Eroxx
Donderdag 23 oktober 2025
Masquerade xTreme (11:30 - 18:00 uur)
Alé, de parking, nog eens... Mensen, de grote parking achter de Eroxx is nog altijd toegankelijk. Dus over de nieuwe parking rijden, door de haag, 2de opening, over de kleine parking en zo naar de grote parking.
How mensen, how how how, wa een volk. Ik was er al om 12:15 uur en al een pak volk. Voor het eerste ritueel had Fluo er al een stuk of 30 van de grond doen komen. Trouwens wat een cool Fluo masker had Fluo. Futuristisch! How se, Lara Croft kwam binnen, wat een schatje, lange staart gevlochten haar, smal, klein, leuk masker, mijn aandacht, nieuw, babbeltje mee gedaan, trouwens veel leuke nieuwe mensen daar. Linda langs achter mijn ballen vast net op het moment dat SaEr binnenkwam, rechtstreeks van de Caraïben, beiden lekker bruin.
Stag Dick & Ladyslut Grace
Het was aangekondigd, Grace &
@Stag Dick gingen de Eroxx onvervalst opgeilen. Grace in een rood cat-woman outfitje. Een grote massa geile aanwezigen voor het eerste ritueel. Grace ging meedoen met het ritueel, maar wou een Bukkake. Afgeroepen door de DJ, dat de jongens wisten waar er diende gespoten te worden. Mond! Voor de videowall daar was het te doen. De meisjes werden verdeeld over de dancing, stoel, podium, poef, enz.. Grace dus podium, met nog een bijzonder knappe, die kwam spontaan helpen cum opvangen, vergeet altijd haar naam, sjieke outfit, tieten mooi zichtbaar, coupke en stout kopke. Verschillende pikken rond Grace, pijpen, ook cum, maar aarzelend, het coupke tegen mij: dan zullen we maar beginnen zekers en begint mijn pik daar te pijpen op het podium terwijl ik naar cum spuitende pikken aan het kijken was bij Grace. How mensen wat een orgie, ik had daar een geweldig overzicht over de dancing, ofwel zat mijn pik bij Grace in de mond ofwel bij die andere, fuck, die komt toch wel in mijn persoonlijke top 3. Wat een volk samen daar in een grote buitensporige gangbang. Een totale massa mensen, kreunend, wriemelend, pikken die in poesjes verdwenen, in mondjes, de ganse dansvloer, afgelaten vol neukend geile mensen! Vet! Mijn pik van het ene meisje naar de mond van Grace. Grace werd rechtstaande gepijpt nog steeds op het podium terwijl ik nog steeds in haar keel zat. Na de bukkake de poef op in de dancing, pik van iemand in kutje, benen de lucht in, mijn pik in de mond, iemand mijn ballen zachtjes vast langs achter, bwa, Linda weer , heerlijk, pik in mond en ballen langs achter vast en nog een man die mijn pik vasthield en stuurde richting mond van Grace. Linda erbij op de poef, toen ik zei : Grace doet ook meisjes! Ohja. Ja. Ik met 4 vingers in Grace, Linda er nog een deel vingers bij. De 2 meisjes met mekaar bezig, Linda probeerde een 'vuistje' te doen bij Grace, extra glijmiddel op haar handje, ja handje ging redelijk ver in Grace's strakke kutje. 'Vuistje' toch wel gedeeltelijk gelukt. De pik van SinsOfMyJohnny in de mond van Grace. Tussen ritueel 1 en 2 is Grace fulltime geneukt geweest, cum geslikt, pikken gepijpt. Ritueel nr.2 werd aangekondigd net toen ik hard was om dat kutje eens te gebruiken, dju. Kutje moest wachten tot later...
Comdoom voor Phallus
@Phallus , vanuit de verre Vlaanders, speciaal afgekomen voor Fluo te neuken, zat neukklaar , plaats : bed voor de discobar, geen Fluo, wel een bijzonder strakke smalle met zwarte haar, is er wel geregeld, meestal in de buurt van de T-Girl/Shemale, geil kopje en mysterieuze glimlach heeft die. Kontje recht voor Phallus zijn pik, ik naast hem, heb jij condoom vraagt hij, Yep! Ook wat glijmiddel vraag ik. Ja misschien wel. Klein strak kutje verwacht je met zo een klein strak kontje. Glijmiddel in handje van hem gedaan. Alles in gereedheid, pik hard check, condoom check, glij check, kontje nog steeds in positie check. Een volk daar rond dat bed, how. Maar helaas, het kontje liet zich niet neuken.
Lara croft
Later, een hoop volk achter aan de zwarte zetel tegen de rokersruimte, ja, daar waren ze , Lara Croft en haar vriend, hij zat op de zetel, zij pijpte hem en werd geneukt in de zetel op haar knieën door iemand anders, daarna koos ze zelf een andere, die had snel gedaan, en ze keek weer rond voor een volgende uit de haar omringende mannen te kiezen, en daar stonden er heel wat, ze zag mij, die glunderende ogen weer, dat vingertje, jij! Ja, mensen, had ik daar in het begin van de namiddag geen contact mee gehad, dan had ik dat poesje van 25 jaar niet mogen neuken. Contact! Belangrijk! Door de massa pikrukkende mannen gewriemeld, bij in de zetel, dsjezus, wat een klein, leuk strak kontje, een bil een hand groot, pik niet helemaal hard, ze had me een beetje verrast met zo dadelijk naar me te wijzen. Pik in poesje, vingers onderdoor naar haar poesje, aha een streepje haar op haar poesje, stug, hard haar, dat is wel leuk. Hapklare tietjes in handjes, pik in strakke poesje, pik van vriend in haar mond, een andere man nam tussen mijn benen mijn ballen vast. En zachtjes neuken. Mijn ballen waren in trek vandaag. Goddelijk knap meisje. Wat een leuk knap jong ding was me dat toch, met een grote gevlechtte staart haar, zoals Lara Croft. Mooi maskertje op, zo goed als naakt stond ze voor me nadat ze mijn pik had gevoeld, klein strak kontje, 25 jaar, jaja, slank, kontje volledig zichtbaar in haar outfitje, 7 tattoos, ik heb ze allemaal mogen zien. 2de maal Eroxx, wat een schatje, wat een hapklare tietjes, tepels die hard werden, echt hard, tussen mijn vingers, opnieuw, terwijl we aan het babbelen waren, glunderende geile ogen, zo van, zie ik je seffens ergens? Tuurlijk dat! Later tijdens 2de of 3de ritueel heb ik haar weer kunnen opgeilen, terwijl haar vriend werd bedolven onder het squirt van Mrs. FoxXxy op het podium. Recht voor me, recht in haar ogen kijkend, hand op kontje, ander handje poesje vast, weer harde tepels, die zijn hard geworden terwijl we oogcontact hadden, ik had ze vast toen ze nog zacht waren. Poeh.
Padel-fuck
Kom ik daar langs het kamertje tegenover de traliekooi, hey, de
@SinsOfMyJohnny met een ouder koppel en nog een jong knap koppel en extra jongen (de padel jongen). Man van ouder koppel deed deur open, ik naar binnen, ze hadden net gedaan, enkel het jonge knappe koppel en de padel jongen was er nog, ik maakte al aanstalten om de kamer te verlaten, ik dacht al hier kunnen we niks betekenen, dat meisje, jeetje wat een knappe was me dat seg keek naar me en knikte nee ik moest blijven, doe de deur maar dicht zei ze. Wat een figuurtje, wat een mooie haren wat een mooie speciale tattoos op haar rug, buikspieren, bijzonder mooie strakke tietjes, en ja hoor, weer een streepje stugge korte haartjes op haar piepkleine poesje, whaa. Die tietjes, OMG, heerlijk, soepel nam ze mijn pik ongeveer helemaal tot diep in haar keel al neukend op de pik van padel-jongen. Haar vriend was duidelijk bi, nam mijn pik vast terwijl zij me pijpte al zittend op de padel, welke heftig zijn pik op en neer liet gaan in haar poesje, dit in een kamer waar de zuurstof al op was voor ik er binnen kwam. Haar vriend en zij samen mijn pik aan het pijpen, padel jongen bleef flink neuken. How se. Andere positie, zij op haar knieën, padel zijn pik erin, zij mijn pik in haar keel, ballen in handje van haar vriend, ik pik van vriend vast, leuke schattige eikel had hij, hij likte mijn tepel. Fuck wat had hij me lekker vast, terwijl ik in haar keel stootte. Andere positie. Kontje naar mij toe, pik erin, wat een figuurtje, echt, niet te doen. Maar die zat zo ver met haar benen uit mekaar, dat het wat ongemakkelijk was voor me, ik zeg : kom op ons zij liggen, hup, ja, nu zat ik er lekker in, schaartje, terwijl haar vriend haar poesje likte, terwijl zijn hem pijpte terwijl mijn pik in en uit haar poesje ging. Kon ik ook fijn met mijn handjes de verrukkelijke tietjes grijpen. Zijn tong over haar poesje, verder over de lengte van mijn pik tot aan mijn ballen. Geil. Badend in het zweet namen we na een tijdje heerlijk neuken met ons 3 de kamer. Padel was al iets vroeger, leeg, de kamer verlaten! How mensen, wat een knappe.
Stag Dick & Ladyslut Grace - grote poef
Grote poef, achter aan de traliekooi, Grace omringd door verschillende mannen, cum wou ze hebben, tegen verschillende jongens gezegd, je mag in die haar mond spuiten, blikken zo van ohja, Ja! Liggend op haar rug, pik links en pik rechts van haar, beurtelings in mond, pik in haar poes, een pik ging spuiten, hij nam haar hoofd draaide het richting zijn pik, eikel in haar mond, en volledig lading cum kreunend in Grace haar mond gespoten, je kon de slikkende bewegingen goed zien van Grace, alles op, geen druppel gemorst, hoofd naar andere pik, die ook ging spuiten, hard en snel werd er cum gedropt op Grace haar mond wat ze gulzig oplikte met haar tong en naar nog meer cum vroeg. Zet je maar eens op je knieën, pik in poesje, huppa, ondertussen verder de jongens pijpen. Geregeld hield ik haar hoofd vast zodat de betreffende pik goed diep bleef zitten. Handje op clitje terwijl mijn pik nog in poes zat, extra vingers erbij, dat was precies nieuw voor haar, had ze nog niet meegemaakt leek me zo. Haar verder laten afneuken door andere jongens, na een tijdje terug goed geil ging ik haar kontje eens testen, maar dat had er vandaag niet echt zin in.