Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niemand nog wat feedback over hoe de vrijdagen er tegenwoordig uitzien, specifiek de Hooker Games?

Ik weet dat de meeste thema's verwaarloosbaar zijn, maar Hooker Games gaf vroeger wel een andere dynamiek soms.
Dat zal ieder zijn/haar eigen ervaring zijn. Is idd andere dynamiek, en voor ons niet in de positieve zin. Veel opdringerige mannen en anderstaligen. Maar misschien zien anderen dat niet zo.

Dat zal ieder zijn/haar eigen ervaring zijn. Is idd andere dynamiek, en voor ons niet in de positieve zin. Veel opdringerige mannen en anderstaligen. Maar misschien zien anderen dat niet zo.
Die anderstaligen vallen mij ook meer en meer op ..
Ik ga binekort nog eens piepen op en maandag , dus hopelijk achteraf met en beter gevoel terug , anders is het echt afgesloten 😅

Deurbeleid bij deze club mag idd wel strakker aangetrokken worden.
Nu laat men iedereen binnen zonder ergens naar te kijken, komt niet ten goede van de balans in de club.Misschien moet men ook meer naar de lange termijn kijken ipv nu kan ik cashen.

Eroxx

Donderdag 25 september 2025

Masquerade xTreem (11:30 - 18:00 uur)

12:20 daar aangekomen, ja, en daar stonden we dan, we konden niet binnen. De ganse inkomhal vol met volk. WTF!
How mensen, wat een opkomst van een bende geile gemaskerde mensen.
Zelfs in de lockerruimte geen plaats om te gaan zitten, alle poefen in gebruik, dan maar effe wat met Linda geouwehoerd, die was er natuurlijk ook.Naamloos31.jpg

Wegblokkade
13:39 uur , hoog tijd voor ritueel nr1. Een 10 tal meisjes de disco allemaal hadden eenzelfde rode koord vast.
Ritueeltje rond de poef in de dancing, meisjes werden hun plek toegewezen, 3 meisjes voor de videowall, deze werden vastgebonden met de handjes aan 1 groot rood koord, daarna kregen ze een blinddoek op de ogen, Fluo (aanwezig) mocht de gynaecoloogstoel nemen, de ander meisjes links rechts op het podium, poef, 2 in de stalen kooi, en de orgie kon beginnen, ja weer geweldig natuurlijk, iedereen kan deelnemen of toekijken. Mah wie kwam daar langs de stoel aangewandeld terwijl ik een tiet van Fluo vasthield : De Jade & K. dat was al weer effe geleden. Miljaar knappe vrouw, blijft speciaal, waren naar Cap op vakantie geweest en ongeveer iedere Italiaan geneukt die daar rondliep, met de 10 tegelijk. Dan toch maar naar de Eroxx om dit eens losjes over te doen zeker? Gehuld in eigen cape en masker (dedication mensen) zagen ze er beide geweldig uit. Ze waren er net, dus begin van ritueel gemist en gingen eerst wat drinken. Fluo werd hard genomen in die stoel, zelfs zo hard dat bij iedere neukbeweging die stoel naar achter bewoog, zo heftig en krachtig werd er door 1 man geneukt dat die stoel toch een 1.5 meter langzaam opschoof tot tegen het verhoog aan de frigo aan het restaurant, boenk, de doorgang dicht daar, niemand kon daar nog passeren. Nu dat was die grote nieuwe stoel, en kleinere geile jongens kunnen dan niet aan de poes van Fluo, dus uiteindelijk dan maar de grote poef op. De meisjes met de blinddoek op werden uiteraard geblinddoekt geneukt op het podium voor de videowall! Wat had u anders gedacht!Naamloos20.jpg

Overtreffende trap van geil + 1
De man met pik van 25 cm die ik daar laatst had beschreven was er ook, Jade had al 2 knappe strakke jongens uitgekozen die nog maar een vaag vermoeden hadden dat ze haar moesten gaan neuken, waren nog wat aan het fletsen aan de bar. 25 cm kwam naar mij, ik tegen Jade & K. kijk hier eens naar, broekje omlaag, ja daar hadden we de aandacht van Jade. Jade op de knieën en die megapik in de mond, ik hield hem vast, zat ver in de mond en was nog een royaal stuk over. Niet normaal! Betast door de 2 andere knappe geile jongens en mij was ze eigenlijk al pokkegeil, maar nog een 10 tal minuten voor ritueel nr 2 dat om 15:00 uur ging beginnen want we hadden haar zover gekregen dat ze ging meedoen. Dus de geile jongens moesten effe in wachtstand gaan. Ritueel nr 2, copy van 1 ware het niet dat ze A. het sproetekopje, miljaar dat is toch een fascinerende knappe grote blonde, in de traliekooi staken met nog een andere meisje. Iedereen zijn plek toegewezen. Klaar...3..2..1..orgie!!! Ik aan die kooi A. aan de tepels draaien, heeft ze me laatstNaamloos214.jpg geleerd, dat andere meisje kreeg me in de mot greep mijn pik, ging door de knieën in de kooi, begon gretig te zuigen en liet me niet meer los, mooi zo, kon ik A. overal aanraken. Met momenten zoog die me tot tegen de tralies aan. Terwijl ik daar tegen die kooi geplakt hing was ik Jade & K uit het oog verloren want die hadden ook een plek toegewezen gekregen. Stonden ze aan de videowall, Jade werd daar rechtstaande, handjes op het verhoog, stevig geneukt door die knappe bi-kerel die ook geregeld op de T-Girl party is. Ik voorzichtig mijn pik bevrijd uit die mond uit die traliekooi en naar Jade & K. How mensen, 2 jongens haar daar stevig geneukt, overal waar je keek werd er geneukt, veel toeschouwers rondom, geil! De 2 knappe kerels die Jade in het begin had gespot diende nog afgeneukt te worden, en dat ging achter gebeuren, ik moest mee. Alles bezet natuurlijk daar vanachter behalve de kleinere nis tegenover de sling. De 2 knappe kerels, Jade (met buttplug) en ik die nis in, K. bleef aan het uiteinde staan, Jade werd beurteling geneukt door de 2 jongens, K. pijpte mijn pik hard terwijl ik aan de poes en tietjes van Jade zat, terwijl er pik in Jade zat. En dan begint die zo ja, jaaa, jaaaaa, jaaaaa, fuck fuck fuck te roepen, dan is ze geil, die ogen dan, how se. Wisten jullie dat de overtreffende trap van geil, dat dat 'Meest geil' of 'Apen geil' is. Ja, en dat met nog een stapje extra, how mennekes, resultaat van haar poesje met de handjes te doen, die ganse matras onder het squirt, een deel vloeide al op mijn handje toen dat onder haar poes aanwezig was. Er kwamen zelfs mensen bezorgd kijken aan de nis, zo ging Jade tekeer, die dachten dat wij die daar aan het afranselen waren :giggle:.Naamloos2.jpg

Ken je me nog?
Sta ik aan de pussycat (traliekooi) naar een neukend koppel te kijken, komt daar een ander koppel langs, vrouw met zwarte haren, slanke, hey ken je me nog, ik euh, ik dacht nog, alé toch niet weer, dat ik iemand niet meer ken, ja, van hier op de grote poef, weet je nog. Wist ik dus niks meer van. Ohh, Shame on me! Kus om het goed te maken. Ik zeg , nee weet ik niet meer. Ah ok, dan kom maar eens mee. Ok. Ruimte met de ovalen nissen, zij op haar rug, haar man haar aan het neuken, ik er langs, zij mijn pik vast tot hij lekker hard was, toen pijpen en blijkbaar is haar man bi, dat wist ik ook al niet meer, dus met hun tweetjes tegelijk mijn pik aan het pijpen, terwijl hij haar neukte, en die pijpte met een doel : cum. Handjes rond mijn poep zodat ik niet naar achter kan, haar man handjes rond mijn ballen. Af en toe keek hij eens rond, als er een geile jongen was, dan zei hij : neuk haar maar. 2 dapperen hebben haar geneukt terwijl ze mij bleef pijpen. Daarna geen kandidaten hard genoeg, ik wil geneukt zei ze. Draai je maar eens om op je knieën zei ik. En hup, wow strak kutje, heerlijk afgeneukt terwijl ze haar man verder pijpte.

Bukkake
Samen met Linda nog naar een bukkake gekeken op het podium, ons bukkake queen liet daar een paar geile jongens hun cum in haar mond spuiten, verschillende toeschouwers van zeer kortbij konden dat volgen. Geil als je cum uit een pik ziet gutsen en in een mond ziet belanden, en vlak daarna de volgende, die kreeg zelfs een kleine vibrator tegen zijn ballen geduwd, kwam hij wat sneller, cum op cum. Daarna is ze nog op de grond op de knieën gaan zitten, daar kwamen ook nog verschillende hun cum dumpen. Toen ze uitgespoten waren ik mijn pik in de met cum overgoten mond laten zakken, kon ze daar nog effe op zuigen, mijn eikel vol cum, maar niet mijn cum, aflikken!!! Ondertussen werd op het bed voor de discobar, die Franstalige anal-queen hard onder handen genomen, verschillende hebben die daar rechtstaande diep in het kontje geneukt. ook die knappe bi-kerel die daar de Jade had gedaan. Heerlijk zei hem, pik nog hard, na dat kontje daar een beurt te hebben gegeven.

En dan net voordat ik de dancing wil verlaten kom ik daar voorbij zo een knap meisje in lingeriepakje, maar nu zonder masker, want had ze al geregeld gezien door de middag, en ik dacht toen nog, ik ken die ergens van! Ik liep er voorbij en ze glimlachte tegen me. Ik stop, denk verrek, dat is ze, het meest mysterieuze knappe meisje dat af en toe in de Eroxx komt, how wat een figuurtje, ow wauw, ik zeg : ben jij niet...Ja ik ben EVE zegt ze. @Eve-Lilly !
En ook aanwezig, zelfs iets meer dan aanwezig zag ik : @Stefan74 en @Wifey and her husband . Stefan, EVE was daar!

En er was zelfs een meisje in een vlinderpak daar, een verlicht vlinderpak, zodat als je je armen opent, dan heb je verlichte vleugels. Cool. Licht deed wel pijn aan de ogen vooral daar vanachter.

Maar, echt, weer niet normaal, zo een geneuk overal de ganse namiddag en wat een volk. 3 rondjes Masquerade hebben ze gedaan en dan denk je ik heb het gezien, nee, nee hoor! Schitterende geslaagde Masquerade.
Tijdens het typen van dit verslag laat Fluo nog weten dat ik een megageile show gemist heb van haar met Jade blijkbaar, op de grote poef in de dancing, miljaar ik was al naar huis.

KitanaNew.png

Masquerade ~ donderdag 25 september

Niets in de agenda vandaag en een fijn feestje in Eroxx dus daar nog eens naartoe. Wat later dan voorzien. Vlug de kleedkamer in, rood lingerie setje aan, zwarte laarsjes en men eigen gouden masker.
Toen ik boven kwam stonden ze klaar om aan de eerste sessie te beginnen.

Genoten van de namiddag.
Eerst met een man boven tijdens de 2de ronde dus zo goed als voor ons alleen. Lekker stevig en diep genomen.

Later 2 vrienden, die ik al vrij snel op het oog had. Eerst lekker van voor, dan in de traliekooi en nadien herhaaldelijk aan het podium met de palen. 2 heerlijke mannen waar ik geen genoeg van kon krijgen.

Tussendoor @IvanXL terug ontmoet, het was lang geleden.
En dan plots gaan de lichten aan, blijkt het al 17.45. Ik ben nog nooit zo lang gebleven met een namiddag. En stiekem wou ik nog niet naar huis.

Het was zeer zeker een geslaagde namiddag 💋

Terug
Bovenaan Onderaan