Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alle reacties hier hebben weinig nut denk ik.
Iedereen beleeft zijn club bezoek anders en moet zelf uitmaken of hij de prijs het waard vind.
Ik ga wel eens af en toe naar de eroxx maar ben wel vaker in een andere club te vinden waar ze ook hebben gemerkt dat er opeens veel koppels van een andere club kwamen die hun prijs hadden verhoogd.
Mijn laatste bezoek waren er ook veel "jagers" en dan ben je iets aan het opbouwen en beginnen zij ambetant te doen waardoor de mood weg is
Weinig nut ?
Nou zeker niet.
Iedereen kan het lezen en zelf beslissen of deze club op voorhand wat voor je is.
Er zijn alternatieven he.
Zeker voor de single man , die kan zijn €€€ en zijn tijd ook elders besteden.
 
Hey hoi, ik ben een single vrouw en overweeg om (... gewist door mod ...) toch eindelijk eens naar de club te gaan. Hebben jullie wat tips, het is mijn eerste keer. Ik vraag me bv ook af of ze daar attributen aanwezig zijn om te gebruiken, handboeien en spreidstangen... Of je speeltjes mee binnen mag nemen? Is het toegestaan om opnames te maken als iedereen ermee instemt?

Wat leuk dat je een bezoek overweegt. Opname's maken lijkt me niet toegestaan, heb ik ook nog nooit gezien. Er staan wat attributen, maar het lijkt me geen probleem om zelf ook speeltjes e.d. mee te nemen. Voor de rest is het niet zo moeilijk, kom gezellig langs. Vraag eventueel om een rondleiding en laat alles over je heenkomen (beetje dubbel ;) ). Je kunt je bezoek hier altijd aankondigen.
 
Ik denk ook dat deze eindeloze discussie weinig zin heeft. Ik denk dat de betere feestjes wat meer kosten. Tot 130€ vind ik best ok. Ook houdt een hogere prijs de Noord Fransen vaker wat tegen en die maken de sfeer toch dikwijls kapot. Voor diegene die heel vaak gaan begrijp ik dat dit kan oplopen. Maar ik vind kwaliteit belangrijker.
Koppels die enkel willen kijken blijven naar mijn mening beter weg bij feestjes die gericht zijn op doeners koppels, aan de andere kant kan je van een koppel nooit verwachten dat ze zo maar iedereen toelaten. De gulden middenweg is meestal de beste ;)
Ik vind eroxx een heel goeie club. Jammer van de afstand. Ik wou dat er zoiets in West Vlaanderen was...

Ik vind Eroxx zeker ook een goede club. Gisteren weer de gangbang bezocht en het was weer een groot feest. Veel dames, ook de nodige actieve stellen en prima eten. Blijft voor mij de parel onder de gangbangs.
 
Ik was gisteren ook van de partij, de parking was bij aankomst aardig goed gevuld.
Hartelijk welkom geheten door Nina aan de inkom.
In de grote zaal en bioscoop was al volop actie. Aan de toog een pintje gekregen van de immer vriendelijke Katja. Een lust voor het oog is zij. Je zou zo maar op slechte gedachten kunnen komen.....

Aan de toog werd ook al gespeeld zo raak je meteen in de mood mocht ja dat al niet zijn als je binnenkomt. Tussen het babbelen door krijgt deze en gene een blowjob en meer.
In de bioscoop ging een waals koppel goed van bil net als in de grote zaal, genoeg dames van het huis om op toeren te komen.

Compliment voor de keuken, verse haring (waar krijg je dat?), sate, stoofvlees etc etc keus te over en prima klaargemaakt.

Onderhand ook al wat koppels binnen die na wat drankjes naar de relax trokken, ik moet zeggen de dames lieten zich van hun geilste kant zien, wat een geile acties.

Tegen kwart voor zes toen ik ook huiswaarst wilde gaan lag nog een dame en een heer 69 te doen op het ronde bed. Hij vond haar poes blijkbaar zo lekker dat ze aan de toog nog eens werd gelikt tot het licht aan ging....

Ik moet zeggen de gangbang op maandag of donderdag bevalt me prima, het was niet overvol maar wel een prima sfeer en gesexed werd er overal. Mij zien ze vaker.
 
Wat is de gemiddelde leeftijd zoal van de vrouwen aanwezig op zo een avond bij eroxx? Heb altijd al eens een bezoek willen brengen aan zo een club maar vrees dat ik als twintiger niet veel vrouwen van mijn leeftijd zou tegenkomen... Word niet meteen opgewonden van dames die dubbel men leeftijd zijn en als dat de enige aanwezige leeftijdscategorie is, loop ik daar ook maar wat rond… zonde van het geld dan. Iemand info hierrond?
 
Wat is de gemiddelde leeftijd zoal van de vrouwen aanwezig op zo een avond bij eroxx? Heb altijd al eens een bezoek willen brengen aan zo een club maar vrees dat ik als twintiger niet veel vrouwen van mijn leeftijd zou tegenkomen... Word niet meteen opgewonden van dames die dubbel men leeftijd zijn en als dat de enige aanwezige leeftijdscategorie is, loop ik daar ook maar wat rond… zonde van het geld dan. Iemand info hierrond?
Ik denk 10% 20ers, 20% 30ers, 50% 40ers, 25% ouder.
 
Ik denk 10% 20ers, 20% 30ers, 50% 40ers, 25% ouder.
Die verhoudingen zijn wel ongeveer juist, maar dat zegt weinig. De vraag die je had moeten stellen is hoeveel zijn er actief en laten een single toe? En dan blijkt, vreemd genoeg, dat het meestal juist de wat oudere koppels en dames zijn die meest actief zijn. Dat is niet typisch voor Eroxx, dat zie je in alle clubs.
 
dus eender wanneer ik zou langskomen. Er moet altijd wel wat te beleven vallen binnen men leeftijdscategorie? Of specifieke events/ data waar ik meer kans heb op generatiegenoten tegen te komen?
Laat staan dat we op de hoogte zouden zijn in welke leeftijdscategorie jij valt, kwestie is dan nog wil je daarin iets beleven? Persoonlijk is mijn voorkeur jonger dan mijn eigen leeftijdscategorie en ik denk dat ik daar geen uitzondering in ben.
Nu kan je hier nog 100 vragen stellen hoe het is in Eroxx of eender welke club. Feit is :
the proof of the pudding is in the eating.
 
Wat is de gemiddelde leeftijd zoal van de vrouwen aanwezig op zo een avond bij eroxx? Heb altijd al eens een bezoek willen brengen aan zo een club maar vrees dat ik als twintiger niet veel vrouwen van mijn leeftijd zou tegenkomen... Word niet meteen opgewonden van dames die dubbel men leeftijd zijn en als dat de enige aanwezige leeftijdscategorie is, loop ik daar ook maar wat rond… zonde van het geld dan. Iemand info hierrond?
Mijn vrouwtje is dubbel jouw leeftijd ....Ben toch eens benieuwd als je ons bezig ziet of je daar dan geen deel wil van uitmaken ....
 
Leeftijd is ook relatief. Het oogt natuurlijk altijd leuk jonge dames erbij te hebben. Maar mijn ervaring is dat de jongere toch wat minder pit hebben. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen, maar ik ga sneller naar een knappe MILF trekken dan naar een 20er. Bij de meeste rijpere dames mag ik lekker door gaan terwijl vele jongere er zsm willen vanaf zijn.
Maar zoals ik zeg, je hebt op alle vlakken uitzonderingen en iedereen heeft z'n voorkeuren. Maar ik heb me al meermaals heerlijk geamuseerd met dames een stuk ouder dan mezelf (30er)
 
Hoe zijn de hooker games ? kwa actie etc.. (denk er aan om nog is te komen )
Hooker games zijn voor iedereen anders. Als ik voor onszelf spreek doen we op zo'n avond minder dan op een gewone maandag of donderdag. Die bandjes hebben ons inziens een effect op mannen waarbij er toch iets meer gebrek aan respect voelbaar is. Zo'n bandje is geen vrijgeleide om mijn vrouw op te eisen. Het werkt andersom. Mijn vrouw kiest met wie ze het wil doen en hoeveel keer ze het wil doen.
20 bandjes is gratis entree, daar doen we het echt niet voor.
Terwijl er op een maandag al vaak 10 tot 15 singles werden 'verleid'
Dus als koppel, voor ons dan toch, geen meerwaarde, en zelfs een avond die we vermijden.
Als man neem ik gerust aan dat die bandjes jou een drempel doen overwinnen en misschien iets meer kans geven op...
 
Hooker games zijn voor iedereen anders. Als ik voor onszelf spreek doen we op zo'n avond minder dan op een gewone maandag of donderdag. Die bandjes hebben ons inziens een effect op mannen waarbij er toch iets meer gebrek aan respect voelbaar is. Zo'n bandje is geen vrijgeleide om mijn vrouw op te eisen. Het werkt andersom. Mijn vrouw kiest met wie ze het wil doen en hoeveel keer ze het wil doen.
20 bandjes is gratis entree, daar doen we het echt niet voor.
Terwijl er op een maandag al vaak 10 tot 15 singles werden 'verleid'
Dus als koppel, voor ons dan toch, geen meerwaarde, en zelfs een avond die we vermijden.
Als man neem ik gerust aan dat die bandjes jou een drempel doen overwinnen en misschien iets meer kans geven op...
Ah oei das zo iets ja dan kom ik wel ander keertje nog eens :D
 
Bornedries vraagt ook 120 euro. De rest zal ook wel volgen met de prijsverhoging. Dus......
Laten wij mannen met zen allen deze clubs die ons aanzien als lopende pin automaten massaal boycotten!!!
Een goede tip, verdiep jullie eens in Duitse clubs waar overal mannen binnen mogen. Op joyclub zie je meer dan genoeg, vaak vele aanmeldingen van koppels die voor mannen overschot komen en de entree prijzen van de mannen liggen beduidend veel lager dan hier de clubs die ons aanzien als lopende pin automaten. En de afstanden rijden vallen ook heus nog mee👊
 
Laten wij mannen met zen allen deze clubs die ons aanzien als lopende pin automaten massaal boycotten!!!
Een goede tip, verdiep jullie eens in Duitse clubs waar overal mannen binnen mogen. Op joyclub zie je meer dan genoeg, vaak vele aanmeldingen van koppels die voor mannen overschot komen en de entree prijzen van de mannen liggen beduidend veel lager dan hier de clubs die ons aanzien als lopende pin automaten. En de afstanden rijden vallen ook heus nog mee👊
Voilà, opgelost!😁 Dus een deel verkast naar Duitsland en hier kan de rust eindelijk terugkeren. Voor alles is dus een oplossing. 👍
(De discussie over de prijzen duurt hier gewoon al veel te lang.)
 
Van de bornedries is ondertussen ook al geweten dat hij zijn concept om de 5 voet aan het aanpassen is. Eerst hevige verdediger van het per consumptie betalen met een broodje bij de entree...Dan bij massale uitblijven van klanten het eten al wat aangepast...terug naar mannen op zaterdag en dan weer niet meer....om nu terug te grijpen naar het all in concept omdat zijn klanten zijn gaan lopen. Nu zijn daar idd wel de mannen weer de dupe met zijn 120e, komt hij ook nog van terug. Als één club wispelturig en dom geweest is dan is hij het wel. Van een goed bezochte drukke club naar een waardeloos lege doos gegaan. Vernieuwing of verandering is niet altijd goed...bornedries is daar het voorbeeld van😂
Eroxx gaat van die 120 ook nog spijt krijgen. Ik ken er een heel deel die niet meer gaan, zelfs koppels vinden het absurd voor de mannen!
Vind het voor koppels ook wel nog redelijk prijzig op zaterdag toch .. betalen even veel bijna als single heer in de week
 
Eroxx afgelopen vrijdag bezocht. Het was trouwens de derde keer dat ik er was op een vrijdag sinds de prijsstijging.
bij een vorige recensie schreef ik dat het nog steeds de moeite loont, voor mij, om eroxx te bezoeken op een vrijdag.
Ondertussen deel ik die overtuiging niet meer. De prijsverhoging heeft niet geleid tot een betere verhouding tussen single mannen en actieve vrouwen. Vanaf ca 21u30 beginnen horde single mannen in de erotische ruimtes te ijsberen naar een neukoptie. Als er dan een vrouw zich aanbiedt, zoals afgelopen vrijdag, zwermen er dadelijk een tiental mannen rond of zelfs meer.
Voor corona heb ik dergelijke toestanden nooit meegemaakt. Eroxx heeft duidelijk aan populariteit gewonnen bij de single mannen sinds de heropening na corona en zeker na de reportage op tv.
Voorlopig schrikt de prijsstijging de single mannen niet af om eroxx te bezoeken integendeel precies en op deze manier wordt de kassa van Eroxx extra gespijsd en is er weinig reden voor hun om de prijs terug te verlagen.
Morgen is het weer vrijdag en ik kijk er niet naar uit om mij richting Balen te begeven en dat is mij nog nooit overkomen.
Misschien tijd om andere oorden op te zoeken.
 
Niet onlogisch he , neuken wordt overal duurder, kijk maar in de priveontvangst , dus men probeert goedkopere opties.
Bovendien begeeft de sterk groeiende groep van Arabieren en Afrikanen zich vaker op neukpad .( Hun vrouwen zie je niet ).
Tijden veranderen beste heren!
 
Nog eens wat olie op het vuur gooien :) Vandaag langsgeweest op de masked donderdag. De gewone feiten : klassieke donderdag, behoorlijk wat volk, geen probleem met de mix en zelf betrokken in fun met 2 koppels met mooie, enthousiaste, en ook echt wel lieve vrouwen.
Dus je hoort mij niet klagen. Inkom was wel ... €100 in plaats van 90. De logica daarachter ontgaat mij ern beetje. De live dj? Nee geen meerwaarde. De ceremonie : beetje flauw toch? De cape? Haha, meer enthousiaste ingehuurde vrouwen : nope ( geen slecht woord over zij die er waren). Uiteindelijk kijk ik niet zo op een euro meer of minder, als ik mij maar goed voel. Naast enthousiaste vrouwen ;-) spelen vervelende mannekes daar idd ook echt een grote rol bij.
 
Eind januari hier geweest op een maandag. 90 eurokes betaald. Was gezellig druk maar ook niet extreem. Wel zeer fris in de privatere ruimtes waardoor al de actie in de 'disco' gebeurde. Ze zien mij daar zeker nog eens!
 
Vrijdag hooker games. Vorige keer was ik positief, nu veel minder. Uiteindelijk bepaalt wie er is ( en dat beetje geluk) meer het succes van de avond dan het thema, toch voor mij. Los daarvan denk ik dat hele hooker games thema toe is aan een grondige herziening, Het lijkt nog wel te werken als aantrekking voor talloze single mannen, maar dat is het dan. Nauwelijks deelneemsters gezien (geen enkele eigenlijk). Vele van de usual suspects ( de leuke dames die zich uitgebreid ontfermen over een groot aantal heren :) ) vinden deze vorm van 'betalen' niet eens meer leuk, en doen gewoon hun zalige ding. Geen idee hoe dit is op te lossen, de commerciële motor van Eroxx draait ondertussen op volle toeren ( het is de lieve mensen gegund), het blijft de place to be voor veel mensen die hier heel tevreden zijn, maar voor wie eten,dansen en uiterlijk vertoon ondergeschikt zijn, wordt dit minder en minder aantrekkelijk.
 
Ik ben nog nooit naar een parenclub geweest. Ben er nu 37 en een jaartje single. En het spreekt me wel aan. Maar ik heb de moed niet om alleen te gaan 😅 denk dat ik daar wat te verlegen voor ben om er alleen binnen te gaan. Zeker de eerste keer 🙈 heeft er iemand tips? Hoe zet ik die eerste stap?
 
Terug
Bovenaan Onderaan