Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat mij opviel in deze club is, dat er loopt daar een blonde oudere vrouw en man rond die bijna altijd op maandag en donderdag aanwezig zijn, maar ik zie hun nooit iets doen🤣. Maar ja, je kan niemand dwingen.
Jawel, eten en drinken op kosten vd singles.
Denk dat ik ook weet wie je bedoeld.
Tijdje terug ging ze op het podium voor de discobar (paal-)dansen. Ik gunde haar geen blik, wat haar blijkbaar op de zenuwen werkte. Wat natuurlijk mijn bedoeling was:cool:
Ga dan ergens een senioren bingonamiddag mee doen op ma of do namiddag.😜
 
Net terug van de neukmarathon, man man. Wat een drukte, te veel singel mannen. Het is gewoon niet leuk meer. Veel stellen aan het dansen. Als er geen huisvrouwen waren gingen heel veel singel mannen met een volle zaak naar huis. Er waren wel wat stellen aktief, maar bij elke vrouw 10 mannen omheen. Voor mij voorlopig geen Eroxx.
 
Wat een 'sausage party' inderdaad. Gelukkig wel het een en ander kunnen genieten van de actie en viel ik in de smaak bij de (3?) Braziliaanse dames. Begrijp ik nu dat deze dames huisdames zijn? Welke dagen zijn zij dan aanwezig? Heb ze op de vrijdag nog niet gezien.
 
Ook net terug van mijn trip naar de Eroxx. Bij het aanrijden was ik wederom niet de enige😅, was me dat druk zeg. Veel koppels en veel mannen!
De huisdames hadden de handjes (gaatjes😜) meer dan vol😁. De dansvloer was idd goed gevuld, deed me denken aan de vrijdagen. Toch wel redelijk veel actie zowel in de bioscoop en ook in de speelruimtes zelf. Wel overal mannen rondom, het waren er dan ook veel. Zo was ikzelf in de speelruimtes met een koppel bezig en moest toch wel een paar keer aanmanen voor wat ademruimte, kwestie van geen swaffelende penis in de hals te krijgen. Ben bijna tot sluiting gebleven en toch 2 keer aangesloten bij een koppel dus ik klaag niet. Tip!, focus niet op de dansvloer maar wel op alles rondom, dat helpt😉. De keuken heb ik overgeslaan vanwege ander lekkers😜. De bediening was zoals altijd top. Bedankt alweer👍
 
Net terug van de neukmarathon, man man. Wat een drukte, te veel single mannen. Het is gewoon niet leuk meer ... Er waren wel wat stellen aktief, maar bij elke vrouw 10 mannen omheen. Voor mij voorlopig geen Eroxx.
Ik had daarom besloten niet meer op vrijdagen te gaan en was gisteren ook daar. Maar inderdaad, hetzelfde volk dat vrijdag komt was er nu op donderdag. Ik denk zo'n 75% allochtonen die bijvoorbeeld boven op zoldwer rond een meisje van een koppel zaten. Ik samen met nog 1 blanke kerel dus in de minderheid. Allemaal Arabisch en lachen. Ik krijg er een onbehaaglijk gevoel bij en het idee bekruipt me telkens dat ze iets zeggen dat niet zo netjes is. Die meid zij tegen een van hen dat hij zijn lul niet in haar gezicht moest duwen. Ik was even bang dat ze het voor bekeken zou houden maar ze ging gelukkig door. Maar het is me een frustrerend gedoe de laatste tijd met die horde drammers. Ik vind het vreselijk dat dit de evolutie is. Waar moet je buiten Amai dan nog naartoe, vraagt een mens zich af. De blanke singles blijven weg, ik zie nog weinig bekende gezichten van de afgelopen jaren. Ik blijf het herhalen, ik voel me deel van een minderheid. Verdienmodel of niet, Clubgaander heeft wellicht een punt. De blanke huisvaders/singles geven liever geen €120 uit en de allochtoonse heren blijkbaar wel.
 
Ik had daarom besloten niet meer op vrijdagen te gaan en was gisteren ook daar. Maar inderdaad, hetzelfde volk dat vrijdag komt was er nu op donderdag. Ik denk zo'n 75% allochtonen die bijvoorbeeld boven op zoldwer rond een meisje van een koppel zaten. Ik samen met nog 1 blanke kerel dus in de minderheid. Allemaal Arabisch en lachen. Ik krijg er een onbehaaglijk gevoel bij en het idee bekruipt me telkens dat ze iets zeggen dat niet zo netjes is. Die meid zij tegen een van hen dat hij zijn lul niet in haar gezicht moest duwen. Ik was even bang dat ze het voor bekeken zou houden maar ze ging gelukkig door. Maar het is me een frustrerend gedoe de laatste tijd met die horde drammers. Ik vind het vreselijk dat dit de evolutie is. Waar moet je buiten Amai dan nog naartoe, vraagt een mens zich af. De blanke singles blijven weg, ik zie nog weinig bekende gezichten van de afgelopen jaren. Ik blijf het herhalen, ik voel me deel van een minderheid. Verdienmodel of niet, Clubgaander heeft wellicht een punt. De blanke huisvaders/singles geven liever geen €120 uit en de allochtoonse heren blijkbaar wel.
@ErSte jij begrijpt het ook idd. Het is zeker wel druk maar het (mannelijk) publiek is er niet beter op geworden maar ze betalen het idd, welliswaar met een andere insteek van ik zal en ik moet want💰💰💰. Ik had echter wel een goede avond (zie voorgaande reactie) maar vanavond rij ik uit principe naar de Amai, schade 80 ipv 120😉👊
 
De danskoppels neuken niet met derden, normaal gezien?
@Nachtjager, Dit is onjuist, er zijn toch een aantal van die koppels die ook wel naar achteren gaan, welliswaar niet constant...het zijn echter maar moment opnames. Dacht je nu echt dat de bezoekers (koppels) de ganse tijd achter zijn en zich door iedereen laten bespringen?...deze groep mensen zijn geen betaalde huisdames en zijn daarom ook wat selectiever. Ik denk dat jij beter zit in clubs waar je enkel afwerksex hebt en waar geen man geweigerd wordt....De echte verdoken bordelen zeg maar... deze zijn in mijn ogen geen parenclub waardig maar deze verwarring bestaat al een tijdje in het club gebeuren.
 
Eroxxx is het allebei en gelijktijdig dus.
Parenclub en verdoken bordeel.
Je moet het allemaal maar weten.
Dat klopt maar de koppels zijn daar ALTIJD in de meerderheid en zijn steeds een extra trigger in tegenstelling tot clubs die enkel hun betaalde dames hebben en waar je als je geluk hebt een handje vol koppels hebt, die laatste dat noem ik de echte verdoken bordelen.
 
Hi.Milf Party in Eroxx. I was present. 😂😂 I arrived at 21:00 and it was already almost full. I went to the bar, got a drink and went out to smoke. I was hungry so I went to the restaurant to eat. It's hard to find an empty table. After the meal, another drink and a cigarette. I socialized a little at the cigarette with two lovely girls. It remains to see later. I went to the dance floor and danced a little. After that I started going through the rooms to see what the atmosphere is like. I found a little action in the room next to the bathroom and I joined...Then I found a lady to spend my time with. Shower and a cigarette break. Two bottles of water to quench my thirst and again through the rooms. I met a couple in front of the locked rooms and after a little teasing with the lady...we were inside, me, her and her husband😂😂. And shower, break and on the dance floor. I also had an interesting conversation with a lady I kept seeing coming to Eroxx. And I drank water, I think I broke the record for how many bottles I drank 😂😂 In any case, it was quite hot. I set off on my journey again, this time I went upstairs ... there was a couple blocking the entrance and the lady was playing with the gentleman ... I asked for permission to join and in a few minutes I was in action. It was a short but intense moment. I stayed there and found another couple to join me. It was quite pleasant and it lasted a long time. I went ... the break and I stayed at the bar for a while ... after two drinks ... I went on an adventure. I got to the room with glory holle two women and a lot of men, after a while I got to one of the ladies and I played a lot. I asked to change the place because it was very hot there and I went to another room where I continued. And after a while, my strength was almost at its end. I chose for a while just to watch... there was action everywhere and I met again with the lady from glory holle. We played a little more and again in the shower. This time the last shower. While I was wiping myself, one of the girls I met during one of the cigarette breaks remembered me. We discussed the price for a few minutes and left. At 02:30 there was still action and people dancing. It was a very successful night for me. A lot of couples present, not a lot of single men and a lot of action. See you soon .
 
Als ik het zo lees, niet de moeite om met mijn vriendin tijdens de week eens te gaan (we hebben nu even verlof, dus zouden 's middags wel kunnen), als zij door een groepje opdringerige (allochtone) mannen omringd wordt dan loopt ze gillend weg. Jammer!
I'm convinced that all the men who go there are emigrants or they don't understand that No is No. Plus there are people from the club who would solve so many problems. One night Nina was guarding the entrance for couples. 😉😉😉
 
Wat zou de beste dag zijn door de week om toch eens te proberen, denken jullie?
BIj mijn weten zijn ze alleen op maandag en donderdag overdag geopend..
Mij bevallen de maandagen overigens uitstekend. Opdringerige ( allochtone) mannen heb ik verder (gelukkig) nog niet meegemaakt.Daarom heb ik ook weinig zin om de vrijdagavond te proberen..
 
Dan probeer ik tijdens onze verlof eens op maandag met haar te komen. Andere mannen pijpen zal ze sowieso doen, maar hopelijk komt het dan ook zo ver dat ze zich eens lekker door een paar andere mannen plat laat walsen!

Grappig weetje: zij zag er gisteren zo goed uit dat zelfs twee van de jonge barmannen naar haar toe kwamen en haar complimentjes gaven en toch ook eens informeerden of ze nog naar achter zou gaan :sneaky:
 
Dan probeer ik tijdens onze verlof eens op maandag met haar te komen. Andere mannen pijpen zal ze sowieso doen, maar hopelijk komt het dan ook zo ver dat ze zich eens lekker door een paar andere mannen plat laat walsen!

Grappig weetje: zij zag er gisteren zo goed uit dat zelfs twee van de jonge barmannen naar haar toe kwamen en haar complimentjes gaven en toch ook eens informeerden of ze nog naar achter zou gaan :sneaky:
laat op tijd iets weten en misschien een fotootje posten als voorsmaakje ;)
 
laat op tijd iets weten en misschien een fotootje posten als voorsmaakje ;)
Zal ik doen, ik ben gisteren vergeten een foto van haar te nemen in outfit want dat was wel een onvergetelijk zicht.

Ze is jong, slank, fit, heel mooi koppie, kan werelds pijpen en ze heeft nog nooit met iemand anders dan mij seks gehad, maar ik zou het haar zo graag zien doen, dus euh, veel succes iedereen en happy hunting!
Ohja, ze vraagt ook altijd om een vinger in haar kontje tijdens de seks, dus stiekem heeft ze erg veel nood aan een dubbele penetratie, maar dat wil ze zelf nog niet toegeven :LOL:
 

Bijlagen

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    144,5 KB · Weergaven: 202
  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    214,5 KB · Weergaven: 201
  • Untitled-3.jpg
    Untitled-3.jpg
    274,6 KB · Weergaven: 203
Zal ik doen, ik ben gisteren vergeten een foto van haar te nemen in outfit want dat was wel een onvergetelijk zicht.

Ze is jong, slank, fit, heel mooi koppie, kan werelds pijpen en ze heeft nog nooit met iemand anders dan mij seks gehad, maar ik zou het haar zo graag zien doen, dus euh, veel succes iedereen en happy hunting!
Ohja, ze vraagt ook altijd om een vinger in haar kontje tijdens de seks, dus stiekem heeft ze erg veel nood aan een dubbele penetratie, maar dat wil ze zelf nog niet toegeven :LOL:
zeker laten weten wanneer jullie er zijn
ik ga morgen middag trouwens :love:🥰
 
Terug
Bovenaan Onderaan