Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Akkoord als koppel dat je daarin die keuze maakt. Alle respect daarvoor en zou daar ook geen probleem van maken.

Als je echter in die kooi plaatsneemt en alle venten probeert op te geilen en dan rubber aandoet voor je ze pijpt, klopt het verhaal niet volgens mij. De dame was trouwens volgens mij betaalde dame van het huis.
De enkele keren dat ik echte amateurdames in de kooi zag was het uit pure geilheid en dus ook steeds ZC…
Zowel chlamydia als gonorroe besmettingen zetten de laatste maanden steeds sneller door.
Deze ziekten zijn zeer besmettelijk. Condoom om of de napret voor thuis?
 
Mooie club, prima eten. Kwam er vroeger vaak. Nu amper nog. Soms op maandag of donderdag. Man-vrouw verhouding is zoek, veel te veel mannen. En het merendeel daarvan loopt op maandag en donderdag mee in de nooit ophoudende Balense optocht van de zielige mannen. De disco op vrijdag is me te duur sinds de prijsverhoging begin dit jaar. Dat is voltooid verleden tijd voor mij.
 
De orgie zondag was dit keer helaas geen succes voor ons. De opkomst was erg laag, misschien dat het winterse weer ermee te maken had.

Franka wilde stevig doggy genomen worden door een paar mannen. De opwinding zakt alleen snel weg als er mannen naar je toe komen die enorm stinken of zelfs een stuk wc papier tussen de billen hebben hangen 🙈.
Anderen werden wel uitgenodigd om mee te doen maar wilden liever ernaast blijven staan om aan een half slappe piemel te trekken.

Gelukkig kwamen we nog een oude bekende tegen uit Cap d'Agde die kon neuken en pijpen, waarna hij zijn warme zaad over haar heen spoot.
Al met al vroeg vertrokken. Volgende keer op zondag alleen de hele rit daarheen maken als we er met iemand kunnen afspreken die haar goed kan afneuken.
 
wij single mannen rijden zo vaak voor een matige sessie.
En dan moeten we nog betalen ook.
Volgende keer beter denk ik dan maar
Ieder zijn eigen afweging. Wij schrijven Eroxx ook zeker niet af want het is een mooie club waar we al fijne tijden hebben beleefd.
Maar volgende zondag weer 2 uur heen en 2 uur terug, dat doen we even niet op goed geluk na deze ervaring 😉
 
Yes maandag, voor de eerste x daar dus wel benieuwd hoe het is.
Maar samen met RoDo zal dat zeker goed komen.
x Sandra
(Hopelijk) veel plezier!
Ik heb overwogen ook te gaan, maar het zit er toch niet in vandaag. Mogelijk later in de week, als m'n agenda het toelaat.

Ben zelf liefhebber van neuken, beffen, vingeren, maar ben ook wel eens benieuwd naar het bukake thema van donderdag.
 
Wat een fantastische middag weer. Goed eten, gezellig en veel actie 👍🏼
Hebben wij of RoDo je gesproken?
Gister voor ons eerste maal Eroxx, 11.30 stipt binnen en wat gedronken bij de bar.
Na het drankje rondleiding gehad van RoDo, wat de mogelijkheden waren.
In de zaal op het podium samen mat Do(lauraxite) de eerste mannen verwend, er zat er een te kijken deze gewenkt maar schrok nogal van de directheid.

Na een praatje bleek het was zijn eerste keer in de club en gevraagd of hij dan wel op een rustiger plekje wilde, dat wilde hij zeker. Heerlijk gepijpt en geneukt en niets te merken dat het zijn eerste clubbezoek was. Lekker door met nog een aantal anderen in het kamertje en toen met Do naar het ronde bed achter. Jammer dat veel mannen dan wel kijken maar niet hard zijn of achter elkaar aan willen sluiten.

Toch nog enkelen mannen verwend en daarna even wat gaan eten, nog even wat rondgekeken en zoals aangekondigd rond kwart voor drie vertrokken naar elders.
Ons eerste bezoek smaakt zeker naar meer, al zullen we dan iets later binnenkomen gezien het nog rustig was het eerste uur. Is dat altijd zo?

@RoDo, bedankt voor de rondleiding jullie zijn toppers.

Sandra en H
 
Laatst bewerkt:
Gisteren voor de eerste keer op een maandag in Eroxx geweest. Voorheen waren we er enkel op vrijdag een paar keer geweest.
We waren stipt om 11.30u binnen met onze vrienden Sandra en H.
Wat opviel was dat het tot ongeveer 13.00u duurde voordat het wat drukker werd en op gang kwam.

We hebben ons in het begin beziggehouden op het bed met de spiegelwand in de discotheek area. Daarna zijn we naar achter vertrokken om Do plaats te laten nemen in de traliekooi / 'Pussycat' ruimte.
Aldaar enkele mannen verwend en toch maar verder gegaan met vriendin Sandra op het ronde bed naast deze kooi. De mannen konden relaxt toezien vanaf de bank naast het bed.

Fijn was het dat er toch best wel wat respect werd getoond en een NEE veelal ook goed werd begrepen. Dat zorgde ervoor dat de vrouwen toch wel lekker hun ding konden doen en dus wel los wilden gaan.
We hebben daarna nog eventjes wat gegeten en gedronken in het restaurant. Man man, wat een degelijke kwaliteit tref je daar en wat een genot om in een club zo fatsoenlijk en uitgebreid iets te kunnen nuttigen en de ruime keuze zorgt ervoor dat je voldoende variatie hebt.

Wij hadden afgesproken met ons 4en dat we uiterlijk 14.30u weer zouden vertrekken, maar dat we dus op dit tijdstip weer doorgingen naar onze volgende club was puur omdat we de Eroxx eens met zijn 4en wilden ontdekken. Maar we kunnen met een gerust hart zeggen dat we graag tot 18.00u waren gebleven, want de sfeer zat er goed in.
Een volgende keer zorgen we er dan ook voor dat we de gehele maandag de tijd hebben om te kunnen genieten. Het is immers zeker voor herhaling vatbaar!

Heren, dankjewel voor het getoonde respect en de fijne sfeer!
Sandra en H, een dikke kus en knuffel van ons voor de fijne vriendschap en dit samen te mogen ontdekken.
Een dikke merci aan het personeel van Eroxx voor de goede zorgen, het was allemaal top geregeld!

Groetjes Ro & Do (LauraXite)
 
Dat vraag ik mij ook af, hoe is het überhaupt daar in see .eroxx?
Als je alle berichten hier eerst leest dan weet je al dat daar tientallen verschillende meningen over zijn.
Persoonlijk vind ik het bukkake thema in Eroxx niets speciaals. De laatste keer dat ik er was met dit thema was gewoon flauw. Zie één van vorige posts.
 
Gisteren voor de eerste keer op een maandag in Eroxx geweest. Voorheen waren we er enkel op vrijdag een paar keer geweest.
We waren stipt om 11.30u binnen met onze vrienden Sandra en H.
Wat opviel was dat het tot ongeveer 13.00u duurde voordat het wat drukker werd en op gang kwam.

We hebben ons in het begin beziggehouden op het bed met de spiegelwand in de discotheek area. Daarna zijn we naar achter vertrokken om Do plaats te laten nemen in de traliekooi / 'Pussycat' ruimte.
Aldaar enkele mannen verwend en toch maar verder gegaan met vriendin Sandra op het ronde bed naast deze kooi. De mannen konden relaxt toezien vanaf de bank naast het bed.

Fijn was het dat er toch best wel wat respect werd getoond en een NEE veelal ook goed werd begrepen. Dat zorgde ervoor dat de vrouwen toch wel lekker hun ding konden doen en dus wel los wilden gaan.
We hebben daarna nog eventjes wat gegeten en gedronken in het restaurant. Man man, wat een degelijke kwaliteit tref je daar en wat een genot om in een club zo fatsoenlijk en uitgebreid iets te kunnen nuttigen en de ruime keuze zorgt ervoor dat je voldoende variatie hebt.

Wij hadden afgesproken met ons 4en dat we uiterlijk 14.30u weer zouden vertrekken, maar dat we dus op dit tijdstip weer doorgingen naar onze volgende club was puur omdat we de Eroxx eens met zijn 4en wilden ontdekken. Maar we kunnen met een gerust hart zeggen dat we graag tot 18.00u waren gebleven, want de sfeer zat er goed in.
Een volgende keer zorgen we er dan ook voor dat we de gehele maandag de tijd hebben om te kunnen genieten. Het is immers zeker voor herhaling vatbaar!

Heren, dankjewel voor het getoonde respect en de fijne sfeer!
Sandra en H, een dikke kus en knuffel van ons voor de fijne vriendschap en dit samen te mogen ontdekken.
Een dikke merci aan het personeel van Eroxx voor de goede zorgen, het was allemaal top geregeld!

Groetjes Ro & Do (LauraXite)
Hallo Ro&Do,
Leuk om jullie toffe reacties hier te lezen. Zelf ga ik ook liefst op maandag of donderdag naar eroxx en maak graag kennis met toffe en actieve koppels.
Als jullie nog eens gaan, let me know.
 
Vandaag bukake thema bezocht, voor mij persoonlijk net te druk. Heb me persoonlijk al beter geamuseerd op een maandag.
Bukake omstreeks 14u met een 6tal huisdames. Met meer op de borsten en billen klaarkomen dan op het aangezicht. Ikzelf x 2 cim kunnen doen, waarvan 1x bij de vrouw v een koppel boven op de "zolderruimte". Voor mij waren er vandaag teveel passieve vrouwen en koppels( de gratis drink en lunch mensen). Ook het type van dames was voor mij vandaag niet zo top, veel corpulente dames. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Eten/buffet was ok, maar ik heb een maand geleden een beter buffet gezien, door het vele volk , regelmatig lege schotels.
Kleine opmerking op afspraakjes.com stond inkom 70€ maar was 90€ zoals voordien.
 
Voor mij waren er vandaag teveel passieve vrouwen en koppels( de gratis drink en lunch mensen). Ook het type van dames was voor mij vandaag niet zo top, veel corpulente dames. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Eten/buffet was ok, maar ik heb een maand geleden een beter buffet gezien, door het vele volk , regelmatig lege schotels.
Kleine opmerking op afspraakjes.com stond inkom 70€ maar was 90€ zoals voordien.
Mijn ervaring was iets anders, maar ieder z'n beleving!

Ik heb me vooral geconcentreerd op de actieve vrouwen en koppels, en de meeste aanwezigen waren dat volgens mij ook wel, met af en toe eten en drinkpauze daargelaten. En tja, de een wil er 1 man bij en de ander heeft nog niet genoeg aan 10 😁, maar dat mag en vind ik logisch. Zelfs een van de mij op het oog minst actieve dames kwam na vijven nog effe op stoom, dus mooie eindsprint gemaakt 😉

Ik vond het druk maar niet te, en bezoekers waren er in alle soorten, maten, leeftijden, kleuren, actiebereidheid en uithoudingsvermogen. Dat laatste viel voor mijzelf een beetje tegen gisteren, want m'n 'jongeheer' leek een wat off day te hebben (de nasleep van een lange verkoudheid denk ik). Maar dat mocht de pret niet drukken en ik heb me weer prima vermaakt.
 
Ik ben het eens met
Vandaag bukake thema bezocht, voor mij persoonlijk net te druk. Heb me persoonlijk al beter geamuseerd op een maandag.
Bukake omstreeks 14u met een 6tal huisdames. Met meer op de borsten en billen klaarkomen dan op het aangezicht. Ikzelf x 2 cim kunnen doen, waarvan 1x bij de vrouw v een koppel boven op de "zolderruimte". Voor mij waren er vandaag teveel passieve vrouwen en koppels( de gratis drink en lunch mensen). Ook het type van dames was voor mij vandaag niet zo top, veel corpulente dames. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Eten/buffet was ok, maar ik heb een maand geleden een beter buffet gezien, door het vele volk , regelmatig lege schotels.
Kleine opmerking op afspraakjes.com stond inkom 70€ maar was 90€ zoals voordien.
Helemaal eens, ik was sinds lange tijd ook maar weer eens gaan kijken, maar ik vond het niks! Koppels zijn niet toegankelijk en de huisdames heb ik niet veel gezien. Heb wel een paar jongere stellen gezien, maar daar kwam je niet bij. Ik heb de bukkake van 15;00 uur aangezien maar vond het allemaal een zielige bedoeling. Op het ronde bed zag ik wel een redelijke jonge meid met gympen ik weet niet of zij van een koppel was maar zij werd
goed doorgeneukt en getongd maar geen enige vorm van een bukake. Ik weet niet of ik hier nog naar toe gaat.
 
Morgen voor het eerst naar een club, club eroxx , wel al heel wat privé feestjes bijgewoond. Wat mag en kan je verwachten? Kan je er op zeker binnen? Is het dan druk en wat is druk? Zijn dat dan voornamelijk koppels of heren? Ik ga er vanuit dat de meerderheid geen dames alleen zijn. Hoe herken ik huis dames? Is dat dan aanschuiven want dat zou een erge afknapper zijn. Veel vragen die vanzelf beantwoord zullen worden.
 
Ik was er reeds vroeg heen gegaan. Ookal probeer je zonder verwachtingen te gaan, ergens heb je toch een bepaald beeld van hoe zoiets dan zou zijn. Om 12h leek het nog niet echt druk, met verschillende koppeltjes gesproken waar je dan na bepaalde tijd van hoort dat ze niet echt voor mannen komen, tja dat kan natuurlijk, maar dat zal ik toch directer moeten vragen. Wel actie gehad met wat volgens mij dan een "huisdame" is, ookal was dat zeker wel fijn toch niet helemaal mijn ding. Het werd later wel drukker. Volgende keer probeer ik het weer eens, als beginneling moet je toch wel even wat ervaring opdoen.
 
Ik was er maandag ook, ook voor de eerste keer. Wel kwam ik pas net voor 14u binnen. Mij viel het juist op dat het erg druk was voor een maandagmiddag, de parkeerplaats was goed gevuld in elk geval toen ik aankwam. Verder viel het me op dat er toch veel actieve dames waren, er was overal meer actie dan ik verwacht had. Ook vond ik het opvallend dat er echt respectvol met de dames omgegaan werd. Ik was alleen eerder naar Azurra geweest, maar daar vind ik het haantjesgedrag van de mannen juist heel erg storend, dat vond ik bij Eroxx dus helemaal niet het geval. De Belgische gemoedelijkheid ligt me denk ik meer.

De huisdame die je noemt was de dame met tattoo's die op het ronde bed de ene na de andere afwerkte zeker? Was heerlijk met haar, twee keer leuk met haar kunnen spelen. Zij kon er geen genoeg van krijgen, maar weet niet of zij echt een huisdame was, ze was er met haar partner die zelf alleen van een afstandje stond toe te kijken. Verder nog een andere zeer slanke dame heerlijk hard kunnen neuken in de schommel. Merkte wel dat ik eens wat aan mijn conditie moet gaan doen haha.

Al met al vond ik het persoonlijk wel een geslaagde middag en als ik een keer vrij heb op maandag zou ik zeker nog wel een keertje willen gaan.
 
Ja klopt, de dame met tattoos, zoals je hier doorheen de berichten kan lezen leek zij mij wel een huisdame. Ergens logisch dat clubs deze dames inschakelen om zo wat zekerheden in te bouwen.
Is een vrijdag avond te vergelijken met een maandag? Of is er een gelijksoortige zaak elders? Mss in de zelfde straat wel? =D
 
Ja klopt, de dame met tattoos, zoals je hier doorheen de berichten kan lezen leek zij mij wel een huisdame. Ergens logisch dat clubs deze dames inschakelen om zo wat zekerheden in te bouwen.
Is een vrijdag avond te vergelijken met een maandag? Of is er een gelijksoortige zaak elders? Mss in de zelfde straat wel? =D
Vrijdag is totaal niet te vergelijken met een maandag of donderdag. Veel meer show koppels die niet naar de achterkamertjes gaan. Of wel, maar dan voor de afgesloten kamers.
Wel een jonger publiek.
En de heren zijn iets assertiever omdat er minder actieve dames zijn. De ene vind de vrijdag geweldig. De andere vind het maar niets. Wat jou mening gaat zijn, daar kom je alleen maar achter door een paar keer te gaan.
 
Toch terug gegaan vrijdag! Werd enthousiast toen ik vanuit de wagen zag welke koppels er binnen gingen, maar inderdaad wel met het idee van afgelopen maandag, met die vergelijking is vrijdag inderdaad een hele andere soort avond. Dan mag maandag een iets ouder publiek lijken, als single heer voelde ik me meer een persoon dan een nummer. Heel fijne wereld wel, veel meer aanspraak met onbekende, die dan bekende onbekende worden, nog zoveel te ontdekken! In het nieuwe jaar eens een andere club proberen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan