Eroxx
Donderdag 15 januari 2026
T-Girl Party (20:00 - 02:00 uur)
T-Girl party, dat is op tijd daar zijn voordat die 'meisjes' de ganse lockerruimte annexeren, spiegels, tafels en poefen claimen en dan ter plekke nog spulletjes uit de nieuwverpakking halen om te gaan beslissen 'wat trekken we aan?' 19:45 uur aan de deur. Rond 20:00 uur stond de tent al aardig vol met wachtenden, en in de deuropening van de tent, die knappe guitige blonde, met haar speciale tattoos, fonkelende oogjes, al een paar maal daar geweest. Ik mag ze Sam noemen. Voila. Bij deze. Een mega-orgie zat al zeker in de pipeline!
Veel Shemales, 2 heb ik er geclaimd tot mijn persoonlijke pijpsletjes gedurende de avond, mijn hardmakers, mijn opwarmers voor het grote geweld, en dat was wel nodig! Ook aanwezig, dat speciaal koppel, hij een stevige struise vent, zij een bijzonder slanke, knappe, gebruinde, al een paar maal alle openingen mogen voorzien van pik. De orgie van de avond, rond 21:30 uur...
Sam, de ontketener der orgies!
Ja, daar aan de doorgang naar de darkroom, op de hoek van het witte bed, daar startte DE orgie van de dag, die ganse doorgang daar vanachter was binnen de 5 min verzadigd van geile mensen, geen doorkomen meer aan. Meer dan 20 mensen rondom haar, T-Girls, jongens, koppels, meisjes, iedereen wou haar aanraken, veel handjes die aan de poes zaten, haar guitig kopje, daar durft niemand aan te komen, dat was voor mij, haar keel vastnemen en zachtjes knijpen terwijl ze kust, met anderen, dan krijg je die lekker geil. Jongens op de knieën, want we stonden nog altijd rechtop, poesje likken, kontje likken, alles werd gelikt. Jonge strakke kerel, die had ik al vroeger op de avond gezegd, als die losgaat, dat is je moment, en aldus, yep, hij was de eerste die Sam rechtstaand heeft geneukt terwijl Sam mijn pik pijpte, nog steeds rechtstaand, nog steeds omringd door een massa volk, tussen het bed en de opening voor de darkroom, handjes aan alle kanten, als mijn pik niet in Sam haar mond zat dan wel bij iemand anders, er heeft bijna constant iemand mijn ballen vastgehouden, de strakke spieren van de jonge kerel die werden met momenten gestreeld door een andere mand, haha, daar was hem niet mee opzet. T-Girl party, tsja, dan zit iedereen aan iedereen. Nog verschillende andere jongens en T-Girls haar daar rechtstaande geneukt, uiteindelijk ging haar vriend op het bed liggen, zij boven op hem, ik mee op het bed vlak naast de beddenplank aan de doorgang. Nu, ik moet zeggen dat bed is niet mijn favoriete plek, maar het was al leuker dan daar rechtstaan. Wat is er mis met de grote poef??? Mijn pik werd passioneel verder gepijpt terwijl vele pikken haar beurtelings hebben geneukt, ze lag ook lekker neukbaar. De doorgang : nog steeds geblokkeerd daar, een volk,

ondertussen werd er daar overal gepijpt en geneukt, daar stond met gemak wel 50 mensen daar vanachter. En omdat het nog niet geil genoeg was, komt dat ander koppel (struise met dat poppetje) daar midden in die doorgang ook nog eens iedereen opgeilen. Die liet zich daar pijpen, zij nederig op de knieën voor hem. Baf, totaal geen doorkomen meer aan in die gang. Ik van het bed af, want kon niet goed meer aan Sam, die was pikken aan het neuken, en mijn pik beurtelings laten pijpen door die strakke, pik werd vastgehouden door haar man. Even later spoot hij zijn cum brullend in haar mond, fuck geil, het liep uit haar mondhoeken toen ze rechtkwam en geil naar me keek. Ik terug het bed op, Sam zat nu in een betere positie om geneukt te worden. Met mijn scheenbeen op die boord van dat bed, mijn voeten achter tegen die plank, niet plaats genoeg, dus zijwaarts mijn pik in haar poesje, whoesh, die gleed er fijn in. Fuck ja. Die strakke blonde kwam Sam kussen, OMG, de 2 leukste meisjes, van de avond met mekaars tong in de mond terwijl ik beiden hun nek vastheb, terwijl mijn pik in Sam's poesje zat, terwijl de pik van de man van de strakke in haar poesje zat. Handjes over de tietjes van de meisjes, vinger op klitje van Sam, hmm, nat klitje, pik zat er nog lekker in, van alle kanten handjes, lekker lang poesje geneukt, zat ook lekker, meisjes mekaar geil aan het kussen, pik eruit gehaald, rubber weg en pik zat dadelijk in T-Girl haar mond, eigenlijk heeft die constant wel in iemand zijn/haar mond gezeten, als ik stond, als ik zat, altijd wel iemand die mijn eikel heerlijk vond. Kleine pauze daar voor iedereen, na een

mega spektakel van toch wel serieus een uur, als het al niet langer was. Leuke Shemale, met kleine tietjes aan de ketting gelegd aan de traliekooi, zij/hij moest me verder op de avond geil houden, lees: pijpen! Zijn we in de nis aan de grote poef gaan liggen, daar heeft ze me zitten strelen en pijpen. Plotseling een T-Girl met lederen BDSM masker met een lange staart haar, die kwam meezuigen, met 2 aan mijn pik. Pauze? Nee, niet voor mij en ook niet voor het koppel (die strakke) want die kwamen er ook bijstaan. De vrouw moest de T-Girl pijpen, hij nam mijn pik vast terwijl ik nog gepijpt werd door de Shemale. Ik zag dat hij teken deed tegen het BDSM masker, dat ze naar de spiegelkamer gingen, ik tegen de Shemale : mee komen jij!, dit was het moment waarvoor die training diende....
Op .. 1...2...ja!
...hij lag op zijn rug, zij boven op hem, 69, pik aan het pijpen, hij poesje in mond, veel kijkers, het BDSM masker ging boven op de pik van de man zitten, kontje!! Whoesh. Mijn getrainde Shemale, knieën voor me, pijpen, terwijl we keken hoe kontje BDSM masker geneukt werd. Geil. Forse pik van die man in strak kontje, zij zat met poesje op zijn gezicht. BDSM mocht poesje neuken, zij pijpte haar man en mij beurtelings, mijn getrainde Shemale lag naast me en deed andere jongens ondertussen. Hard, zeer hard en luidruchtig kwam BDSM klaar in haar poesje. Haar man haar verder geneukt in kontje, smal strak kontje OMG. Zij pijpen, mij en ondertussen nog een andere T-Girl. Ik mijn vingers in dat strakke poesje, kon de pik van de man voelen hoe die op en neer ging in kontje. De man deed, na een tijdje geil pijpwerk, teken dat ik condoom moest omdoen. Ok. Zij ging boven op me komen zitten. Ik plat, zij bovenop me. Ik dacht nog, niet het kontje, ik wil eerst dat strakke poesje afrijden, niet het kontje!!! Ik lag niet goed, die man neemt mijn benen en trek aan me, ik schuif vooruit op perfecte hoogte van poesje, hij grijpt mijn pik vast, zij erboven, nee, niet kontje, ja wat dacht je,

toch kontje, hij zette haar gewoon op mijn pik, pik in kontje, fuck dat was nog strak ondanks dat daar al een forse pik in had gezeten. Rechtop zittend liet ze zich op mijn pik zakken, verbaasde kijkers zag ik, zo van huh, kontje? Haar man stond rechtop op de matras in die ruimte en liet zich pijpen, zij reed mijn pik af, ik haar tietjes vast, speciale piercings door die tepels, fuck ja, lang haar kontje geneukt, haar man kwam verscheurend klaar in haar mond, weer stroomde het uit haar mond en druppelde op mijn buik, kontje werd gewoon verder geneukt totdat ze bekaf was. Voorzichtig ging ze van mijn pik af, hij checkte als ik gespoten had, haha. Glunderende glimlach toen hij zag dat ik nog kon! Pikken werden weer gepijpt door haar en de T-Girl, toen was het tijd voor een pauze, iedereen verliet de kamer, ik bleef op de matras, ik dacht nog : pauze, die kennen geen pauze, die gaan door, en inderdaad, zij op de grond op haar knieën haar man rechtstaande aan het pijpen, ik op knieën op matras, perfecte hoogte voor dat gulzig mondje, en die kan goed pijpen, neemt hem helemaal. En we gingen weer terug de matras op, mijn pik in haar mond, zijn pik terug in kontje, doggy, how mensen, die werd daar effe hard genomen, hij zijn pik volledig in kontje en eruit, ik in mond en eruit, synchroon!! Als hij erin zat, zat ik er niet in. Wil je mij neuken vroeg hij aan me? Oh dacht ik nog, condoom en veel glij, maar pik niet net hard genoeg en kontje van hem te strak, nee, ging niet. Hij op zijn rug gaan liggen, zij boven op hem, die forse pik zag ik volledig in haar

kontje glijden, poesje is weinig geneukt geweest, die zijn gefocust op kontje neuken, geil! Ik langs voor enkele vingers mee in poesje. Plotseling kwam die man weer hard klaar, dat was al de derde of vierde maal (hoe doen die dat?). Zijn cum in haar kontje. Ik lag naast hun. Hij zei tegen haar, 'op...1..2...ja', ik dacht nog : wat krijgen we nu? Zij in één vloeiende beweging van zijn pik af en met haar kontje naar zijn gezicht, zijn mond over haar kontje, al het cum kwam uit haar kontje en stroomde rijkelijk in zijn mond. Zijn eigen cum, van de ballen in kontje en terug in eigen mondje. WTF! En dan denk je, ik heb daar al alles gezien! Niet dus! Fuck dat was geil, als je dat zo van kortbij mag zien! Nu was het dan toch tijd voor een pauze, ik zeg : oh, nu al? Haha. Ik wil je een intieme vraag stellen zei hij tegen me, had mijn harde pik vast. Heb jij daar een pompje zitten. Haha, nee! Die had me effe 2 uur hard gezien en meegemaakt. Eerst met Sam en dan met hun. Fuck, geil koppel! Hard en geil verliet ik de spiegelkamer en wie zat er in de witte zetel aan de grote poef, aha, de Shemale, mijn pijpsletje. Ik naar hem/haar toe en zeg : 'Ik ga nu in je mond spuiten!' Ja, eindelijk zei hem/haar. Zij/hij onderuitgezakt in de zetel, ik voor hem, mondje ver opengesperd, kijker vlak naast me, rijkelijk bediende ik hem/haar van cum, een straal vlak tussen de ogen de rest op de tong en neus! Ja, spuit maar zei de kijker naast me en toen ik klaar was spoot die ook zijn cum in haar/zijn mond!