Eerlijk gezegd deden die verder niet echt mee, maar er waren meer dan genoeg andere opties.

Uiteindelijk was ik tot kwart voor zes binnen om de files te ontwijken bij Antwerpen, Breda en Rotterdam. Dat is ook goed gelukt.

Mijn enige nadeel is de reistijd van twee uur. Ga proberen de volgende keer eens bij de Hooker Games ofzo op vrijdag aanwezig te zijn.
 
Ja ik ben gisteren geweest en was echt super!

Als een echte Hollander was ik er om half twaalf, maar tot 13 uur was er niet zoveel te beleven. De lokatie en inrichting is echt super, kan mij voorstellen dat in het weekend het dak eraf gaat...:).

Ook het eten was geweldig geregeld. Kom ik niet voor, maar was een mooie afwisseling.

Vanaf 13 uur kwam er een groepje van vier Braziliaanse dames die de boel behoorlijk lostrokken, zowel letterlijk als figuurlijk. Daarna kwamen er ook steeds meer stelletjes. Tellen had weinig zin want het waren er zeker meer dan tien...;-)

Vanaf drie uur zat er een dame constant in de gloryhole, ook een mooie ervaring. Buiten (bubbelbad) gezellig gekletst met enkele liefhebbers (swingers). Eerlijk gezegd deden die verder niet echt mee, maar er waren meer dan genoeg andere opties.

Uiteindelijk was ik tot kwart voor zes binnen om de files te ontwijken bij Antwerpen, Breda en Rotterdam. Dat is ook goed gelukt.

Mijn enige nadeel is de reistijd van twee uur. Ga proberen de volgende keer eens bij de Hooker Games ofzo op vrijdag aanwezig te zijn.
Wij waren er ook vanaf half 12. Wij waren zelfs de eerste daar. Ook wij hadden een leuke namiddag met tal van respectvolle heren om het vrouwtje te verwennen . Denk wel dat we weer een 10 tal heren erg blij gemaakt hebben . Tot snel dan maar weer liefste gangbangers …..
 
Hookergames gisteren weer zeer druk bezochte editie. Het begint saai te klinken ik weet het😁. Ik zag meerdere dj's achter de draaitafel, ze waren top en kregen de menigte goed mee er hing een goede sfeer binnen! Veel koppeltjes aanwezig (waren er knappe bij😋) en mannen waren ook goed vertegenwoordigd al merkte ik deze keer wel een paar haantjes op.(gelukkig een zeer kleine minderheid). Ook nu weer een deel singel vrouwen binnen. Zelf deze keer aangesloten bij een Nederlands milf koppeltje van midden tot eind 50. Knappe klassevolle blonde dame met een meer dan behoorlijk lichaam. Man had grijs kort haar en genoot duidelijk van haar bezig te zien. Ik ben 2 keer zalig klaargekomen bij haar...ik hoop hen nog eens tegen te komen😋😋. Om 2u45 keerde ik voldaan terug naar huis. Tot volgend weekend Eroxx!
 
Hookergames gisteren weer zeer druk bezochte editie. Het begint saai te klinken ik weet het😁. Ik zag meerdere dj's achter de draaitafel, ze waren top en kregen de menigte goed mee er hing een goede sfeer binnen! Veel koppeltjes aanwezig (waren er knappe bij😋) en mannen waren ook goed vertegenwoordigd al merkte ik deze keer wel een paar haantjes op.(gelukkig een zeer kleine minderheid). Ook nu weer een deel singel vrouwen binnen. Zelf deze keer aangesloten bij een Nederlands milf koppeltje van midden tot eind 50. Knappe klassevolle blonde dame met een meer dan behoorlijk lichaam. Man had grijs kort haar en genoot duidelijk van haar bezig te zien. Ik ben 2 keer zalig klaargekomen bij haar...ik hoop hen nog eens tegen te komen😋😋. Om 2u45 keerde ik voldaan terug naar huis. Tot volgend weekend Eroxx!
Vrijdagavonden altijd top!
 
Helaas niet kunnen gaan dit keer maar in het verleden vaak op deze fantastische avonden geweest. Ben wel benieuwd wie de winnares is geworden. En met hoeveel bandjes. Iemand dit het weet?
 
Helaas niet kunnen gaan dit keer maar in het verleden vaak op deze fantastische avonden geweest. Ben wel benieuwd wie de winnares is geworden. En met hoeveel bandjes. Iemand dit het weet?
Het was volgens mij de Nederlandse blonde. Ze zag er weer lekker uit zo met haar tieten bloot. Heb er nog een tijdje mee staan babbelen, toen hing haar onderarm al half vol met bandjes...ik voelde haar tepels met piercings in lekker tegen mij aan schuren😋.
 
ook ik was gisteren aanwezig en kan bovenstaande bericht beaamen. Goede sfeer en geile ambiance... de braziliaantjes
zorgen voor aktie en heb de 2 mooiste braziliaanse gepakt...daarna die enthousiaste nederlandse (rotterdamse) blondine laten
zuigen. Die was echt leuk en zoog geweldig...alles in haar gezichtje gespoten wat ze geweldig vond...wat een leuke meid had haar nr moeten vragen..kans gemist... is zij vaker daar ??

is deze rotterdamse ook onderdeel van de milfs van de club of een bezoekster...

Mooi verhaal nog toen ik aankwam op de parkeerplaats stond er een paartje op de parking waar de vrouw al vast even van achter door haar man genomen.. was een hele mooi dame kort blond haar met prachtig strak kontje ze liepen samen veel door de club maar heb ze helaas niet in aktie gezien verder en of ze open stonden voor anderen..

cateriing was ook supergoed pulled pork met friet en stoofvlees smaakte allemaal goed... al met al top middagje .

3x gekomen in 2 uur tijd en dat voor 80 euro !!
Hey, ik heb dit koppeltje maandag 3 oktober ontmoet volgens mij. Waren toen ook bezig in hun witte Range Rover. Ik vermoed dat het dezelfde zijn. Daarna met hen op een aparte kamer beland … Heeft nog iemand ervaring met dit koppel? Lopen inderdaad altijd zo wat door de club op …
 
Vraag me wel af hoe de sfeer int algemeen hier in deze club is. Ben wel nieuwsgierig.
De sfeer zit er altijd in in deze club. De grote hoeveelheid bezoekers week na week liegen er niet om. In deze club is van de crisis dan ook vrijwel niets te merken, dat geeft nog maar eens weer dat er een goede prijs/kwaliteit verhouding is op alle vlakken!
 
Het was volgens mij de Nederlandse blonde. Ze zag er weer lekker uit zo met haar tieten bloot. Heb er nog een tijdje mee staan babbelen, toen hing haar onderarm al half vol met bandjes...ik voelde haar tepels met piercings in lekker tegen mij aan schuren😋.
Als de Nederlandse blonde er is dan gaan veel heren moe maar voldaan naar huis😍🔝.
 
Gisteren ben ik voor het eerst naar Eroxx geweest. Ten eerste wil ik degene bedanken die heeft gezegd pantoffels mee te nemen. het is een redder in nood. Je wilt niet in andermans gevulde condoom stappen....
De Brazilianen begonnen een beetje laat. rond 12: 30-13: 00 daarvoor was het erg stil. De sfeer was leuk en vriendelijk. Mijn nederlands is niet goed, maar ik heb met een paar mensen kunnen praten. Er was over het algemeen veel actie, het was naar mijn mening een zeer goede maandag. Een van de Brazilianen is wild, ze deed zelfs in veel gevallen dubbele penetratie.
Mijn enige zorg was dat de Braziliaanse dames niet tussen de rondes douchen. De geur van zweet stoorde me.
Over het algemeen goed gedaan Eroxx-team. Leuke sfeer, goed eten en drinken, mooie rookruimte. Ik hoop dat ik in de toekomst vaker kan komen.
Ik hoop dat mijn nederlands goed genoeg is zodat je begrijpt wat ik schreef:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Gisteren ben ik voor het eerst naar Eroxx geweest. Ten eerste wil ik degene bedanken die heeft gezegd pantoffels mee te nemen. het is een redder in nood. Je wilt niet in andermans gevulde condoom stappen....
De Brazilianen begonnen een beetje laat. rond 12: 30-13: 00 daarvoor was het erg stil. De sfeer was leuk en vriendelijk. Mijn nederlands is niet goed, maar ik heb met een paar mensen kunnen praten. Er was over het algemeen veel actie, het was naar mijn mening een zeer goede maandag. Een van de Brazilianen is wild, ze deed zelfs in veel gevallen dubbele penetratie.
Mijn enige zorg was dat de Braziliaanse dames niet tussen de rondes douchen. De geur van zweet stoorde me.
Over het algemeen goed gedaan Eroxx-team. Leuke sfeer, goed eten en drinken, mooie rookruimte. Ik hoop dat ik in de toekomst vaker kan komen.
Ik hoop dat mijn nederlands goed genoeg is zodat je begrijpt wat ik schreef:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik begrijp uw Nederlands beter dan het Nederlands van sommige mensen die het al jaren spreken.
Wel hier en daar een hoofdletter die ik mis bv, maar uw zinsbouw is goed en ik had eerst niet door dat Nederlands uw moedertaal niet is.
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan Eroxx.
Masquerade Extreme Edition.

Bij binnenkomst masker op en cape omgehangen door Nina (ik moest wat bukken zodat ze de strik er goed in kon leggen.)

Eerst een hapje eten en daarna de geile poolse dame die ik heel dikwijls is in het cinema gedeelte opgezocht en lekker mee gespeeld.

Daarna even rusten en terug op krachten komen voor de eerste show. Was aangekondigd om 13h30 en ging uiteindelijk door rond 13h50. Wel een leuke show en Nina kiest de mannen er uit die op het bed mogen. Officieel de meester, maar je ziet duidelijk dat Nina rondwandelt en gaat kiezen. Wat op zich ook logisch is dat ze er de vaste klanten uithaalt.

Ik dus niet.
Daarna werd het een groot orgie. Overal in de discotheek en cinema werd er geneukt.

Opvallend: achteraan was er minder actie dan in de discotheek en in de cinema.
Achteraan in de pussycat (open ruimte achter verticale baren) een leuke blonde dame kunnen plezieren die ik al eens eerder hier was tegengekomen en die wel kikt op wat groter. Ze moest eerst wat opgewarmd worden (lees als eerst enkele kleinere formaten en langzaam opbouwen naar groter om dan terug af te bouwen. Ze heeft er toch wel enkele genomen in die "kooi".

Nadien genoten van het lekkere eten. Een gesprek gehad in de rokersruimte met een van de huisdames en een professionele sexwerkster die hier voor haar plezier was (samen met 2 andere koppels). Ik had snel door dat ze hier niet was voor de sex. Maar ze zag er wel heel lekker uit. In de loop van de middag zag ik verschillende mannen proberen waarvan ik al dadelijk zag: dat gaat hem niet worden.

Verder nog aangeschoven bij enkele lekkere oudere dames waar ik wel wat plezier mee had. En zij met mij hoop ik.

En dan de 2de show. Voor de 2de show nog een gesprek gehad met een Nederlander die hier een van de eerste keren was. Hij stond naast mij tijdens de show. Nina stond bij ons in de buurt en in gesprek geraakt met Nina. Waarbij ik aanhaalde dat zij duidelijk de mannen koos. Ze vroeg of ik op het bed wou en dat ging ze melden aan de meester. Dus even later ik en die Nederlander mee op het bed met 1 andere man en 4 dames.

Later op de middag nog eens aangeschoven bij de geile blonde van eerder die middag. Ze wou op het einde nog 1 man en mij had ze al gehad. Dus ik dacht dat word niets. Ze had gelukkig toch nog zin in mij en ik heb haar een heerlijk hoogtepunt bezorgd.

Zelf maar 1x mijn kruit verschoten, maar wel een zeer leuke en geile middag beleefd.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Moe en voldaan huiswaarts gekeerd.
Wel jammer dat het om 17h30 al helemaal gedaan was. Er was op dat moment niets van actie meer te bespeuren. Meestal gaan we daar door tot het licht aangaat om 18h.
 
Gisteren moest ik in de buurt zijn en zag dat beide Balens clubs iets met maskers gingen doen. Eroxx is hiermee begonnen en dus besloot ik, ondanks mijn eerdere bedenkingen, de proef op de som te nemen. Dus eerst naar Eroxx en dan kan ik later mooi vergelijken. Ik was er lekker vroeg en toen was het nog rustig, maar ik kan het cinemaverhaal van @Kwillem1 hierboven beamen, wat geile doos blijft dat zeg, heb dit keer geen dp gezien, iets wat ik eerder wél met haar gedaan heb.
De 'show' begin inderdaad wat later. Net voor mij kwam er een kerel binnen die voor het eerst kwam en hij werd door Nina uitgekozen. Dus geen vaste klant, maar een nieuweling - slim.
Ik heb diverse mannen bezig gezien met de blonde dame in de pussycat, ook een geile bedoeling, maar ook erg druk en ik heb geen moeite gedaan erbij te komen. Eerljk gezegd vind ik het ook heerlijk om lekker door de club te dwalen om al die sex te bewonderen, ook goed voor m'n stappenteller...
Er waren dit keer inderdaad een paar mooie, jongere koppels aanwezig, maar die kwamen dus blijkbaar niet voor sex met anderen, jammer. Het is een doenersmiddag en daar adverteert men mee - heel jammer dat die niet meededen, maar bleef er dus wel een heel bataljon milfen en gilfen over. Sommigen trokken zich terug achter in de donkere hoekjes en dan zie je het verschil toch niet meer ;).
Ik vond het een leuke middag waar iedereen aan z'n trekken kon komen. Je moet af en toe was assertief zijn, maar ook als je dat niet bent waren voldoende dames aanwezig om aan je trekken te komen. De show en maskers waren leuk, geen hele grote meerwaarde en ik hoorde de 'meester' op de plee klagen dat hij vond dat er maar weinig mensen waren - ik vond het ruim voldoende. Ik heb geen vervelende dingen waargenomen en dus is de club weer wat in mijn achting gestegen. Binnenkort dus de vergelijking maken.
 
Gisteren voor de eerste keer op een vrijdag de club bezocht. Tegen 20u30 kwam ik aangereden en de parking voor het pand was al behoorlijk vol, een parkwachter regelde alles netjes en naar zijn zeggen verwachtte ze een drukke avond. Bij het binnenkomen idd een mooie drukte en mooie stellen waarvan de leeftijd toch ook laag was, een mooie mix eigenlijk. Restaurant top, de keuze en de kwaliteit van het eten vind je nergens anders in een club! Een uurtje later was de zaak toch wel vol te noemen, er waren blijkbaar een paar mensen jarig dus dat zal mssn wel meegespeeld hebben. In de speelruimtes was overal wel iets te beleven,voor dat ik het goed wist lag ik op de matras tussen 2 koppeltjes waar ik met de 2 andere heren hun vrouwtjes lekker mee onder handen genomen heb...wat een geile bedoening. Voor mij een zeer geslaagde avond...mij zien ze hier zeker terug!
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan Eroxx.
Masquerade Extreme Edition.

Bij binnenkomst masker op en cape omgehangen door Nina (ik moest wat bukken zodat ze de strik er goed in kon leggen.)

Eerst een hapje eten en daarna de geile poolse dame die ik heel dikwijls is in het cinema gedeelte opgezocht en lekker mee gespeeld.

Daarna even rusten en terug op krachten komen voor de eerste show. Was aangekondigd om 13h30 en ging uiteindelijk door rond 13h50. Wel een leuke show en Nina kiest de mannen er uit die op het bed mogen. Officieel de meester, maar je ziet duidelijk dat Nina rondwandelt en gaat kiezen. Wat op zich ook logisch is dat ze er de vaste klanten uithaalt.

Ik dus niet.
Daarna werd het een groot orgie. Overal in de discotheek en cinema werd er geneukt.

Opvallend: achteraan was er minder actie dan in de discotheek en in de cinema.
Achteraan in de pussycat (open ruimte achter verticale baren) een leuke blonde dame kunnen plezieren die ik al eens eerder hier was tegengekomen en die wel kikt op wat groter. Ze moest eerst wat opgewarmd worden (lees als eerst enkele kleinere formaten en langzaam opbouwen naar groter om dan terug af te bouwen. Ze heeft er toch wel enkele genomen in die "kooi".

Nadien genoten van het lekkere eten. Een gesprek gehad in de rokersruimte met een van de huisdames en een professionele sexwerkster die hier voor haar plezier was (samen met 2 andere koppels). Ik had snel door dat ze hier niet was voor de sex. Maar ze zag er wel heel lekker uit. In de loop van de middag zag ik verschillende mannen proberen waarvan ik al dadelijk zag: dat gaat hem niet worden.

Verder nog aangeschoven bij enkele lekkere oudere dames waar ik wel wat plezier mee had. En zij met mij hoop ik.

En dan de 2de show. Voor de 2de show nog een gesprek gehad met een Nederlander die hier een van de eerste keren was. Hij stond naast mij tijdens de show. Nina stond bij ons in de buurt en in gesprek geraakt met Nina. Waarbij ik aanhaalde dat zij duidelijk de mannen koos. Ze vroeg of ik op het bed wou en dat ging ze melden aan de meester. Dus even later ik en die Nederlander mee op het bed met 1 andere man en 4 dames.

Later op de middag nog eens aangeschoven bij de geile blonde van eerder die middag. Ze wou op het einde nog 1 man en mij had ze al gehad. Dus ik dacht dat word niets. Ze had gelukkig toch nog zin in mij en ik heb haar een heerlijk hoogtepunt bezorgd.

Zelf maar 1x mijn kruit verschoten, maar wel een zeer leuke en geile middag beleefd.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Moe en voldaan huiswaarts gekeerd.
Wel jammer dat het om 17h30 al helemaal gedaan was. Er was op dat moment niets van actie meer te bespeuren. Meestal gaan we daar door tot het licht aangaat om 18h.
Achteraan was er minder actie. Omdat de meeste dames voor moeten blijven, voor de geile sfeer. Achterin zijn meestal diegene die er geen geld voor krijgen.
 
Ik ben ook eens een kijkje gaan nemen hier op een eyes wide shut feestje. Heb even met de gastvrouw Nina gesproken ook, ontzettend aardige (en lekkere) vrouw.

Toch ook wel aardig wat passieve maar lekkere stellen aanwezig. Toch doet de club er wel wat aan om het op gang te houden, en dat gaat met toch wel wat betaalde dames, en oudgediende dames uit het swing- en erotisch circuit. Alles prima en wel, het stoort niet. Het eten is uitstekend en het personeel keurig. De club is ook lekker fris en schoon.

Uiteindelijk heb ik geen moment gehad dat ik echt zin had om te neuken met een bepaalde vrouw, of me tussen de schuifelende pinguïnmannen te mengen. Daar liepen toch ook wel een stel weirdo's tussen hoor, maar hey, België zullen we maar zeggen. Ik was zelf ook alleen deze keer, zou graag nog eens een keer gaan maar dan stellen only. ff afzonderen voor een trio met een leuk stel is meer mijn ding, dat gangbangen niet zo. Kreeg de tip om op een Vrijdag te gaan. Misschien doe ik dat nog wel eens.
 
Ik ben ook eens een kijkje gaan nemen hier op een eyes wide shut feestje. Heb even met de gastvrouw Nina gesproken ook, ontzettend aardige (en lekkere) vrouw.

Toch ook wel aardig wat passieve maar lekkere stellen aanwezig. Toch doet de club er wel wat aan om het op gang te houden, en dat gaat met toch wel wat betaalde dames, en oudgediende dames uit het swing- en erotisch circuit. Alles prima en wel, het stoort niet. Het eten is uitstekend en het personeel keurig. De club is ook lekker fris en schoon.

Uiteindelijk heb ik geen moment gehad dat ik echt zin had om te neuken met een bepaalde vrouw, of me tussen de schuifelende pinguïnmannen te mengen. Daar liepen toch ook wel een stel weirdo's tussen hoor, maar hey, België zullen we maar zeggen. Ik was zelf ook alleen deze keer, zou graag nog eens een keer gaan maar dan stellen only. ff afzonderen voor een trio met een leuk stel is meer mijn ding, dat gangbangen niet zo. Kreeg de tip om op een Vrijdag te gaan. Misschien doe ik dat nog wel eens.
Ik ga ook vaak op de vrijdagen. Maar altijd, als er plek is, met 2 mannen op een kamertje.
 
Afgelopen maandag prima vermaakt, er waren deze keer veel actieve koppels. Wat je noemt ervaren koppels die weten wat een actieve middag is.
Zeer uitdagend en schaars gekleed, staan ze al aan de toog de mannen die binnenkomen te keuren en uit te dagen. Zoveel mogelijk mannen scoren die aan hun blote poes willen voelen zo lijkt het wel. Ze zitten zo in je boxer heb ik gemerkt.
Overal actie, en dansen kunnen die Zuid-Amerikaanse dames wel, contact krijg je wel niet met die. Maar genoeg andere dames te kiezen wel of niet van het huis.
Ambiance was prima en geen gekke dingen...
 
Laatst bewerkt:
Vanavond weer een bezoekje aan mijn favo club Eroxx brengen. Het is kontjes verkiezing. Buiten dat hoop ik weer op veel actie en lekkere koppeltjes/vrouwen te mogen ontmoeten. Ik zie toch al op verschillende swingers pagina's dat er vanavond een aantal knappe koppels gaan komen zoals iedere week trouwens.😍
 
Wij komen (vrouwtje en ik) ook normaal deze avond. Helaas zijn wij niet knap 😜.
Jullie bescheidenheid siert. Een maatje meer of een iets hogere leeftijd wil niet zeggen dat dit niet mooi kan zijn. De juiste ingesteldheid maakt mensen pas echt mooi. We zien graag iemand van in de 20 maar iemand van 50 of 60 daar zijn mijn ervaringen ook super mee. Op naar een fijne avond...mssn treffen we elkaar😉👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan