Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op hemelvaartdag zijn ze 12h open. Van 14h tot 2h. Dus extra tijd voor je geld. Extra waar is nog af te wachten, want 75 Euro voor een koppel terwijl het op een andere donderdag gratis is voor actieve koppels.
 
als je de details leest onder de affiche op de site kan je zien dat koppels 75euro moeten betalen maar dat gebeurt dikwijls op speciale events
Oke, dat heb ik inderdaad zien staan, maar als je bijvoorbeeld voor de week erna voor een gewone donderdag kijkt staat er ook niks over actieve koppels gratis (voor de maandag wel overigens), terwijl dat wel zo is als ik het goed begrijp. Maar als jij zegt dat dat vaak gebeurt geloof ik het graag. Ik hoop net als jij dat ze op komen dagen iig.
 
GIsteren pas tegen middernacht op de Hookergames. Maar ik vind het jammer voor Bart en Nina, de sfeer is helemaal anders. Halfvolle dansvloer, dus de koppels minderen. Maar achterin drammen om bij een dame te kunnen. Ik kom niet meer op vrijdagen. Reden: waar zijn de autochtone mannen en de respectvolle sfeer die ze gezamelijk meebrengen??? Ik voel me deel van een minderheid. Veel teveel treintjes van allochtonen die in polonaise achter actieve dames de hele tijd rondjes lopen achterin. Als die dames even stoppen zie je ze allemaal ook halt houden! VRESELIJK! Ben dan na een uurtje weg gegaan en om 1:00 bij de buren wezen kijken of het daar beter was. Idem daar: 80% allochtonen. Uitzonderingen daar gelaten want generaliseren is niet netjes. Maar feiten zijn feiten. Dit is een gedragskwestie. PUNT. Ik versta de taal ook niet, en dan rondom je allemaal Arabisch horen en gelach. Ook de dames vinden dit zichtbaar niet netjes. Donderdagen zijn wat dat betreft veel aangenamer bij Eroxx. Enorm jammer... mooie club, lekker eten, fijne eigenaars maar het wordt erger en erger.
 
Oke, dat heb ik inderdaad zien staan, maar als je bijvoorbeeld voor de week erna voor een gewone donderdag kijkt staat er ook niks over actieve koppels gratis (voor de maandag wel overigens), terwijl dat wel zo is als ik het goed begrijp. Maar als jij zegt dat dat vaak gebeurt geloof ik het graag. Ik hoop net als jij dat ze op komen dagen iig.
Dit zal sowieso wel koppels tegenhouden. Als ik voor onszelf spreek dan twijfelen we toch ook, we kunnen dan evengoed op een vrijdagavond of zaterdagavond gaan en ons richten op andere koppels.
Tenslotte gaan we hier waarschijnlijk voor een groot deel dezelfde bezoekers vinden als op een andere donderdag of maandag.
We twijfelen nog
...
 
Dit zal sowieso wel koppels tegenhouden. Als ik voor onszelf spreek dan twijfelen we toch ook, we kunnen dan evengoed op een vrijdagavond of zaterdagavond gaan en ons richten op andere koppels.
Tenslotte gaan we hier waarschijnlijk voor een groot deel dezelfde bezoekers vinden als op een andere donderdag of maandag.
We twijfelen nog
...
Niet te krenterig, wij single mannen betalen altijd de volle mep.
 
GIsteren pas tegen middernacht op de Hookergames. Maar ik vind het jammer voor Bart en Nina, de sfeer is helemaal anders. Halfvolle dansvloer, dus de koppels minderen. Maar achterin drammen om bij een dame te kunnen. Ik kom niet meer op vrijdagen. Reden: waar zijn de autochtone mannen en de respectvolle sfeer die ze gezamelijk meebrengen??? Ik voel me deel van een minderheid. Veel teveel treintjes van allochtonen die in polonaise achter actieve dames de hele tijd rondjes lopen achterin. Als die dames even stoppen zie je ze allemaal ook halt houden! VRESELIJK! Ben dan na een uurtje weg gegaan en om 1:00 bij de buren wezen kijken of het daar beter was. Idem daar: 80% allochtonen. Uitzonderingen daar gelaten want generaliseren is niet netjes. Maar feiten zijn feiten. Dit is een gedragskwestie. PUNT. Ik versta de taal ook niet, en dan rondom je allemaal Arabisch horen en gelach. Ook de dames vinden dit zichtbaar niet netjes. Donderdagen zijn wat dat betreft veel aangenamer bij Eroxx. Enorm jammer... mooie club, lekker eten, fijne eigenaars maar het wordt erger en erger.
Als de (deftige autochtone) mannen wegblijven (om gekende reden💰) dan blijven je (actieve) koppels die voor deze groep komen ook weg. Mijn voorspellingen die ik deed hierover begin januari kloppen als een bus. De mannelijke bezoekers die nu nog komen op vrijdagen lopen gefrustreerd. Ben in de Amai al vele uitgeweken (deftige mannen) en ook uitgeweken actieve koppels tegen gekomen. Die club boomt momenteel!
 
