Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1mei @ eroxx
Als eersten toegekomen, vooraf iets gedronken aan de bar, weinig of geen bekenden te bespeuren. Ook van de huisdames (waar wij geen 'gebruik' van maken) weinig bekenden, en mindere opkomst ons inziens.
Na het eten (alweer overheerlijk, met telkens weer nieuwe dingen zoals varkenshaasje vandaag) nog een cocktail aan de bar en dan begonnen aan onze ronde. Meteen al een bekende tegengekomen die het vrouwtje bij de arm nam en naar een kamertje trok, ik erachteraan huppelend, gauw nog enkele handdoeken uit de rekken grabbelen en wat glijmiddel en condooms. Zoals steeds start mijn vrouwtje met mij, eerst innig zoenen en lekker pijpen, waarna ik haar poesje nat lik, zodat ze niet teveel hinder ondervind van die condooms. Terwijl ze doggy werd geneukt door 1 van onze vaste vriendjes, pijpte ze mij heerlijk en keek al uit naar enkele lekkere lullen die zich hun weg baanden richting haar knap snoetje. 2 a 3 mannen pijpen terwijl ze verder werd geneukt, al kwam deze vriend redelijk snel klaar. Ik moet eerlijk toegeven, als ik haar doggy neem en haar mooie ronde kont voor me zie, duurt het soms ook niet zo lang. De volgende stond al te wachten, ook iemand die we reeds kenden van voorheen. Ook hij kwam redelijk snel klaar. Een derde bood zich aan maar vrouwtje wou liever even met mij neuken. Terwijl ik haar nam, werd ze door 2 heren verwend aan haar borsten en trok ze deze af, waarna ook ik klaarkwam op haar buik.
Even douchen, zei ze.
Onder de douche klaagde ze dat ze pijn had vandaag. Het 'schuurde'
We vrezen ergens dat ze reageert op de condooms van de eroxx of het glijmiddel daar.
Half uurtje pauze genomen om dan opnieuw de ruimtes op te zoeken. Ook nu weer een heel groepje enthousiaste mannen rondom ons geschaard, waarbij enkelen uitverkorenen het mochten proberen, maar deze keer zonder vingeren, en na de eerste 2 in het kutje (die ik tussendoor vochtig maakte door eens lekker te effen) vroeg ze om in het kontje verder te neuken, wat de 3 volgende heren helemaal niet zo erg vonden.
Zoals bij iedere ronde, kom ik als laatste aan de beurt en probeerde nog eens in het kutje, maar na enkele stoten duwde ze me ook richting kontje. Lekker klaarkomen op haar rug, terwijl ondertussen blijkbaar nog iemand haar aangezicht had vol gespoten na een pijpbeurt.
Wordt weer douchen, zei ze.
Koffie drinken, stukje taart eten, even op krachten komen in het restaurant.
Nadien een drankje aan de bar, waar ondertussen toch al heel wat volk zat en enkele dames op de nogal stille muziek toch een dansje waagden rond de paal.
Ronde 3? Wel ja, waarom niet.
Het kutje bleef echter vervelend/pijnlijk aanvoelen, dus met veel zachte bewegingen en extra glijmiddel mochten toch opnieuw enkele heren het vrouwtje verwennen. We lagen deze keer boven, onder het veel te lage plafond, waar je af en toe een luide bonk hoorde... Let op, 't is hier nogal laag 😀
Vrouwtje moest even naar toilet en toen ze terugkwam zei ze al lachend : ik heb nog ene meegebracht. Iemand die haar aan de bar al had aangesproken en gevraagd had of hij eens mocht meespelen...
Hier even de tel kwijtgeraakt, en deze keer zelf niet afgewerkt, wel lekker mee gespeeld.
Een laatste keer douchen? Zal nodig zijn, zei ze...
Terwijl zei zich even ging bijschminken bestelde ik nog iets aan de bar, ne mens krijgt dorst van al dat werken 🤣
Het was ondertussen al rond 16u en we hadden toch al wat seks gehad, ondanks de 'probleempjes met de fauna en flora onderaan'
We vertrokken voor onze laatste ronde, opnieuw naar boven. Beneden was het te druk en als partner houd je graag het overzicht en controle of alles netjes, hygiënisch, veilig gebeurt.
Boven dus nog eventjes gespeeld, terwijl ze opnieuw doggy geneukt werd en mij pijpte, zaten er op zijn minst 3 paar handen haar te betasten, die door haar dan op hun beurt werden gepijpt of klaargerukt.
Ik werkte af, kwam nog eens lekker klaar op haar borsten, en dat was het dan. Dachten we...
Onze eerste vriend van vandaag kwam op dat moment toestuiken en bood zijn diensten nog eens aan. Mijn vrouwtje kon hem niks meer beloven want ze voelde dat het genoeg was geweest. En inderdaad, na 3 minuutjes stotend bovenop haar te liggen, dankte ze vriendelijk, maar de pijn was ondraaglijk geworden.
We hadden dit nog wel al eens meegemaakt, maar vandaag had ze toch extreem veel last. Desalniettemin hebben we opnieuw menig vrijgezel verlost van overtollige zaad.
De rit naar huis sliep ze (en snurkte zelf heel even😀)
's avonds voor het slapen gaan nog eens met ons 2 tjes lekker intiem gevreeen, de klassieke manier, vol liefde. Het deed gelukkig geen pijn. Moet dus echt met die condooms te maken hebben.
Al bij al een super geile namiddag gehad met een heerlijke afsluiter 's avonds
Jammer dat ze nu al gaan werken is want ik krijg weer zin.
Jammer julie niet gevonden dan anders had ik ook graag mee gedaan , was er ook van begin had boxer aan en witte marcel er boven was er me nog en vriend
 
Gisteren weer eens aangeland bij de Eroxx, thema Nina en Friends....
Ik was te vroeg dus even op de parking gewacht, tegen half twaalf kwam er al genoeg beweging. Ik zag een blonde milf op zwarte lakheels in een licht blauwe strakke spijkerbroek uitstappen, wat een geile reet had die pfhh, de ronde billen waren goed uitgeprint.
Ik dus maar ook in de rij naar binnen, er was nog niemand aan de intake, kon ik nog wat langer kijken naar de geile kont, doorkijktop had ze aan jammer dat ze een BH droeg, ik werd al berengeil zeker toen ik haar kut ook uitgeprint in die broek zag zitten. Geil dat een vrouw zich zo al presenteert, die weet hoe ze een vent moet opgeilen en die moet al nat zijn. Mijn broek begon ook al strakker te zitten, kalm aan jonge man de middag is nog lang...

Na het omkleden aan de toog neergestreken, de actie moest nog op gang komen, maar een babbel aan de toog met wat medewandelaars is natuurlijk ook gezellig. Allengs kwamen er meer dames binnen.
Ik moet zeggen het waren er denk ik toch wel 10. Alles soorten en maten, flinke dames soms wat te dik maar ook zeer slanke, de een was heel chique, in lak blote boobs en de ander in een kleedje van de Chinees. Twee Braziliaanse gespot een haar gezicht stond bepaald niet vrolijk, een moetje denk ik. De masseuse met happy end was er ook weer genoeg te masseren.

Er was heel veel actie en een aantal vrouwen die ik nog niet eerder had gespot.
Er zijn er bij waar je aan voelt dat ze het neuken supergraag doen, dat is gewoon top! Je voelt dat aan hun kut dat ze je lul heerlijk bewerken, knijpen, draaien of als ze je pijpen je eikel heerlijk met hun tong bewerken en zuigen met overgave.

Een blonde milf liet een paar keer haar blote tieten onderspuiten terwijl een ander haar lag te beffen.
Veel mannen inmiddels binnen, het aantal koppels viel wat tegen, die buiten zaten deden niet veel maar die binnen in de disco waren die trokken geregeld naar de relax. Maar wat wil je 10 vrouwen/sletjes...Ik heb wel NIna gemist, spijtig.

Rond half zes stond die milf met die blote boobs nog aan de toog met twee piemels in haar handen en en met een wandelaar was ze nog aan het zoenen, ik bedoel maar ik heb een supergeile middag gehad!!

Katja prima service en het eten met name de saté was top!
Leeg naar huis maar wel voldaan...
 
Laatst bewerkt:
Wij stel uit Noord Brabant willen donderdag 11 mei Eroxx voor 1e keer bezoeken, weet iemand of eze donderdagmiddag gericht is op gangbangs? en wordt er dan kinky kleding gedragen of mag je dat zelf bepalen? We hebben gelezen dat er in de Eroxx veel aktie is, ligt natuurlijk ook aan ons zelf ;-)
 
Wij stel uit Noord Brabant willen donderdag 11 mei Eroxx voor 1e keer bezoeken, weet iemand of eze donderdagmiddag gericht is op gangbangs? en wordt er dan kinky kleding gedragen of mag je dat zelf bepalen? We hebben gelezen dat er in de Eroxx veel aktie is, ligt natuurlijk ook aan ons zelf ;-)
Je kunt je kleden waarin je jezelf op je gemak voelt en ja sexy mag natuurlijk. Kinky kleding is zeker geen must, iedereen heeft een eigen voorkeur. Afgelopen donderdag was er heel veel actie, gang bang dus in de disco en bioscoop. Koppels vertoeven meer in de relaxruimten maar dat is ook wat je zelf verkiest.
Veel plezier...
 
Laatst bewerkt:
1mei @ eroxx
Als eersten toegekomen, vooraf iets gedronken aan de bar, weinig of geen bekenden te bespeuren. Ook van de huisdames (waar wij geen 'gebruik' van maken) weinig bekenden, en mindere opkomst ons inziens.
Na het eten (alweer overheerlijk, met telkens weer nieuwe dingen zoals varkenshaasje vandaag) nog een cocktail aan de bar en dan begonnen aan onze ronde. Meteen al een bekende tegengekomen die het vrouwtje bij de arm nam en naar een kamertje trok, ik erachteraan huppelend, gauw nog enkele handdoeken uit de rekken grabbelen en wat glijmiddel en condooms. Zoals steeds start mijn vrouwtje met mij, eerst innig zoenen en lekker pijpen, waarna ik haar poesje nat lik, zodat ze niet teveel hinder ondervind van die condooms. Terwijl ze doggy werd geneukt door 1 van onze vaste vriendjes, pijpte ze mij heerlijk en keek al uit naar enkele lekkere lullen die zich hun weg baanden richting haar knap snoetje. 2 a 3 mannen pijpen terwijl ze verder werd geneukt, al kwam deze vriend redelijk snel klaar. Ik moet eerlijk toegeven, als ik haar doggy neem en haar mooie ronde kont voor me zie, duurt het soms ook niet zo lang. De volgende stond al te wachten, ook iemand die we reeds kenden van voorheen. Ook hij kwam redelijk snel klaar. Een derde bood zich aan maar vrouwtje wou liever even met mij neuken. Terwijl ik haar nam, werd ze door 2 heren verwend aan haar borsten en trok ze deze af, waarna ook ik klaarkwam op haar buik.
Even douchen, zei ze.
Onder de douche klaagde ze dat ze pijn had vandaag. Het 'schuurde'
We vrezen ergens dat ze reageert op de condooms van de eroxx of het glijmiddel daar.
Half uurtje pauze genomen om dan opnieuw de ruimtes op te zoeken. Ook nu weer een heel groepje enthousiaste mannen rondom ons geschaard, waarbij enkelen uitverkorenen het mochten proberen, maar deze keer zonder vingeren, en na de eerste 2 in het kutje (die ik tussendoor vochtig maakte door eens lekker te beffen) vroeg ze om in het kontje verder te neuken, wat de 3 volgende heren helemaal niet zo erg vonden.
Zoals bij iedere ronde, kom ik als laatste aan de beurt en probeerde nog eens in het kutje, maar na enkele stoten duwde ze me ook richting kontje. Lekker klaarkomen op haar rug, terwijl ondertussen blijkbaar nog iemand haar aangezicht had vol gespoten na een pijpbeurt.
Wordt weer douchen, zei ze.
Koffie drinken, stukje taart eten, even op krachten komen in het restaurant.
Nadien een drankje aan de bar, waar ondertussen toch al heel wat volk zat en enkele dames op de nogal stille muziek toch een dansje waagden rond de paal.
Ronde 3? Wel ja, waarom niet.
Het kutje bleef echter vervelend/pijnlijk aanvoelen, dus met veel zachte bewegingen en extra glijmiddel mochten toch opnieuw enkele heren het vrouwtje verwennen. We lagen deze keer boven, onder het veel te lage plafond, waar je af en toe een luide bonk hoorde... Let op, 't is hier nogal laag 😀
Vrouwtje moest even naar toilet en toen ze terugkwam zei ze al lachend : ik heb nog ene meegebracht. Iemand die haar aan de bar al had aangesproken en gevraagd had of hij eens mocht meespelen...
Hier even de tel kwijtgeraakt, en deze keer zelf niet afgewerkt, wel lekker mee gespeeld.
Een laatste keer douchen? Zal nodig zijn, zei ze...
Terwijl zij zich even ging bijschminken bestelde ik nog iets aan de bar, ne mens krijgt dorst van al dat werken 🤣
Het was ondertussen al rond 16u en we hadden toch al wat seks gehad, ondanks de 'probleempjes met de fauna en flora onderaan'
We vertrokken voor onze laatste ronde, opnieuw naar boven. Beneden was het te druk en als partner houd je graag het overzicht en controle of alles netjes, hygiënisch, veilig gebeurt.
Boven dus nog eventjes gespeeld, terwijl ze opnieuw doggy geneukt werd en mij pijpte, zaten er op zijn minst 3 paar handen haar te betasten, die door haar dan op hun beurt werden gepijpt of klaargerukt.
Ik werkte af, kwam nog eens lekker klaar op haar borsten, en dat was het dan. Dachten we...
Onze eerste vriend van vandaag kwam op dat moment toestuiken en bood zijn diensten nog eens aan. Mijn vrouwtje kon hem niks meer beloven want ze voelde dat het genoeg was geweest. En inderdaad, na 3 minuutjes stotend bovenop haar te liggen, dankte ze vriendelijk, maar de pijn was ondraaglijk geworden.
We hadden dit nog wel al eens meegemaakt, maar vandaag had ze toch extreem veel last. Desalniettemin hebben we opnieuw menig vrijgezel verlost van overtollige zaad.
De rit naar huis sliep ze (en snurkte zelf heel even😀)
's avonds voor het slapen gaan nog eens met ons 2 tjes lekker intiem gevreeen, de klassieke manier, vol liefde. Het deed gelukkig geen pijn. Moet dus echt met die condooms te maken hebben.
Al bij al een super geile namiddag gehad met een heerlijke afsluiter 's avonds
Jammer dat ze nu al gaan werken is want ik krijg weer zin.
Glijmiddel?
 
Gisteren (maandag)Eroxx bezocht. Even getwijfeld of het niet te rustig zou door de feestdag vorige week.Niets bleek minder waar.
Net na half 2 draaide ik de parking op.
Binnen even gedouched en maar meteen een ronde gemaakt.
Behoorlijk druk en in bijna alle ruimtes actie te vinden.
In de bioscoop beland waar de Antwerpse met de paardenstaart ( ik weet haar naam inmiddels) met 2 heren bezig was op een van de banken.
Er kwam al snel een plekje vrij dus ben ik naast haar gaan zitten.Even gedag gezegd met een tongzoen en haar hand verdween al meteen in mijn boxer.Ze veranderde van positie en begon mij te pijpen terwijl ze door een ander gebeft werd.
Haar pijpskills zijn echt heel goed, beetje teasen tussendoor en geil aankijken terwijl ze je afzuigt.Heb haar een paar keer moeten afremmen maar uiteindelijk was het niet meer te houden en liet ze me lekker spuiten terwijl ze zelf ook klaarkwam. Korte babbel en weer opgefrisd onder de douche, Biertje gehaald aan de bar en gekeken naar alle sex die gaande was.
Een knappe,slanke blondine viel mij op die werd genomen op het bed bij de dansvloer Dacht eerst dat ze bij een koppel hoorde maar waarschijnlijk toch een van de huisdames al had ik haar nog niet eerder gezien.Helaas deze middag niet van haar kunnen genieten.Telkens was ze bezig of kon ik haar niet vinden. In de donkere ruimtes bij de gloryholes was een vrouw van een koppel bezig met enkele mannen af te zuigen.Hier bij aangesloten en me lekker laten pijpen.
Ook bij het franstalige koppel later op de middag nog een pijpbeurt gehad,
In mijn laatste ronde terecht gekomen in 1 van de afsluitbare kamers bij een koppel.Zij had kort blond haar, een slank figuur en enkele tattoos waarvan 1 op de onderrug. Haar eerst verwend met een befbeurt ,daarna door haar gepijpt en afgemaakt in doggy.
Al met al weer een heerlijk geile middag beleefd, geloof niet dat ik al eerder zoveel actie tegelijk heb gezien bij Eroxx.
 
Gisteren inderdaad redelijk wat actie en dus beter meegevallen dan vorige week. Het franse koppel was wederom aanwezig...dus dan kan het al moeilijk tegenvallen. Toppunt van de dag was toch voor iemand anders. Boven kunnen aansluiten bij een heerlijk jong koppel dat door meerdere mannen verwend werd. Haar lekker poesje uitgebreid kunnen likken waar ze duidelijk van genoot, maar helaas moest ze even rusten voor ik aan iets anders toekwam. Gelukkig geen afstel en na haar rustpauze deed ze beneden in de hoek met evenveel passie verder. Haar al likkend lekker kunnen laten klaarkomen om haar vervolgens nog eens lekker te kunnen neuken ook. Zalige meid...hopelijk kom ik ze er nog eens tegen....
 
Schrijft jou vrouwtje hier ook wel een iets op Girlsrevieuw? Zou wel leuk zijn, meer vrouwen die hier iets neerschrijven over clubs.
Denk dat er best wat mannen zijn ( waaronder ikzelf) die het ook leuk vinden om te lezen hoe een vrouw zo'n middag of avond ervaart..
Op het gastenboek bij een andere club worden al regelmatig ervaringen gedeeld door vrouwen
 
Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties. Ik was er gisteren (maandag) ook en aan actie was er idd geen gebrek. Het was lekker druk.
@Tijgertje1980 ik was één van de gelukkigen die het mooie jonge vrouwtje van het koppel heb kunnen neuken, ze had idd een hemels geil kutje en ze was best lenig ook...lekker zeg🤤. Verder nog bij een paar koppels aangesloten en mijn zwemmers de ultieme vrijheid gegeven. Huisdames waren goed vertegenwoordigd en ook knappe vrouwtjes maar hier kom ik niet voor, ik verkies liever andere sex (bij koppeltjes) die zeker talrijk aanwezig waren en er zaten echte knapperds bij. Dit maakt deze club sterk, ga je voor huisdames, die zijn er genoeg en ga je voor koppeltjes...die zijn er ook genoeg! Voor ieder wat wils zeg maar. Het eten en de bediening waren ook weer top zoals altijd. Het was de 90 euro meer dan waard!
 
Gisteren inderdaad redelijk wat actie en dus beter meegevallen dan vorige week. Het franse koppel was wederom aanwezig...dus dan kan het al moeilijk tegenvallen. Toppunt van de dag was toch voor iemand anders. Boven kunnen aansluiten bij een heerlijk jong koppel dat door meerdere mannen verwend werd. Haar lekker poesje uitgebreid kunnen likken waar ze duidelijk van genoot, maar helaas moest ze even rusten voor ik aan iets anders toekwam. Gelukkig geen afstel en na haar rustpauze deed ze beneden in de hoek met evenveel passie verder. Haar al likkend lekker kunnen laten klaarkomen om haar vervolgens nog eens lekker te kunnen neuken ook. Zalige meid...hopelijk kom ik ze er nog eens tegen....
Kans is groot dat je ons nog eens op een maandag of donderdag tegenkomt in Eroxx... 😉
 
Net terug eten is idd subliem en de andere faciliteiten en gastvrijheid ook.
Op zich was de sfeer niet slecht maar ik miste de ongeremde sfeer van amai of bv 2be bij een substantieel gedeelte van de bezoekers
 
Ook ik was vandaag in Errox en ik kan bovenstaande bevestigen wat eten betreft. Echter niet wat betreft de ongeremde sfeer. In Amai en 2be moet je piemel maar uit je broek halen en je bent bezig. Hier moet je inderdaad soms een beetje meer moeite doen.
Ik heb maar 2 heel jonge koppels en 1 iets ouder koppel (± 50) gezien heb die niet actief waren.
En een van die 2 jonge dames is om 17h nog actief geworden in een afgesloten kamer met een uitverkoren jonge man. Er was eerst geen kamer vrij, dus ze zijn begonnen in de kooi waar duidelijk werd gemaakt dat de mannen mochten kijken, maar niet aankomen. Dus toch nog een leuk uitzicht gehad met een zeer jonge actieve dame.
De andere dames waren zo goed als allemaal actief. Natuurlijk niet gans de tijd en de ene al wat meer dan de andere, maar er was wel constant actie. Als het niet in de discotheek was, dan wat het in de achterkamers.
Voor mij verassend hoeveel volk er was. Ook een goede verhouding mannen/vrouwen en een leuke mix van alle leeftijden en formaten. Dus niets te klagen gehad.
Zelfs koppels waarvan ik verwachte dat er niets van ging komen heb ik na 16h toch in actie gezien (en mee gespeeld).
Voor mij was het een geslaagde middag en ik ga zeker nog wel eens terug.
 
Ook ik was vandaag in Errox en ik kan bovenstaande bevestigen wat eten betreft. Echter niet wat betreft de ongeremde sfeer. In Amai en 2be moet je piemel maar uit je broek halen en je bent bezig. Hier moet je inderdaad soms een beetje meer moeite doen.
Ik heb maar 2 heel jonge koppels en 1 iets ouder koppel (± 50) gezien heb die niet actief waren.
En een van die 2 jonge dames is om 17h nog actief geworden in een afgesloten kamer met een uitverkoren jonge man. Er was eerst geen kamer vrij, dus ze zijn begonnen in de kooi waar duidelijk werd gemaakt dat de mannen mochten kijken, maar niet aankomen. Dus toch nog een leuk uitzicht gehad met een zeer jonge actieve dame.
De andere dames waren zo goed als allemaal actief. Natuurlijk niet gans de tijd en de ene al wat meer dan de andere, maar er was wel constant actie. Als het niet in de discotheek was, dan wat het in de achterkamers.
Voor mij verassend hoeveel volk er was. Ook een goede verhouding mannen/vrouwen en een leuke mix van alle leeftijden en formaten. Dus niets te klagen gehad.
Zelfs koppels waarvan ik verwachte dat er niets van ging komen heb ik na 16h toch in actie gezien (en mee gespeeld).
Voor mij was het een geslaagde middag en ik ga zeker nog wel eens terug.
Thx! Tot op heden alleen Amai ervaring - en ja - ook verslaafd aan de sfeer en het go with the flow gevoel aldaar. Begin wel steeds meer zin te krijgen om Errox toch eens uit te proberen op maan- of donderdag. Beetje extra moeite doen vindt ik normaal, zolang je als er nog goed uitziende frisse net wel 5-er nog mee mag spelen met de single ladies en koppels waarmee 't klikt. Niet veel zin om mij te moeten beperken tot ingehuurde dames. Looking for the real stuff / vibe. Dichter bij huis ook. We'll see.
 
Ah ok...ik hoop op meer vrouwen die ook reageren.
Helemaal mee eens. Zou sowieso leuker & geanimeerder zijn als er meer dames - al dan niet gekoppeld - op dit forum actief zouden zijn cfr. het gastenboek van die andere interessante club bij Hoogstraten… Toegegeven - was zelf vanaf het begin (& daarvoor Hxxkers) een stille doch dankbare meelezer. Is een drempeltje dat je over moet… zoals de drempel van je eerste clubbezoek. Dus dames… don't be shy!
 
Thx! Tot op heden alleen Amai ervaring - en ja - ook verslaafd aan de sfeer en het go with the flow gevoel aldaar. Begin wel steeds meer zin te krijgen om Errox toch eens uit te proberen op maan- of donderdag. Beetje extra moeite doen vindt ik normaal, zolang je als er nog goed uitziende frisse net wel 5-er nog mee mag spelen met de single ladies en koppels waarmee 't klikt. Niet veel zin om mij te moeten beperken tot ingehuurde dames. Looking for the real stuff / vibe. Dichter bij huis ook. We'll see.
Zeker eens doen. Ik ken beide clubs zeer goed. Ze hebben elk hun bestaansreden en zijn verschillend. Ikzelf ben net 51 geworden. Je komt dus zeker nog aan de bak. En er zijn huisdames bij waarvan je eigenlijk niet merkt dat het huisdames zijn, maar ook bij de koppels kom je wel aan de bak.
Ik hou wel van afwisseling vandaar dat ik beide clubs bezoek.
 
Zeker eens doen. Ik ken beide clubs zeer goed. Ze hebben elk hun bestaansreden en zijn verschillend. Ikzelf ben net 51 geworden. Je komt dus zeker nog aan de bak. En er zijn huisdames bij waarvan je eigenlijk niet merkt dat het huisdames zijn, maar ook bij de koppels kom je wel aan de bak.
Ik hou wel van afwisseling vandaar dat ik beide clubs bezoek.
🙏 jaartje ouder, dus dat moet wel lukken dan. Laat zeker weten wanneer ik er ben geweest - voorlopig nog eens Amaien 😉. Hopelijk volgende week ergens in't lange weekend. Grts
 
Terug
Bovenaan Onderaan