Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. De vrijdagen zijn over het algemeen een beetje hetzelfde, ook al probeert men dat met thematiek leuk in te kleuren. Als je fatsoenlijke actie wil op een respectabele manier, ga dan maandag of donderdag. Zeer leuke sfeer en nette mensen. Als je minder actie met blanke heren wil en een diverser publiek achterin verkiest, ga dan vanavond.
Enorm bedankt voor deze reactie. Precies wat wij al hadden verwacht na het lezen van alle berichten de afgelopen weken.
Wij zullen binnenkort eens kijken of we een maandag of donderdag gaan meepikken, maar dus zeker vanavond niet.
Nogmaals dank!👍🏻
 
Enorm bedankt voor deze reactie. Precies wat wij al hadden verwacht na het lezen van alle berichten de afgelopen weken.
Wij zullen binnenkort eens kijken of we een maandag of donderdag gaan meepikken, maar dus zeker vanavond niet.
Nogmaals dank!👍🏻
het ligt er ook aan wat je zoekt, op de vrijdagen is er meer keuze ook in andere stellen, op de maan- en donderdagen idd overschot aan mannen, wij gaan dus maandag over een week, de 26e, grt en geil weekend voor iedereen😍
 
Iemand die kan vertellen hoe het gisteren was?
Ik was gisteren voor het eerst daar. Veel ruimte, veel mannen alleen, veel actie -en dan vooral met en door de huisdames😊. Er was ruim voldoende te zien. Aansluiting vinden als 'oudere' single man is altijd 'een dingetje'. Maar dat weet je van te voren🤗 Ik moet wel zeggen dat ik er alleen de eerste drie uurtjes was; weet niet hoe het daarna was.
 
Ro Do
Nog geweest en zo ja wat is de ervaring…?
Gisteren heel even geweest van 0:00 tot 1:00 en de tuin is opgeknapt. BBQ in de vooravond maar toen ik er was bleek dat al opgeruimd. Was maar tot 23:00 zoals ook bij normaal buffet. Mooie tegels nu en bubbelbad achterin rechts. Leuke sfeer en biedt mogelijkheden voor buiten-gangbangs.

Maar achterin was het betreurenswaardig qua publiek. Zoals ik hier al eerder schreef: 90% van de single heren is een allochtoonse man die de hele avond achterin lijkt te blijven rondjes lopen. Ik ben niet rechts maar voel me telkens wel een vreemde achterin en sla mezelf voor de kop dat ik toch weer betaald heb om dat absurde sentiment vast te stellen. De leuke koppels waren er niet of waren al weg hoorde ik van iemand. En die koppels waren amper actief omdat het krioelt van de hierboven vermelde heren die enkel voor zichzelf neuken.

Ook de mannen die ik de laatste jaren leerde kennen waren er niet. Ik zie nog maar zeer weinig van de blanke single mannen. Deze jongen gaat niet meer op vrijdagavond, enkel nog op maandag en donderdag. Jammer want de week van me afzetten op vrijdagavond is wel zo leuk. Frustrerend dit... zeer frustrerend.
 
Ik wacht ook nog op Arabische koppels. Want zijn mooie dames hoor!
Inderdaad, nog nooit een dame van een Arabisch koppel gezien die single heren neukt. Evenmin een Afrikaanse dame bij Eroxx gezien die met single heren neukt. :unsure:

In dat opzicht is generaliseren wel gefundeerd. Uiteraard is er voor elke regel wel een uitzondering te vinden. Maar de uitzondering maakt net de regel en zet een norm, t.t.z. dat wat normaal is (geworden). En zoals hier vaker werd geschreven is de Arabische mentaliteit neuken voor zichzelf zonder enige aandacht voor de vrouw, en is het opdringen/voordringen wat de klok slaat i.p.v. beleefd wachten op een uitnodiging van de dame van een koppel. Cultuurverschil of niet, dit zijn feiten.

Dus waarom zijn de meeste blanke singles niet meer bij Eroxx te vinden op vrijdagen? Steeds vanwege hogervermelde reden als ik het hen vraag. Dus het trekt de boel scheef en mijn favoriete club is een herinnering uit het verleden geworden. Twee weken geleden om die reden al uitgeweken naar een andere club. Daarvoor naar nog een andere. Maar ook daar, al is het maar deels, hetzelfde beeld op vrijdagavond. Steeds meer koppels die ook kiezen voor privéfeesten zei een dame van een koppel me op een donderdag. Het wordt tijd dat clubeigenaars hier gezamelijk een front tegen vormen. Of ze willen die inkomsten en geven dan liever geld uit aan betaalde dames. Maar dat zijn dan geen parenclubs maar verdoken hoerenhuizen. Dus dat klopt ook niet.

Wij singles vinden dames van koppels die meerdere heren willen voelen net de max. Daarvoor dienen parenclubs! Betaalde dames weg, enkel nog single dames of dames van koppels die nette blanke mannen neuken (of Afrikanen voor de liefhebbers). Arabieren komen dan niet meer aan hun trekken en blijven zo automatisch weg na een tijdje. Lijkt mij een simpele redenering.
 
Inderdaad, nog nooit een dame van een Arabisch koppel gezien die single heren neukt. Evenmin een Afrikaanse dame bij Eroxx gezien die met single heren neukt. :unsure:

In dat opzicht is generaliseren wel gefundeerd. Uiteraard is er voor elke regel wel een uitzondering te vinden. Maar de uitzondering maakt net de regel en zet een norm, t.t.z. dat wat normaal is (geworden). En zoals hier vaker werd geschreven is de Arabische mentaliteit neuken voor zichzelf zonder enige aandacht voor de vrouw, en is het opdringen/voordringen wat de klok slaat i.p.v. beleefd wachten op een uitnodiging van de dame van een koppel. Cultuurverschil of niet, dit zijn feiten.

Dus waarom zijn de meeste blanke singles niet meer bij Eroxx te vinden op vrijdagen? Steeds vanwege hogervermelde reden als ik het hen vraag. Dus het trekt de boel scheef en mijn favoriete club is een herinnering uit het verleden geworden. Twee weken geleden om die reden al uitgeweken naar een andere club. Daarvoor naar nog een andere. Maar ook daar, al is het maar deels, hetzelfde beeld op vrijdagavond. Steeds meer koppels die ook kiezen voor privéfeesten zei een dame van een koppel me op een donderdag. Het wordt tijd dat clubeigenaars hier gezamelijk een front tegen vormen. Of ze willen die inkomsten en geven dan liever geld uit aan betaalde dames. Maar dat zijn dan geen parenclubs maar verdoken hoerenhuizen. Dus dat klopt ook niet.

Wij singles vinden dames van koppels die meerdere heren willen voelen net de max. Daarvoor dienen parenclubs! Betaalde dames weg, enkel nog single dames of dames van koppels die nette blanke mannen neuken (of Afrikanen voor de liefhebbers). Arabieren komen dan niet meer aan hun trekken en blijven zo automatisch weg na een tijdje. Lijkt mij een simpele redenering.
Beter kon het niet worden omschreven! Echt een topreactie!!!
 
Wow, wat een rassistische taal hier. Er zijn ook deftige zwarte mannen en arabische mannen. Ik snap wel dat een grote groep de boel verpestten. Maar niet generaliseren.

ja er zijn deftige zwarte mannen die concept gangbang snappen
maar er zijn veel alleenneukers sinds corona voorbij is zijn de gangbangs anders geworden dat heb ik ook al van sommige dames gehoord
 
Ik ga morgen ook, ik ben geen regelmatige bezoeker maar 1 keer per maand eens wat ontspanning en spanning opzoeken vind ik wel leuk.
Ondertussen keer nr 5 dat ik bij eroxx langs ga en tot nu nog nooit beklaagd. Van de 4 keren was 1 keer wat rustiger met wat minder actie maar de laatste keer was er gewoon overal seks.
Ik vind het er leuker dan bij de buren omdat het iets groter is en je ook gewoon kan genieten en kijken als je dat wil. Ook de vele koppels zijn leuk, de huisdames zorgen voor actie maar ik verkies toch de echte parenclub-ervaring waarbij je een gewone dame kan plezieren.
Hangt er dus wat af wat je zoekt, en of er veel of weinig volk aanwezig is weet je nooit, maar het is toch wat je er zelf van maakt.
Dus….. als ik morgen naar Eroxx ga, dan is dat een goede keuze? Of kan ik beter naar The Climax. Of is dat een gok..
 
Dus….. als ik morgen naar Eroxx ga, dan is dat een goede keuze? Of kan ik beter naar The Climax. Of is dat een gok..
Zoals mijn voorganger hier al aangaf zijn buiten de huisdames hier (in Eroxx) vooral veel koppels aanwezig, deze kun je in de andere zaak als je geluk hebt op één handje tellen en dan zijn het soms nog huisdames (als koppel). Ga je voor een goede mix en zoals je aangeeft niet voor het afwerkgebeuren of huisdames te gaan dan heb je de beste kansen op spontane sex bij de Eroxx. Zelf ga ik morgen ook.
 
Super dank voor jullie reacties. Ik weet wat ik ga doen morgen.
Ik had me ook veel eerder moeten aanmelden voor dit forum…👍
Te druk met sportvliegen , zeker.

Ik ga morgen ook naar Balen maar beslis pas nadat ik de parkings heb gezien.
Dat doen koppels ook. Zij hebben daarbij lage kosten dus kunnen vlug schakelen, als het hun ergens niet bevalt.Al vaak koppels gezien die na uurtje in club A naar club B gaan.
( we mogen van de moderatie niet te veel vergelijken tussen de clubs hier , dus moet beetje oppassen)
 
tja wat zal ik ervan zeggen… Het was leuk, maar ik ben ook weer niet super enthousiast. Maar dat ligt misschien ook wel aan mijn eigen voorkeur.
Het is allemaal wel dik voor elkaar qua club. Mooi, ruim, vriendelijk zowel personeel als de gasten. Maar als man alleen vind ik het dan toch weer te druk. `Teveel mannen.
Ik ga eigenlijk ook voor de dames die er echt van genieten. Ik kan me vaak laten bedienen door de dvp van de club. Die doen echt wel hun best. Maar niet mijn ding.
Er was een arabische clubdame die leek alleen maar de arabische mannen te willen. Nou ja je kan het zelf uitkiezen hè.
In het restaurant kwam ik een alleraardigste vlaamse tegen. Samen gegeten. Even later lag ze te genieten in 1 van de kamers met mij en meerdere mannen. Kijk daar kom ik voor. Het was heerlijk. Was een dame die alleen kwam. Dus die komen ook. Volgens mij was zij de enige die alleen was. Buiten dan de clubdames.
Maar later in de kamers wezen kijken achter. Nou daar kwam ik niet tussen. Dus dan sla ik snel over. Een stel had zich opgesloten. De mannen konden kijken achter glas. Ik weet het niet…. niet mijn ding.
Er liepen ook stellen rond die wel aan elkaar vastgeplakt leken te zitten. Ik weet niet of ze bang waren om te delen. Maar daar leek het op. Niks moet natuurlijk.
Dus de volgende keer zal ik toch maar zelf een vriendin meebrengen denk ik.
Als je als stel weet wat je wil, dan heb je het hier voor het uitkiezen. Er zijn veel mannen, heel veel mannen die je zullen belagen.
Ik zou dan eerder voor een stellen avond gaan. Maar ja, waarschijnlijk zijn er ook mensen die genieten van al die aandacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan