Eroxx
Maandag 08 december 2025
Horney Monday Sexxx Party (11:30 - 18:00 uur)
Slecht weer en half dagje verlof = Eroxx
@Lust&love ging komen! Ik dacht waar ken ik die naam van? Kwam me bekend voor. Opgezocht, ahja fuck ja, whawww, ja, dat is een knappe, eigenlijk moet ik zeggen : een knap koppel! Al een paar maal in volle actie gezien, dsjezus, niet bij te geraken toen, zoveel volk errond toen.
Het was rustig vandaag, dadelijk al eens achter gaan kijken, howla, al 2 meisjes in de traliekooi, die daar stevig werden afgeneukt, neus in de kussens, oh, dat strakke smalle kontje ken ik, mah, Kiki, lekker sletje is dat. Ik heb ze naderhand niet echt meer gezien. De Shemale met tattoos op het hoofd was er ook nog eens, was al effe geleden dat ik ze/hij nog eens gezien had. Speciale erotische verschijning. Linda was er, al tegen Linda gezegd van Lust&Love, dat ze ook meisjes doet, haha, Linda in haar nopjes.

Babbeltje gedaan met
@Lust&love , aan tafeltje kort aan de vernieuwde toog. Na een tijdje begon hij haar te knuffelen, tietje strelen, een knappe man in de buurt kwam voorzichtig mee doen, stevige grote pik had die, six-pack, nam ook al een tietje vast, al wat meer geile mannen die korterbij kwamen, handjes aarzelend, niet zo gemakkelijk bereikbaar daar aan dat tafeltje, haar man neemt enkele handdoeken en legt die op de grond tussen de grote poef en het tafeltje...
Lust & Love - Bukkakke
... zij daar met de knietjes op gaan zitten. Omringd door eigenlijk best wel een deel harde pikken, ja, vandaag waren er harde pikken, waarschijnlijk goed hard van haar bijzonder knappe aanwezigheid. Die heeft echt een guitig knap kopje, geweldige verschijning, zwart doorschijnend kimonootje aan, knappe body, leuke stevige tietjes, ik had nog nooit de kans gehad om ze vast te nemen, nu dus wel. Kimono werd uitgedaan, pikken werden beurteling gepijpt. Ondertussen had haar man al gevraagd aan mij : Hoe doen we best een Bukakke.

Euh, ja, best zeggen tegen de mannen, spuiten in mond en gezichtje.

En dat werd dan ook gretig gedaan, geen eindeloos lang gerukt, kordaat cum spuiten, in haar mond, op haar gezicht, zittend op de knieën, niks te neuken, Bukkake als opwarmertje, flinke spuiters, hoe geil was dat seg, die doet haar mond verder open nadat de eerste straal cum haar geraakt heeft en komt met ver opgesperde mond richting pik, cum op tong, cum wordt geslikt, pik wordt verder leeggezogen. Haar man bediende haar ook rijkelijk van verschillende stralen goedgemikt cum op lippen mond en druipend in haar nek. Mijn pik was aan de beurt om te pijpen, ohja, die doet dat heerlijk, helemaal had ik ze vast bij haar nek, mijn pik was weg. Shit,

December, Bukkake-maand, maar dit was toch wel uitzonderlijk geil hoe zij dat doet. Na verschillende flinke cumshots, al serieus haar guitige snoetje bedekt met cum, ik het druipende kleverige cum met vinger op haar tong, fuck, er werd gretig op mijn vinger gezogen, meer cum op vinger, tong, ook cum op tepels uitgemeerd; Shit, als ik ergens geil van wordt, inderdaad, dit. Even later ging L. liggen op de grote poef in de dancing, voetje op de grond, rug op poef, ik op de poef, achter haar hoofd, kon ik tietjes masseren, tietjes vol met cum, kleverige handjes krijg je daarvan, en weer werd er flink cum gespoten, links rechts, een enkeling wou het slipje uitdoen om te neuken, nee, niks van, het voorgerechtje was een Bukkake neuken dat gebeurde later op de middag. Nu, om af te ronden, fuck wat een geile blik heeft L., how mennekes, als die vol cum hangt. Cool.
Lust & Love - DP
Tijdje later, zaten ze samen achter in de witte zetel aan de bioscoop, achter de discobar. Zij de voetje op de leuning van de zetel, hij een tietje in de hand. Ik erbij gaan zitten op de leuning van de zetel, voetje masseren, teentjes vastnemen en zachtjes door de vingers laten glijden, ja, daar kon ze wel tegen, ola, de poes lag bloot, hij was met momenten fijn het poesje aan het strelen, ik de voetjes, aarzeldn kwamen al enkele geile mannen wat korter bij. Eigenlijk waren we aan het wachten op een neukspektakel op het bed dat voor ons stond. Dit gebeuder dan ook even later, stevige neukpartij daar, en zoals jullie weten, zien neuken geeft zin om te neuken. Een man die al zijn moed had bijeen geraapt, kwam voorzichting tussen L. haar benen zitten om met het poesje te spelen, cool, ik had zicht van bovenaf, ze liet het toe, en daar waren de anderen geile mannen, iedereen wou wel een stukje van haar voelen, tietjes waren bijzonder in trek. Het bed was ondertussen voor 3/4 vrij, er lag nog een neukend koppel aan de andere kant in de hoek. L. het bed op samen met haar man dadelijk omringd door een deel mannen die hun kans zagen. Ik langs de andere kant het bed op, zat ik kort bij haar hoofd, dat lag bijna tussen mijn benen, kan ik goed de tietjes masseren, want dat wordt vergeten door die rukkende, in gedachte bijna neukende mannen. Haar man ging glijmiddel halen en toen hij terug was zat er al een pik in haar poesje, een andere pik werd gepijpt, liggend op haar rug. Er werd vrij snel cum gespoten, de man naast me, shit ja, geil, zo vlak naast me, ik kon alles in haar mond zien spuiten, weer die bijzonder geile blik in die ogen, haar mond snakkend richting pik om alles te kunnen hebben, de laatste druppels kon ik zien vallen op haar tong. Enekel momenten later die kerel aan de andere kant van haar hoofd, straal na straal stevig cum richting mond en gezicht, pik kreeg een nazuig beurt, alle cumspuitende pikken

trouwens. Dus die kant van haar gezicht was nu ook bedekt met cum. Een van de neukers ging spuiten, trekt zijn pik uit haar strak poesje, condoom eraf, en spoot zittend op de knieën , pik net boven haar poesje, cum richting tietjes en hoger, ik moest zelfs even opzij gaan anders was ik getroffen. How se

. Fuck ja, geil. Daarna nog een paar cum voltreffers. Daarna doggy, een man vroeg dat, pik in poesje mijn pik in haar mondje. En zo werd er weer lustig verder geneukt, na een tijdje iedereen zijn cum kwijt. Nog een paar aarzelende mannen langs de zijkant. Hij tegen me : ik zou nog graag een DP willen doen, whoesh, die had ik niet zien aankomen, ik stond daar buitenaards hard, een cum bedekt meisje, een gretig hunkerend knap geil meisje, hard, jawel. Hij wou onder liggen, zij dan bovenop, poesje over zijn pik, en ik moest kontje pakken. Ik vroeg nog aan hem : gaat dat wel lukken? Wist ik veel. Had ik ze nog niet zien doen, je kan het maar beter vragen op voorhand. Pik met glij voor het kontje, maar how seg, hoe fijn ging die naar binnen, ik werd naar binnen getrokken,

OMG, zijn pik zat natuurlijk in haar poesje, enkele kijkers in beide zetels sloegen ons gade, al rukkend. OMG, wat was dat geil, ik zat perfect, haar kontje zat perfect voor me, perfect standje. Geneukt met pik stil in kutje in het begin, daarna zachtjes op en neer, how, die grommende geluidjes van haar, fuck. Jawel, geil koppel, heel zekers.
Poesjes likken
En er werden poesjes gelikt, tegen het podium, tegen de nieuwe toog, meerdere poesjes tegelijk, het poesje van Linda kreeg een beurt. Meisjes die mekaars poesje likten, geil! De meisjes richting poef voor discobar. Linda op de poef, poesje open en gelikt door Br. een andere meisje, zij rechtsaand gebeukt en geneukt door haar vriend, de vriend van Linda en ik naast haar hoofd, mijn pik in Linda haar mond, handje op tietjes, handje van haar vriend op poesje en poging tot squirtten. Ja, er werd ge-squirt, er werd verder gelikt, er werd verder geneukt. De man van L. (Lust & Love), nam rechtstaande de poesjeslikster, fuck ja, geil om te zien. Na een tijdje Linda op de knieën en toen was haar poesje aan de beurt voor zijn pik. Geil!
Naar huis
Half vijf bijna, tijd om naar huis te gaan, ik nog eens langs achter, oh, wie lag er daar op de grote poef, die leuke vrouw samen met haar man, die me vorige week maandag klem had gezet in de traliekooi, die die met mijn cum heeft ge-cumswapt met het meisje naast haar. Haar man was haar kontje weer aan het neuken, ik gaf haar mijn pik, ik stond weer pokke-hard, oorzaak, aan de gloryholes een man me ongelooflijk lekker vastgehad en hard gemaakt, ik kon dus rechtstreeks hard in haar mond. Die pijpt heerlijk. paar mannen haar nog geneukt, toen waren we alleen, zij en ik, haar man ging iets drinken, ik haar fijn geneukt, hoe ontspannen was dat, wij alleen met ons twee, achter op de grote poef, zij op haar rug, ik liggend op mijn zij tussen haar benen, kan ik er helemaal in, kan je de tieten goed nemen en nog een handje voor de poes. Bijna 17:15 uur, ik zeg nu ga ik toch naar huis. haar man was terug, stak zijn pik in hara poesje, ik nog even goed diep mijn pik in haar keel. Wanneer zijn jullie er weer vroeg ik? Donderdag! Hmmm