Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gaan er vaker single mannen alleen naar Eroxx? Heb interesse om zoiets te doen, maar de drempel is nog al groot.

Zijn de huisdames in clubs zoals deze ook even gewillig als vrouwen op andere gangbangs? Bv. Zich met plezier in de mond /gezicht laten spuiten
Valt een beetje te zien wanneer je langs gaat. Ga je in de week, maandag of donderdag, dan zijn er een dertig-tal actieve stellen en een 100-tal single mannen. Op paasmaandag toch.
Ga je op vrijdag, dan is de verhouding helemaal anders. Dan zijn er 80 tot 125 (2 weken terug bij Topless & High-heels) stellen en 80 tot 100 mannen. Pas op, niet al deze stellen zijn actief of komen voor een extra man.
Trouwens, lang geleden dat ik nog op maandag aanwezig was en op paasmaandag viel het me op hoeveel actie er in de kamers was. Ik kan me niet herinneren dat dat vroeger ook zo was.

Niet zo mijn ding maar er zijn wel wat dames die zich soms laten onder spuiten. ✊👋💦
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook eens een eerste keer proeven van de Eroxx, op vrijdag. Ik lees dat dresscode op zaterdag vanaf bepaald uur lingerie is, hoe zit dat voor vrijdagavond? Om op het gemak kennis te maken met Eroxx zie ik mezelf eerst te wennen in de discotheek, wat is dresscode daar dan? ☺️
 
Vandaag, op de donderdag, weer naar Balen gereden. Bij binnenkomst goed ontvangen door Nina. Het was niet druk maar dat stoorde mij niet. Lekker rondgekeken en zag al een aantal lekkere stelletjes. Geen toppers - die kwamen later, maar die lieten niet veel singles toe- maar ik had al een paar op het oog. Tot het eerste event in disco begon was er vrijwel geen actie in de kamers. Na het event liep het wel vol daar en had ik mij heerlijk laten pijpen door een mooie dame van een koppel (haar eerste keer, dus ze wilde nog niet neuken. Overigens totaal geen probleem). Vervolgens ben ik gaan kijken naar een trio waar ook een koppel stond te kijken, het vrouwtje begon me af te trekken an te pijpen, vevolgens naar een bed gelopen en deze geneukt, ik wilde nog niet klaarkomen. Dus ik ben op tijd gestopt en even gaan douchen (warm deze keer). Terug in de disco heb me opgegeild aan de huisdame Cathy. Ik heb haar lekker geneukt en ben zalig klaargekomen. Kortom een leuke middag. Jammer dat ik niet heb kunnen participeren bij de die twee jonge slanke stellen. Die zagen er zalig uit!!
 
Zijn de huisdames in clubs zoals deze ook even gewillig als vrouwen op andere gangbangs? Bv. Zich met plezier in de mond /gezicht laten spuiten
Dat is niet mijn ervaring daar. De huisdames zijn er om zo veel mogelijk single mannen toch een leuke tijd te gunnen. Als ze zich zouden laten onderspuiten dan kunnen ze elke keer onder de douche gaan staan tussen de beurten.
 
Om op het gemak kennis te maken met Eroxx zie ik mezelf eerst te wennen in de discotheek, wat is dresscode daar dan?
Eroxx is niet zo erg streng wat de dresscode betreft. Maar je zal zelf wel merken dat je als man erg uit de toon valt als je daar nog volledig gekleed op de dansvloer staat ipv in een leuke boxershort of sexy slip of string.
 
Ik wil ook eens een eerste keer proeven van de Eroxx, op vrijdag. Ik lees dat dresscode op zaterdag vanaf bepaald uur lingerie is, hoe zit dat voor vrijdagavond? Om op het gemak kennis te maken met Eroxx zie ik mezelf eerst te wennen in de discotheek, wat is dresscode daar dan? ☺️
Op de vrijdag is het meteen in lingerie. Dat is anders dan op de zaterdagen. Mensen komen op de zaterdag volledig gekleed de discotheek/bar/restaurant binnen. Omkleden is dan meestal tussen 22.00/23.00.
 
Op de vrijdag is het meteen in lingerie. Dat is anders dan op de zaterdagen. Mensen komen op de zaterdag volledig gekleed de discotheek/bar/restaurant binnen. Omkleden is dan meestal tussen 22.00/23.00.
Ik wil Mike wel eens zien in lingerie. 😂 Eén ding is dan alvast zeker; opvallen zal hij. Of hij zal scoren is iets anders.
Gewoon in boxershort mag ook hoor. Zo lopen de meeste mannen trouwens rond. 😉
 
Laatst bewerkt:
Op de website van Eroxx staat voor vanavond in ieder geval nog gewoon €120.00 aangegeven.
Zie ook dat de komende vrijdagen die volgen allemaal die zelfde prijs hebben van € 120.00
 
Laatst bewerkt:
Morgen is blijkbaar xxl gangbang - we werden gevraagd door een vriendin of we willen gaan (en haar meenemen), dus dat is 't plan.

Eroxx is in mijn bezoeken niet heel actief overgekomen, ben benieuwd of dit thema anders is - ik hoop 't alleszins!
 
is deze maandag anders dan bv op en vrijdag avond? kwa actie ( en nu met dat hetfeestdag is) of is het zo wat zelfde ong ? (van actie ) waar single mannen kunnen van genieten
Ja niet te vergelijken met de vrijdagen. De koppels die je op zo een maandag ziet die komen ook voor actie en het zijn er behoorlijk wat plus dan heb je ook een heel aantal huisdames, ik was er zelf op paasmaandag en heb er geen spijt van....
 
Schrijft jou vrouwtje hier ook wel een iets op Girlsrevieuw? Zou wel leuk zijn, meer vrouwen die hier iets neerschrijven over clubs.
Nee, zij schrijft niets maar leest wel af en toe alles door. Ook op andere media ben ik diegene die de afspraken regelt of de recensies of ervaringen schrijf, zij is degene die ter plekke actief is (waar ik dan weer eerder passiever ben)
Mooie rolverdeling toch? Al zou ik het misschien zelf ook eens graag andersom willen, dat zij mij verrast met een gepland afspraakje.
Desalniettemin kom ik niks tekort hoor. Ik hou ervan haar in actie te zien, hoe meer hoe liever. En uiteraard doe ik mee en zorg ervoor dat alles proper verloopt 😀
 
Hello...I went to Eroxx on Sunday, that is, yesterday. It was a very successful night for me. The club offers me almost everything I'm looking for at such parties. I arrived around 21:00 and sat at the bar, asked for a glass of wine and went to smoke. It was about half full of people, many couples and a few single men. After a few walks on the dance floor, I was looking for someone I knew, I saw a couple on the sofa at the cinema, I asked permission and sat between them. We went into action and moved to bed. I worked a little there and asked for a break. I went to drink water. I went to the bar and saw that bosses from Hale had come. Misha and her husband. Later we met between the rooms, they were already in action Couple from the cinema and bosses from Hale, I was called to join us we retired 6 people in a room. A. it was 30 minutes of intense action. After the shower, I retired to the bar for a short break, I didn't stay long and went to the dance floor. I also lost track of time at 11:30 p.m. I didn't even take a cigarette break. It was too much fun and I didn't want to miss anything. I met a lady from a couple named Elsa, I had wild sex with her. If he reads, I want to thank her. She and her husband are very nice. I met a Shopie with her husband and a very nice couple with whom I had fun. And another single woman. I left at 02:00 very tired. For me it was a night that I will not forget very easily. I had more than I imagined. Besides having fun, dancing, sex, socializing, I also made friends. I also received rejections, but that's part of the game 😂😂😂. Eroxx forever.
 
Vond het eigenlijk maar mweh vandaag, redelijk rustig nog, had 't drukker verwacht, gelukkig was het vandaag 90 eur.. Enkel paar x kunnen laten zuigen en rukken en jammer genoeg niet aan het n***ken geraakt, van zodra ik op die twee buitenlandse huur dames wou, zat de rest er al vollebak op waardoor mijne zin weer gedaan was, dan maar wat rondgedwaald , effe break nu met clubs, soms goed soms niet goed..
 
1mei @ eroxx
Als eersten toegekomen, vooraf iets gedronken aan de bar, weinig of geen bekenden te bespeuren. Ook van de huisdames (waar wij geen 'gebruik' van maken) weinig bekenden, en mindere opkomst ons inziens.
Na het eten (alweer overheerlijk, met telkens weer nieuwe dingen zoals varkenshaasje vandaag) nog een cocktail aan de bar en dan begonnen aan onze ronde. Meteen al een bekende tegengekomen die het vrouwtje bij de arm nam en naar een kamertje trok, ik erachteraan huppelend, gauw nog enkele handdoeken uit de rekken grabbelen en wat glijmiddel en condooms. Zoals steeds start mijn vrouwtje met mij, eerst innig zoenen en lekker pijpen, waarna ik haar poesje nat lik, zodat ze niet teveel hinder ondervind van die condooms. Terwijl ze doggy werd geneukt door 1 van onze vaste vriendjes, pijpte ze mij heerlijk en keek al uit naar enkele lekkere lullen die zich hun weg baanden richting haar knap snoetje. 2 a 3 mannen pijpen terwijl ze verder werd geneukt, al kwam deze vriend redelijk snel klaar. Ik moet eerlijk toegeven, als ik haar doggy neem en haar mooie ronde kont voor me zie, duurt het soms ook niet zo lang. De volgende stond al te wachten, ook iemand die we reeds kenden van voorheen. Ook hij kwam redelijk snel klaar. Een derde bood zich aan maar vrouwtje wou liever even met mij neuken. Terwijl ik haar nam, werd ze door 2 heren verwend aan haar borsten en trok ze deze af, waarna ook ik klaarkwam op haar buik.
Even douchen, zei ze.
Onder de douche klaagde ze dat ze pijn had vandaag. Het 'schuurde'
We vrezen ergens dat ze reageert op de condooms van de eroxx of het glijmiddel daar.
Half uurtje pauze genomen om dan opnieuw de ruimtes op te zoeken. Ook nu weer een heel groepje enthousiaste mannen rondom ons geschaard, waarbij enkelen uitverkorenen het mochten proberen, maar deze keer zonder vingeren, en na de eerste 2 in het kutje (die ik tussendoor vochtig maakte door eens lekker te beffen) vroeg ze om in het kontje verder te neuken, wat de 3 volgende heren helemaal niet zo erg vonden.
Zoals bij iedere ronde, kom ik als laatste aan de beurt en probeerde nog eens in het kutje, maar na enkele stoten duwde ze me ook richting kontje. Lekker klaarkomen op haar rug, terwijl ondertussen blijkbaar nog iemand haar aangezicht had vol gespoten na een pijpbeurt.
Wordt weer douchen, zei ze.
Koffie drinken, stukje taart eten, even op krachten komen in het restaurant.
Nadien een drankje aan de bar, waar ondertussen toch al heel wat volk zat en enkele dames op de nogal stille muziek toch een dansje waagden rond de paal.
Ronde 3? Wel ja, waarom niet.
Het kutje bleef echter vervelend/pijnlijk aanvoelen, dus met veel zachte bewegingen en extra glijmiddel mochten toch opnieuw enkele heren het vrouwtje verwennen. We lagen deze keer boven, onder het veel te lage plafond, waar je af en toe een luide bonk hoorde... Let op, 't is hier nogal laag 😀
Vrouwtje moest even naar toilet en toen ze terugkwam zei ze al lachend : ik heb nog ene meegebracht. Iemand die haar aan de bar al had aangesproken en gevraagd had of hij eens mocht meespelen...
Hier even de tel kwijtgeraakt, en deze keer zelf niet afgewerkt, wel lekker mee gespeeld.
Een laatste keer douchen? Zal nodig zijn, zei ze...
Terwijl zij zich even ging bijschminken bestelde ik nog iets aan de bar, ne mens krijgt dorst van al dat werken 🤣
Het was ondertussen al rond 16u en we hadden toch al wat seks gehad, ondanks de 'probleempjes met de fauna en flora onderaan'
We vertrokken voor onze laatste ronde, opnieuw naar boven. Beneden was het te druk en als partner houd je graag het overzicht en controle of alles netjes, hygiënisch, veilig gebeurt.
Boven dus nog eventjes gespeeld, terwijl ze opnieuw doggy geneukt werd en mij pijpte, zaten er op zijn minst 3 paar handen haar te betasten, die door haar dan op hun beurt werden gepijpt of klaargerukt.
Ik werkte af, kwam nog eens lekker klaar op haar borsten, en dat was het dan. Dachten we...
Onze eerste vriend van vandaag kwam op dat moment toestuiken en bood zijn diensten nog eens aan. Mijn vrouwtje kon hem niks meer beloven want ze voelde dat het genoeg was geweest. En inderdaad, na 3 minuutjes stotend bovenop haar te liggen, dankte ze vriendelijk, maar de pijn was ondraaglijk geworden.
We hadden dit nog wel al eens meegemaakt, maar vandaag had ze toch extreem veel last. Desalniettemin hebben we opnieuw menig vrijgezel verlost van overtollige zaad.
De rit naar huis sliep ze (en snurkte zelf heel even😀)
's avonds voor het slapen gaan nog eens met ons 2 tjes lekker intiem gevreeen, de klassieke manier, vol liefde. Het deed gelukkig geen pijn. Moet dus echt met die condooms te maken hebben.
Al bij al een super geile namiddag gehad met een heerlijke afsluiter 's avonds
Jammer dat ze nu al gaan werken is want ik krijg weer zin.
 
Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.522
Berichten
727.249
Leden
33.478
Nieuwste lid
Dayana
Terug
Bovenaan Onderaan