en denk je dat ik dat erg vond? Khad niet liever!!Nochtans... die houdt je de hele nacht wakker...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen denk je dat ik dat erg vond? Khad niet liever!!Nochtans... die houdt je de hele nacht wakker...

Ik zou zeggen… ga erheen en vertelZijn er ook nog verhaaltjes van niet tvs ? En over het vrouwelijk aanbod nog daar in de club

Al te veel tegenslagen als ik er was geweestIk zou zeggen… ga erheen en vertel

Ik denk dat er een stukje van mijn ziel meekwam toen ik eindelijk in K. van @SaEr fenomenaal hard en lang klaarkwam! Ik hoorde rond mij: "Tot de laatste druppel," en god, hij had gelijk!!! Nadat ik klaargekomen was, heb ik mij gewoon laten vallen van de euforie en uitputting, alsof ik neergeschoten was.Eroxx
Vrijdag 21 februari 2025
Topless & High Heels Party (20:00 - 03:00 uur)
 Ik voel het nog altijd in m'n benen! Ha!
 Ik voel het nog altijd in m'n benen! Ha! gaan zitten, nog de vraag gesteld : ben je zeker? Yep! Ok, in 2x zat hij er volledig in, kleine weerstand, godver.. daar moest ik die even hard nemen als in haar poesje. Nu zat ze wel met haar gezicht uit de nis, dus kon ze andere mannen pijpen die kwamen kijken. Toch weer een klein half uurtje dat kontje afgereden, gelukkig kwam er een geile jonge kerel naast me die wou overnemen en het mocht van haar. Die kerel neemt haar in de poes, ik ondertussen nog 2 vingers in haar kontje. Zweet, glibberige handen, we kregen nog geen condooms meer open, gehijg, gesop van pikken die in en uit gaan, kreten van : fuck me. Vet geile partij daar in die nis. Na een uurtje even kleine pauze, dorst en ze hadden graag mijn gegevens, voor als ze nog eens komen, dat ik er dan zeker ben
 gaan zitten, nog de vraag gesteld : ben je zeker? Yep! Ok, in 2x zat hij er volledig in, kleine weerstand, godver.. daar moest ik die even hard nemen als in haar poesje. Nu zat ze wel met haar gezicht uit de nis, dus kon ze andere mannen pijpen die kwamen kijken. Toch weer een klein half uurtje dat kontje afgereden, gelukkig kwam er een geile jonge kerel naast me die wou overnemen en het mocht van haar. Die kerel neemt haar in de poes, ik ondertussen nog 2 vingers in haar kontje. Zweet, glibberige handen, we kregen nog geen condooms meer open, gehijg, gesop van pikken die in en uit gaan, kreten van : fuck me. Vet geile partij daar in die nis. Na een uurtje even kleine pauze, dorst en ze hadden graag mijn gegevens, voor als ze nog eens komen, dat ik er dan zeker ben 

Ik twijfel nog tussen de Eroxx (Bukake editie), Climax (Gangabang) en Buddha (Buurmeisjes). Waar kan ik de mooiste en jongste huisdames en actieve vrouwen verwachten denken jullie?Na een tijdje het club bezoek op een laag pitje gezet te hebben zak ik donderdagmiddag af naar Eroxx. Voor mij een 1e keer bij Eroxx, mede door de verslagen van @IvanXL is mijn nieuwsgierigheid gewekt en het themavan deze donderdag spreekt me erg aan
.
In de Hemel.......Ik twijfel nog tussen de Eroxx (Bukake editie), Climax (Gangabang) en Buddha (Buurmeisjes). Waar kan ik de mooiste en jongste huisdames en actieve vrouwen verwachten denken jullie?
Daar was ik nog niet van plan om morgen naartoe te gaan. Maar bedankt voor de tipIn de Hemel.......

Kzou buddha komen hihi ik zal daar zijn!Ik twijfel nog tussen de Eroxx (Bukake editie), Climax (Gangabang) en Buddha (Buurmeisjes). Waar kan ik de mooiste en jongste huisdames en actieve vrouwen verwachten denken jullie?
Dat is een heel fijn vooruitzicht. Vorige keer in de Buddha durfde ik nog niet, maar zal je dit keer opzoeken!Kzou buddha komen hihi ik zal daar zijn!
Ik bijt niet! Je zult me snel vindenDat is een heel fijn vooruitzicht. Vorige keer in de Buddha durfde ik nog niet, maar zal je dit keer opzoeken!

dat heb ik nog ooit gezien, dat wil zeggen : kom maar, ik pijp jullie leeg, spuit op mij! Ik kom daar net langs toen ze net op de knieën zat, mijn pik al lekker hard vooruit, en die schoof lekker in haar mond, precies alsof we dat op voorhand ingeoefend hadden, ha! Hola, die pijptje daar even stevig, die dacht dat ze mijn cum al kon krijgen, nee nee, niet om 13:30 uur in de namiddag, dat is nog te vroeg. Na een korte diepgaangaande pijpbeurt trok ik me een beetje terug, naast me stond een andere harde pik, die kwam wel vrij onmiddellijk klaar en spoot cum over haar gezicht en tietjes. Met harde pik richting de kleine blonde Franstalige. Ja onmiddellijk haar aandacht. Met 1 been van haar op een barkruk zijwaarts dwars in de poes geneukt, bijna een verschot in mijn rug, dsezus wat een standje, voortijdig gestopt, niet goed voor mijn rug!
 dat heb ik nog ooit gezien, dat wil zeggen : kom maar, ik pijp jullie leeg, spuit op mij! Ik kom daar net langs toen ze net op de knieën zat, mijn pik al lekker hard vooruit, en die schoof lekker in haar mond, precies alsof we dat op voorhand ingeoefend hadden, ha! Hola, die pijptje daar even stevig, die dacht dat ze mijn cum al kon krijgen, nee nee, niet om 13:30 uur in de namiddag, dat is nog te vroeg. Na een korte diepgaangaande pijpbeurt trok ik me een beetje terug, naast me stond een andere harde pik, die kwam wel vrij onmiddellijk klaar en spoot cum over haar gezicht en tietjes. Met harde pik richting de kleine blonde Franstalige. Ja onmiddellijk haar aandacht. Met 1 been van haar op een barkruk zijwaarts dwars in de poes geneukt, bijna een verschot in mijn rug, dsezus wat een standje, voortijdig gestopt, niet goed voor mijn rug! rug liggen op de poef met haar gezicht richting mijn pik, ik rechtstaand, zij haar hoofd achterover gebogen en zo moest ik mijn pik deepthroat in haar keel schuiven. Dus mijn pik achterwaarts in de keel. Fuck fuck en nog eens fuck, weer ging die er helemaal in, is wel een cool standje, ik kon zo haar tietjes fijn vastnemen terwijl mijn pik niet meer te zien was. Hoe vinger je Belle Scissors het beste? Nu, ze heeft het voor gedaan aan de TheOneAndOnlyJ, hij kreeg privé les, midden op de poef in de dancing, midden in een orgie, ik zat erbij. Dus, we steken 2 vingers, de middel en ringvinger in het poesje, dan plooien we de vingers zoals een trekhaak en zorgen we dat we het schaambeen raken en voelen, en dan stevig op en neer bewegen en druk blijven behouden. Weer fuck mensen, hoe geil was mich da daar, omringd door zoveel mensen leert zij ons hoe dat je haar het geilste kan vingeren. TheOneAndOnlyJ heeft na een korte geile workshop dit dan ook dadelijk in de praktijk omgezet. Geil kutje heeft die Belle Scissors, wegens de geile drukte niet in geraakt!
 rug liggen op de poef met haar gezicht richting mijn pik, ik rechtstaand, zij haar hoofd achterover gebogen en zo moest ik mijn pik deepthroat in haar keel schuiven. Dus mijn pik achterwaarts in de keel. Fuck fuck en nog eens fuck, weer ging die er helemaal in, is wel een cool standje, ik kon zo haar tietjes fijn vastnemen terwijl mijn pik niet meer te zien was. Hoe vinger je Belle Scissors het beste? Nu, ze heeft het voor gedaan aan de TheOneAndOnlyJ, hij kreeg privé les, midden op de poef in de dancing, midden in een orgie, ik zat erbij. Dus, we steken 2 vingers, de middel en ringvinger in het poesje, dan plooien we de vingers zoals een trekhaak en zorgen we dat we het schaambeen raken en voelen, en dan stevig op en neer bewegen en druk blijven behouden. Weer fuck mensen, hoe geil was mich da daar, omringd door zoveel mensen leert zij ons hoe dat je haar het geilste kan vingeren. TheOneAndOnlyJ heeft na een korte geile workshop dit dan ook dadelijk in de praktijk omgezet. Geil kutje heeft die Belle Scissors, wegens de geile drukte niet in geraakt!

Het was zeer druk! Mijn pik is gesneuveld! Na zeker heel wat pogingen om mijn cum te claimen, was Nawelle (!!!) de grote cum-winnaar van vanavond! Toen ik kwam, zoog ze eraan alsof ik vergiftigd was en ze mijn leven moest redden door al het gif eruit te zuigen!!! Dat heb ik gevoeld!!! En kijk! Ik leef nog! Missie geslaagd!Eroxx
Donderdag 27 februari 2025
Bukkake (11:30 - 18:00 uur)
ik moet dringend nog eens langskomenHet was zeer druk! Mijn pik is gesneuveld! Na zeker heel wat pogingen om mijn cum te claimen, was Nawelle (!!!) de grote cum-winnaar van vanavond! Toen ik kwam, zoog ze eraan alsof ik vergiftigd was en ze mijn leven moest redden door al het gif eruit te zuigen!!! Dat heb ik gevoeld!!! En kijk! Ik leef nog! Missie geslaagd!
Bedankt aan alle deelnemers! Jullie hebben hard gestreden! Wie o wie zou volgende week vrijdag winnen?
We zullen het zien in de volgende EROXX Episode!!

JA EN ER ZIJN ER DIE GRATIS BINNEN MOGEN EN WIJ MAAR BETALEN VOOR DIE KOPPELS SORRY ZOU NIET MOGEN WIJ BETALEN KOPPELS OOK BETALEN PRIJZEN BRENGEN NAAR 60 EURO .............Net terug van de 'fluo party on sunday gang bang '
Aangekomen als eerste.. ik en ne maat ,terwel het verkennen viel ons oog wel op en Jonge dame van aan de bar was wel en pareltje jammer dat ze niks deed ..
Veel koppels waarvan vaak en mooi vrouwtje bij , maar jammer dat de meeste enkel te vinden waren in het rokers kot of in het restaurant of aan de bar ..en voor de rest alleen show verkoopte .. gelukkig mijn kans kunnen wagen met de twee ingehuurde dames de franse dame en de ander en daarmee mijn zaad heb kunnen kwijt doen.. dan paar toertjes gedaan , veel bleven tog zitten met hun partner of wouden niemand extra of als ze iemand extra woude was er al iemand Voor gekropen.. Dan kon ik en indische DOEN en Bw.. dame maar wou enkel zonder c*ndoom ,tog maar gepast.. eigenlijk in die lange tijd is daar nog niks veranderd buite dat publiek ouder word.. onze ivan wel tegekomen zijne xl is niet gelogen, maar voor mij tog de laatste keer dat ik hier nog geld aan geef..
Buiten jacuzzi was ook jammer genoeg nog nie open..
Er zijn mooie vrouwe ja .. maar die staan er enkel maar wat te shinen of doen het enkel met en vriend .. of koppel ..
Een jonge vrouw wou wel andere gasten er bij maar haar vriend liet het niet toe .. wat jammer was maar begrijpelijk
Hier bij sluit ik hier eroxx af..