Eroxx
Donderdag 04 december 2025
Nina & Friends Sex Party (11:30 - 18:00 uur)
Olala, een volledig nieuwe toog in de dancing, langer, breder, mooier, strakker, je kan nu de flessen sterke drank goed zien staan achter de toog in de kast, en boven de toog hangen verschillende grote rechthoekige blokken, welke licht gaan geven. Speciaal! De doorgang naar het restaurant is nu terug breder, die inox ballustrade is verdwenen.
She's Back!
Hoe? Wat? Waar? Wie is terug, hoor ik al denken, ja wie is er al een paar weken weg en op vakantie geweest?
Nawelle. Ze is terug, en hoe, geiler dan ooit, bruiner dan ooit, mooier outfitje dan ooit, mooiere haren dan ooit. Nee, echt, wat een mooi donker kleurtje heeft ze van te zonnen gekregen, echt een snoepje, en wat een mooie lange haren. En dan dat outfitje dat ze aan had, godver, zilveren glinsterende cirkeltjes, een soort rokje, maar ook geen rokje, hoge stiletto schoentjes, ze had net een kleine pauze toen ik aankwam rond 12:45 uur. Wat een verschijning, instant droge keel, ballen die iets strakker bijeen kropen, heeft ze gelukkig niet gezien, kusje, OMG. Wat zag ze er geil uit. Even later was ze in actie op haar vertrouwde plekje, achter de disco, aan het grote filmdoek, bed, op de knietjes, hoofd net buiten het bed, pik in mond, pik in handje en pik in poesje. Pik in mondje hard, pik mag naar poesje, pik die in

poesje zit eruit, pik in handje gaat naar mond, en zo gaat dat opnieuw, geil om naar te kijken. Ik vanop de leuning gvan de zetel even toegekeken. Even was ze alleen, maar 1 pik in poesje, ik de tietjes vastgenomen, ja en dan ben ik gezien voor de komende uur, ze grijpt mijn pik vast, condoom al in de mond, die wordt er zonder handjes overgeschoven, en ze heeft precies een nieuwe techniek, ze houd je pik stevig van achter vast en af en toe geeft ze je wat ruimte om extra bloedtoevoer naar voren te brengen en dan knijpt ze weer om hem hard te houden, en hoe harder hoe liever, en hard ging ik met glijmiddel in haar zalige poesje, op de knietjes, zicht naar de discobar, zetels, cool, veel kijkers, veel aarzelende mannen, zo van : wa is dat daar? Meisje met 4 pikken bezig! Handjes, mondje en poesje. Nawelle dan met haar vingertje, kom maar! Geil, dan kan je dat goed volgen als je zo in haar poesje zit. Aarzelende, twijfelde mannen, die hun boxer moeten laten zakken! En ik bleef stil zitten, helemaal erin, rug masseren, vinger aan klitje, tietjes vast, tepels spelen. Fuck ja, ik had ze gemist. Een of twee keer is zo gekomen met mijn pik diep in haar peosje. Toch wel vrij lang poesje gehad, af en toe pik een beetje op en neer, haar haren vastnemen, haar nek als ze een pik pijpt, mannen vinden dat geil als iemand anders het hoofd vastneemt. Toch wel een uurtje met Nawelle bezig geweest, verschillende jongens zien en horen komen, een zelfs net voor haar mond, ze was effe niet aan het opletten, cum druppelde op de matras, de laatste druppels toch nog op haar tong. En dan plots geen harde pik meer in de buurt..pauze. En tijdens de pauze liep ze volledig naakt, wel op de stiletto's naar de bar om iets te drinken gaan halen. OMG. Dat is toch een knappe!
Oh, kom toch eens kijken...
Ja, we zijn in de sfeer van de goede geilige sint. Ik denk een 2 weken geleden, op een zondag, een knappe blonde daar, woont in de buurt van de Eroxx, kwam zich toen eens goed laten afneuken, ik zei toen nog, kom eens op een donderdag, en ja hoor, ze had laten weten dat ze er vandaag zou zijn. Cool. Een knappe blonde, die alleen komt, die komt om eens goed de ganse namiddag te neuken. Ja, verrek, geil. Ik had net een uurtje Nawelle achter de kiezen, stond ferm in het zweet, en daar was ze, ze was blij me te zien. Mooi kopje, opgeschoren haar vanachter in de nek, mooie tattoos, guitige blik in die ogen, ze had op Fet met een man afgesproken, die ook ging komen, maar vond hem niet, ik zeg : oei, seffens moet ik je nog gaan pakken! Ondeugende blik in de ogen, ze nam me lief vast, oesh. Ze ging eens achter kijken, of ik mee ging, bwa ja waarom niet. Tussen de grote poef en de traliekooi bleef er een geile man aan haar plakken, beiden aan het kussen, ja, ze is een kussertje, hebben ze toch wel even staan te kussen, omringd door een deel mannen, ik haar nek vast en rug een massageke aan het geven terwijl haar tong in de mond van die andere man zat. Ondertussen greep ze al eens naar mijn pik, want die voelde ze priemen tegen haar ruggengraat. De in mekaar verstrengelde tongen werden gelost en ze deed teken om naar de witte zetel te verhuizen naast de grote poef met die kerel, en mij nam ze mee met haar handje. Kerel in de zetel, ik ernaast gaan zitten, zij bovenop de kerel en verder kussen, omringd door toch wel een 10 tal mannen, die haar gretig aan het betasten waren. Bh'tje werd door de omstaander al uitgedaan, slipje deed ze zelf uit, en natuurlijk die vent geen condoom, dan maar een gegeven, en daar liet ze haar poesje zakken op zijn met rubber omhulde pik, ondertussen had ze houvast aan mijn pik en de bevrijde tietjes zaten beurtelings in een handje, het andere tietje was voor een van de toeschouwers. Eventjes zo in die positie geneukt te hebben, stond die man plotseling recht, haar nog steeds gespietst op zijn pik, de aanwezigen maakten plaats, want hij nam haar zittend op zijn pik naar de grote poef, daar werd ze zachtjes op gelegd, en gewoon verder geneukt, de pik heeft de poes niet verlaten. Ik naast haar hoofd gaan zitten, dadelijk een 20 tal personen mee rond de grote poef, how mensen, handjes, overal, en dat vind ze wel fijn zei ze me achteraf, alleen zijn erbij die nogal ruw zijn met de poes. Dat mag nie! Haar mond schoof zich over mijn pik en al neukend werd ik gepijpt door haar. Toen de man was uitgeneukt kwam ze rechtop zitten, ondertussen een pak volk daar rond die poef, iedereen wou haar aanraken, ik zei : als je op je knieën voor me gaat zitten dan neuk ik je. Ze draait zich om, neemt de pik van een andere strakke kerel in de mond en begon hem gulzig te pijpen, ondertussen zat ik lekker helemaal in de poes. Tijd bestond niet meer. Alleen warmte, ademhaling, huid, geluid, aanrakingen, blikken van de aanwezigen, we zaten in een gecontroleerde roes, geen chaos. Een 20 minuutjes die een eeuwigheid leek te duren, ik zei : als je wil wisselen moet je het zeggen, ja is goed, ik tegen die strakke kerel, zijn pik ondertussen lekker hard gezogen door haar, wisselen? Ja, was goed. Ik pik uit de poes, zij draait zich om en krijgt de andere pik in de poes, mijn pik terug in haar mond. Ongelooflijk veel handjes om haar lichaam, dat moet toch speciaal zijn als je door zoveel handjes wordt geaaid. Ondertussen was ze op haar rug gaan liggen en spoot die man zijn cum volledig op haar buik, veel cum, veel zweet, dus douche-time. Korte pauze voor haar, daarna is ze nog volop doorgegaan de ganse namiddag... Nawelle & Captain Solo waren ondertussen ook achter gepasseerd, ze hadden de grote poef willen opeisen, maar dat was een misrekening want we waren in volle actie...
Hij komt, hij komt,...
... dus nieuwe locatie voor Nawelle, bed voor de disco. Een kerel, net daarvoor nog gesproken, regelmatig daar, had nog nooit met Nawelle gespeeld. En daar was hem, net toen ik lekker in Nawelle zat met zicht op de dancing en zicht op 4 jongens die er precies een wedstrijd op nahielden om ter snelst rukken, dsjezus, die stonden naast het bed, net buiten bereik van Nawelle, te rukken, echt. Een hield het niet meer en spoot zij cum op de matras op de hoek van het bed. Waren die nu zo geil omdat ik met Nawelle bezig was? Die durfden echt niet korter bij te komen, maar die kerel dus wel, pik in mondje, en ik zeg : seffens moet je wisselen, ahja, yep. Zijn beurt voor het poesje. Na zijn beurt mocht hij gaan liggen, en als je mag gaan liggen bij Nawelle, dan is er meestal een harde andere pik in de buurt. En die was er. Nawelle liet haar poesje dus bovenop die pik van die kerel zakken, ik hield haar tietjes vast, en dan moet je de omstaanders zien kijken, die denken wat gaat er nu gebeuren en dan die andere kerel langs achter zijn pik mee in de poes. En dan gaat ze zo mooi sierlijk liggen, tussen die twee mannen, sandwich maar dan met 2 pik in de poes. dat vond de onderliggende kerel natuurlijk geweldig. Iedere keer als een pik was uitgeneukt, ik zachtjes met haar poesje spelen, zachtjes met vinger door poesje, ze ging zelfs zo mooi zitten dat ik met de ganse handpalm tegen het poesje kon drukken en masseren, de kerel die van onder had gelegen zat toen naast me en kon het poesje goed zien, hard werd hij daarvan toen hij mij bezig zag, zo hard,

dat hij het poesje opnieuw nam! Op een knie en het andere been steunend op zijn voet zo zat hij in de poes van Nawelle, en bijzonder luidruchting begon hij aan een orgasme, Nawelle met nog een pik in de mond, ik dacht ik moet die gaan vasthouden, seffens vliegt die van zijn pik af als hij komt, zo heftig ging die komen. Toen het moment eindelijk aanbrak was het alles tegelijk, spanning, hitte, verlies van controle. Steeds harder grommend kwam hij uiteindelijk hard klaar, ik een lachende Nawelle nog steeds vast bij de tietjes, die man voor haar, welke ze aan het pijpen was, spoot gewoon zijn cum over Nawelle haar tong druppend op de matras. En die een van die twee rukkende naast de matras, die spoot ook cum, ja, ook op de matras. Nu het was ook wel geil, spuiten doen we wel op Nawelle en niet op de matras!