Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er nu al wa verschil te merken door de prijsverhoging kwa drukte ?
Afgelopen zaterdag was het minder druk dan andere zaterdagen. Hoewel ik eerder denk dat het aan de sneeuw lag dan aan de prijs 😅 Hebben ons wel super geamuseerd! Het gaat er niet om of er veel mensen zijn, het gaat er om welke mensen er zijn 🤩

Is er nu al wa verschil te merken door de prijsverhoging kwa drukte ?
Ik denk dat die 10 euro de meesten echt niet doet afschrikken hoor. Ik neem aan dat het vooral door de weersomstandigheden de afgelopen week wel wat rustiger zal zijn geweest. Heengaan en dan vooraf niet weten of je wel terug kan lijkt mij wel een dingetje. Was voor mij bijvoorbeeld de reden om gisteren niet te gaan. Ik moet ook een behoorlijk stukje reizen.

Ik denk dat die 10 euro de meesten echt niet doet afschrikken hoor. Ik neem aan dat het vooral door de weersomstandigheden de afgelopen week wel wat rustiger zal zijn geweest. Heengaan en dan vooraf niet weten of je wel terug kan lijkt mij wel een dingetje. Was voor mij bijvoorbeeld de reden om gisteren niet te gaan. Ik moet ook een behoorlijk stukje reizen.
Die tien euro mss niet zo zeer , maar wel achter op lange termijn want als single mannen altijd bijna vollepot gaan moeten betalen en het slaagt keertje tegen gaan die ook na en tijd wegblijven ...

Terug
Bovenaan Onderaan