Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het overweldigende kan ook positief zijn. Ik heb hier mijn GB doop gehad. Hoewel ik later ontdekte dat het voor mij toch niet zo leuk was als de wat kleinere GB's in inmiddels verdwenen clubs (ik noem ze niet wat de ervaring leert dat we dan tientallen "oehja, club ... dat was leuk" opmerkingen krijgen) was het toch een goede kennismaking voor me. Ik bedoel ik en de het niet, ik wist niet wat te verwachten en juist het massale gaf mij het gevoel dat ik "rustig" voor mezelf uit kon maken of ik het wat vond zonder dat ik het gevoel had dat er speciaal op me gelet werd. Nu viel dat in Schoten (oeps, toch een hint) vaak ook wel mee maar de kleinere evenementen, daar had ik door het "ons kent ons" gevoel (je wordt vanzelf een "ons" trouwens als je een paar keer komt) wel het idee van "wie is dat hoe vaak doet ie het, doet ie het goed" blikken richting mij, en als je voor het eerst komt is dat net altijd makkelijk, leuk, kan zelfs afschrikken.

Maar goed, voor anderen kan het anders zijn, zal het anders zijn.

Met een totaal negatieve, alles (maar ook anderen) afkrakende houding, en de focus op wat er allemaal zo slecht is, zal je het nergens naar je zin gaan hebben.

Ik ben ook wel eens ten prooi gevallen aan valse hoop helaas… that's life! (en marketing)

Bijlagen

• IMG_6897.jpeg
    IMG_6897.jpeg
    222,8 KB · Weergaven: 1
Terug
Bovenaan Onderaan