Eroxx
Donderdag 30 oktober 2025
Nina & Friends Party (11:30 - 18:00 uur)
Wat een vreemde geile namiddag was dat toch. Veel volk al rond 12:30 uur, al overal actie, geneuk voor de discobar,
Mrs. FoxXxy (binnenkort verjaardagsparty! Te onthouden) in volle actie met 6 tegelijk, geneuk achter de discobar, daar waren al 3 meisjes pikken aan het slikken, geneuk in de ero-ruimtes, grote poef, daar werden ook al 2 meisjes luidruchtig genomen door verschillende mannen. Veel volk, actief volk wat ik nog nooit gezien had. Veel volk wat ook samentroepte aan de toog, daar was het toch wel een uurtje een heel gezellige bedoening, iedereen aan het keuvelen. Nog nergens een pik te zien die in een mond verdween, daar vanachter aan de toog en disco. Linda was er, en Linda had een schatje gevonden, een bijzonder knappe jonge kerel, indrukwekkende mooie pik. Linda met 2 pikken, in ieder handje een, de mijne en die van de knappe kerel, verschillende andere mannen kwamen kijken. Ik werd daar in de hoek van de toog en restaurant tegen die reling gepijpt, Linda op haar knieën, vrij lang deed ze dat met klasse, en toen ze terug rechtstond waren er overal groepjes achter in de disco of aan het pijpen of aan het neuken, wij hadden het vlammetje aangestoken, denk ik

, was wel speciaal, overal in groepjes waren ze bezig, ha! Ja, was echt wel eens speciaal sfeertje vanaf toen, overal orgietjes, in kleinere groepjes, uiteraard op de gekende plekken, maar vooral aan de toog en de rest van de disco.
Traliekooi, niet allemaal tegelijk aub.
De blonde met haar strak coupje, naakt, enkel schoetnjes met stilletto hakjes, een man aan het afrijden in de traliekooi, niet neuken, afrijden, zij bovenop, zeer strakke heupbewegingen, pik volledig in de poes, tietjes op en neer. Even daarvoor al een kusje gegeven, eerste keer trouwens. Verschillende mannen rond de traliekooi, pik in de handjes, naast me stond een leuke man, al meer gezien, die zijn blik niet van mijn pik kon afhouden. Het 'strakke' coupke komt meer naar voor, terwijl ze ondertussen op haar knieën verder wordt geneukt, nu had ze niet meer de controle, haar handjes door de tralies, mijn pik vast en die van de man naast me. Fuck, die kneep daar hard in, die man nam mijn ballen vast, en had niet dadelijk door dat het zijn beurt was om te gaan neuken. Als dat coupje aan het neuken is, durft daar geen enkele man de kooi in te gaan, die is van haar, zij bepaalt wie binnen komt, die man dus verrast naar binnen en die poes geneukt, ondertussen ik de tietjes vastgehad, tepels mocht vrij hard in geknepen worden, tijdje nog staan toe te kijken, nog enkele andere mannen, tot plotseling mijn ballen langs achter zachtjes worden vastgenomen en weggtrokken, dat moet Linda zijn...
Lingam massage
...ja dus, Linda, aan de traliekooi, met een ander meisje, een knappe, howla, aan het kussen strelen, omringd door een bende geile mannen, waarvan de handjes allemaal op de 2 meisjes zaten, haha, een zat zelfs met zijn hoofd tussen de 2 poezen, de man met 25 cm kwam er ook bij, ik het handje van Linda naar zijn pik gebracht, ja, hilariteit, daar deinde het volk toch even bewonderenswaardig achteruit bij het zien van zo een machtige knots. De 2 meisje wilden meer doen, dus plekje gezocht, uiteindelijk boven in het blauwe licht, de 2 meisjes samen in een hoek beiden met hun vriend, een 5 tal jongens erbij. De meisjes hebben vrij lang met mekaar gespeeld, en dan staan de meeste jongens er zo wat onwennig naar hun pik te staren, een moedige jonge kerel zat uiteindelijk tussen de benen van het andere meisje, de vriend van Linda zat met zijn hand tussen de bene van Linda, Linda op de knieën, tietje van ander meisje in de mond, en met zijn hand tussen de benen trok hij de poes naar achter, kon je zo een klein stukje poesje op zijn hand zien liggen, ja fuck geil, hard was ik, hard ging ik de poes van Linda verkennen, zij nog steeds met het meisje bezig, de andere jongen nog steeds tussen de benen, pik wou nog niet mee. Djezus wat was de poes van Linda strak bij intrede, daar moest ik effe een nieuwe poging doen, maar goed dat ik er glij op had gedaan, een totaal pik omvattende poes, klemmend rond mijn pik, er kon geneukt worden, er werd geneukt, er werd uiteindelijk ook geneukt door die andere jongen, die ging zelfs zonder condoom in die poes, moet kunnen zeker

, en het was niet haar vriend, de meisjes allebei pik en mekaar nog steeds aan het kussen, likken, ik al eens de tietjes van het andere meisje vast, kleine leuke tietjes, maar geil dat die was, wat een geile blik in die ogen. Na een half uurtje Linda te hebben geneukt liet ik de meisjes met mekaars poesje spelen, ik beetje plaats gemaakt voor andere geile jongens en langs een ander neukend koppel gaan zitten, effe bekomen, die zaten een paar meter er van af, ja het was daar druk daar van boven. Hola, wie komt er daar de ruimte binnen, de man met de koude handjes, geregeld daar, altijd die koude handje rond mijn pik, en vandaag had hij een zeer knappe vriendin bij, een kleine,

slanke, kort coupje, ik had ze al eerder in de middag gezien, ze zag me zitten met mijn harde pik in de hand, ik met vingertje teken gedaan, zo van kom eens hier jij

, en daar kwam ze afgekropen, gelijk een tijger over de matras. Wat een schatje, bleek dat ze masseuse was, en dat heb ik mogen ondergaan, ze vond het spijtig dat ze geen massageolie bij had. Overal zachte aanrakingen, mijn pik nam die wel echt heel speciaal vast, haar vriend pijpte mijn eikel, terwijl zij mijn tepels likte en me streelde, mijn benen moesten ver uit mekaar, mijn ballen werden zo heerlijk vastgenomen, de duimen van haar handjes gingen naar het plekje onder mijn ballen om daar druk te zetten. Naast me werd er nog heftig verder geneukt door de 2 meisjes, terwijl ik de massage moest ondergaan, ik moest zelfs mijn ogen dichtdoen, want ze ging iets speciaals doen, met glijmiddel ging ze met haar vinger onder mijn voorhuid, tussen eikel en voorhuid zat ze te wrijven, terwijl ze met haar handje de voorhuid omhoog hield, ja, dat was wel speciaal. Zo zachte aanrakingen, een knuffelaartje, was trouwens de eerste keer dat ze er was op een donderdag, meestal is ze er op vrijdag. Linda was ondertussen weg, na me nog eens eerst gepijpt te hebben terwijl de knuffelaarster mijn pik vasthield. Het andere meisje ging gewoon verder, verder met pijpen en neuken, tegelijk. Ik zag dat een van de jongens ging spuiten, in de mond, samen met het knuffeltje, zijn we van heel kortbij gaan kijken, terwijl ze me vasthield, zagen we het cum uit de pik vliegen en op haar mond en gezicht terecht komen, verschillende stralen dik cum. Haar vriend, geil geworden van dat cumshot, spoot vlak erna ook zijn cum in verschillende stralen over haar

mond en gezicht. Top. Dat had mijn knuffeltje nog nooit van kortbij gezien, vond ze wel speciaal. Na een kleine 1.5 uur daar boven gekampeerd te hebben terug naar onder. De volgende keer ging ik een prostaat massage van haar krijgen! Slik! Achter aan de grote poef wou ze me aan de ketting naar de dancing brengen, naakt! Dat vond ze wel opwindend, ik zeg : ok, doe maar, ik aan de ketting achter haar aan, de dancing binnen, pik hard, en zij me voorstellen aan een ander koppel als haar speeltje! Was wel geil, daar zo naakt staan, terwijl je die blikken over je voelt gaan. Mah, en wie stond er daar te glunderen, de Nr.10, was pas binnen,...ik heb nog niks 'gedaan' zegt ze tegen me! Ik dacht nog : ohjee, dat gaat 'goor' worden seffens, fuck ja....
Squirt in eigen gezicht
...na een paar wijntjes en met een leuke kerel in de hand, wij naar achter, grote poef, dadelijk een 10 tal extra mannen rondom de poef, die waarschijnlijk dachten, oh, die gaan we eens lekker neuken, tsja, ja, dat kan, maar wat er aan voorafgaat, daar is geen enkele man op voorbereid, tenzij je haar kent natuurlijk! Tip : het best niet in het verlenge van haar poes gaan staan!

Een man staand tussen haar benen, zij op haar rug op de poef, man met zijn handje aan haar poes, zij zelf met handje aan haar poes, en daar squirtte ze een immense lading, zelfs gedeeltelijk in haar eigen gezicht, how mennekes, ik zat naast haar, pik kort bij haar mond, druppels squirt ook tegen mij aan, en dan dacht ik dat ik veilig zat, nee nee, ze schiet in de lach, OMG zegt ze, in mijn eigen gezicht, ja, dan zie je het volk als van de hands god's geslagen staan! Ik nog met het handje op de poes, en daar ging ze weer, dat geluid, die bewegingen van haar lichaam, rondvliegend squirt, een andere man op haar poes aan het slaan, squirt tot in mijn gezicht, dat waren meer dan wat druppeltjes, ja, want die eerste man had zich verschrokken. Nu, die 2de man wist van aanpakken, ondertussen was ze me aan het pijpen, gans de poef rondom met volk en niemand durft dan korterbij te komen, squirtten tussen door, 2 handdoeken al doorweekt, nog enkele nieuwe moeten vragen aan de omstaanders, het was nodig. Komt er toch een man naast me, ik had teken gedaan van kom maar, pik in haar mond, ze raakt die pik aan en die spuit gelijk zijn cum over haar mond en gezicht. Al giechelend tegen mij, 'wat is dat nu, ik raak die nog maar net aan'. Ik wil wel geneukt worden tegen de omstaanders, ja, een moedige kerel, hard werd ze geneukt, en iedere keer als die pik uit haar poes werd gerukt, squirt de lucht in, en terug die pik erin, en slaan op de billen, ondertussen nog een andere zijn cum in haar mond, ik met mijn pik het gemorste cum richting lippen bewogen, verder neuken, gillend spuiten, squirt, tijdens het squirtten hapt ze zelfs in mijn eikel, gelukkig zonder schade, stel je voor! Uiteindelijk toen het gevaar van squirt een beetje voorbij was durfden de meeste korter bij te komen en werd ze stevig onderhanden genomen.