Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx

Zondag 01 februari 2026

Topless On Sunday (14:00 - 20:00 uur)

Bij binnenkomst in de hal, bonk de deur tegen iemand zijn rug, ola, de hal stond vol aanschuivende geile mannen. En wie komt er al in battle outfit de trap omhoog, jazeker, de Nr. 10. Tieten voorzien van tepelstickers!
Lockerruimte, trap, disco, bevoorrading, Katja kus, Femke, sprong, tietje, tietjes in doorkijkbloes, kus! Nr. 10 , tieten en kus. Ja, bij Femke kon ik maar met 1 hand aan tietje, de ander had ik haar mee vast. Vandaar.
A. & R. waren, die grote blonde, met de buttplug, ook vandaag, volledig naakt, en toch gekleed liep ze rond, zo een soort dun jasje, kimono achtig ding. Tietjes, buttplug check en kus.
K. & E. ( @SaEr ) ook daar, tietjes en kusje. Links en rechts nog een kus. Nr. 10 en Y. waren ondertussen mijn gladde ballen aan het checken. Y. mijn eikel op haar tong gelegd en met ploppende lippen liet ze hem los. Op mijn gemak iets drinken als die daar zijn, vergeet het! 1

Op zaterdag doen we het zonder!

Rond 15:00 uur, niet lang nadat ik binnen was, Nr. 10, naast de discobar en witte zetel, op de knieën, zeer onderdanig mijn pik aan het pijpen. 2 Dadelijk een deel geile mannen rondom ons, hun pik kwam ook aan de beurt. Met 3 pikken naast mekaar werden we gepijpt! Zo geil gelijk een draak (Nr. 10) naar het bed. De eerste man die op haar wou gaan liggen, en neuken, al dadelijk zonder condoom! Dat is nu eens iedere keer bij haar! Echt! Ik zeg : En jong? Ohh, ja, euh, op zaterdag doen we het zonder zei hem! WTF! Ik zeg : alé hup! Bleef hem nog wat prullen met de condoom aan een steeds slapper worden pik, dan maar wat met de vingers in de kut prutsen, terwijl er meerdere harde pikken naast haar klaar stonden. Alé hup weg! Ja, een strakke kerel onverschrokken , zijn paal in de poes, een poes die nog niet gesquirt had, en de eerste maal is altijd lelijk oppassen. Al neukend, ik handje bij de klit, pik in haar mond, zeg tegen haar : Spuit maar eens flink meisje! Oh nee, ja! Die kerel voelde nattigheid en trok zijn pik eruit, splash, zijn boxer doorweekt, en pik er terug in. Flink hard geneukt, meerdere squirt beurten. Een knappe jonge kerel, flinke pik, wou ook maar kwam klaar, onverwacht, terwijl Nr. 10 zijn pik in het handje vast hield, resultaat, cum in oog, mond en nek. Ja, daar had ze niet veel aan. Geilheid van de jonge kerel was effe weg. Maar hij had wel mijn aandacht gekregen.

Oh, wie kwam er daar binnen, niet aangekondigd, meestal weet ik het op voorhand, @Nathalie Nathalie & G. Haha. Zittend op een kruk kort aan de toog, werd mijn pik al eens zachtjes gepijpt door haar, 3 terwijl ik haar haar die in een staartje zat met 2 handen vast had. Een hoop kijkende die het grappig vonden dat ik met dat staartje aan het spelen was. Ik die jonge strakke kerel aan K. voorgesteld, dat was wel een beetje haar type... A. volledig naakt voor me, ik op kruk, ik haar overal aan het strelen, en dan kan die zo nonchalant en ongeintresseerd kijken, geil, terwijl mijn handjes overal gingen over haar goddelijke body, ik heb zelfs nog 2 tattoos ontdekt die ik niet eerder had gezien...

Wie heeft er mijn ballen vast?
Kom ik langs de traliekooi, wie zit er in de kooi, yep, K. & E. ( @SaEr ) met die strakke jonge kerel, een deel volk rond de kooi, maar een beetje stress voor de jongeman, condoom verkeerd aangedaan, rolde niet af, nieuwe condoom, ja, en dan je pik niet meer hard, K. de pik opnieuw hard gepijpt. Ik mijn pik in de mond van Nathalie, 4 ik stond die 2 treden hoger en Nathalie dus de 2 treden lager, perfecte hoogte, gewoon in de mond schuiven zonder te bukken. G. & Nathalie tegelijk aan pik, 5 ieder een zijkant! Pik van jonge kerel terug hard, weer probleem met die condoom, in godsnaam. Nee, lukte niet. Toen met SaEr naar het kamertje met de gordijntjes. Ik, Nathalie & G. mee. Met 6 in dat kamertje. De jonge kerel was goed geil ondertussen, pik vloog lekker in K. , net zoals mijn pikK.jpg lekker in Nathalie vloog, de meisjes hadden pik in poesjes maar ook in de mondjes. Nog enkele andere mannen erbij in dat kamertje want we hadden de deur open gelaten. Iedereen wou aan de meisjes voelen, de tietjes waren in trek. Plots had iemand mijn ballen vast, terwijl ik volledig in de poes zat, ik roep : Wie heeft er mijn ballen vast? Bleek dat het Nathalie was! Terwijl ik haar doggy nam. De meisjes ook effe met mekaar aan het spelen. Maar de jonge kerel neukte met zoveel passie, op de knieën, K; op de rug, en weer andere positie. Ik pik uit poesje van Nathalie, G. pik erin, pik in mond 5, K. kwam rechtop, G. was al rechtop, elkaar kussen terwijl ze beide aan het neuken zijn. Geil. Ik naar de andere kant van de kamer, naast K. gaan zitten, kon ik beter aan de tietjes en klitje, kutje werd nog steeds goed gevuld door de jonge kerel. Een andere man stond naast me en begon aan mijn pik te trekken en mijn been te strelen. De jonge kerel moest effe op adem komen en poesje van K. was vrij, poesje zat perfect in het verlengde van mijn pik, lekker diep in kutje gestoken terwijl K. in het lang over de jonge kerel zat welke haar tietjes vasthield. Plotseling weer een handje langs achter die mijn ballen vastnam en vinger over kontje, haha, deze keer wist ik wie het was, die kerel. Fuck geil, als iemand je ballen naar achter trekt terwijl je in een poesje zit. Pik uit poesje. K. boven op de pik van de jonge kerel gaan zitten en neuken. Ik rubber af en pik in die man zijn mond geduwd. 6 Gretig nam die hem helemaal! Nog 2 andere mannen, snelle wippers, snelle shooters nog even K. gedaan. Zompige atmosfeer, zweet, en jong geil cum in een rubber = pauze.A2.jpg

Ik heb niet meer gesquirt sedert toen!
Traliekooi, bijzonder tafereel, een man werd in kontje geneukt door een bijzonder knap jong wicht, met voorbinddildo, kleine tietjes waarvan de tepel net boven het strakke korsetje kwamen piepen. Veel kijkers. Iedereen lekker geil. Pik nog eens in mondje van Nathalie 7 al kijkende naar tafereel. Pik van G. in de mond van de man die werd geneukt. Andere handen van mannen aan ons pikken. Nog een andere man, nam voorzichting, heel lief, mijn pik in zijn mond! 8 Zweepjes, dat meisje en Nathalie, kletsen voor de man en om een of andere reden kreeg ik ook van het zweepje! Nathalie & G. naar achter aan de gloryholes. Ik werd opgehouden aan de sauna, een man die me bijna, ik zeg bijna liet spuiten tijdens een pijpbeurt 9, zittend in de zwarte zetel, ik staand. Goed geil naar de matras, Nathalie werd stevig genomen door G. Ik ernaast gaan zitten, pik weer in mondje terwijl zij werd afgeneukt 10. Pik ook in mondje van G. 11 Die wou me laten spuiten, dat merkte ik aan het ritme waarmee ik gepijpt werd. Staat er plots @D 🍆🍆 toe te kijken. Nathalie tegen mij : Ik heb niet meer gesquirt sedert toen (al weken geleden, eerste maal met handje van D.). @D 🍆🍆 erbij gekomen, handje in poes en in een mum van tijd, sop sop, soppende geluidjes en jawel hoor, de ganse matras, flink gesquirt. A1.jpg

Ze is niet van Porselein!
De 'Slechte Slet' was er ook, ze zat geblinddoekt op de grote poef, mijn pik ondertussen ellendig gepijpt, eigenlijk ben ik de ganse namiddag fulltime gepijpt, djezus, ze werd daar geneukt door @D 🍆🍆 , had net zijn pik in haar zitten. Haar vriend in de witte zetel aan het delegeren. degene met de dikste knots mocht haar neuken. Nu, even daarvoor had hij ze in de sling liggen, hekwerk dicht, ze lag op haar buik in de sling, hij draagt altijd slippers, die kreeg daar een pak rammel met een slipper, echt niet normaal. Die sloeg zo hard met die slipper dat hij zelf een volledige slag ronddraaide. En die bleef slaan. Af en toe moest ze haar benen open doen en stampte hij met zijn voet in haar poesje. Dat leek nog een beetje normaal te zijn. Maar die slagen op de poep. Het resultaat was dus te zien op de poef, knalrood kontje, gloeiend heet. Iedereen met een knots mocht haar neuken. Ik op de matras gaan liggen, benen open, pik voor mond geschoven, mondje op pik gezet. 12 Neuken! riep hij vanuit de zetel, hard! 'Ze is niet van porselein!' Neuk die maar!!! Als hij dan iemand in de gaten kreeg, iemand met een harde pik! Jij, daar, neuk die slet! Jij bent de volgende. Haha! Stress bij de meeste. een iets oudere man liet zich niet uit het lood slaan en heeft haar stevig afgereden!Spank.jpg

Zondag = Pijpdag : 12 x !

2-0
Ohja, de vrijdag avond, die knappe kleine met krullend rosachtig haar, speciale ogen, de die waar ik 1-0 mee gescoord had, met haar knijpend, pik destroyend poesje, ze was er weer. 2 - 0 voor mij. Ik heb die daar afgeneukt in de traliekooi samen met 'een vriend' van haar terwijl zij me constant zat onder te squirten. Kleine straaltjes, liep lekker langs mijn ballen. Ik had ze weer bovenop me zitten! Stikkapot kroop ze van mijn pik af en zei : 2-0 voor jou! Wordt vervolgd!

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan