Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt idd. Soms zelfs minder actie.
Klopt idd. Sinds nieuwjaar zeker minder actie op die Hookergames en sowieso op vrijdagen niet veel actie met knappe jongedames vind ik persoonlijk. De grote Nederlandse brunette, frequente winnares van vorige jaren, komt amper nog op vrijdagen heb ik gemerkt. Zeer jammer want ze was mijn favoriet in Eroxx. 😢 Veel mannen die haar missen de laatste tijd als ik zo hoor in de wandelgangen.
 
Tijd voor een refresh voor die vrijdagavonden. Wie heeft er een voorstel? Ze lezen wellicht mee...
A Stripacts Friday Evening contest?
Pole dance party? Met zwembad op de dansvloer waar je recht van het podium in kan glijden? (oeps, wordt n klidderboel..)
The Back seat Party? (Gebeurt er nog eens wat met dat autootje dat er binnen soms in de weg staat. 😄)
...er zijn vast betere ideeën. Iemand een suggestie?
 
Afgelopen vrijdag zoals eerder vermeld een bezoekje gebracht aan Eroxx. Zoals in de reactie hierboven geschreven is was het niet de drukste editie, het was wel druk maar niet propvol. Actie was er zeker genoeg gedurende de hele avond. Mooie koppels aanwezig waarvan er zich achter flink hebben laten gaan, ik heb er samen met mijn gezelschap lekker van kunnen meegenieten en een aantal deftige mannen hebben zeker ook een leuke avond gehad 😉😜. Keuken was weer lekker en goed gevarieerd en de bediening was zoals altijd weer top!👌
 
Wij twijfelen of we morgen na ruim een jaar weer eens naar de Eroxx gaan, maar dan wel voor de 1e keer op een maandag. Zijn de actieve club in Hoogstraten gewend en daar is zij altijd behoorlijk actief., maar de Eroxx hebben we nu een jaar geleden voor het laatst gedaan.
Ik ga dan morgen ook, zou leuk zijn om jullie daar te treffen.
De maandagen zijn over het algemeen goed,, al vond ik vorige week persoonlijk iets minder.
 
Wat een onaardigheid allemaal zeg. Laten we het vriendelijk houden en van elkaar genieten.....

ik zoek een vriendengroep die mijn vriendin, blond, volslank, mooi en lekker, eens een keer goed willen verwennen in de eroxx, bijvoorbeeld op 12 juni...wie kan/wil?
hebben onszelf wel vermaakt maar was helaas niet al te veel te doen...volgende keer maar weer als het buiten niet zo heet is...
 
Het was inderdaad niet zo druk maar heb me wel vermaakt met twee stellen de eerste bij de tralies waar je 1 kant in kan gaan, ze kreunde erg hard en was fijn. Rond een uurtje of kwart over 3 een leuk stel getroffen bij de eerste ronde was ik net te laat en ging ze denk ik even opfrissen. Zeer slank, prachtige lingerie en super knap koppie ze rook ook heerlijk en zelfs even gezoend (😅 doe ik normaal echt nooit) ben wel benieuwd of dit stel ook actief is op het forum? Helaas moest ik echt richting huis dus snel gedoucht waar ik ze weer tegen kwam😁

Verder best veel acties gezien, veel huisdames maar leuk om te kijken.
 
Het was inderdaad niet zo druk maar heb me wel vermaakt met twee stellen de eerste bij de tralies waar je 1 kant in kan gaan, ze kreunde erg hard en was fijn. Rond een uurtje of kwart over 3 een leuk stel getroffen bij de eerste ronde was ik net te laat en ging ze denk ik even opfrissen. Zeer slank, prachtige lingerie en super knap koppie ze rook ook heerlijk en zelfs even gezoend (😅 doe ik normaal echt nooit) ben wel benieuwd of dit stel ook actief is op het forum? Helaas moest ik echt richting huis dus snel gedoucht waar ik ze weer tegen kwam😁

Verder best veel acties gezien, veel huisdames maar leuk om te kijken.
Ik herken ons wel in jouw tweede ronde bericht...
 
Tijd voor een refresh voor die vrijdagavonden. Wie heeft er een voorstel? Ze lezen wellicht mee...
A Stripacts Friday Evening contest?
Pole dance party? Met zwembad op de dansvloer waar je recht van het podium in kan glijden? (oeps, wordt n klidderboel..)
The Back seat Party? (Gebeurt er nog eens wat met dat autootje dat er binnen soms in de weg staat. 😄)
...er zijn vast betere ideeën. Iemand een suggestie?
Dat autootje is gewonnen door een stel uit de club. Soms hebben ze wel een limousine....en ik heb wel een onder een douche gestaan binnen, in de discotheek met enkele mannen.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen maandag weer eens naar de Eroxx geweest.
Bij aankomst rond half 1 was de parkeerplaats redelijk leeg, maar toch maar de gok genomen om naar binnen te gaan. En geen seconde spijt van gehad.
Ondanks dat het rustig bleef, heb ik mij meer dan prima geamuseerd, veelal (3x) met dezelfde dame/stel. Verder nog aan de bar kennisgemaakt met een vaste bezoekster, die haar mondeling examen met een ruime voldoende heeft gehaald.

Hopelijk binnenkort nog eens een maandagmiddag vrij zien te regelen, zodat ik weer naar onze zuider-buren kan afreizen.
 
Vanavond is het MilfenParty in de Eroxx. Deze (thema-)avond zijn we nog nooit geweest. Kan iemand ons vertellen hoe die deze avond eerder heeft ervaren?
Wij zijn er de vorige keer geweest, was gezellig drukke avond, leuke muziek, en wat voor ons belangrijk is, voldoende actie voor mijn vriendin. in mijn beleving is de Milfenparty overigens niet wezenlijk anders dan andere vrijdagavonden...veel plezier als jullie gaan...
 
in mijn beleving is de Milfenparty overigens niet wezenlijk anders dan andere vrijdagavonden...
Klopt. De vrijdagen zijn over het algemeen een beetje hetzelfde, ook al probeert men dat met thematiek leuk in te kleuren. Als je fatsoenlijke actie wil op een respectabele manier, ga dan maandag of donderdag. Zeer leuke sfeer en nette mensen. Als je minder actie met blanke heren wil en een diverser publiek achterin verkiest, ga dan vanavond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan