Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik zo de berichten lees zou een prijsverhoging van 10 euries op de vrijdagavond meer redelijk zijn als de nu voorgenomen 20 euro. Zelf ga ik niet in de weekends, meer door de week maar kan me er iets bij voor stellen.
Ma/do 10 euro's verhoging vind ik persoonlijk wel redelijk.
 
Als ik zo de berichten lees zou een prijsverhoging van 10 euries op de vrijdagavond meer redelijk zijn als de nu voorgenomen 20 euro. Zelf ga ik niet in de weekends, meer door de week maar kan me er iets bij voor stellen.
Ma/do 10 euro's verhoging vind ik persoonlijk wel redelijk.
Door de week is dit idd wel gerechtvaardigd. Die prijs lag wel laag. Het straffe is door de week zijn er meer huisdames aanwezig die niet gratis komen en waaraan de club meer moet betalen. Op vrijdag zijn er veel koppels aanwezig die meer betalen als door de week maar minder of geen huisdames en toch gaat daar de mannenprijs massaal omhoog. Krijg de indruk dat de vrijdagse mannen dit alles moeten rechttrekken. Men heeft zich jaren geleden ook eens in de vinger gesneden met de mannenprijs op vrijdag van 80 ineens naar 100 te brengen maar daar zijn ze achteraf van teruggekomen...niet voor niets lijkt me. Haal de deftige mannen weg dan zullen ook veel koppels uitwijken en met deze strategie kon dat wel eens gebeuren.
 
Of misschien komen er minder heren en wel meer stellen op vrijdag. Dus meer kansen om ergens bij te schuiven... Neen, we kunnen 101 theorieën boven halen. Elke prijsstijging is er één te veel maar €100 was gewoon veel te laag voor hetgeen je allemaal krijgt. Eten, drank, service, verwarming, ambiance, ....

In Acanthus gaan de koppels lopen omwille van de opdringerige Noord Franse singles, die denken dat ze alles mogen.
Na een kwestie hierboven over betaalde dames, betaalde koppels, koppels die gratis binnen mogen, enz. lijkt het me gepast dat men betaalt voor wat men als koppel enerzijds biedt en anderzijds consumeert.

Ik persoonlijk vind dat de zeer actieve koppels die gratis mogen dit meer dan verdienen. Ze zouden geld toe mogen krijgen, al willen ze dat vaak niet. Maar de koppels die allesbehalve actief zijn zouden van mij veel meer mogen betalen. Waarom niet elke vrijdag met die bandjes werken en gradaties toepassen inzake inkomprijs a.d.h.v. het aantal vergaarde bandjes. Bijvoorbeeld koppels die 15 bandjes kunnen voorleggen gratis, 10 bandjes 25 euro, 5 bandjes 50 euro en geen bandje de volle prijs. Of iets dergelijks. En het geld niet dermate verhogen voor ons single mannen want geen neukgarantie. Ik vind 10% verhoging billijk, 20% teveel. De inflatie is ook rond de 10%, dus volg die dan. Enfin, dat is mijn bescheiden mening.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een goeie zaak dat daarmee het teveel aan single mannen kan weggewerkt worden.
Ik betaal graag 20 bij als ik dan mij beter kan amuseren.
Die haantjes en file-lopers vond ik storend. Hopelijk geeft dit ook een deftiger publiek.
Niet dat ik ze niet deftig vond, maar sommigen gedroegen zich niet.
 
Ik vind het een goeie zaak dat daarmee het teveel aan single mannen kan weggewerkt worden.
Ik betaal graag 20 bij als ik dan mij beter kan amuseren.
Die haantjes en file-lopers vond ik storend. Hopelijk geeft dit ook een deftiger publiek.
Niet dat ik ze niet deftig vond, maar sommigen gedroegen zich niet.
Ga dan maar eens op een vrijdag naar Acanthus. Nooit geen grotere haantjes op een hoop gezien, 90% anderstaligen en totaal geen respect maar ze betalen wel 130e. Koppels die steen en been klagen erover en wegblijven. Ik denk dat een hogere prijs net haantjes gedrag veroorzaakt...hoe hoger de prijs hoe hoger de verwachtingen.
 
Na een kwestie hierboven over betaalde dames, betaalde koppels, koppels die gratis binnen mogen, enz. lijkt het me gepast dat men betaalt voor wat men als koppel enerzijds biedt en anderzijds consumeert.

Ik persoonlijk vind dat de zeer actieve koppels die gratis mogen dit meer dan verdienen. Ze zouden geld toe mogen krijgen, al willen ze dat vaak niet. Maar de koppels die allesbehalve actief zijn zouden van mij veel meer mogen betalen. Waarom niet elke vrijdag met die bandjes werken en gradaties toepassen inzake inkomprijs a.d.h.v. het aantal vergaarde bandjes. Bijvoorbeeld koppels die 15 bandjes kunnen voorleggen gratis, 10 bandjes 25 euro, 5 bandjes 50 euro en geen bandje de volle prijs. Of iets dergelijks. En het geld niet dermate verhogen voor ons single mannen want geen neukgarantie. Ik vind 10% verhoging billijk, 20% teveel. De inflatie is ook rond de 10%, dus volg die dan. Enfin, dat is mijn bescheiden mening.
Amen to this!
Dit zou een prima redenering kunnen zijn. En wie al zijn bandjes nog heeft is helaas sociaal incapabel om contacten te leggen voor ze te kunnen "spenderen".
Bandjes systeem en prijs omhoog dan zou het concept wel nog kunnen werken/lukken.

Want tenslotte afgelopen vrijdag was ik daar met een vriendin. Voor 60€ waren we beiden binnen maar door het enorme "gedrag" had zij geen zin in een extra man.
Maar voor ons kwam dit goedkoop uit als je kijkt naar het all-in gedeelte; eten, drankjes en the view.

Dus stof om over na te denken voor het Eroxx-team.
 
Ik ben een respectvolle man en behandel ook de huisdames met respect. (eigenlijk een beetje arrogant dat ik dit van mezelf schrijf).
Ik ben wel iemand die prijsgunstig nadenkt.
Eroxx op maandag en donderdag was bijna het goedkoopste wat je kon vinden op de markt.
Met de prijsstijging van 80 naar 90 Euro staan ze nog maar 10 Euro onder de meeste andere clubs en 20 euro boven de goedkoopste club op donderdag.
Ik kan mij ook amuseren in andere clubs en ken ook in andere clubs wel mensen waar ik een praatje mee kan doen. Aangezien ik maar 1x in de week ga heb ik mij voorgenomen om niet meer naar Eroxx te gaan op maandag of donderdag (een uitzondering kan natuurlijk altijd), maar naar de volgens mij meest prijsgunstige op de markt (ook actief).
En met maar 10 euro onder andere clubs vermoed ik dat ze op maandag en donderdag klanten gaan verliezen. Terwijl die 2 dagen draaien op de single mannen. Maar dat zal de toekomst uitwijzen. Ongeveer een jaar geleden zijn ze op die dagen al van 70 naar 80 Euro gegaan onder het mom van 10 gegarandeerde dames i.p.v. 5.

Door hun prijszetting op vrijdag op 120 Euro te zetten komen ze 30 en 20 euro boven de prijs van de concurrerende clubs in de buurt uit. Ik gaf graag 10 Euro extra uit op een vrijdag om naar Eroxx te gaan omwille van het jongere publiek en veel meer koppels. 30 Euro extra ga ik er niet aan geven en valt mijn keuze op een andere club.

Iedereen moet hier natuurlijk zijn keuze in maken. En de toekomst zal uitwijzen of Eroxx hier een goede keuze in heeft gemaakt of niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd hoe het zal lopen. Ik probeer vrijdag alvast van de partij te zijn. Ik hoop op een super drukke avond. Laatste vrijdag/vrije avond van de vakantie. Elkaar terugzien en beste wensen overmaken... Een beetje nieuwjaarsreceptie-gevoel. Maar ik kan er ook naast zitten. Tijdens vakantieperiodes weet je het eigenlijk nooit.
 
En met bandjes lopen. Nee dank je. Ik wil niet gebrandmerkt worden van, die kun je neuken!! Loop er maar met een hele meute achterna.
Ik snap je bevindingen en die stoelen allicht op een spijtige waarheid. Er rent bij (actieve) dames van koppels vaak een 'hele meute' achteraan. Niet prettig voor die koppels, en het werkt averechts.

Maar in feite is er op vrijdagen de aanname dat je als koppel single mannen erbij wilt en neemt, vandaar ook het prijsverschil met zaterdagen voor koppels, dacht ik. En dat je dus zou mogen beseffen dat je in zekere zin 'gebrandmerkt wordt' voor het willen neuken met (een) single man(nen) als je die avond kiest. Anders is de zaterdag eerder de avond om als koppel te gaan als je single mannen wilt mijden en eerder voor andere koppels of dansen in lingerie komt. Dat veel koppels op vrijdagen geen single man(nen) neuken is in feite het probleem. En allicht de kwestie waar het om draait: goedkoper uitgaan, eten en drinken t.o.v. zaterdag maar niet neuken met andere mannen = profiteren. Maar hoe dit rechtzetten als clubeigenaar blijkt niet zo simpel. Bart en Nina hebben nood aan brainstorm sessies hierover met andere clubeigenaars en eventueel zakenmensen. Maar het moet constructief blijven, want we willen allemaal hetzelfde, clubs waar het aangenaam is en je je niet genaaid voelt als je komt om te naaien. ☺️
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een respectvolle man en behandel ook de huisdames met respect. (eigenlijk een beetje arrogant dat ik dit van mezelf schrijf).
Ik ben wel iemand die prijsgunstig nadenkt.
Eroxx op maandag en donderdag was bijna het goedkoopste wat je kon vinden op de markt.
Met de prijsstijging van 80 naar 90 Euro staan ze nog maar 10 Euro onder de meeste andere clubs en 20 euro boven de goedkoopste club op donderdag.
Ik kan mij ook amuseren in andere clubs en ken ook in andere clubs wel mensen waar ik een praatje mee kan doen. Aangezien ik maar 1x in de week ga heb ik mij voorgenomen om niet meer naar Eroxx te gaan op maandag of donderdag (een uitzondering kan natuurlijk altijd), maar naar de volgens mij meest prijsgunstige op de markt (ook actief).
En met maar 10 euro onder andere clubs vermoed ik dat ze op maandag en donderdag klanten gaan verliezen. Terwijl die 2 dagen draaien op de single mannen. Maar dat zal de toekomst uitwijzen. Ongeveer een jaar geleden zijn ze op die dagen al van 70 naar 80 Euro gegaan onder het mom van 10 gegarandeerde dames i.p.v. 5.

Door hun prijszetting op vrijdag op 120 Euro te zetten komen ze 30 en 20 euro boven de prijs van de concurrerende clubs in de buurt uit. Ik gaf graag 10 Euro extra uit op een vrijdag om naar Eroxx te gaan omwille van het jongere publiek en veel meer koppels. 30 Euro extra ga ik er niet aan geven en valt mijn keuze op een andere club.

Iedereen moet hier natuurlijk zijn keuze in maken. En de toekomst zal uitwijzen of Eroxx hier een goede keuze in heeft gemaakt of niet.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Zo denk ik er ook over. Mijn trip gaat ook niet meer naar Eroxx zijn!
 
Alles is duurder geworden, ook voor de clubs. Drank, eten, energie. Logisch dat het wordt doorberekent naar de klant.
En met bandjes lopen. Nee dank je. Ik wil niet gebrandmerkt worden van, die kun je neuken!! Loop er maar met een hele meute achterna.
Deze onzinnige praat komt van iemand die haast voor niets binnenkomt. Denk eens redelijk en juist aub. Dat alles duurder geworden is daar ben ik het mee eens. Geef jij me dan eens een nuttige uitleg waarom ik op vrijdag 20e meer moet betalen en een koppel voor 2 personen slechts 15e en mits topless korting slechts 5e. Moeten ze voor mij harder stoken?, eet ik meer dan een koppel die met 2 zijn?, drink ik meer dan een koppel die met 2 verbruiken? Ik ben benieuwd naar je uitleg op mijn 3 vragen!
 
@Kwillem1, ik noem mezelf ook respectvol en deftig en hier is niets mis mee. Ook ik denk prijsbewust zoals vele andere wandelaars ook. Voor de prijsstijging was 100e een juiste prijs, welliswaar niet de goedkoopste maar het was het waard. Nu de 120 op vrijdag is echt absurd sorry. Maandag en donderdag waren te goedkoop en daar worden de vrijdagse mannen over de gehele lijn slachtoffer van. Uit principe ga ik vrijdag ook elders. Ik heb de voor mij bekende koppels erover aangesproken dat ze me niet meer gaan zien om deze redenen en ze snappen dat volledig. Voor hun is de 75e een juiste prijs maar 120 OMG!
Ook wijken morgen een paar koppels mee uit naar elders uit solidariteit, ze vinden dit ook triest en vrezen dat nog meer volk gaat afhaken. Sorry but no sorry Eroxx
 
Ik snap je bevindingen en die stoelen allicht op een spijtige waarheid. Er rent bij (actieve) dames van koppels vaak een 'hele meute' achteraan. Niet prettig voor die koppels, en het werkt averechts.

Maar in feite is er op vrijdagen de aanname dat je als koppel single mannen erbij wilt en neemt, vandaar ook het prijsverschil met zaterdagen voor koppels, dacht ik. En dat je dus zou mogen beseffen dat je in zekere zin 'gebrandmerkt wordt' voor het willen neuken met (een) single man(nen) als je die avond kiest. Anders is de zaterdag eerder de avond om als koppel te gaan als je single mannen wilt mijden en eerder voor andere koppels of dansen in lingerie komt. Dat veel koppels op vrijdagen geen single man(nen) neuken is in feite het probleem. En allicht de kwestie waar het om draait: goedkoper uitgaan, eten en drinken t.o.v. zaterdag maar niet neuken met andere mannen = profiteren. Maar hoe dit rechtzetten als clubeigenaar blijkt niet zo simpel. Bart en Nina hebben nood aan brainstorm sessies hierover met andere clubeigenaars en eventueel zakenmensen. Maar het moet constructief blijven, want we willen allemaal hetzelfde, clubs waar het aangenaam is en je je niet genaaid voelt als je komt om te naaien. ☺️
Ik ben altijd zéér actief, al járen, invele andere clubs, en ook al jaren bij Eroxx waar ik/wij nu het meeste komen. Soms als stel, maar meestal alleen. En je bent nix verplicht, ook niet op de vrijdagen als stel of alleen.
 
Deze onzinnige praat komt van iemand die haast voor niets binnenkomt. Denk eens redelijk en juist aub. Dat alles duurder geworden is daar ben ik het mee eens. Geef jij me dan eens een nuttige uitleg waarom ik op vrijdag 20e meer moet betalen en een koppel voor 2 personen slechts 15e en mits topless korting slechts 5e. Moeten ze voor mij harder stoken?, eet ik meer dan een koppel die met 2 zijn?, drink ik meer dan een koppel die met 2 verbruiken? Ik ben benieuwd naar je uitleg op mijn 3 vragen!
Zonder dames/stellen ook geen sex. 1 antwoord op al jou 3 vragen.
 
Zonder dames/stellen ook geen sex. 1 antwoord op al jou 3 vragen.
De onzinnigheid zet zich dus door. Beetje plat antwoord trouwens. Kom dan niet af met onzin over de energie prijzen, het eten enz... Nogmaals voor mij alleen moet de verwarming niet hoger dan voor een koppel of vrouw en ik drink en eet niet het dubbele. Beetje schaakmat nu het antwoord uitblijft precies🤷🏼‍♂️
 
Zonder mannen ook geen gratis koppels/vrouwen toegang door de week dus kan jij dan ook betalen! Ik zou zelfs durven zeggen zonder mannen geen club meer of dacht je dat de heilige sint dit alles financiert
Ik wil het hier niet op de spits drijven, maar deze redenering klopt niet helemaal. Het aanbod heren die hier aan mee willen doen is nu eenmaal vele malen groter dat het aanbod single dames en dames van koppels die hier aan mee willen doen. (en betreft de dames van koppels moet de andere helft van het koppel er ook nog voor open staan) Kwestie van vraag en aanbod. Een beetje meer respect en begrip voor de dames is hier volgens mij niet te veel gevraagd. De dames zijn veel meer dan een gat op je lul in te steken.
Kan zijn dat ik hier nu met de grond gelijk gemaakt word. Ik ga er in elk geval niet verder op reageren.
 
Ach ja deze club is enorm gepromoot hier en nu gaan ze als dank de prijzen verhogen.
lekker klantvriendelijk.
Ook hier is het een kwestie van vraag en aanbod. Ieder zijn businessplan. De toekomst zal uitwijzen of het een goede beslissing is van Eroxx. In mijn ogen niet, maar niet iedereen heeft dezelfde mening.
Heeft ook allemaal te maken met op welk publiek ze zich richten.
Ze zaten inderdaad een stuk onder de clubs in de buurt geprijsd, zitten nu nog onder andere clubs. Maar het verschil is kleiner waardoor er klanten meer geneigd zijn om andere clubs ook terug te gaan bezoeken (alle ik dan toch)
 
Ach ja, als je je zakken leeg wil maken kun je in Duitsland voor 120 euro met eten en drinken en misschien 2x sex met een dame naar keuze hebben. Het kan tegenvallen of je kan ook hele goeie sex hebben. En dat zonder in de rij te staan voor sex. Daarom ga ik niet alleen naar parenclubs. Maar ieder zijn ding. Dit is mijn mening.
 
De onzinnigheid zet zich dus door. Beetje plat antwoord trouwens. Kom dan niet af met onzin over de energie prijzen, het eten enz... Nogmaals voor mij alleen moet de verwarming niet hoger dan voor een koppel of vrouw en ik drink en eet niet het dubbele. Beetje schaakmat nu het antwoord uitblijft precies🤷🏼‍♂️
Dan blijf je toch lekker thuis...
 
Ook hier is het een kwestie van vraag en aanbod. Ieder zijn businessplan. De toekomst zal uitwijzen of het een goede beslissing is van Eroxx. In mijn ogen niet, maar niet iedereen heeft dezelfde mening.
Heeft ook allemaal te maken met op welk publiek ze zich richten.
Ze zaten inderdaad een stuk onder de clubs in de buurt geprijsd, zitten nu nog onder andere clubs. Maar het verschil is kleiner waardoor er klanten meer geneigd zijn om andere clubs ook terug te gaan bezoeken (alle ik dan toch)
Klopt niet volledig wat je zegt. De doordeweekse prijzen zaten onder de prijzen van de concurenten maar de vrijdagse prijs zat NIET onder de concurenten maar het is net deze die de grootste klap krijgt en met 20e omhoog gaat in tegenstelling tot doordeweeks 10e. Dit geeft een beetje het gevoel van een overheid die zijn burgers ook uitmelkt. Voor mij einde discussie, elders willen ze mijn euros ook hoor.
Fijne avond allemaal.
 
Ik wil het hier niet op de spits drijven, maar deze redenering klopt niet helemaal. Het aanbod heren die hier aan mee willen doen is nu eenmaal vele malen groter dat het aanbod single dames en dames van koppels die hier aan mee willen doen. (en betreft de dames van koppels moet de andere helft van het koppel er ook nog voor open staan) Kwestie van vraag en aanbod. Een beetje meer respect en begrip voor de dames is hier volgens mij niet te veel gevraagd. De dames zijn veel meer dan een gat op je lul in te steken.
Kan zijn dat ik hier nu met de grond gelijk gemaakt word. Ik ga er in elk geval niet verder op reageren.
Dit heeft niets met respect te maken. Mensen die me kennen weten dat ik respect voorop stel!
Het vraag en aanbod verhaaltje moet je mij niet vertellen dat ken ik begrijp ik ook maar het mag niet scheef gaan groeien. En de dame moet dan niet komen aandraven met de energiekosten, het eten en de drank want dat is voor iedere gebruiker/verbruiker gelijk, zulke praatjes werken als een rode lap op een stier....
 
Ga dan maar eens op een vrijdag naar Acanthus. Nooit geen grotere haantjes op een hoop gezien, 90% anderstaligen en totaal geen respect maar ze betalen wel 130e. Koppels die steen en been klagen erover en wegblijven. Ik denk dat een hogere prijs net haantjes gedrag veroorzaakt...hoe hoger de prijs hoe hoger de verwachtingen.
Net door dit haantjesgedrag kom ik niet meer naar de Acanthus. En dit heeft te maken met met de karakterkenmerken van die meerderheid Nouveau-NoordFransen, niet door de prijs. Ook door het gebrek aan respect van de 'baas' voor de autochtone singels die zijn zakken vullen, maar nog geen blik of woordje waard zijn. Wat je niet kunt zeggen van Bart en Nina.
 
Laatst bewerkt:
Net door dit haantjesgedrag kom ik niet meer naar de Acanthus. En dit heeft te maken met met de karakterkenmerken van die meerderheid Nouveau-NoordFransen, niet door de prijs.
Hierbij bevestig je mijn punt, een hogere prijs zal de haantjes niet doen afnemen, integendeel zelfs. Scrol eens terug naar bevindingen van vorige vrijdag...ik had het geluk dat ik aan mijn trekken ben gekomen maar ik lees een aantal wandelaars (zie reacties) die met hun woorden gezegd...een lege zak naar huis gegaan zijn en haantjesgedrag zagen. Met de nieuwe prijs in het achterhoofd wil ik eens weten als die mannen terugkeren.
 
Hogere prijs kan leiden tot toename haantjesgedrag, maar kan ook leiden tot het wegblijven van bepaalde mannen of een aantal mannen. De tijd zal het leren. Maar misschien accepteert iedereen het uiteindelijk en blijft het bij het oude.

Vraag is wat er gebeurt voor de toename van de prijs. Als ze dan extra huisdames inzetten, is de prijsverhoging misschien zelfs wel een uitkomst. Maar meestal is het slechts een kwestie van prijsverhoging en verder niets. Ook dat zal moeten blijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan