Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn man en ik hadden vrij en zijn vandaag naar dit event geweest. Vriendelijk onthaal & een mooie club.
In het eet-gedeelte (deze heeft een uitgebreid buffet van warm, koud en dessert) en in het discotheek gedeelte waren de meeste mensen. In de open kamers was het wisselend, soms was het wat moeilijk om actie op gang te brengen vanwege de weinige passanten op sommige momenten (misschien kwam dat door het bukkake event).
We hebben actie gehad, in totaal met zo'n 20 single heren op het grote ronde bed in het discotheek gedeelte, het bed aan de cinema, de ronde poef tussen de 2 zetels, de matras tegenover die ronde poef (niet met de tralies/pussycafe) en de matras schuin tegenover de ijzeren poort.
Het enige minpuntje vonden we de douches. Tijdens de dag was het watertemperatuur m.i. nog goed, maar tegen het einde werd het water vrij koud, wat jammer was na zo'n dag. Een handsproeier zou het bovendien een stuk makkelijker maken om je tussendoor en achteraf goed op te frissen.
Desondanks komen we zeker nog eens terug als de gelegenheid zich voordoet.

Eroxx

Donderdag 09 oktober 2025

Bukkake xTreme Party (11:30 - 18:00 uur)

Allen, zoals u weet kan er niet meer in het verlengde van de Eroxx naar achter opde parking gereden worden vanwege de bouwwerken. Er kan wel langs de inkom naar achter gereden worden om dan vervolgens op de grote parking uit te komen. Het weiland vlak voor de Eroxx dat vorige week tot extra parking is omgedoopt heeft vandaag een extra zandlaag gekregen, dus geen gras meer te zien. Er is ook een groot gat in de haag gemaakt als doorgang, volgens mij zelfs voor auto's. Bukkaka dus vandaag! Een van mijn favoriete events!
cum201.jpg
Mrs. FoxXxy
12:45 binnen in de disco, how se, veel cumliefhebbers al aanwezig, er hing al een bijzonder geil sfeertje, achter op het bed achter de disco was Nawelle al in volle actie, ik zag ze al vanaf de toog, omringd door een 5 tal geile jongens, toerke gedaan, opnieuw daar langsgekomen, zal rond 13:00 uur geweest zijn, ola, Captain Solo Nawelle aan het neuken, dat is al vroeg, die was al geil, dat kan niet anders, onder toezicht van een 4 tal geile mannen, die Nawelle vasthielden langs alle kanten. Nawelle lag op haar rug, voor haar stond een man die had zijn pik in haar mond, zij zag me ondersteboven door die benen van die man, ik een knipoogje, zij een knipoogje met een pik in de mond. Geil. Even later ander positie en na een stevig neukbeurtje spoot Captain cum op Nawelle haar rug.
Hela! Mag dat wel? Tis Bukkaka, en nog maar net 13:00 uur. Op de grote ronde poef in de dancing werd ook al volop geneukt! Ja geneukt! Mensen, het is Bukkake, wat bezielt iedereen toch! 'Oortjes' was daar met 7 jongens tegelijk bezig, een het poesjes aan het neuken, aan iedere kant netjes 3 mannen, die haar aan het betasten waren, de eersten in rij werden beurtelings gepijpt, er vloeide zelfs al cum en het was nog altijd geen 13:30 uur. Dat iedereen geil was, zoveel was wel duidelijk. Maar we hebben slechts nieuw! 'Oortjes' bestaat niet meer! Nee, ze is niet meer. We gaan niet meer deze naam gebruiken. Vanaf nu is het 'Mrs. FoxXxy'. Dit omdat ze vanaf nu een grote vossestaart aan buttplug in kontje draagt. Vanaf heden zal ze dus officieel dienen aangesproken te worden met : Mrs. FoxXxy! Het weze duidelijk voor iedereen! Net voor 13:30 waren ze op het bed met 15 jongens en 2 meisjes bezig! Al ooit 17 mensen tegelijk op dat bed achter de disco bezig gezien? Ja, ik nu wel. Daar werd ook weer niet gewacht op het ritueel, daar werd driftig gespoten in opengesperde mondjes.

Bukkake rondje 1 : WTF !!!
13:30 uur, eindelijk want iedereen zat overal te neuken en cum te verschieten, zelfs al effe na 13:00 uur, de gynaecoloogstoel naast de sling, R. (de bloem met stekels) & man, R. in de stoel, hola, die werd daar al effe serieus genomen, daar waren al een deel geile binken hun cum kwijtgeraakt, maar toch net op tijd daar gestopt om mee te doen aan het ritueel. Heb ik R. nog nooit zien doen. Ja, mensen, wat een entree was dat seg, poedelnaakt tussen een 15 tal schaars geklede meisjes, poedelnaakt. Nu de meeste zullen R. wel kennen, zo een grote vrij slanke, mooi figuur,mooi onschuldig kopje, zwarte haar, paarden staart. Er deden zoveel meisjes mee, dat de ganse ronde poef eromheen vol stond met meisjes. natuurlijk dadelijk al een deel mannen achter R. gaan staan en ze aan het betasten, ik dacht nog, ola dat gaat wat geven, maar ze werden teruggefloten door de DJ. Wachten! Hold your horses, hold your cum, hold, hold, hold, charge,..ja, daar gingen ze, 3 meisjes op het podium voor de videowall, waaronder Nawelle, die werden daar bestormd nog voor de DJ het sein gaf. Haha. De meisje door de knieën en pijpen maar en cum spuiten, hola. Ja, waar moet je dan kijken, wat een volk, die ganse dansruimte voor de DJ stond vol met geile mensen, een 15 tal meisjes zich verspreid, ja, waar moet je dan beginnen. R. ja, godver, waar was die, aha, een pak volk aan de andere kant van het podium, aan de restaurant kant. Ja, daar zat ze op haar knieën, naakt, gezicht en tietjes al druipend van het cum, een pak volk errond die gretig cum spoten op haar. Over 3 rijen schouders kon je meekijken, als je groot genoeg was. OokNaamloos126.jpg Linda stond naast me, mijn pik in het handje, zo waren we aan het toekijken, het cum vloog in stralen, het drupelde, het spoot sproeiend uit pikken allemaal op R. Haar kutje was zlefs al doorweekt van cum, zo dreef dat over haar buik naar onder. Ik zeg tegen Linda, ruk die wachtende mannen hun pik maar al spuitens klaar. In ieder handje een pik, al rukkend, tot ze aan de beurt waren en recht voor R. kwamen te staan, en hup cum op het voorhoofd van R. Echt niet normaal, hoe geil. Toch zeker een 20 tal als het er niet meer waren die R. bedolven hebben met hun cum. Toen ze rechtstond, deinde de massa achteruit met een zekere verbazing, verwondering, wat een prachtig zicht, how se, dat is Bukkake, haar ganse body vol met cum, een sliert bungelde aan het kin en 10 tal cm, en geen handdoekje, nee, nee, fier liet ze zich bewonderen, bwa, fuck, en ik dacht dat de laaste 2 Bukkake's op donderdag al top waren, ja mensen dit was klasse! Daar geef ik een 10 voor. Dsjezus. Boordevol druipend cum ging ze nog wat bestellen aan de toog!

Iedereen effe zonder cum
Nawelle terug achter de disco op vertrouwd terrein, paar mannen rond haar, iedereen was zo goed als suf geneukt en gespoten tijdens ronde 1. Fuck mensen, wat een rondje was 'mich da' ! Effe niemand in het poesje van Nawelle, wel nog een in de mond, mah, een pikloos poesje, effe strelen, ze lag op haar rug, goddelijk aaibaar poesje, poesje geklemd tussen 2 vingers, clitje stak er boven uit, met andere vinger clitje strelen, ha, dan geeft ze zich volledig over, haar benen zo net voor het bekken vastnemen en openplooien, dan is ze effe weg.Samen met een andere man die er geregeld is met haar gespeeld, die man was haar zijdelings aan het nemen, kon ik goed aan de poes terwijl mijn pik hard werd in haar handje en natuurlijk uiteindelijk mondje. Wisselen, man plat liggen, Nawelle knietjes, mah, weer zo strakke entree in haar poesje, terug eruit, haar potje met glij en huppa, dat ging al beter, dat hebben we dan geregeld afgewisseld, af en toe kwam er nog een andere man bij die dan van zijn cum verlost werd. Uiteindelijk heb ik toch zeker een half uur fijn langs achter in de poes gezeten terwijl ik haar rug, nek, poep, benen, poesje, armen, vingers, alles eigenlijk gemasseerd heb, ondertussen pijpte ze verder, enkele kwamen in haar mond. Cool als je dat zo van kortbij kan zien, mijn hoofd naast dat van haar pik in haar, cum vliegt in haar mond van de pik die ze zuigt. R2.jpg

Bukkake rondje 2
15:00 uur, tijd voor een rondje cum slikken! How, nog meer meisjes dan rondje 1. helaas deed R. niet meer mee, denk dat ze al naar huis was. Ze blijven meestal niet zo heel lang. Maar nu deed Linda wel mee. Haar eerste keer. Het sproetekopje A. (een mooie grote blonde) deed ook mee. A. had zich even voor deze ronde nog laten afneuken tegen de traliekooi, de pussycat, geen doorkomen aan daar, daar was wegomleiding, rechtstaande werd ze geneukt terwijl ze de tralies vasthad en naar een andere neukend koppel keek. Op de grote poef was toen ook een serieus schouwspel bezig, een man met een vrouw aan de ketting, die vrouw was er vorige week ook met een andere man, dat zijn die met hun busje glijmiddel en vuistje in de poes terwijl pik in kontje hangt. Rondje 2 dus, Linda in de kooi met nog iemand, ik moest zeker gaan kijken. Nawelle op het podium voor de videowall, rechtstaande gebukt met gestrekte benen pijpte die daar de jongens tot spuitens toe klaar. Dat was wel cool om te zien. Met een pik in haar mond , spuitens klaar, knipoogje naar mij, weeral, en terwijl die pik zijn cum in haar mond spoot knipoogde ik terug, die ogen van haar verpinkten niet eens, enkel glunderende ogen richting mij! Fuck mensen, geil ding die Nawelle! Linda haar tietjes hebben ook cum gekregen van verschillende pikken. Ja en wat een volk daar weer midden in de disco, overal orgies, je weet niet naar waar kijken. Op het bed voor de discobar, A. liggend op haar rug, ja, baf een iets oudere man gaat volledig boven op haar liggen om haar te neuken, veel andere mannen errond, maar ja daar heb je niks aan als daar zo iemand lekker bovenop gaat liggen. Dat is ook niet zo haar ding, dus lang heeft het niet geduurt. Op de ronde poef, een meisje met donderkleurig huidtype, glunderende ogen, nog al een paar maal daar gezien, glunderende naar pik snakkende ogen, ze wou mijn pik, oh, dat was een strak mondje, pik paste er net in, maar ze zoog wel lekker, terwijl ze natuurlijk werd afgeneukt omringd door nog 10 tallen neukgeile mannen. Voorzichtig gok ik dat het @TheUnshavedTruth was, maar ben niet zeker. Geil dat iedereen was, er was duidelijk nog cum in overvloed! Nawelle op het bed voor de discobar, nieuw terein voor haar denk ik, maar ze was in haar element, verschillende malen heeft ze 2 pik in de poes gedemonstreerd voor de kijklustigen, haha, dan moet je die blikken zien van de mensen, Nawelle zo fijn zittend tussen de 2 jongens allebei hun pik in haar poesje, tegelijk! En dan die andere Ivan, kwam voor nawelle staan, terwijl ze langs achter geneukt werd, ik haar aan het strelen, tietjes, clitje,... ja, die Ivan wou duidelijk in haar mondje spuiten, Nawelle was er klaar voor, hij bijna, en net als hij cum spoot had nawelle haar hofd een beetje gedraaid, dus de eerste lading had ze gemist, die kwam op de matras terecht, Ivan wou zich al terug trekken, maar dat was effe zonder de reactie van Nawelle gerekend, die al happend naar voor kwam en de laatste druppels uit zijn eikel zoog. Die had je niet zien aankomen hé Ivan!

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan