Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ma en vr geweest. Was gisteren aan denken om een keer de zo te gaan kijken.
Maar hoezo niet?
Te weinig actie, niet genoeg dames, voornamelijk stellen, veel single mannen? Wat viel tegen?
De 2 keer dat ik geweest ben, was er echt weinig volk, en weinig actie. Was er zoals altijd van in begin, maar pas tegen bijna sluitingstijd ergens kunnen aansluiten..... rest van de tijd was het rondlopen en hopen ergens aansluiting te mogen bekomen ... maar hoe minder volk, hoe kleiner de kansen zijn, zeker als single man. Daarbovenop komt dat er onder de singles veel haantjes waren ... en daar knap ik op af. Er waren wel huisdames, maar ook minder als anders. Als ik naar een Club ga, ga ik niet in de eerste plaats voor de huisdames, die begrijp me niet verkeerd meer dan hun best doen om je te plezieren.
Toch is Eroxx een Club waar ik graag naartoe ga, en zal blijven gaan ;) Je moet ook wat geluk hebben met de "juiste dag" op het "juiste moment" natuurlijk.
Zoiezo zou ik het zeker een kans geven om eens te gaan op zondag ... Hopelijk heb jij wel een goede dag ;)

De 2 keer dat ik geweest ben, was er echt weinig volk, en weinig actie. Was er zoals altijd van in begin, maar pas tegen bijna sluitingstijd ergens kunnen aansluiten..... rest van de tijd was het rondlopen en hopen ergens aansluiting te mogen bekomen ... maar hoe minder volk, hoe kleiner de kansen zijn, zeker als single man. Daarbovenop komt dat er onder de singles veel haantjes waren ... en daar knap ik op af. Er waren wel huisdames, maar ook minder als anders. Als ik naar een Club ga, ga ik niet in de eerste plaats voor de huisdames, die begrijp me niet verkeerd meer dan hun best doen om je te plezieren.
Toch is Eroxx een Club waar ik graag naartoe ga, en zal blijven gaan ;) Je moet ook wat geluk hebben met de "juiste dag" op het "juiste moment" natuurlijk.
Zoiezo zou ik het zeker een kans geven om eens te gaan op zondag ... Hopelijk heb jij wel een goede dag ;)
Inderdaad. Vandaag ook geweest. En het was echt een mindere dag. Heel veel single mannen en maar een hand vol actieve vrouwen. Ben wel verwend geweest door die dame met brussels accent en kort wit haar met bles. Ik was er rond 13.00u en was rond 16.00u al weg, zoals de meeste mensen.
In verkies toch de donderdagen dan.

Inderdaad. Vandaag ook geweest. En het was echt een mindere dag. Heel veel single mannen en maar een hand vol actieve vrouwen. Ben wel verwend geweest door die dame met brussels accent en kort wit haar met bles. Ik was er rond 13.00u en was rond 16.00u al weg, zoals de meeste mensen.
In verkies toch de donderdagen dan.
Donderdag nog nooit geweest. 1e.keer was een. Maandag na de carnaval. Wel wat actiebgezien, maar hoorde van iedereen dat er niets te doen was 🙈

Thnx voor de info 🙏

Ik ben vrijdag waarschijnlijk in de gelegenheid om langs te komen. Hoe is het op vrijdagavond? Is de drukte en man vrouw verhouding gelijk aan maandagen en donderdagen, of is het iets meer een uitgaanssfeer zoals zaterdag?

Laatst bewerkt:
Komen er vrijdag nog mensen van hier?
Ja, wij ☺️
Is wel eerste keer in Eroxx (hoewel we al wat clubervaring hebben, maar vooral kleinere clubs) … dus we zijn benieuwd en alle tips welkom! Ja, we zijn actief 😉

Als er ook mensen zijn die op voorhand even kennis willen maken, dan staan we daar gerust voor open (anders is het altijd zo zoeken in een grote groep mensen)

Eroxx

Donderdag 20 november 2025

T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)

SK10.jpg
We waren op tijd daar, 2de in de wachtrij aan de deur. 19:45 uur en slechts 10 minuutjes moeten aanschuiven want om 5 voor mochten we al binnen.
T-Girl party, dat is ook veel naar de wasbak, u weet wel, veel van die sletjes die het op mijn pik gemunt hebben, maar ola, we mogen niet meer aan de wasbak. Papier tegen de spiegel! We moeten naar de douche, er is daar een extra douche voor de intieme delen (pik & kut :sneaky:). Bon, dan maar naar de douche, ja, waar is dat ding dan? Gepikt?? :unsure: Haha.
Verschillende nieuwe Shemale's gespot, het hondenmasker was er ook, verschillende vrouwen met een man aan de ketting. Vrouwen in coole lederen outfits, konden zo meedoen in een Mad Max film. Chastity's ook een paar gezien, het vriendje van het hondenmasker, zo een slank knap T-Girl, de vorige T-Girl party heeft die nog cum van mij gekregen, die droeg vandaag een Chastity, en zijn vriend de dog heeft hem daar vrij lang aan liggen likken achter in de nis waar bijna geen licht is.TTG3.jpg
Tandjes, tandjes, nee echt, godver, sta ik daar aan de gloryholes, aan ieder tepel een geile man aan het zuigen, en andere ging mijn pik pijpen. Fuck, tandjes van voor tot achter, ik zeg : Stop! Nog eens opnieuw proberen, ja nog steeds tandjes! Gedaan zeg ik 😬. Komt er gelukkig zo een knappe gespierde jonge kerel, meestal daar op de T-Girl, ja, wat een verademing, die kan pijpen, wha, zalig. Zelfs de laarzenlikker was er ook, heeft enkele malen aan mijn laarzen gelikt en een kusje op mijn eikel gedaan. Maar gepijpt dat daar werd daar vanachter, daar stond zeker 20 man die hun pik in een of andere mond hadden steken, geen doorkomen aan!Gl1.jpg

Brazalian Wax
Stonden ze me met 3 tegelijk te pijpen op de hoek van de traliekooi-sauna. Plots een hoop volk rond die grote poef. Hola, spektakel. Ik zeg tegen die sletjes die voor me op de knieën zaten, eerst nog eens goed diep in ieder hun keel mijn pik gestoken, beurtelings weliswaar, ik zeg : pauze. Haha, want zo een hoop volk rond de poef, dan moeten pijpsletjes maar even wachten. Naar de poef, oh, wat lag daar op de poef seg, omringd door zowat ongeveer alles wat je op een T-Girl party kan aantreffen, een bijzonder mooie slanke, niet al te grote knappe dame, mooi strak lingerie pakje, guitig kopje, pik in haar poesje, zij liggend op de rug, aha een streepje haar , een rechthoekig streepje haar aan de poes. Ja mensen, dat zien we te weinig, al die kale poesjes, ik vind dat wel cool zo een landingsbaan, en ik blijkbaar niet alleen, want dat streepje werd gretig gestreeld door de handjes die er aan konden. Een hoop volk rond die poef, die man die haar aan het neuken was kwam geluidloos klaar en trok zijn pik met een van cum gevulde rubber uit haar poesje. Niemand durfde die aan te raken, niemand had die tietjes bevrijd uit die lingerie, ik ernaast op de knieën op de poef, tietjes uit de lingerie, een getinte jonge man, stevige pik, die ging haar neuken, rechts en links had ze een pik in haar handje, na een tijdje de mijne in haar rechterhandje. Die heeft ze voelen hard worden, en ze heeft hem eigenlijk blijven vasthouden tot dat de jongeman uitgeneukt was, toen draaide ze zich met haar kontje mijn richting uit, haar man hield zijn pik steeds boven haar hoofd, en keek goedkeurend toe hoe ik mijn pik voorzag van glij en perfect in haar poesje paste. Mah, hoe cool zat die voor mij, dat paste perfect. Ze gaf zich voleldig over en ging voorover liggen op de poef met haar hoofd tussen de benen van haar man, volledig in het zweet stond ze, glibberig gingingen mijn handjes over haar rug richting nek om haar hoofd vast te blijven duwen in de poef. Die ganse kamer vol met volk, aarzelend volk, volk zonder noemenswaardige harde pikken, want ze had er nog graag gehad, dat had ik gemerkt, toen ik mijn pik na enige tijd achteloos in een ruk uit haar poesje trok.Deep4.jpg

Deepthroat in de sling
In de sling ruimte behoorlijk wat volk, eens kijken, ah, een man in de sling die door zijn vrouw geneukt wordt met een voorbinddildo. Cool. Ik meegekeken over de schouders van de vrouw. Heeft wel iets.
Maar tegen de zijkant van de muur omringd door 3 mannen, op de knieën, een pijpsletje, een pijp T-Girl, die nam beurtelings de 3 voor haar/hem aangeboden pikken tussen de lippen en zoog ze gretig. Op haar/zijn been zag ik al een portie cum liggen, dus er mocht en zou gespoten worden. 2 van de 3 geile jongens voor me heb ik zien spuiten, recht op haar/zijn tong. Na iedere spuiter, nadat hij cum had gespoten stak ik mijn pik in haar/zijn mond om het aanwezige cum verder in haar/zijn keel te duwen. En ondertussen kon hij/zij mijn pik even pijpen, maar wat kon die die diep nemen, die moest helemaal niet slikken voor het cum weg te werken, ik bracht het met mijn pik tot ver achter diep in haar/zijn keel. Een 'Deepthroat' pijpster! Geil. Als ik hem er te lang volledig liet inzitten dan moets hij/zij wel kokhalzen, pik er volledig uit, druipend van overgebleven cum en speeksel, en opnieuw erin als hij/zij bekomen was. Naast me een bijzonder strakke kleine kerel, die nam langs achter tussen mijn benen mijn ballen vast en trak die naar achteren zodat mijn pik volledig horizontaal pijpbaar en 'Deepthroat' perfect in haar/zijn keel kon glijden. Andere kant naast me, were iemand die ging spuiten, op de tong en mond, en ik vlka ernaa alle cum weer tot achter in haar/zijn keel gebracht. Slikken hoefde niet, kon ook niet, als ze zag hoe diep ik zat, volledig, enkel ballen en die waren zelfs niet zichtbaar, zaten in het handje van de man naast me, naar achter getrokken tussen mijn benen. Het was duidelijk dat de Deepthroatster ook mijn cum wou hebben, hij/zij gaf extra veel aandacht aan mijn pik, maar het was nog vroeg op de avond, dus niks daarvan. Andere mannen namen mijn plaats in en gaven hem/haar wat ze wou hebben. Ik moet zeggen die heeft daar vrij lang gezeten om te pijpen, toch wel zeker een uur. Cumslet!Naamloos.jpg
'Dat heb ik ze nog nooit horen zeggen'
Kamertje naast de traliekooi, vrouw met 3 kerels bezig en deur open, altijd goed. Die werd daar stevig geneukt en vroeg regelmatig om cum, cum op haar tong, niemand gaf haar wat ze vroeg. iets te ruw naar mijn zin greep ze naar mijn pik en ballen al liggend met een pik in de poes. Ik haar handje weggedaan, haar man daarentegen, die begon me spontaan te pijpen terwijl zij verder werd afgeneukt. Aha, een bi-koppel, altijd geil. Uiteindelijk iemand die op haar gezicht en tussen haar lippen zijn cum liet vallen, het cum bleef fijn tussen de gesloten lippen zitten totdat haar mond het kwam opslurpen! Jaaa geil ! Nog een paar andere jongens haar afgeneukt daar in dat kamertje, zwoel atmosfeertje, geur van cum & zweet, en nog erger, de geur van poppers, want die man zat toch wel ongeveer ierdere 3 min aan zo een verrekt potje te snuiven. Bah. Maar goed, ze wou cum, ze kreeg cum, niet snel genoeg, maar er was cum. Ik denk, ik ga die ook cum geven, grijpt ze toch weer niet ruw mijn pik vast, knijpt in mijn ballen, ja, weg focus! Geen cum nah! Komt er een stevige getinte man het kamertje binnen, die begon al spontaan zijn condoom om te doen, was niet echt haar type, ik zag het. Nee, zei ze, ik ga pauze houden. Haar man : 'dat heb ik haar nog nooit horen zeggen!' Haha. Alé dan zei ze, dan neuk me maar, die haar even stevig geneukt en hij vroeg spontaan, zal ik je een spermadouche geven? Yep! Frontaal op haar gezicht, en vlak erna nog een andere kerel, die al geruime tijd aan het rukken was ook op haar mond. Een oudere kerel, al 3x gekomen beweerde hij, wou het eens een 4 de keer proberen, maar het bleef bij proberen.

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan