Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey allen,
Hoe werkt het eigenlijk met de toegang tot events waar single mannen welkom zijn? Ik zie geen tickets die men kan boeken zoals bv bij Erofeestjes of de Hardcore Night in de Fun. Is het gewoon first come first serve?
Mijn plan was om binnenkort eens naar zo'n foamparty te gaan indien mogelijk.

MousseParty - donderdagnamiddag

Eindelijk in lange tijd nog eens tot in Eroxx geraakt. Best wel wat aanpassing zoals op de parking.
En dus sorry voor wie ik had geblokkeerd, maar ik ben echt direct gekomen toen ik het hoorde.
Oeps 🙈 en sorry, maar was gewoon aangesloten in de rij.

Binnen ook wat anders, ik had ook onmiddellijk verwacht van weer veel actie te zien als ik binnenkwam.
Maar had meer een vrijdagavond vibe.
Het bed voor de Dj en de ronde poef bleven lang leeg.

In de mousse was er af en toe wel ambiance en actie te zien maar dit was niet voor mij.

Al bij al gezellige namiddag. Niet zo actief als ik gewild had maar kmoet er mss terug inkomen.

Liefs,
Eve-Lilly 💋

Eindelijk in lange tijd nog eens tot in Eroxx geraakt. Best wel wat aanpassing zoals op de parking.
En dus sorry voor wie ik had geblokkeerd, maar ik ben echt direct gekomen toen ik het hoorde.

Binnen ook wat anders, ik had ook onmiddellijk verwacht van weer veel actie te zien als ik binnenkwam.

In de mousse was er af en toe wel ambiance en actie te zien maar dit was niet voor mij.

Al bij al gezellige namiddag. Niet zo actief als ik gewild had maar kmoet er mss terug inkomen.

Liefs,
Eve-Lilly 💋
Zal beetje met de "vakantie" te maken hebben denk ik...

Die kan gewoon niet tegen de drukte denk ik . Eens er meer dan 2 mannen rond haar komen klapt die dicht en stopt die mee wat ze bezig is
Daar zeg je zo al wat. Al had ik gisteren wel het idee dat de schaamte stilaan begint plaats te maken voor iets anders (en leuker voor iedereen :) ). Ik heb ze nog niet in de afgesloten kamers gezien dus denk ik wel dat ze stiekem er toch ook van geniet om t zo te doen. Ieder zijn plezier maar 't was gisteren wel leuk...

Liefs,
Eve-Lilly 💋
oei dat is jammer

Liefs,
Eve-Lilly 💋
Heb me toch goed geamuseerd hoor! Had mijn handen meer dan vol 😏😏
Wij gaan vanmiddag eens voor de eerste keer op zondag kijken of er wat te beleven valt😄. Ben benieuwd 😉
Vraag me af hoe het met de poes is 🤪🤪 hopelijk terug klaar er voor?
GR. De BEUL 🫣🫣

Laatst bewerkt:
Gisteren sinds lange tijd weer eens in de richting van Balen gereden. Was er redelijk vroeg en er stonden nog weinig auto's. In de club bleek het echter al lekker druk met her en der al actie. Ik zag ondanks mijn wat langere afwezigheid toch wat usual suspects en het was een middag waar iedereen aan z'n trekken kon komen, de dames waren veelal zeer benaderbaar. Zelf heb ik me zoals altijd geamuseerd met de onverzadigbare Franse dame, die ging maar door. En heb ik een heerlijke double blowjob op de poef in de grote ruimte gehad. Die alleen al was m'n inkom waard. Het was dus weer leuk en ik heb genoten van al die seksende mensen.

Over inkom gesproken: wat ik niet gewend was, was het grote aantal als vrouw verklede mannen en, sorry dat ik het zeg, de een was nog minder aantrekkelijk als de ander. Ik knap daar persoonlijk op af. Als dit een trend wordt dan is het snel afgelopen met deze club voor mij. Een of twee is geen probleem, maar zo veel en met ook een aantal exemplaren die zonder te vragen aan je zitten... Of zullen we keer afspreken dat we állemáál een pruik opzetten! Dan is het zo klaar met de gratis inkom voor deze liefhebbers van verkleedpartijen ;).

Ik lees trouwens op de site dat er zondag de 24e open dag is. Gratis inkom, maar geen sex waarschijnlijk lijkt me.

Gisteren sinds lange tijd weer eens in de richting van Balen gereden. Was er redelijk vroeg en er stonden nog weinig auto's. In de club bleek het echter al lekker druk met her en der al actie. Ik zag ondanks mijn wat langere afwezigheid toch wat usual suspects en het was een middag waar iedereen aan z'n trekken kon komen, de dames waren veelal zeer benaderbaar. Zelf heb ik me zoals altijd geamuseerd met de onverzadigbare Franse dame, die ging maar door. En heb ik een heerlijke double blowjob op de poef in de grote ruimte gehad. Die alleen al was m'n inkom waard. Het was dus weer leuk en ik heb genoten van al die seksende mensen.

Over inkom gesproken: wat ik niet gewend was, was het grote aantal als vrouw verklede mannen en, sorry dat ik het zeg, de een was nog minder aantrekkelijk als de ander. Ik knap daar persoonlijk op af. Als dit een trend wordt dan is het snel afgelopen met deze club voor mij. Een of twee is geen probleem, maar zo veel en met ook een aantal exemplaren die zonder te vragen aan je zitten... Of zullen we keer afspreken dat we állemáál een pruik opzetten! Dan is het zo klaar met de gratis inkom voor deze liefhebbers van verkleedpartijen ;).

Ik lees trouwens op de site dat er zondag de 24e open dag is. Gratis inkom, maar geen sex waarschijnlijk lijkt me.
Helemaaal mee eens. Hoop ik blijft dit bericht wel staan. Ik vind dat dit gewoon gezegd moet kunnen worden en dat je aan mag geven wat je sexuele voorkeur is. Voor mij is dit ook een enorme afknapper.

24 Augustus is Inderdaad open deur, zonder intimiteit. Kan je op hun site terugvinden 😉

Wat ik niet gewend was, was het grote aantal als vrouw verklede mannen en, sorry dat ik het zeg, de een was nog minder aantrekkelijk als de ander. Ik knap daar persoonlijk op af. Als dit een trend wordt dan is het snel afgelopen met deze club voor mij. Een of twee is geen probleem, maar zo veel en met ook een aantal exemplaren die zonder te vragen aan je zitten... Of zullen we keer afspreken dat we állemáál een pruik opzetten! Dan is het zo klaar met de gratis inkom voor deze liefhebbers van verkleedpartijen ;).
Inderdaad los van alles wel een aandachtspunt voor de club !
Ik zou zeggen ... half man half vrouw, dan een half geldje betalen voor de entree maar geen gratis inkom.
Goed voor de club en ook goed voor de balans in de club.
Verder is deze club overigens een prima plek om te vertoeven.

Beter en andere inkom formule nemen ,
nee helemaal niks tegen Ivan ,
maar er zijn veel die zijn hem willen kopieren
wat merkbaar is de club , omdat het blijkbaar werkt om gratis binnen te kunnen beetje de club zijn eigen foute aanpak ,want dit heb ik in het begin zelden meegemaakt ook als bezoeker
toen waren er nog echte transen aanwezig die voor de mannen kwamen die er op kickten ..
Ze zouden het beter zo aanpakken
Vrouwen met nadruk op vrouwen , Gratis !
Koppels 50 eur .. bv
Mannen max 100 zoals er recht over dan
Mischien dat duurdere aanpak beter gaat werken ...

Terug
Bovenaan Onderaan