Niet te krenterig, wij single mannen betalen altijd de volle mep.
Was te verwachten dat zulke opmerking zou volgen. Wij zijn helemaal niet krenterig, wij betalen ook onze entree op andere dagen. De maandagen en donderdagen dat we af en toe gaan en niet betalen zijn in het voordeel van al die singles die niet gericht zijn op de huisvrouwen. Wij hebben enkel positieve reacties gekregen van eenieder die ons daar letterlijk en figuurlijk tegen het lijf is gelopen.
Op dagen dat we ook moeten betalen zoals iedereen, wat normaal is, bestaat er echter een kans dat we ook eens een andere club bezoeken of eens kiezen voor een koppel avond en dus niet gericht zijn op singles.
Tevreden met deze uitleg?
 
Persoonlijk vind ik 75 euro voor een koppel nogal meevallen voor hetgeen dat geboden wordt aan faciliteiten en best hoge kwaliteit van eten. En dan op een tijdsbestek van circa 6 uur, a.s. donderdag zelfs langer.
Maar ook ik ben van mening dat actieve koppels/vrouwen vrije toegang zouden moeten krijgen aangezien dit weer meer single mannen aantrekt.
Anderzijds blijft het een bedrijf en zullen ze toch winst moeten blijven maken..
 
Als de (deftige autochtone) mannen wegblijven (om gekende reden💰) dan blijven je (actieve) koppels die voor deze groep komen ook weg. Mijn voorspellingen die ik deed hierover begin januari kloppen als een bus. De mannelijke bezoekers die nu nog komen op vrijdagen lopen gefrustreerd. Ben in de Amai al vele uitgeweken (deftige mannen) en ook uitgeweken actieve koppels tegen gekomen. Die club boomt momenteel!
Het valt mij juist op in deze clubs dat veel vrouwen van de koppels voor de jonge en vaak zwarte mannen gaan. Of voor mannen van koppels die ze al kennen. Voor jonge single mannen ( onder de 30!)zijn deze clubs het paradijs, maar die komen er niet zo veel .Ze gaan toch liever uit zuipen met vrienden.
 
Het valt mij juist op in deze clubs dat veel vrouwen van de koppels voor de jonge en vaak zwarte mannen gaan. Of voor mannen van koppels die ze al kennen. Voor jonge single mannen ( onder de 30!)zijn deze clubs het paradijs, maar die komen er niet zo veel .Ze gaan toch liever uit zuipen met vrienden.
Ah ***, dan ligt het toch aan mij dat ik niet veel actie krijg.

Nu, het helpt wel niet dat ik niemand aanspreekt en vindt het wat raar om zomaar bij mensen aan te schuiven die al bezig zijn (ligt aan mij?).

En kan me ook nie direct inbeelden hoe je een koppel aanspreekt, aangezien dat we beiden vreemden zijn.

Heb wel al wat tips gekregen van mensen hier, maar moet ze in de praktijk wel nog eens uittesten :)
 
Persoonlijk vind ik 75 euro voor een koppel nogal meevallen voor hetgeen dat geboden wordt aan faciliteiten en best hoge kwaliteit van eten. En dan op een tijdsbestek van circa 6 uur, a.s. donderdag zelfs langer.
Maar ook ik ben van mening dat actieve koppels/vrouwen vrije toegang zouden moeten krijgen aangezien dit weer meer single mannen aantrekt.
Anderzijds blijft het een bedrijf en zullen ze toch winst moeten blijven maken..
Natuurlijk valt deze prijs mee en willen wij dat best betalen voor plezier en eten en drank. Het punt was dat iemand zich zorgen maakte dat er enkele koppels zouden afhaken op deze donderdag aangezien er nu wel moet betaald worden, en wij repliceerden dat er op zo'n dagen, ook door ons, al eens een keuze gemaakt wordt om iets anders te ontdekken, of te kiezen voor een andere (duurdere) dag in de week met alleen koppels.
Wij als heel actief koppel wachten de dag zelf af en ik neem aan dat er nog zo vele actieve koppels zullen zijn
We wensen iedereen in elk geval veel plezier toe
 
Natuurlijk valt deze prijs mee en willen wij dat best betalen voor plezier en eten en drank. Het punt was dat iemand zich zorgen maakte dat er enkele koppels zouden afhaken op deze donderdag aangezien er nu wel moet betaald worden, en wij repliceerden dat er op zo'n dagen, ook door ons, al eens een keuze gemaakt wordt om iets anders te ontdekken, of te kiezen voor een andere (duurdere) dag in de week met alleen koppels.
Wij als heel actief koppel wachten de dag zelf af en ik neem aan dat er nog zo vele actieve koppels zullen zijn
We wensen iedereen in elk geval veel plezier toe
O, maar dit was ook niet persoonlijk bedoeld ;)
 
Het valt mij juist op in deze clubs dat veel vrouwen van de koppels voor de jonge en vaak zwarte mannen gaan. Of voor mannen van koppels die ze al kennen. Voor jonge single mannen ( onder de 30!)zijn deze clubs het paradijs.
Vind je? Ik ken wel dames die een echt donkere man erbij wilen en dit soort fetisj willen beleven. Dan bedoel ik dus niet de licht getinte Noord-Afrikanen maar de echt zwarte mannen met Midden-Afrikaans uiterlijk (hetgeen men vroeger minachtend 'neger' noemde).

Maar het is mijn indruk dat de knappe jongedames die de laatste jaren hyperactief waren op den duur de ene na de andere Noord-Afrikaanse man toelaten omdat er niet veel keus is. Dat hoor ik en zie ik aan hun verveelde gezichten als ze geneukt worden. Ze ervaren gewoon geen plezier van mannen die voor zichzelf neuken zonder aandacht voor de vrouw haar lichaamstaal. Ook van de 2 heren van mijn leeftijd die ik aansprak vrijdag in de kleedkamer. Zij zeiden me bij aankomst dat de meest actieve jongedames al weg waren tegen middernacht nadat ze toch aardig wat allochtoonse heren hadden bediend in de hoop dat er dan ruimte zou ontstaan voor respectvollere seks met autochtonen. Maar die waren fel in de minderheid. Beide heren haalden het voornoemde onevenwicht en de groeiende frustratie bij die koppels aan als reden van hun vroegtijdige vertrek. Koppels die echt wel genieten van veel respectvolle heren erbij. Helaas voor mij dus vanwege te laat gearriveerd.

Ik vrees dat Amai veel klanten gaat wegsnoepen hier zoals hoger wordt vermeld, zeker Nederlanders. En dat vind ik echt jammer. En de Walen die Bornedries de rug toekeerden vanwege Luc zijn flirten met formules zijn inmiddels ook terug naar hun oude stek aan het gaan. Want Luc heeft de all-in formule wijselijk terug ingevoerd. Ook daar is het eten zeer goed, dus voor Waalse koppels die enkel willen eten en dansen in lingerie is de keuze vanwege de afstand dan snel gemaakt.

Ik weet niet wat het tij zou kunnen keren. En ik besef dat clubeigenaars constant een evenwichtsoefening moeten doen hierdoor. Demografisch gezien zal het enkel erger worden qua verdeling. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik 75 euro voor een koppel nogal meevallen voor hetgeen dat geboden wordt aan faciliteiten en best hoge kwaliteit van eten. En dan op een tijdsbestek van circa 6 uur, a.s. donderdag zelfs langer.
Maar ook ik ben van mening dat actieve koppels/vrouwen vrije toegang zouden moeten krijgen aangezien dit weer meer single mannen aantrekt.
Anderzijds blijft het een bedrijf en zullen ze toch winst moeten blijven maken..
Actieve koppels ja.
Gratis koppels naar binnen die vervolgens alleen maar eten en drinken en het dan alleen met elkaar doen zorgen alleen voor frustratie.
Daar moet je dus heel goed in differentiëren
 
Het valt mij juist op in deze clubs dat veel vrouwen van de koppels voor de jonge en vaak zwarte mannen gaan. Of voor mannen van koppels die ze al kennen. Voor jonge single mannen ( onder de 30!)zijn deze clubs het paradijs, maar die komen er niet zo veel .Ze gaan toch liever uit zuipen met vrienden.
@Nachtjager laten we nu ook niet met spek schieten. Zelf ben ik midden 40 en mits wat tact en respect kom ik overal aan mijn trekken, meermaals op een avond zelfs en niet bij huisdames want die vermijd ik. Heb al geweldige tijden kunnen beleven op vrijdagen in de Eroxx en zelden dat ik een keertje met een volle zak naar huis ging...soms eigen schuld vanwege te lang babbelen met bekenden...en ook wel eens vanwege het hoge haantjes gehalte achter, daar tussen staan daar doe ik geen moeite voor sorry. Alleen valt me sinds de stijgingen een verschuiving van type mannen en koppels. Ook ik ben afgehaakt tenzij samen met een vriendinnetje zoals nu zovelen daar doen...beetje in eigen voet geschoten noem ik het. Club Amai is een aardig alternatief, hier heb je alle types mensen en de koppels zijn allemaal actief. Ik verschiet hoeveel bekenden ik daar tegenkom, zowel stellen als mannen.
 
Vind je? Ik ken wel dames die een echt donkere man erbij wilen en dit soort fetisj willen beleven. Dan bedoel ik dus niet de licht getinte Noord-Afrikanen maar de echt zwarte mannen met Midden-Afrikaans uiterlijk (hetgeen men vroeger minachtend 'neger' noemde).

Maar het is mijn indruk dat de knappe jongedames die de laatste jaren hyperactief waren op den duur de ene na de andere Noord-Afrikaanse man toelaten omdat er niet veel keus is. Dat hoor ik en zie ik aan hun verveelde gezichten als ze geneukt worden. Ze ervaren gewoon geen plezier van mannen die voor zichzelf neuken zonder aandacht voor de vrouw haar lichaamstaal. Ook van de 2 heren van mijn leeftijd die ik aansprak vrijdag in de kleedkamer. Zij zeiden me bij aankomst dat de meest actieve jongedames al weg waren tegen middernacht nadat ze toch aardig wat allochtoonse heren hadden bediend in de hoop dat er dan ruimte zou ontstaan voor respectvollere seks met autochtonen. Maar die waren fel in de minderheid. Beide heren haalden het voornoemde onevenwicht en de groeiende frustratie bij die koppels aan als reden van hun vroegtijdige vertrek. Koppels die echt wel genieten van veel respectvolle heren erbij. Helaas voor mij dus vanwege te laat gearriveerd.

Ik vrees dat Amai veel klanten gaat wegsnoepen hier zoals hoger wordt vermeld, zeker Nederlanders. En dat vind ik echt jammer. En de Walen die Bornedries de rug toekeerden vanwege Luc zijn flirten met formules zijn inmiddels ook terug naar hun oude stek aan het gaan. Want Luc heeft de all-in formule wijselijk terug ingevoerd. Ook daar is het eten zeer goed, dus voor Waalse koppels die enkel willen eten en dansen in lingerie is de keuze vanwege de afstand dan snel gemaakt.

Ik weet niet wat het tij zou kunnen keren. En ik besef dat clubeigenaars constant een evenwichtsoefening moeten doen hierdoor. Demografisch gezien zal het enkel erger worden qua verdeling. :confused:
@ErSte de bornedries is idd weer vanwege het terugkerende oude concept terug aan een goede opmars bezig en wat Amai betreft, dat loopt daar als een trein, zaterdagen met alle lockers bezet daar mogen vele anderen jaloers op zijn. Eroxx blijft een topclub, prijs/kwaliteit zit goed en negens vind je zoveel mensen samen, ook zeer klassevolle koppels. Alleen de vrijdagen laat ik meer aan me voorbij gaan. Afgelopen maandag een topmiddag gehad, de maandagen en donderdagen doen het goed, dat is meer dan perfecte prijs/kwaliteit verhouding, ook knappe koppels! Morgen (maandag) ga ik alvast nog eens een kijkje nemen😉, mijn verslagje zal volgen😁
 
@ErSte Eroxx blijft een topclub, prijs/kwaliteit zit goed en negens vind je zoveel mensen samen, ook zeer klassevolle koppels. Alleen de vrijdagen laat ik meer aan me voorbij gaan. Afgelopen maandag een topmiddag gehad, de maandagen en donderdagen doen het goed, dat is meer dan perfecte prijs/kwaliteit verhouding, ook knappe koppels! Morgen (maandag) ga ik alvast nog eens een kijkje nemen😉, mijn verslagje zal volgen😁
Idd. Zo begin ik er ook over te denken. Maandagen of donderdagen voortaan bezoeken. Al hoop ik niet dat hetzelfde publiek van de huidige vrijdagen dan verhuist naar die dagen. Ik dacht nu donderdag te gaan, maar meestal ging ik op donderdag van 12:00 tot 15:00. Nu is het pas open om 14:00, dus ik vraag me af of ik beter in de avond zou gaan met de vrees voor vrijdagavondpubliek, of in de late middag met de vrees voor minder volk dat pas in de avond gaat...
 
Wij gaan waarschijnlijk komende zaterdag voor de eerste keer naar daar. Zijn het echt uitsluitend koppels en single dames op zaterdag? We gaan voornamelijk om te dansen, maar toch ook om eens te kijken hoe de actie daar is en of we deel willen nemen. Is het dansen op zich ook leuk daar, beetje volle dansvloer? Als er enkel koppels en single vrouwen zijn, is er dan ook nog behoorlijk wat actie? Bedankt voor de info alvast ;)
 
Vandaag weer richting Eroxx getrokken. Horny Mondays... Ja zeg dat wel weer!😜. De parkeerplaats liet me duidelijk uitschijnen dat ik hier naar binnen moest😉. Gezellige drukte zowel qua mannen alsook koppels, er zaten er heel wat bij die mijn aandacht meteen trokken. Huisdames waren ook goed vertegenwoordigd, ook lekker maar hier kom ik niet voor. Biertje aan de bar en een beetje observeren, er was daar al het één en ander te zien😋. In de bioscoop en in de speelruimtes was ook geile actie, hier meteen kunnen aansluiten bij een milf koppel, wat kon deze dame pijpen zeg🤤, moest me flink houden om niet te komen, zeker toen ik haar aan het neuken was. Gelukkig nam een andere wandelaar het van me over😅. Ondertussen richting resto waar het buffet weer top was zoals altijd, ruime keuze kant en klare gerechten, het was lekker. Daar aan de praat geraakt met een jong koppeltje en na een paar drankjes zat het vrouwtje al lekker tegen me op te schuren...ja mijn voelspriet werd er behoorlijk wakker van. Haar mannetje liet ons een tijdje alleen, goh hier begon het...na wat teasen, kussen en voelen trof ik in haar broekje een kletsnat kutje aan😍, ze trok me mee naar achter en alsof ze het hadden afgesproken stond haar mannetje bij een afsluitbare kamer die hij vrijgehouden had. Wij naar binnen met het gordijn op een kiertje, kamer gesloten en haar mannetje keek vanaf de buitenkant toe...was best geil! Dit was een top beleving, op dat moment wist ik wel zeker waarom ik nooit voor de afwerksex van huisdames ga... (ieder zijn keuze natuurlijk😁) ,de passie droop er vanaf, en na een geil voorspel vond mijn jongeheer al snel haar kletsnatte flamoes die heel lekker aanvoelde. Ze maande me aan om klaar te komen op haar kutje, ja graag hoor...met mijn eerste lading bedekte ik haar kutje behoorlijk😋 waarop ze met de beentjes open voor het raam mijn dna lekker uitvreef voor de ogen van haar ventje💦. Ze had duidelijk nog niet genoeg en kwam bovenop me. Uiteindelijk mijn 2de lading in haar mondje achter gelaten🔥. Mijn week/maandag kon niet beter beginnen😅.
Ik denk te weten waar ik aanstaande donderdag ook zal vertoeven, tot dan Eroxx 👍
 
Wat mij opviel in deze club is, dat er loopt daar een blonde oudere vrouw en man rond die bijna altijd op maandag en donderdag aanwezig zijn, maar ik zie hun nooit iets doen🤣. Maar ja, je kan niemand dwingen.
 
Ik weet wie je bedoelt, toch zijn het een van de weinigen die niet of nauwelijks aktief zijn.
Veel niet aktieve koppeltjes en zogezegde 'vaste kliek' die bij het meubilair leken te horen van deze club al een tijdje niet meer gezien.
Dit heeft het aktieve karakter van Eroxx wel goed gedaan moet ik zeggen.
Ook een goede mei campagne met 10 liefhebsters (telde de laatste keer 9 dus klopt aardig) en een charmante masseuse die haar werk goed verstaat.
 
Ik zag gisteren ook een foto passeren van de tuin die er volledig uit ligt. Over een paar weken kennen we het resultaat, dan zou het klaar moeten zijn. Als het in gekende Eroxx-style is dan mogen we iets verwachten. Benieuwd naar de geile feestjes die dan ook buiten kunnen doorgaan! 🔥😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan