Foutje op de beschrijving voor 28/11Het zou kunnen dat ze voor speciaal thema speciale verlichting voeren, maar waar staat dat? Op eroxx site en sdc zie ik vd 21e reguliere nina/ friends party, geen fluo? En in de avond travestie party.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFoutje op de beschrijving voor 28/11Het zou kunnen dat ze voor speciaal thema speciale verlichting voeren, maar waar staat dat? Op eroxx site en sdc zie ik vd 21e reguliere nina/ friends party, geen fluo? En in de avond travestie party.
Ah ok, 28e kunnen wij nietFoutje op de beschrijving voor 28/11![]()
Komen jullie op 14/11 ook naar de Masquerade Extreme Edition of naar de T-GIRL Party op 25/11. Alvast bedanktAh ok, 28e kunnen wij niet
Wij zijn er vrijdag de 15e, en dan donderdag de 21e overdag, en in de avond t girl party ook. 25-11 niet, (en volgens mij is dan ook de t girl party niet)Komen jullie op 14/11 ook naar de Masquerade Extreme Edition of naar de T-GIRL Party op 25/11. Alvast bedankt
Da's niet veel.. hopelijk wel meer dan vijf damesstuk of 5 met masker en dat is het dan ....................
ik bedoel die een masker op hebben ....Da's niet veel.. hopelijk wel meer dan vijf dames![]()
Mijn laatste bezoek was ook deze ervaring en niet aangenaam aangezien ik al lang bezoeker ben daar ….Helemaal mee eens. Telkens ik er al geweest ben ongeacht de dag of dagdeel loopt het er vol van die desperates. Vaak kan je niet door in de gangen omdat ze rijen dik staan om toch maar even een dame te kunnen aanraken. Zielig eigenlijk. Enkel bij de maandelijkse trav party is het veel aangenamer. Maar daar moet je dan natuurlijk liefhebber van zijn![]()
Klopt was er ook, het vierkant bed was maar net groot genoeg en er werd uitgeweken naar de kooi en de gynostoel. Supergeil tafereel, in de gyno stoel liet zich een blonde dame uitgebreid beffen, wat een grote flamoes had die, terwijl ze twee pikken aan het aftrekken was.Bijna 13:30 uur, tijd voor ritueel nr 1. Ha, hoe doen we het, we neuken perfect op schema!
15 meisjes in cirkel, Eyes Wide Shut ritueel, geil, en voor de onnozelaars hier op het forum, er waren veel aanwezigen met een masker en cape. Als jullie niet aanwezig zijn moet jullie ook niet zeiken over 3 of 5 maskers, en andere flauwe kul.
Hoi,Klopt was er ook, het vierkant bed was maar net groot genoeg en er werd uitgeweken naar de kooi en de gynostoel. Supergeil tafereel, in de gyno stoel liet zich een blonde dame uitgebreid beffen, wat een grote flamoes had die, terwijl ze twee pikken aan het aftrekken was.
Zelden zo'n actieve middag gezien! Samantha had de staf in handen en spoot de mannen die dat wilden lekker onder...
Mijn vriendin geeft het altijd aan waar ze het wil hebben, liefst op haar poes gespoten.Klinkt mjam mjam... Vraagje daarover: wat is eigenlijk de 'regel' omtrent klaarkomen op zo'n festijn? Sommige dames willen het in hun mond, andere dan weer helemaal niet... sommige op hun borsten etc. etc... hoe gaan jullie daarmee om?
Wat is er verkeerd aan het gewoon te vragen?Klinkt mjam mjam... Vraagje daarover: wat is eigenlijk de 'regel' omtrent klaarkomen op zo'n festijn? Sommige dames willen het in hun mond, andere dan weer helemaal niet... sommige op hun borsten etc. etc... hoe gaan jullie daarmee om?
Wij gaan niet vaak op zaterdag, maar toevallig afgelopen zaterdag wel. De eerste 2 uur is het binnenkomen, eten, en vult de dansvloer zich steeds verder. Er is vanaf 00.00 uur wel sex achter in de playrooms, maar met mate. Als je puur voor de sex(met anderen) gaat zijn de overige dagen geschikter. Ga je voor eten, drinken, dansje, gezelligheid, en als het even kan ook nog voor de sex, zit je op zaterdag goed. En op de zaterdag worden er enkel koppels binnengelaten, wat ook een verschil is met de andere dagen.Wij gaan deze zaterdag voor de eerste x naar erox ik en mijn vrouw.
Wat kunnen wij verwachten van de zaterdagen ?
Na 10 uur wel veel seks te zien en te beleven ?
Of enkel rustig.
Wij gaan zonder verwachtingen.
Iemand komende donderdag present op de Xtreme fluo gangbang?
Ik sla overIk ben er dan en nog vele anderen. De Fluo Xtreme Party is altijd een top event.
Veel blacklight en dat in combinatie met de fluo pakjes, sticks, schmink en andere attributen die licht geven.
Maar wie er ook gaat zijn, de topattractie van de namiddag :
Macy & haar Meester Fet_Prophet !
BDSM spektakel gegarandeerd !
Ik kan jullie zeggen, toen ik die voor het eerst bezig zag, was ik wel danig onder de indruk. Ik heb het vakmanschap van haar meester toen niet in detail durven vertellen in mijn verslag wegens te aanstootgevend.
Effe voorstellen :
- Fet_Prophet : Meester en Owner van Macy-Love
- Macy-Love
Painslut / Slet / Cock whore van Fet_Prophet
Enorme fan om te worden destroyed / vernederd / gedegradeerd, behandeld als een kleine sex-toy, de kleine prooi.
Liefhebster van erg ruwe sex, pijn, gang bangs / orgieën / exhibisionisme, bdsm partijen en meer...
Hoor ik daar sommige lezers al even droog doorslikken.
Jaja, een klein tenger meisje met de looks van een 19 jarige. Kleine aaibare tietjes met tepel piercings, veel tattoos en zeer onschuldige blik.
Bekijk bijlage 250970
Wat kan u verwachten :
- zweepslagen
- spanking
- gewoon slaan op de poep, mag ook door diegene die haar neuken
- vernedering
- DP (dubbele penetratie), kontje is wel enkel toegankelijk voor haar Meester Fet_Prophet
- 2 pik in kut
- fisting (enkel door haar meester!)
- ....
Geil / nieuwsgierig geworden? Ze zijn er de ganse namiddag.
Als ze BDSM aan het bedrijven zijn, NIET tussenbeide komen! En niet aan de spulletjes zitten. Afblijven en anders niks te neuken!
Enkel als je wordt uitgenodigd door haar meester kan je los gaan op haar!
Ps : deze teksten zijn met goedkeurig van Macy gepubliceerd!
Bekijk bijlage 250971
Waarom ?, meer hardcore als IvanXL beschrijft gaat het niet worden deze dag !Ik sla over
Hoe ben je te herkennen, Ivan? Want die pik van je... benieuwd om 'm eens te zien...Ik ben er dan en nog vele anderen. De Fluo Xtreme Party is altijd een top event.
Veel blacklight en dat in combinatie met de fluo pakjes, sticks, schmink en andere attributen die licht geven.
Maar wie er ook gaat zijn, de topattractie van de namiddag :
Macy & haar Meester Fet_Prophet !
BDSM spektakel gegarandeerd !
Ik kan jullie zeggen, toen ik die voor het eerst bezig zag, was ik wel danig onder de indruk. Ik heb het vakmanschap van haar meester toen niet in detail durven vertellen in mijn verslag wegens te aanstootgevend.
Effe voorstellen :
- Fet_Prophet : Meester en Owner van Macy-Love
- Macy-Love
Painslut / Slet / Cock whore van Fet_Prophet
Enorme fan om te worden destroyed / vernederd / gedegradeerd, behandeld als een kleine sex-toy, de kleine prooi.
Liefhebster van erg ruwe sex, pijn, gang bangs / orgieën / exhibisionisme, bdsm partijen en meer...
Hoor ik daar sommige lezers al even droog doorslikken.
Jaja, een klein tenger meisje met de looks van een 19 jarige. Kleine aaibare tietjes met tepel piercings, veel tattoos en zeer onschuldige blik.
Bekijk bijlage 250970
Wat kan u verwachten :
- zweepslagen
- spanking
- gewoon slaan op de poep, mag ook door diegene die haar neuken
- vernedering
- DP (dubbele penetratie), kontje is wel enkel toegankelijk voor haar Meester Fet_Prophet
- 2 pik in kut
- fisting (enkel door haar Meester!)
- ....
Geil / nieuwsgierig geworden? Ze zijn er de ganse namiddag.
Als ze BDSM aan het bedrijven zijn, NIET tussenbeide komen! En niet aan de spulletjes zitten. Afblijven en anders niks te neuken!
Enkel als je wordt uitgenodigd door haar Meester kan je los gaan op haar!
Ps : deze teksten zijn met goedkeurig van Macy gepubliceerd!
Bekijk bijlage 250971
Lang, slank, mondkapje....valt op door zn outfit/uitstraling.....als je hem ziet herken je hem, kan niet missen...Hoe ben je te herkennen, Ivan? Want die pik van je... benieuwd om 'm eens te zien...en mogelijk meer...