Foutje op de beschrijving voor 28/11Het zou kunnen dat ze voor speciaal thema speciale verlichting voeren, maar waar staat dat? Op eroxx site en sdc zie ik vd 21e reguliere nina/ friends party, geen fluo? En in de avond travestie party.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFoutje op de beschrijving voor 28/11Het zou kunnen dat ze voor speciaal thema speciale verlichting voeren, maar waar staat dat? Op eroxx site en sdc zie ik vd 21e reguliere nina/ friends party, geen fluo? En in de avond travestie party.

Ah ok, 28e kunnen wij nietFoutje op de beschrijving voor 28/11
Komen jullie op 14/11 ook naar de Masquerade Extreme Edition of naar de T-GIRL Party op 25/11. Alvast bedanktAh ok, 28e kunnen wij niet
Wij zijn er vrijdag de 15e, en dan donderdag de 21e overdag, en in de avond t girl party ook. 25-11 niet, (en volgens mij is dan ook de t girl party niet)Komen jullie op 14/11 ook naar de Masquerade Extreme Edition of naar de T-GIRL Party op 25/11. Alvast bedankt
Da's niet veel.. hopelijk wel meer dan vijf damesstuk of 5 met masker en dat is het dan ....................
ik bedoel die een masker op hebben ....Da's niet veel.. hopelijk wel meer dan vijf dames
Mijn laatste bezoek was ook deze ervaring en niet aangenaam aangezien ik al lang bezoeker ben daar ….Helemaal mee eens. Telkens ik er al geweest ben ongeacht de dag of dagdeel loopt het er vol van die desperates. Vaak kan je niet door in de gangen omdat ze rijen dik staan om toch maar even een dame te kunnen aanraken. Zielig eigenlijk. Enkel bij de maandelijkse trav party is het veel aangenamer. Maar daar moet je dan natuurlijk liefhebber van zijn

Klopt was er ook, het vierkant bed was maar net groot genoeg en er werd uitgeweken naar de kooi en de gynostoel. Supergeil tafereel, in de gyno stoel liet zich een blonde dame uitgebreid beffen, wat een grote flamoes had die, terwijl ze twee pikken aan het aftrekken was.Bijna 13:30 uur, tijd voor ritueel nr 1. Ha, hoe doen we het, we neuken perfect op schema!
15 meisjes in cirkel, Eyes Wide Shut ritueel, geil, en voor de onnozelaars hier op het forum, er waren veel aanwezigen met een masker en cape. Als jullie niet aanwezig zijn moet jullie ook niet zeiken over 3 of 5 maskers, en andere flauwe kul.
Hoi,Klopt was er ook, het vierkant bed was maar net groot genoeg en er werd uitgeweken naar de kooi en de gynostoel. Supergeil tafereel, in de gyno stoel liet zich een blonde dame uitgebreid beffen, wat een grote flamoes had die, terwijl ze twee pikken aan het aftrekken was.
Zelden zo'n actieve middag gezien! Samantha had de staf in handen en spoot de mannen die dat wilden lekker onder...
 En daarna in de gnaecologische stoel deed ze het nog een keer over. Zelfs het personeel stond even met grote ogen toe te kijken. Zij die erbij waren weten waarover ik spreek.
 En daarna in de gnaecologische stoel deed ze het nog een keer over. Zelfs het personeel stond even met grote ogen toe te kijken. Zij die erbij waren weten waarover ik spreek.Mijn vriendin geeft het altijd aan waar ze het wil hebben, liefst op haar poes gespoten.Klinkt mjam mjam... Vraagje daarover: wat is eigenlijk de 'regel' omtrent klaarkomen op zo'n festijn? Sommige dames willen het in hun mond, andere dan weer helemaal niet... sommige op hun borsten etc. etc... hoe gaan jullie daarmee om?
 in gedachten, iedere keer als ik die tegen kom op cafe bij mij in de buurt. Wat een outfitje, ja, sorry ik moet nog eens GODMILJAAR zeggen, volledig rood, allemaal koordjes en kleine lapjes stof. Ha, nu was ze nieuwsgierig natuurlijk wie ik wel zou zijn. Ik zeg we gaan een geheim teken afspreken en als ik je dan nog eens tegen kom op cafe, dan doe ik dat teken. Spannend! Deal! Haar looks : denk aan Lara Croft in een lingerie pakje. Yep. Geef die 2 pistolen en een rugzakje. Ja, dus de 3 geilste meisjes bij  mekaar,
 in gedachten, iedere keer als ik die tegen kom op cafe bij mij in de buurt. Wat een outfitje, ja, sorry ik moet nog eens GODMILJAAR zeggen, volledig rood, allemaal koordjes en kleine lapjes stof. Ha, nu was ze nieuwsgierig natuurlijk wie ik wel zou zijn. Ik zeg we gaan een geheim teken afspreken en als ik je dan nog eens tegen kom op cafe, dan doe ik dat teken. Spannend! Deal! Haar looks : denk aan Lara Croft in een lingerie pakje. Yep. Geef die 2 pistolen en een rugzakje. Ja, dus de 3 geilste meisjes bij  mekaar,  effe goedkeurende blikken naar mekaars outfitjes, en toen voluit babbelen tegen mekaar, hoe cool was da! Naderhand Nathalie 2 knappe stoere kerels gespot, zij daar tussen in, maar die jongens maakten niet zo dadelijk aanstalten om iets te doen. Een beetje strelen, plagen, aanraken...Niks. Ja wat nu. Vraag ze aan mij, zou ik die hier mogen pijpen, ik zeg : dat vraag je op donderdag toch ook niet, hopla, op haar hurken, broekje omlaag van bink 1 en pik in mond, ha, daar had hij het effe niet meer, ik zeg tegen bink 2, jij bent dadelijk aan de beurt, die wou nog iets zeggen, maar zijn broekje zakte al op zijn enkels en de pik verdween gulzig in Nathalies mond. Ha, wie was er nu nog stoer? En dan zou je denken, die jongens die raken dan Nathalie aan, die bevrijden de tietjes uit het bh'tje, die neuken die daar effe met hun 2, want dat had Nathalie stiekem wel gehoopt. Niks van! Gewoon wat stoer doen! Afgang! Even later...dan toch wat echt geile jongens rond Nathalie voor het echte neukwerk, van voor in de disco aan de ingang, Nathalie handjes op een kruk, pik in mond, pik in poesje en een in handje, en verschillende die hard klaar stonden te wachten. En weer niemand die Nathalies tietjes masseert, tepels zachtjes knijpen, nee pure focus op hun pik, heb ik het maar effe gedaan. De man van Nathalie was effe later een vrouw van een koppel met de hand aan het bevredigen, totdat ze zich omdraaide om zich laten te neuken, ze moest houvast hebben, dus hield ik haar vast terwijl ze voorover leunde, ondertussen werd ze hard afgereden, ik ondertussen
effe goedkeurende blikken naar mekaars outfitjes, en toen voluit babbelen tegen mekaar, hoe cool was da! Naderhand Nathalie 2 knappe stoere kerels gespot, zij daar tussen in, maar die jongens maakten niet zo dadelijk aanstalten om iets te doen. Een beetje strelen, plagen, aanraken...Niks. Ja wat nu. Vraag ze aan mij, zou ik die hier mogen pijpen, ik zeg : dat vraag je op donderdag toch ook niet, hopla, op haar hurken, broekje omlaag van bink 1 en pik in mond, ha, daar had hij het effe niet meer, ik zeg tegen bink 2, jij bent dadelijk aan de beurt, die wou nog iets zeggen, maar zijn broekje zakte al op zijn enkels en de pik verdween gulzig in Nathalies mond. Ha, wie was er nu nog stoer? En dan zou je denken, die jongens die raken dan Nathalie aan, die bevrijden de tietjes uit het bh'tje, die neuken die daar effe met hun 2, want dat had Nathalie stiekem wel gehoopt. Niks van! Gewoon wat stoer doen! Afgang! Even later...dan toch wat echt geile jongens rond Nathalie voor het echte neukwerk, van voor in de disco aan de ingang, Nathalie handjes op een kruk, pik in mond, pik in poesje en een in handje, en verschillende die hard klaar stonden te wachten. En weer niemand die Nathalies tietjes masseert, tepels zachtjes knijpen, nee pure focus op hun pik, heb ik het maar effe gedaan. De man van Nathalie was effe later een vrouw van een koppel met de hand aan het bevredigen, totdat ze zich omdraaide om zich laten te neuken, ze moest houvast hebben, dus hield ik haar vast terwijl ze voorover leunde, ondertussen werd ze hard afgereden, ik ondertussen op een kruk gaan zitten, zij de handjes op mijn benen, en wat zag ze daar, jaja, mijn harde pik, die verdween in haar mond al neukend langs achter al toeziend door haar man, gadegeslagen door tientallen aanwezigen achter in de disco, met dank aan de man die het tafeltje verplaatste want Nathalies man beukte er stevig op los, de glazen daverde op de tafel. Omdraaien dan maar, ik haar neuken, zij pijpen, geil, daar gingen we weer. Ik (en Nathalies man) vind dat we daar sterk werk hebben laten zien. Waar was K. van SaEr, was die stiekem geil geworden, ja hoor, achter in een kleine nis werd ze afgeneukt, in bijzijn van E. haar man en nog enkele aanwezigen, waaronder ik, maar te kleine nis, op een gegeven moment zaten we vast, en de zuurstof was op. Pause! Tijdje later nieuwe poging, deze keer in de grote nis aan de grote poef aan de traliekooi, dat was al beter, daar werd ze klassevol afgeneukt door haar vast neukvriendje, ja, hoe sierlijk doet die dat, geil, er al bijzitten en ondertussen K. strelen en tepeltjes vastnemen, bwa, geil, meer moet dat niet zijn. Aha, wie komt daar af, yep, Nathalie, schuim op de mond, geile blik in de ogen, kwam ze kijken, dadelijk een 5 - 6 jongens rond haar die dan niet goed weten wat er dient te gebeuren, zo van komt die hier nu kijken, mogen we die aanraken, zou die pijpen, mogen we die neuken. Ja hoor allemaal mag dat. Nathalie nam al enkele pikken vast, ik mega hard condoom rond mijn pik, effe laten zien aan de aanwezigen wat de mogelijkheden zijn bij Nathalie, zij bovenop me, mijn pik gleed er in een soepele beweging in, jongens ik snakte effe naar adem, ondertussen pijpte ze enkele jongens. Dan denk je, ok, ze(de geile wachtende jongen met pik in de hand) hebben het begrepen, ik vraag : wie wil wisselen, en dat wil zeggen, wie wil nu neuken, geen antwoord, allen met verstomming aan de grond genageld. Jongens, AUB, Nathalie wil er verschillende na mekaar hebben. Alle, dan toch een kandidaat, en dan gebeurt het, dan komt de titel van dit hoofdstuk tot zijn recht. Het aandoen van een condoom, dan denk je dat je al alles gezien hebt, echt waar, nu dat is niet simpel als er 10 mensen op je handen staan te kijken en je dadelijk je pik in een van de mooiste meisjes mag laten afdalen, maar toch, dat condoom werd onderste boven en achterste voor aangedaan, wat een gepruts, ja, daar stond hem dan zonder, gelukkig pijpte Nathalie verder, haar poesje nat hunkerend naar een paal. Hij wist het niet meer, geen condoom meer, ik zeg : moet je een hebben, met een droge mond en dankbare blik in de ogen nam hij hem aan, en
 op een kruk gaan zitten, zij de handjes op mijn benen, en wat zag ze daar, jaja, mijn harde pik, die verdween in haar mond al neukend langs achter al toeziend door haar man, gadegeslagen door tientallen aanwezigen achter in de disco, met dank aan de man die het tafeltje verplaatste want Nathalies man beukte er stevig op los, de glazen daverde op de tafel. Omdraaien dan maar, ik haar neuken, zij pijpen, geil, daar gingen we weer. Ik (en Nathalies man) vind dat we daar sterk werk hebben laten zien. Waar was K. van SaEr, was die stiekem geil geworden, ja hoor, achter in een kleine nis werd ze afgeneukt, in bijzijn van E. haar man en nog enkele aanwezigen, waaronder ik, maar te kleine nis, op een gegeven moment zaten we vast, en de zuurstof was op. Pause! Tijdje later nieuwe poging, deze keer in de grote nis aan de grote poef aan de traliekooi, dat was al beter, daar werd ze klassevol afgeneukt door haar vast neukvriendje, ja, hoe sierlijk doet die dat, geil, er al bijzitten en ondertussen K. strelen en tepeltjes vastnemen, bwa, geil, meer moet dat niet zijn. Aha, wie komt daar af, yep, Nathalie, schuim op de mond, geile blik in de ogen, kwam ze kijken, dadelijk een 5 - 6 jongens rond haar die dan niet goed weten wat er dient te gebeuren, zo van komt die hier nu kijken, mogen we die aanraken, zou die pijpen, mogen we die neuken. Ja hoor allemaal mag dat. Nathalie nam al enkele pikken vast, ik mega hard condoom rond mijn pik, effe laten zien aan de aanwezigen wat de mogelijkheden zijn bij Nathalie, zij bovenop me, mijn pik gleed er in een soepele beweging in, jongens ik snakte effe naar adem, ondertussen pijpte ze enkele jongens. Dan denk je, ok, ze(de geile wachtende jongen met pik in de hand) hebben het begrepen, ik vraag : wie wil wisselen, en dat wil zeggen, wie wil nu neuken, geen antwoord, allen met verstomming aan de grond genageld. Jongens, AUB, Nathalie wil er verschillende na mekaar hebben. Alle, dan toch een kandidaat, en dan gebeurt het, dan komt de titel van dit hoofdstuk tot zijn recht. Het aandoen van een condoom, dan denk je dat je al alles gezien hebt, echt waar, nu dat is niet simpel als er 10 mensen op je handen staan te kijken en je dadelijk je pik in een van de mooiste meisjes mag laten afdalen, maar toch, dat condoom werd onderste boven en achterste voor aangedaan, wat een gepruts, ja, daar stond hem dan zonder, gelukkig pijpte Nathalie verder, haar poesje nat hunkerend naar een paal. Hij wist het niet meer, geen condoom meer, ik zeg : moet je een hebben, met een droge mond en dankbare blik in de ogen nam hij hem aan, en  nu lukte het wel. Nathalie ging liggen op het begin van de nis, ik zat naast haar om de opkomende neukpartij in goede banen te begeleiden, want waar was haar man, ja, die stond te babbelen in de disco. Pik schoof met een voorzichtige snelheid in Nathalies hunkerende poes, ondertussen werd K. van SaEr in deze zelfde nis achter ons uiteraard gewoon verder afgeneukt, ahja, vanzelfsprekend. Awel, dat vind ik dus geil, zo samen die 2 meisjes zien afgeneukt te worden, toezien dat de geile jongens zich gedragen en dat ze condoom correct aan doen, kijken naar Nathalie haar verborgen signalen, van die niet en die wel. Vanaf nu ben ik jullie officiële ceremoniele gangbang begeleider. Maar goed, we wijken af, Nathalie werd geneukt, ondertussen door de volgende, de eerste jongens was zachtjes klaargekomen, ik hield Nathalies poesje ver opgesperd, zodat haar klitpiercing duidelijk zichtbaar was voor de volgende aanrukkende pik en hield ze open totdat hij er volledig inzat, en er werd weer geneukt, ondertussen nog een moedige man met zijn pik tot in haar mond, ondertussen hield Nathalie houvast aan mijn harde pik. Ik hield nog steeds haar poesje open getrokken en masseerde haar klitje want dat wordt ook vergeten door de neukende, ja, dat vond ze geil, ondertussen af en toe een kreun van K. achter ons, die weer wisselde van pik met als begeleider haar man E. Veel kijklustigen uiteraard, ook op de grote poef waren ze druk bezig, ook in de tralie kooi, maar wij zaten in de nis, dus zag ik maar af en toe een glimp van het spektakel dat zich rondom ons afspeelde en dan vooral als er van de aanwezige geile jongens even een opening liet. Plots een knappe jonge kerel met flinke pik, welke duidelijk wel eens in Nathalies kutje wou zitten, ik tegen Nathalie, kijk eens, ja, die werd de volgende, ik tegen die jongen, heb je condoom, yep, die zat er al rond, effe check, ok. Al masserend met de piercing tussen mijn vingers en ondertussen poesje opgesperd stak de knappe jongen zijn pik erin. Hij was lekker aan het neuken en ik zag dat hij ging spuiten, ik zeg je mag ook op haar gezicht spuiten of tietjes, ohja zegt hij, ja zegt Nathalie maar niet in mijn haar. En zo gebeurde het dat hij zijn verschroeiend
nu lukte het wel. Nathalie ging liggen op het begin van de nis, ik zat naast haar om de opkomende neukpartij in goede banen te begeleiden, want waar was haar man, ja, die stond te babbelen in de disco. Pik schoof met een voorzichtige snelheid in Nathalies hunkerende poes, ondertussen werd K. van SaEr in deze zelfde nis achter ons uiteraard gewoon verder afgeneukt, ahja, vanzelfsprekend. Awel, dat vind ik dus geil, zo samen die 2 meisjes zien afgeneukt te worden, toezien dat de geile jongens zich gedragen en dat ze condoom correct aan doen, kijken naar Nathalie haar verborgen signalen, van die niet en die wel. Vanaf nu ben ik jullie officiële ceremoniele gangbang begeleider. Maar goed, we wijken af, Nathalie werd geneukt, ondertussen door de volgende, de eerste jongens was zachtjes klaargekomen, ik hield Nathalies poesje ver opgesperd, zodat haar klitpiercing duidelijk zichtbaar was voor de volgende aanrukkende pik en hield ze open totdat hij er volledig inzat, en er werd weer geneukt, ondertussen nog een moedige man met zijn pik tot in haar mond, ondertussen hield Nathalie houvast aan mijn harde pik. Ik hield nog steeds haar poesje open getrokken en masseerde haar klitje want dat wordt ook vergeten door de neukende, ja, dat vond ze geil, ondertussen af en toe een kreun van K. achter ons, die weer wisselde van pik met als begeleider haar man E. Veel kijklustigen uiteraard, ook op de grote poef waren ze druk bezig, ook in de tralie kooi, maar wij zaten in de nis, dus zag ik maar af en toe een glimp van het spektakel dat zich rondom ons afspeelde en dan vooral als er van de aanwezige geile jongens even een opening liet. Plots een knappe jonge kerel met flinke pik, welke duidelijk wel eens in Nathalies kutje wou zitten, ik tegen Nathalie, kijk eens, ja, die werd de volgende, ik tegen die jongen, heb je condoom, yep, die zat er al rond, effe check, ok. Al masserend met de piercing tussen mijn vingers en ondertussen poesje opgesperd stak de knappe jongen zijn pik erin. Hij was lekker aan het neuken en ik zag dat hij ging spuiten, ik zeg je mag ook op haar gezicht spuiten of tietjes, ohja zegt hij, ja zegt Nathalie maar niet in mijn haar. En zo gebeurde het dat hij zijn verschroeiend hete cum tussen Nathalie haar tietjes liet neer komen, how mensen hoe geil was dat! Nathalie stond recht en liet fier aan iedereen haar met cum bedekte tietjes zien. Ha! Dus jongens, nogmaals niet in de condoom spuiten bij Nathalie maar op haar waar je ze maar raken kan!
 hete cum tussen Nathalie haar tietjes liet neer komen, how mensen hoe geil was dat! Nathalie stond recht en liet fier aan iedereen haar met cum bedekte tietjes zien. Ha! Dus jongens, nogmaals niet in de condoom spuiten bij Nathalie maar op haar waar je ze maar raken kan! de T-Girl party. En met we bedoel ik SaEr en den deze, Nathalie staat nog niet vast als ze in de avond komt.
 de T-Girl party. En met we bedoel ik SaEr en den deze, Nathalie staat nog niet vast als ze in de avond komt.
Wat is er verkeerd aan het gewoon te vragen?Klinkt mjam mjam... Vraagje daarover: wat is eigenlijk de 'regel' omtrent klaarkomen op zo'n festijn? Sommige dames willen het in hun mond, andere dan weer helemaal niet... sommige op hun borsten etc. etc... hoe gaan jullie daarmee om?
Wij gaan niet vaak op zaterdag, maar toevallig afgelopen zaterdag wel. De eerste 2 uur is het binnenkomen, eten, en vult de dansvloer zich steeds verder. Er is vanaf 00.00 uur wel sex achter in de playrooms, maar met mate. Als je puur voor de sex(met anderen) gaat zijn de overige dagen geschikter. Ga je voor eten, drinken, dansje, gezelligheid, en als het even kan ook nog voor de sex, zit je op zaterdag goed. En op de zaterdag worden er enkel koppels binnengelaten, wat ook een verschil is met de andere dagen.Wij gaan deze zaterdag voor de eerste x naar erox ik en mijn vrouw.
Wat kunnen wij verwachten van de zaterdagen ?
Na 10 uur wel veel seks te zien en te beleven ?
Of enkel rustig.
Wij gaan zonder verwachtingen.

Iemand komende donderdag present op de Xtreme fluo gangbang?

Ik sla overIk ben er dan en nog vele anderen. De Fluo Xtreme Party is altijd een top event.
Veel blacklight en dat in combinatie met de fluo pakjes, sticks, schmink en andere attributen die licht geven.
Maar wie er ook gaat zijn, de topattractie van de namiddag :
Macy & haar Meester Fet_Prophet !
BDSM spektakel gegarandeerd !
Ik kan jullie zeggen, toen ik die voor het eerst bezig zag, was ik wel danig onder de indruk. Ik heb het vakmanschap van haar meester toen niet in detail durven vertellen in mijn verslag wegens te aanstootgevend.
Effe voorstellen :
- Fet_Prophet : Meester en Owner van Macy-Love
- Macy-Love
Painslut / Slet / Cock whore van Fet_Prophet
Enorme fan om te worden destroyed / vernederd / gedegradeerd, behandeld als een kleine sex-toy, de kleine prooi.
Liefhebster van erg ruwe sex, pijn, gang bangs / orgieën / exhibisionisme, bdsm partijen en meer...
Hoor ik daar sommige lezers al even droog doorslikken.
Jaja, een klein tenger meisje met de looks van een 19 jarige. Kleine aaibare tietjes met tepel piercings, veel tattoos en zeer onschuldige blik.
Bekijk bijlage 250970
Wat kan u verwachten :
- zweepslagen
- spanking
- gewoon slaan op de poep, mag ook door diegene die haar neuken
- vernedering
- DP (dubbele penetratie), kontje is wel enkel toegankelijk voor haar Meester Fet_Prophet
- 2 pik in kut
- fisting (enkel door haar meester!)
- ....
Geil / nieuwsgierig geworden? Ze zijn er de ganse namiddag.
Als ze BDSM aan het bedrijven zijn, NIET tussenbeide komen! En niet aan de spulletjes zitten. Afblijven en anders niks te neuken!
Enkel als je wordt uitgenodigd door haar meester kan je los gaan op haar!
Ps : deze teksten zijn met goedkeurig van Macy gepubliceerd!
Bekijk bijlage 250971
Waarom ?, meer hardcore als IvanXL beschrijft gaat het niet worden deze dag !Ik sla over
Hoe ben je te herkennen, Ivan? Want die pik van je... benieuwd om 'm eens te zien...Ik ben er dan en nog vele anderen. De Fluo Xtreme Party is altijd een top event.
Veel blacklight en dat in combinatie met de fluo pakjes, sticks, schmink en andere attributen die licht geven.
Maar wie er ook gaat zijn, de topattractie van de namiddag :
Macy & haar Meester Fet_Prophet !
BDSM spektakel gegarandeerd !
Ik kan jullie zeggen, toen ik die voor het eerst bezig zag, was ik wel danig onder de indruk. Ik heb het vakmanschap van haar meester toen niet in detail durven vertellen in mijn verslag wegens te aanstootgevend.
Effe voorstellen :
- Fet_Prophet : Meester en Owner van Macy-Love
- Macy-Love
Painslut / Slet / Cock whore van Fet_Prophet
Enorme fan om te worden destroyed / vernederd / gedegradeerd, behandeld als een kleine sex-toy, de kleine prooi.
Liefhebster van erg ruwe sex, pijn, gang bangs / orgieën / exhibisionisme, bdsm partijen en meer...
Hoor ik daar sommige lezers al even droog doorslikken.
Jaja, een klein tenger meisje met de looks van een 19 jarige. Kleine aaibare tietjes met tepel piercings, veel tattoos en zeer onschuldige blik.
Bekijk bijlage 250970
Wat kan u verwachten :
- zweepslagen
- spanking
- gewoon slaan op de poep, mag ook door diegene die haar neuken
- vernedering
- DP (dubbele penetratie), kontje is wel enkel toegankelijk voor haar Meester Fet_Prophet
- 2 pik in kut
- fisting (enkel door haar Meester!)
- ....
Geil / nieuwsgierig geworden? Ze zijn er de ganse namiddag.
Als ze BDSM aan het bedrijven zijn, NIET tussenbeide komen! En niet aan de spulletjes zitten. Afblijven en anders niks te neuken!
Enkel als je wordt uitgenodigd door haar Meester kan je los gaan op haar!
Ps : deze teksten zijn met goedkeurig van Macy gepubliceerd!
Bekijk bijlage 250971
 en mogelijk meer...
 en mogelijk meer...Lang, slank, mondkapje....valt op door zn outfit/uitstraling.....als je hem ziet herken je hem, kan niet missen...Hoe ben je te herkennen, Ivan? Want die pik van je... benieuwd om 'm eens te zien...en mogelijk meer...
 gebracht te worden! Dit al neukend/pijpen/rukkend. Er werden al vroeg condooms voorzien van het nodige cum, het was duidelijk, men was behoorlijk geil! Ook 'die nieuwe meisje' nam een horde harde pikken voor haar rekening, die 2 meisjes lieten niets aan het toeval over.
 gebracht te worden! Dit al neukend/pijpen/rukkend. Er werden al vroeg condooms voorzien van het nodige cum, het was duidelijk, men was behoorlijk geil! Ook 'die nieuwe meisje' nam een horde harde pikken voor haar rekening, die 2 meisjes lieten niets aan het toeval over. De vijand(harde pik) moest en zou gestopt worden van voor in de dancing.
 De vijand(harde pik) moest en zou gestopt worden van voor in de dancing. verdwenen nog een paar pikken, op de hurkjes, tussen de lippen van Nathalie. Naderhand met Nathalie & man naar achter naar de grote poef, weinig volk, totdat we gingen zitten, roef, daar waren ze, broekje zakken, pik in mond van Nathalie, ik haar tietjes vast. Neuktijd! Zij vraagt de jongen om verder in de nis te komen zodat zij met haar hoofd uit de nis zit om nog andere pikken tussen de lippen te steken. Pik schuift in poesje van Nathalie, ik neem haar clitje voor mijn rekening & de tietjes terwijl zei een pik door haar keel laat gaan.
 verdwenen nog een paar pikken, op de hurkjes, tussen de lippen van Nathalie. Naderhand met Nathalie & man naar achter naar de grote poef, weinig volk, totdat we gingen zitten, roef, daar waren ze, broekje zakken, pik in mond van Nathalie, ik haar tietjes vast. Neuktijd! Zij vraagt de jongen om verder in de nis te komen zodat zij met haar hoofd uit de nis zit om nog andere pikken tussen de lippen te steken. Pik schuift in poesje van Nathalie, ik neem haar clitje voor mijn rekening & de tietjes terwijl zei een pik door haar keel laat gaan. Ik zeg tegen de geile neukende jongen, niet in condoom spuiten, op Nathalie, ja, was goed. Helaas toen het zover was, stress, geen cum voor Nathalie. Weinig degelijk harde pikken in Nathalies bereik, ja, daar was er een harde, even pijpen, daarna neuken, terwijl Nathalie haar man pijpte met een been boven op mijn been, terwijl ik weer de clit & tietjes voor mijn rekening nam. Vet geil. Ik weer tegen die jongen : op haar spuiten, NIET in de condoom. En ja hoor, die kwam vlotjes spuitend over Nathalie haar tong tot op haar schouder. Er was nog een T-Girl(die met de speeltjes) in de nis, samen hebben we het cum was uitgesmeerd over Nathalie. Geil spektakel.
 Ik zeg tegen de geile neukende jongen, niet in condoom spuiten, op Nathalie, ja, was goed. Helaas toen het zover was, stress, geen cum voor Nathalie. Weinig degelijk harde pikken in Nathalies bereik, ja, daar was er een harde, even pijpen, daarna neuken, terwijl Nathalie haar man pijpte met een been boven op mijn been, terwijl ik weer de clit & tietjes voor mijn rekening nam. Vet geil. Ik weer tegen die jongen : op haar spuiten, NIET in de condoom. En ja hoor, die kwam vlotjes spuitend over Nathalie haar tong tot op haar schouder. Er was nog een T-Girl(die met de speeltjes) in de nis, samen hebben we het cum was uitgesmeerd over Nathalie. Geil spektakel. aan beurt, dit terwijl Macy haar hoofd met daarop een kussen met daarop de voet van haar Meester diep in de zetel gedrukt werd. Zo ziet ze niet wie in haar kutje zit! Zo werd ze door verschillende geile mannen voorzien van pik. Niks speciaals zou je denken, totdat er een iets oudere man, al scheldend Macy afneukte, jij se SLET, ik SPUIT je seffens vol, wat een SLETTEKUT ben jij, en die ging maar door met harde geile praat terwijl zijn pik in en uit Macy's strak poesje werd gehaald. Zo dient een sletje eigenlijk geneukt te worden, met woorden en met pik, tegelijk! Aan de andere kant van de poef was de FR meester zijn slavin in koorden aan het wikkelen, die keek geregeld naar mij, naar mijn pik, en plots kwam die naar mij en vroeg als ik zijn slavin wou neuken. Wat een eer was dat, ik was de uitverkorene, nu die had waarschijnlijk wel gezien dat ik een interessant exemplaar heb ;-).
 aan beurt, dit terwijl Macy haar hoofd met daarop een kussen met daarop de voet van haar Meester diep in de zetel gedrukt werd. Zo ziet ze niet wie in haar kutje zit! Zo werd ze door verschillende geile mannen voorzien van pik. Niks speciaals zou je denken, totdat er een iets oudere man, al scheldend Macy afneukte, jij se SLET, ik SPUIT je seffens vol, wat een SLETTEKUT ben jij, en die ging maar door met harde geile praat terwijl zijn pik in en uit Macy's strak poesje werd gehaald. Zo dient een sletje eigenlijk geneukt te worden, met woorden en met pik, tegelijk! Aan de andere kant van de poef was de FR meester zijn slavin in koorden aan het wikkelen, die keek geregeld naar mij, naar mijn pik, en plots kwam die naar mij en vroeg als ik zijn slavin wou neuken. Wat een eer was dat, ik was de uitverkorene, nu die had waarschijnlijk wel gezien dat ik een interessant exemplaar heb ;-). Helaas was ik niet hard genoeg, ja, het overkomt mij ook wel eens! Die voorbereiding met die koorden, dat was al een voorbereiding op straks. Ondertussen kwam die man die Macy vernederend afneukte luidruchtig klaar in haar kutje. How mensen, hier geef ik een 9/10 voor. 1-0 voor Macy, want haar strakke kutje heeft hem laten spuiten. Zegt die man, jij hebt mij laten spuiten, jij se slet, nu zal ik jou eens laten spuiten, yep rechtstaand werd haar poesje tot squirtens toe gemasseerd. Zo, zegt hem na de squirting, nu staan we gelijk. Zo werd het 1-1.
 Helaas was ik niet hard genoeg, ja, het overkomt mij ook wel eens! Die voorbereiding met die koorden, dat was al een voorbereiding op straks. Ondertussen kwam die man die Macy vernederend afneukte luidruchtig klaar in haar kutje. How mensen, hier geef ik een 9/10 voor. 1-0 voor Macy, want haar strakke kutje heeft hem laten spuiten. Zegt die man, jij hebt mij laten spuiten, jij se slet, nu zal ik jou eens laten spuiten, yep rechtstaand werd haar poesje tot squirtens toe gemasseerd. Zo, zegt hem na de squirting, nu staan we gelijk. Zo werd het 1-1. naasten/vrienden als ze het durven tenminste! Na de fisting werd ze nog eens effe deftig afgeneukt door haar Meester, ik hield haar handjes gestrekt vast, zodat ze niet weg kon. Om af te sluiten nam haar Meester haar bij haar voeten, ik bij haar armen en trokken haar zo omhoog van de poef, ze hing in de lucht, ze is een paar cm langer geworden toen.
 naasten/vrienden als ze het durven tenminste! Na de fisting werd ze nog eens effe deftig afgeneukt door haar Meester, ik hield haar handjes gestrekt vast, zodat ze niet weg kon. Om af te sluiten nam haar Meester haar bij haar voeten, ik bij haar armen en trokken haar zo omhoog van de poef, ze hing in de lucht, ze is een paar cm langer geworden toen. danspaal aan het vastmaken, precies een katrollen systeem, aan de andere paal had hij zijn slavin vastgebonden. 45 min is die daar mee bezig geweest, dan denk je, wa is die allemaal van plan. Toen Macy de zoveelste zweepslag moest incasseren werd het duidelijk, de slavin werd omhoog getrokken aan de constructie en hing uiteindelijk onderste boven aan de danspaal. De
 danspaal aan het vastmaken, precies een katrollen systeem, aan de andere paal had hij zijn slavin vastgebonden. 45 min is die daar mee bezig geweest, dan denk je, wa is die allemaal van plan. Toen Macy de zoveelste zweepslag moest incasseren werd het duidelijk, de slavin werd omhoog getrokken aan de constructie en hing uiteindelijk onderste boven aan de danspaal. De werkzaamheden aan de toog vielen stil, gans het personeel stond toe te kijken, dat hadden ze hier nog niet gezien denk ik. En daar hing ze dan, ondersteboven (ondertussen nog een klets op Macy haar poepje) , in de touwen. En dan denk je, wat nu, ja gaat die meester daar voor staan, bleek dat die op PPH (Perfecte Pijp Hoogte) hing, en zo werd hij dan ook gepijpt, ondersteboven hangend in de touwen! Geweldig!
 werkzaamheden aan de toog vielen stil, gans het personeel stond toe te kijken, dat hadden ze hier nog niet gezien denk ik. En daar hing ze dan, ondersteboven (ondertussen nog een klets op Macy haar poepje) , in de touwen. En dan denk je, wat nu, ja gaat die meester daar voor staan, bleek dat die op PPH (Perfecte Pijp Hoogte) hing, en zo werd hij dan ook gepijpt, ondersteboven hangend in de touwen! Geweldig!