Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren geweest op de donderdag GB, was weer TOP.
Zo'n 15 stellen en een 10-tal dames, toen ik om 17.45 vertrok was er nog steeds actie.
De verhouding mannen en vrouwen was goed, je kon meteen aan de slag als je wilde....

Even met Nina gesproken, donderdag de 19e viert ze haar verjaardag en ze is nogal wat van plan.
Aanrader dus!

Ik heb me weer prima vermaakt, ook het eten is nog steeds van zeer goede kwaliteit.
Voor mij is dit wel het vaste stekkie geworden.
 
Gisteren voor de eerste keer dit jaar naar de Eroxx geweest. Op de parking stonden al heel wat auto's.
De nieuwjaarwensen van Nina mogen ontvangen, dan ben je meteen al in een goed humeur. Binnen in de grote zaal was er inderdaad al heel wat volk.
De sfeer was gemoedelijk en postief gestemd dat we weer in het nieuwe jaar lekker van bil konden gaan.
In de loop van de middag heel wat koppels gespot, zeker 15 tot 20. En ja het overgrote deel was aktief tot heel aktief. Sommige dames lopen er zeer pikant bij, waarvoor dank!!
In de grote zaal en de bioscoop was er heel wat actie, een paar blonde dames van het huis konden me wel bevallen. Geil maar ook nog een leuke babbel meegehad en lekker met een kunnen zoenen die zuigt je compleet vacuum. Kon onderwijl lekker met haar blote tieten spelen. Een blonde dame liet lekker haar grote flamoes uitgebreid beffen waarna ze lekker werd gepakt. Achter in de relax gingen een paar jonge koppels goed van bil in de kooi in de relax lieten een paar dames zich van hun beste ( inderdaad geilste) kant zien.
Het eten was weer prima.
Katja zorgde weer prima voor de drank.
Ik moet zeggen de middag was gezellig, ontspannen ( geen files om te kunnen neuken) en geil tegelijk.
Het blijft een mooie club, gezellig en geil.
Bij het uitgaan vroeg Nina nog of ik donderdag 19 januari ook kwam om haar verjaardag mee te vieren ( een bijzonder programma)......daar kun je toch geen neen tegen zeggen he.
 
Laatst bewerkt:
Bij ca 15% minder volk, vooral minder mannen, halen ze op vrijdag met die prijsverhoging dezelfde omzet dan in 2022. Ik vermoed dat ze op vrijdag het mannelijke koren van het kaf willen scheiden ipv meer omzet draaien. Is wat voor te zeggen met al die opdringerige hanen. Met de beperkte, meer realistische verhoging tov stijgende inkoopprijzen voor koppels, houden ze die binnenboord. Zo voorkom je dat die hanen de vrijdag steeds meer verpesten en komen er wellicht afgehaakte koppels terug.
 
Ik snap je bevindingen en die stoelen allicht op een spijtige waarheid. Er rent bij (actieve) dames van koppels vaak een 'hele meute' achteraan. Niet prettig voor die koppels, en het werkt averechts.

Maar in feite is er op vrijdagen de aanname dat je als koppel single mannen erbij wilt en neemt, vandaar ook het prijsverschil met zaterdagen voor koppels, dacht ik. En dat je dus zou mogen beseffen dat je in zekere zin 'gebrandmerkt wordt' voor het willen neuken met (een) single man(nen) als je die avond kiest. Anders is de zaterdag eerder de avond om als koppel te gaan als je single mannen wilt mijden en eerder voor andere koppels of dansen in lingerie komt. Dat veel koppels op vrijdagen geen single man(nen) neuken is in feite het probleem. En allicht de kwestie waar het om draait: goedkoper uitgaan, eten en drinken t.o.v. zaterdag maar niet neuken met andere mannen = profiteren. Maar hoe dit rechtzetten als clubeigenaar blijkt niet zo simpel. Bart en Nina hebben nood aan brainstorm sessies hierover met andere clubeigenaars en eventueel zakenmensen. Maar het moet constructief blijven, want we willen allemaal hetzelfde, clubs waar het aangenaam is en je je niet genaaid voelt als je komt om te naaien. ☺️
Ik heb ook sex met mannen op de vrijdagen. Ik ben dan vaak alleen en ik ga dan écht niet met een tig mannen liggen neuken, omdat ik er niet iedereen bij wil hebben. Ik zoek ze uit en ik ga meestal op een kamertje met max. 3 mannen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mij geen betere start van het jaar inbeelden dan gisteren. Wat een feest, wat een muziek. Ik heb me nog net kunnen bedwingen, of ik had me zelfs bijna aan enkele pasjes gewaagd.
Veel koppels en nog nooit meegemaakt dat er zoveel vrouwen topless rond liepen.
Zwoele sfeer in de zaal (vooral rond de danspalen), geile sfeer achteraan en zelfs een kwartiertje in de rokersruimte gestaan omdat het er zo leuk was.
Achteraan veel gekende actieve koppels maar ook enkele nieuwe. Éentje waarvan zij met krukken, die er donderdag blijkbaar ook waren. Heel vriendelijk, zeer verzorgd en heel actief.
2 leuke vrouwen weer een beetje beter leren kennen, één hand bijna uit mijn broek moeten trekken en een Franstalig koppel duidelijk moeten maken dat ze echt niet mee naar huis mochten. (Pfff, wat we als single soms moeten doorstaan... 😉)
Één minpuntje, Nina was er niet.. 😳
Ik tel weer af naar het volgende feestje. 😁
 
