endless444
Newbie
- 6
- 12/05/23
- 2
Ah dat is zeker waar, toen ik er 1 mei was, was die ook open. Ik vroeg me alleen af of er iets van een minimum temperatuur is ofzo. Als het regent houden ze hem wel dicht volgens mij bijvoorbeeld, al is het hoogzomer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenErrox vandaag, de minste leuke van al mijn deelnames (x8).
Geen "fluo" of "oortjes" en de sfeer was toch veel minder geil dan als deze erzijn. vertrokken rond 14u30... aanwezig dames ook wat ouder en voller....
Wel lekker mijn zaad kunnen spuiten in de mond en gezicht op de vrouw van een koppel, haar man lag op het grote bed waar de tv stond. ze werd doggy gepakt en terwijl pijpte ze haar man en andere.... tot ik vroeg om in haar mondje te spuiten.. ze hing lekker onder.... haar mond houd wel van snowballen nadien.
Dankjewel@Wifey and her husband : Nog een Gelukkige verjaardag, en hopelijk had je een leuke tijd vandaag @EROXX, maar daar twijfel ik niet aan.
Leuk verslagje van een geslaagde avond voor jouw verjaardag.Donderdag 5 juni. Bukake
Ik en mijn @Husband hebben gisteren dus mijn verjaardag gevierd "bij den Eroxx".
Voor de aanwezigen, mijn husband was degene met het witte shirt met "happy Wife happy life" op. Van die Wife moet ik toch eens wifey maken.
Anyway, het was van al mijn levensjaren, en dat zijn er ondertussen al héél wat, wel de meest bijzondere verjaardag tot nu toe
. En dat had alles met mijn gezelschap te maken. De meest leuke, lieve, lekkere mannen kruisten mijn pad.
Veeeeeeel en fucking great sex gehad.
Deze keer niet rustig begonnen zoals we meestal doen met een trio, maar gelijk full house om het hoekje bij de Glory holes. Het lag volgens mij vol daar, was het overzicht soms wat kwijt.Weer een superleuk koppel leren kennen. D & D. Kom maar op met dat account double D
Ook een paar gezichten vh forum mogen ontmoeten. Sommigen van héél dichtbij.
En jaaa het volgende vinkjeop onze wishlist hebben we kunnen afvinken! Een dubbele p
oftewel 2 in de
. Was dat even een leuk verjaardagscadeautje! En zeker voor herhaling vatbaar! Thanks M!
We gingen natuurlijk ook om voor de eerste keer eens een bukake mee te maken. Nog nooit gezien, dus ik dacht me het eerste rondje eens te bekijken en dan bij de 2de mee te doen.
Maar... dat was helemaal niet hoe ik het me voorstelde. Ik dacht dat vrouwen op de poef gingen zitten en ondergespoten werden door de mannen. Maar de vrouwen kwamen dus in een rijtje aangewandeld, dansten wat rond de poef en kregen toen ieder een plekje toegewezen. Eentje in de gyn stoel, 2 in de kooi, en eentje dacht ik op het podium, en gingen vervolgens neuken... Huh? Ok, prima, maar dat was dus niet hoe ik het me voorstelde, dus voor de volgende rondjes heb ik gepast. Dat dansen ben ik trouwens ook veel te verlegen voor. Dan amuseer ik me liever achterin. Liters zweet heeft men daar verloren denk ik... Wat was het daar heet!Airco niks?
Het was een heerlijke verjaardag.
Op en top verwend.
Superlieve, sympathieke en lekkere mannen
keigoeie sex
Lekker gegeten
Puntje op wishlist afgevinkt
Pijntjes de dag erna
Had niets meer kunnen wensen. Of ja, misschien wel, een lekker vrouwtje, maar dat komt ook wel goed.
Volgende poging 20 juni hot nurse feestje. Ik ben een nurse
dus die kan ik toch niet overslaan he
![]()
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het is al een verlengde gangbang. Na 9 uur denk ik dat het echt wel over is dan ga je dus voor 1,5 uur. Ik zou dan op een gewone maandag of donderdag maar gaan.Zit te twijfelen om morgenavond mijn 2e bezoek te gaan brengen, dat zou pas in de avond zijn zo tegen half 8. Zou het dan nog de moeite zijn tot 22:00 of is de ervaring dat het dan toch wel gedaan is?