Laatst bewerkt:
1ste bezoek gedaan 1wk voor Kerstmis in mijn eentje. Eigenlijk getriggert door een dame op chatforum. Zeer vriendelijk ontvangst alsook de aanwezigen. Eenmaal aan de toog kwam ik in contact met haar , geile outfit en zeer mooie borsten. Ze was duidelijk in een geile mood terwijl ze in mijn broek zat kon ik haar natje kutje bewonderen en voelen. Na goed wat heen en weer gevriemel besloten we op de mat te gaan waar ik haar clit in mijn mond nam , terwijl was er ook een andere man haar mondje aant vullen. Dan heb ik maar eerst een condoom aangedaan zodat haar vraag om haar kut te vullen , lekker kon voldaan worden..... wat een fijne dame en hopelijk zie ik ze weldra weer.
Jh
 
Na een kwestie hierboven over betaalde dames, betaalde koppels, koppels die gratis binnen mogen, enz. lijkt het me gepast dat men betaalt voor wat men als koppel enerzijds biedt en anderzijds consumeert.

Ik persoonlijk vind dat de zeer actieve koppels die gratis mogen dit meer dan verdienen. Ze zouden geld toe mogen krijgen, al willen ze dat vaak niet. Maar de koppels die allesbehalve actief zijn zouden van mij veel meer mogen betalen. Waarom niet elke vrijdag met die bandjes werken en gradaties toepassen inzake inkomprijs a.d.h.v. het aantal vergaarde bandjes. Bijvoorbeeld koppels die 15 bandjes kunnen voorleggen gratis, 10 bandjes 25 euro, 5 bandjes 50 euro en geen bandje de volle prijs. Of iets dergelijks. En het geld niet dermate verhogen voor ons single mannen want geen neukgarantie. Ik vind 10% verhoging billijk, 20% teveel. De inflatie is ook rond de 10%, dus volg die dan. Enfin, dat is mijn bescheiden mening.
Hoe zie je dat praktisch, die bandjes ?
Ik pijp pakweg 10 man en neuk er 5, hoeveel bandjes 'verdien' ik dan volgens jou?
 
Hoe zie je dat praktisch, die bandjes ?
Ik pijp pakweg 10 man en neuk er 5, hoeveel bandjes 'verdien' ik dan volgens jou?
Bekijk het allereerst graag als een contstructieve gedachtepiste. Het is de ziekte van deze virtuele tijd om (incognito) zaken online af te kraken en dan meestal zonder een beter voorstel aan te brengen. Daar hou ik persoonlijk niet van. ;)

Maar als ik dan even verder contempleer op je vraag... 🤔 het lijkt mij niet onmogelijk om zelf daaraan te verbinden wat jij als seksuele handeling een bandje waardig vindt. Dat is nu toch ook zo op de Hooker Games. Ik zag in het verleden helaas wel al meiden die één bandje vroegen om een borst aan te raken. Dat vind ik persoonlijk wat 'duur' maar als er 'klanten' zijn die dat ervoor willen 'betalen', so be it.🤷‍♂️

Het was maar een simulatie 📈, maar ik had het volgende in gedachte:
0 - 4 bandjes = €75
5 - 9 bandjes = €50
10 - 14 bandjes = €25
15 of meer bandjes = €0
Achteraf terug te betalen bij het naar buiten gaan en inleveren van de bandjes uiteraard.
Maar het idee zou uiteraard verdere uitwerking nodig hebben, en een paar test runs (en dat ook zo aangeven op de website) en dan bijschaven.

P.S.: Ik begrijp het argument van ForeverHorny ook dat Eroxx bij ca 15% minder volk, vooral minder mannen, op vrijdag met die prijsverhoging dezelfde omzet dan in 2022 draait én dan ook nog eens 15% minder drank/eten kwijt is.
 
Bekijk het allereerst graag als een contstructieve gedachtepiste. Het is de ziekte van deze virtuele tijd om (incognito) zaken online af te kraken en dan meestal zonder een beter voorstel aan te brengen. Daar hou ik persoonlijk niet van. ;)

Maar als ik dan even verder contempleer op je vraag... 🤔 het lijkt mij niet onmogelijk om zelf daaraan te verbinden wat jij als seksuele handeling een bandje waardig vindt. Dat is nu toch ook zo op de Hooker Games. Ik zag in het verleden helaas wel al meiden die één bandje vroegen om een borst aan te raken. Dat vind ik persoonlijk wat 'duur' maar als er 'klanten' zijn die dat ervoor willen 'betalen', so be it.🤷‍♂️

Het was maar een simulatie 📈, maar ik had het volgende in gedachte:
0 - 4 bandjes = €75
5 - 9 bandjes = €50
10 - 14 bandjes = €25
15 of meer bandjes = €0
Achteraf terug te betalen bij het naar buiten gaan en inleveren van de bandjes uiteraard.
Maar het idee zou uiteraard verdere uitwerking nodig hebben, en een paar test runs (en dat ook zo aangeven op de website) en dan bijschaven.

P.S.: Ik begrijp het argument van ForeverHorny ook dat Eroxx bij ca 15% minder volk, vooral minder mannen, op vrijdag met die prijsverhoging dezelfde omzet dan in 2022 draait én dan ook nog eens 15% minder drank/eten kwijt is.
Haha, dan loont het om zo duizend bandjes te laten maken in China...à 0.25€ t'stuk.
 
Een zeer fijne ervaring gehad bij mijn 1ste bezoek aan de club. Dit naar aanleiding van een kennismaking op een chat forum.
Rustig aan de toog kwam een zeer blonde schone dame even polshoogte nemen in mijn short. Ook zij was gewillig om haar grote natte kut te laten voelen.
Haar grote borsten en lekker lichaam vroegen om haar te vergezellen op de mat , waar we intense sex hebben gehad , terwijl ze andere mannen bevredigd in haar mondje.
Hopelijk zie ik ze snel terug.
Jh
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat de dames/koppels zitten te wachten op het bandjes verzamelen.
Een leuk idee voor 1x in de maand zoals de hookergames, maar verder zou ik toch zeker niet gaan.
Op voorhand onderhandelen over hoeveel bandjes of achteraf discutie krijgen over het aantal bandjes is een enorme moodkiller.
Wat als een dame het als een gangbang ziet en de ene na de andere in zich wil. Moet ze dan tussen elke heer even stoppen om een bandje te vragen. Of moet er dan iemand naast staan die de bandjes ontvangt. Dat haalt echt wel heel de geilheid van het gebeuren weg en dan word het pas echt bandwerk of gemaakte sex zoals met de huisdames. Terwijl het leuke juist de mix tussen huisdames en koppels is.
En hoeveel bandjes krijgen de single mannen dan? Als je hen 3 bandjes geeft dan gaan ze er spaarzaam mee om. Als je hen 5 bandjes of meer geeft delen ze ze misschien uit aan dames die ze gewoon tof vinden.
En moeten ze die bandjes ook afgeven aan de huisdames?
 
Ik denk niet dat de dames/koppels zitten te wachten op het bandjes verzamelen.
Een leuk idee voor 1x in de maand zoals de hookergames, maar verder zou ik toch zeker niet gaan.
Op voorhand onderhandelen over hoeveel bandjes of achteraf discutie krijgen over het aantal bandjes is een enorme moodkiller.
Wat als een dame het als een gangbang ziet en de ene na de andere in zich wil. Moet ze dan tussen elke heer even stoppen om een bandje te vragen. Of moet er dan iemand naast staan die de bandjes ontvangt. Dat haalt echt wel heel de geilheid van het gebeuren weg en dan word het pas echt bandwerk of gemaakte sex zoals met de huisdames. Terwijl het leuke juist de mix tussen huisdames en koppels is.
En hoeveel bandjes krijgen de single mannen dan? Als je hen 3 bandjes geeft dan gaan ze er spaarzaam mee om. Als je hen 5 bandjes of meer geeft delen ze ze misschien uit aan dames die ze gewoon tof vinden.
En moeten ze die bandjes ook afgeven aan de huisdames?
Dusss...geen bandjes vind ik. Een andere club doet dat ook met die bandjes...No Way..` Voor mij iig niet. gewoon lekker neuken zonder gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Wist ik niet. Welke club is dat?
D&A Susteren. Daar moet je je aanmelden als milf/milfkoppel. Je betaald gewoon entree en als je minimaal 3 bandjes inlevert krijg je 30 euro terug. Dat betekent dus dat je op het einde van de avond iemand van het personeel of eigenaresse moet aanspreken om die 30 euro terug te krijgen. Nee dat werkt niet.
 
D&A Susteren. Daar moet je je aanmelden als milf/milfkoppel. Je betaald gewoon entree en als je minimaal 3 bandjes inlevert krijg je 30 euro terug. Dat betekent dus dat je op het einde van de avond iemand van het personeel of eigenaresse moet aanspreken om die 30 euro terug te krijgen. Nee dat werkt niet.
Vandaar dat er ook geen kat meer komt. Ze zijn daar al verschillende jaren de pedalen en de klanten kwijt.
 
Ik denk niet dat de dames/koppels zitten te wachten op het bandjes verzamelen.
Een leuk idee voor 1x in de maand zoals de hookergames, maar verder zou ik toch zeker niet gaan.
Op voorhand onderhandelen over hoeveel bandjes of achteraf discutie krijgen over het aantal bandjes is een enorme moodkiller.
Wat als een dame het als een gangbang ziet en de ene na de andere in zich wil. Moet ze dan tussen elke heer even stoppen om een bandje te vragen. Of moet er dan iemand naast staan die de bandjes ontvangt. Dat haalt echt wel heel de geilheid van het gebeuren weg en dan word het pas echt bandwerk of gemaakte sex zoals met de huisdames. Terwijl het leuke juist de mix tussen huisdames en koppels is.
En hoeveel bandjes krijgen de single mannen dan? Als je hen 3 bandjes geeft dan gaan ze er spaarzaam mee om. Als je hen 5 bandjes of meer geeft delen ze ze misschien uit aan dames die ze gewoon tof vinden.
En moeten ze die bandjes ook afgeven aan de huisdames?
Dit dus.... Ik ga er om te doen waar ik zin in heb - als ik niemand zie waarmee ik wil spelen, dan gebeurt er die avond niet veel, zo simpel is t...
Regels over dresscode/lingerie vind ik prima, maar veel verder moet 't toch echt niet gaan
 
Vandaag wil ik naar de Eroxx, maar laat mij alleen pijpen zonder condoom? Doen de huisdames dit? Mocht dat niet zo zijn, kan ik wellicht beter ergens anders heen. Willen jullie de ervaringen delen, voordat ik in de auto stap?
 
Vandaag wil ik naar de Eroxx, maar laat mij alleen pijpen zonder condoom? Doen de huisdames dit? Mocht dat niet zo zijn, kan ik wellicht beter ergens anders heen. Willen jullie de ervaringen delen, voordat ik in de auto stap?
Hey, de huisdames doen alles met condoom. Mss dat je een koppel tegenkomt die graag zonder doen. Maar anders ga je een andere plaats moeten gaan zoeken.
 
Die lange blonde Hollandse was fenomenaal. Mooiste vrouw van de dag. Ik stond in de wachtrij, opeens wees ze naar mij en was ik meteen aan de beurt en mocht ik zalig in haar komen. Supermooie vrouw.

Wel heeeeeel veel single mannen. Als een knap jong koppel naar achter liep, waren er meteen 8 man die de achtervolging inzette. Lijkt me niet zo fijn voor koppels op die manier.
Is die blonde Hollandse er vaker op maandagen? Hoe herken je haar en is dat een bekende voor anderen?
Ik dacht vandaag eventueel te gaan als die er zou zijn...
 
Wij waren daar donderdag en vrijdag voor het eerst. Mooie club. We werden super goed ontvangen, Mijn vrouw (met de krukken) was super content met de positieve vibes van zowel personeel, Nina als de aanwezige mannen en vrouwen. Enkele hebben haar zo goed verwend dat ze volgende week al terug zou willen gaan. Ze zal toch een beetje moeten wachten want enkele rit van bijna 2u is niet iets voor iedere week. Maar we komen zeker terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan