Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds lange tijd was ik maandag ook aanwezig. En er was veel actie. Deze Braziliaanse vrouwen zijn helaas niet mijn smaak. Die er eerst waren zagen er in mijn ogen beter uit. Maar ieder zijn smaak. Ik heb ook mogen genieten van die jonge dame waar jij het over had. Heerlijk in haar mond mogen klaarkomen. En daarna natuurlijk netjes geholpen om haar gezicht schoon te maken. Geweldig om te zien hoe ze van alles aan het genieten was met haar mooie grote glimlach. Maar jij schrijft dat ze een vaste dame is dus neem aan dat ze er vaker is? Want dat ga ik nog wel eens binnenkort.
Ja ik ben haar al een enkele keer meer tegengekomen. Zij is helaas niet standaard op elke gangbang aanwezig.
 
Qua hygiene heb ik nooit een probleem gehad met het publiek in die clubs. Wat de koppels betreft is de gemiddelde leeftijd in Eroxx duidelijk jonger dan in Amai. Maar de meeste van die jonge koppels uit Eroxx vinden de weg naar de speelruimtes niet. Soms komen ze wel eens kijken (onder zachte druk van de vriend, denk ik), maar zodra die teveel interesse krijgt in de dames die er bezig zijn, troont de vriendin haar vriend al snel weer naar de dansvloer.
Wij komen ook wel op vrijdagavond in de Eroxx. Je hebt gelijk, veel mooie jonge vrouwen, maar die gaan niet veel naar de speelruimtes. Gevolg is dat mijn wederhelft er dan ook niet veel zin in heeft. In de Amai gaat ze zelfs op eigen initiatief naar de speelruimtes. Toch blijft het een topclub waar we graag komen op vrijdagavond. Kosten noch moeite worden gespaard door de clubleiding om het iedereen naar de zin te maken. Cava, Duvel, goede keuken, alles is er. En natuurlijk vaak een persoonlijke begroeting door Nina, als ze er is.
 
Gister naar Nina en friends geweest, alleen Nina was er niet. Ik was er voor 12 uur en ging pas weg tegen zes uur.
Alles eens goed bekeken haha.
Rond half een was al tamelijk wat volk, in de bioscoop, het ronde bed en aan de toog was al genoeg actie er werd al volop geneukt door dames van het huis, waren toevallig drie blonde dames Er waren er een stuk of zes, waarvan drie of vier echt heel actief waren
De gyno stoel bleef wel wat leeg deze keer, op een geven moment verhuisde de stoel en dame naar achteren.....de gynostoel met pensioen.
De masseuse was er ook weer voor een massage met happy end, geen neuken dus maar voor ieder wat wils.

Gaandeweg veel koppels binnengekomen waarvan heel wat de moeite waren, ik schat wel zo'n twintig.
Er liep ook een koppel rond waar je liever omheen loopt, zij lag vaak alleen op een kamerke, de zweet rook je al bij de deuropening, hij met een ferme dikke buik zwierf rond.

Gelukkig was dat een uitzondering op het aantal mooie en geile koppels die in de relax flink van bil gingen. Tegen 5 uur waren er nog bezig, ik wil maar zeggen qua actie meer dan je zou verwachten.

In de grote zaal was het ondertussen kalmer geworden alhoewel een blonde milf die veel aan de toog staat nog een paar keer van bil ging, een gast kwam net binnen rond 5 uur en 10 minuten later lag hij met haar te neuken.
Die wilde zijn zaad snel kwijt...
Tegen zes uur weg met een lege zak...
 
Laatst bewerkt:
Veel positieve reacties over de club lees ik hier.
Is het aan te raden om op zaterdagavond te gaan ? Ben er nog nooit geweest…
Vanaf de kust toch een stukje rijden voor mij
Als je van de kust moet komen, zou ik zeggen: laat maar zo. Zaterdagen zijn sowieso enkel voor koppels maar ook andere dagen moet je wat geluk hebben wie er aanwezig is.
Anderzijds is de kust en omstreken weinig bedeeld met clubs zoals Eroxx. Ben zelf ooit in Mi-Noi geweest en was niet slecht. Wel geen huisdames daar toen maar de koppels maakten dat zeker goed😀
 
Bijgaand een beknopte omschrijving van mijn ervaring (single Man 37 / maandag 20-2). Na wat wikken en wegen ben ik overgehaald n.a.v. alle leuke verhalen op dit forum. De maandag begon wel wat teleurstellend vanwege een extreem lange file bij Dordrecht waardoor mijn reis van 1,5 naar 2u verlengd werd.

Mijn idee was om vroeg binnen te zijn om een beetje rustig op gang te komen, echter kwam ik pas 12:30 binnen zetten. Een uiterst vriendelijk dame gaf een korte uitleg en rondleiding, hierna kon ik naar beneden omkleden. Gelijk maar even de douche gepakt en een rondje gelopen. Nou ben ik best wel sociaal en in voor een grap maar op één of andere manier viel ik wel stil door alles wat daar gaande was. Bij de toog was al volop actie en er werden twee dames afgewerkt waarvan één onzichtbaar omdat ze omringt was door allemaal mannen. Mijn ogen moesten echt even wennen aan dit feest dit had nog nooit in het echt gezien maar man wat een feest ik heb vooral even staan genieten van alles wat er om mij heen gebeurde. Gelijk maar een biertje besteld om wat rustiger te worden en werd toen aangesproken door een uiterst vriendelijk en zeer slanke verzorgde dame op leeftijd met enorm dikke tieten (niet mijn type). Met aanspreken bedoel ik dat er gelijk in mijn broek gegraaid werd en ik bijna me verslikte in mijn drankje. Als reactie heb ik die grote siliconen borsten maar even vastgehouden en met mijn stomme kop vroeg ik 'kom je hier vaker' waarop ze antwoorden 'elke week en jij?' Zo eerlijk als ik ben vertelde ik dat het mijn eerste keer was waarop ze antwoorden 'je weet wat dat betekend, blowjob aan de bar' dus ja Bjorn Borg omlaag en met drankje in mijn hand werd ik lekker gepijpt. Toen vroeg ze of ik meer wilde maar heb vriendelijk gezegd dat ik even de kat uit de boom wil kijken ik mezelf in de open zaak (disco) mijn kruit niet direct zie verschieten met alle ogen erop gericht. Ondanks dat ik meer val op wat jongere dames heb ik nu ook ontdekt dat door de sfeer in zo'n club leeftijd er niet echt toe doet.

Na wat rondjes gelopen te hebben merkte ik wel dat ik ondanks mijn sociale vaardigheden bij diverse stellen veel afstand voelde waardoor ik geen contact durfde te maken. Mijn oog viel op een enorm knap blondje met en zwarte lingerie ze liep met haar partner naar de speelzalen en nam plaatst op een bed met enkel langwerpige gordijntjes. Er stonden maar twee mannen binnen waarvan ik de derde was. Als snel werd het achter mij flink drukker, terwijl ze door haar partner gebeft werd ben ik maar voorzichtig ernaast komen liggen en dat werd gewaardeerd. Lekker met haar borsten gespeeld en het duurde al niet lang of haar kontje ging de lucht in, dat hoef je maar één keer te doen en binnen lekker doggy genomen terwijl ze haar partner lekker pijpte. Ja kan het al raden mijn kruit was gelijk al verschoten dat duurde helaas veel te kort maar ik vond het wel geil om te zien dat dan de andere mannen aan de beurt kwamen. Nog even staan gluren en lekker gaan douche en weer een biertje getikt (later in de middag liet ze zich nogmaals nemen bij de tralies, even getwijfeld maar 1x vond ik genoeg met dezelfde). Nog even snel wat belletjes afgehandeld in de bar (tegen over de receptie) want het werk gaat ook door. Vervolgens wat gegeten en een koffie gedronken en gelijk weer de disco in om mijn ogen uit te kijken. Voor mijn gevoel hierna wel lang rondgelopen zonder echt iets te doen, veel stellen leken voor mijn gevoel niet toegankelijk maar ik was ook nog steeds wel erg onwennig. De huisdames deden goed en vriendelijk hun werk ook wat minder aantrekkelijke mannen kwamen aan hun trekken, dit waren volgens mij allemaal Brazilianen helaas totaal niet mijn type maar goed wel geil om ze zo aan de gang te zien met iedereen die wil. De dame waarvan ik een Blow Job had ontvangen bij binnenkomst lag ook bij de toog en werd flink afgewerkt die heen echt veel op haar rug gelegen haha mooi om te zien die had het erg naar haar zin.

Eenmaal weer aangekomen in de speelzaal vond ik nog een trap naar boven, er lagen twee dames en het was niet eens al te druk. Deze dame was wat voller maar ze zat ook al op haar knieën en dat zag er echt top uit, ook hier duurde het niet lang of ik gleed hem zo er in. Haar vriend pakte haar bij haar staart om haar dieper te laten pijpen bij de andere mannen, echt wel geil. Hij sloeg ook redelijk hard op haar kont wat een uitnodiging was om over te nemen. Echt flink hard en lang geneukt echt top, maar ik was mijn kruit al kwijt en nog een keer komen ging hem nog niet worden. Al met al wel heel top, vriendelijke man ook die er bij hoorde het was echt een feestje.

Van al dit harde werk weer trek kregen en wat groente gegeten, wel miste ik lekkere broodjes daar had ik wel trek in. Wel had ik nog zin om één keer te neuken want ik moest echt uiterlijk 16:00 weg en had dus nog maar 45 minuten de tijd. Mijn oog viel op een lange blonde dame met prachtige borsten met piercings erin. Dit was echt wel een soort van insta modelletje mooi zacht blond haar enorm geil lichaam ik was gelijk verliefd echt mijn type. Ze stond (met haar man denk ik) te dansen en met haar kontje te draaien. Oogcontact lukte me niet en als ik in de buurt kwam kreeg ik ook geen contact, al kan dit ook weer aan mezelf liggen want ik heb ook niks gezegd. Vervolgens vertrokken ze naar de speelkamers en ik merkte dat ik net als andere geile gasten er dan achteraan lopen, dat voelt wel een beetje kut maar ik deed er ook aan mee. Ze pijpte haar man in een hoekje maar stelde zich zo op dat je niet bij haar kon komen en hield haar benen over elkaar, ze kwam ook wel een tikkeltje arrogant over dus ik had het al opgegeven en baalde wel een beetje wat oh oh wat was ze mooi. Ik ging wat water drinken en liep toch even terug en zag haar rondlopen wat schuinbewegingen maken en toen de horde geile beren afgesneden waren liepen ze die trap op naar dat neuk zoldertje. Ik dacht die gaat toch wel gelijk naar beneden en liep maar door. Paar minuten later toch maar even omhoog gelopen en de hoek om gespiekt. Ik wist niet wat ik zag! Ze op haar buik en ging ze haar man weer pijpen met haar kontje omhoog. Ik dacht dat ik gek werd, als stonden al 4 mannen omheen ik was denk ik de 5de. Een 6de volgde maar werd vriendelijk afgewezen door die man met 'het is druk genoeg zo heren' Mijn geluk kon niet op en het duurde niet heel lang voor ik aan de beurt was, ik was zo enorm geil en blij dat iemand zo onbereikbaar zo gewillig voor me lag. Ze werd flink gevingerd en gelikt (van achter) door een andere man na hij klaar met haar was wist ik het gaatje snel te vinden. Ze genoot van harde stoten, aangezien mijn kruit al verschoten was moest ik flink aan de slag en dat leek ze erg fijn te vinden waardoor ik alleen maar geiler werd dus ik heb echt mijn best gedaan en flink hard doorgeneukt. Helaas voelde ik het al aankomen en kon ik het niet meer tegenhouden en kwam alweer klaar. Toen ik bijna stopte begon ze met haar kont te duwen ze wilde meer, ik heb het nog geprobeerd maar al snel lukt het me dan niet meer helaas. De andere mannen waren hier wel blij mee en ze werd alweer snel geneukt. Ik had graag willen kijken nog maar ik had een beetje haast snel weer gedouched en de auto in gesprongen richting NL vanwege een afspraak maar anders had ik zeker langer blijven hangen. Ik krijg ook vandaag die blondine niet meer uit mijn hoofd hopelijk tref ik haar weer eens alleen daarvoor zou ik de oversteek weer maken.

Naast al mijn actie en ervaringen veel andere acties gezien, ook achter (half) gesloten deuren leuk om te zien, ook een paar hele volle dames (zeker niet mijn type) maar daar genoten een paar mannen ook van dus in feite voor ieder wat wils.

Ik kom hier zeker weer eens terug maar dan op een donderdag om te kijken wat het verschil is.
 
Bijgaand een beknopte omschrijving van mijn ervaring (single Man 37 / maandag 20-2). Na wat wikken en wegen ben ik overgehaald n.a.v. alle leuke verhalen op dit forum. De maandag begon wel wat teleurstellend vanwege een extreem lange file bij Dordrecht waardoor mijn reis van 1,5 naar 2u verlengd werd.

Mijn idee was om vroeg binnen te zijn om een beetje rustig op gang te komen, echter kwam ik pas 12:30 binnen zetten. Een uiterst vriendelijk dame gaf een korte uitleg en rondleiding, hierna kon ik naar beneden omkleden. Gelijk maar even de douche gepakt en een rondje gelopen. Nou ben ik best wel sociaal en in voor een grap maar op één of andere manier viel ik wel stil door alles wat daar gaande was. Bij de toog was al volop actie en er werden twee dames afgewerkt waarvan één onzichtbaar omdat ze omringt was door allemaal mannen. Mijn ogen moesten echt even wennen aan dit feest dit had nog nooit in het echt gezien maar man wat een feest ik heb vooral even staan genieten van alles wat er om mij heen gebeurde. Gelijk maar een biertje besteld om wat rustiger te worden en werd toen aangesproken door een uiterst vriendelijk en zeer slanke verzorgde dame op leeftijd met enorm dikke tieten (niet mijn type). Met aanspreken bedoel ik dat er gelijk in mijn broek gegraaid werd en ik bijna me verslikte in mijn drankje. Als reactie heb ik die grote siliconen borsten maar even vastgehouden en met mijn stomme kop vroeg ik 'kom je hier vaker' waarop ze antwoorden 'elke week en jij?' Zo eerlijk als ik ben vertelde ik dat het mijn eerste keer was waarop ze antwoorden 'je weet wat dat betekend, blowjob aan de bar' dus ja Bjorn Borg omlaag en met drankje in mijn hand werd ik lekker gepijpt. Toen vroeg ze of ik meer wilde maar heb vriendelijk gezegd dat ik even de kat uit de boom wil kijken ik mezelf in de open zaak (disco) mijn kruit niet direct zie verschieten met alle ogen erop gericht. Ondanks dat ik meer val op wat jongere dames heb ik nu ook ontdekt dat door de sfeer in zo'n club leeftijd er niet echt toe doet.

Na wat rondjes gelopen te hebben merkte ik wel dat ik ondanks mijn sociale vaardigheden bij diverse stellen veel afstand voelde waardoor ik geen contact durfde te maken. Mijn oog viel op een enorm knap blondje met en zwarte lingerie ze liep met haar partner naar de speelzalen en nam plaatst op een bed met enkel langwerpige gordijntjes. Er stonden maar twee mannen binnen waarvan ik de derde was. Als snel werd het achter mij flink drukker, terwijl ze door haar partner gebeft werd ben ik maar voorzichtig ernaast komen liggen en dat werd gewaardeerd. Lekker met haar borsten gespeeld en het duurde al niet lang of haar kontje ging de lucht in, dat hoef je maar één keer te doen en binnen lekker doggy genomen terwijl ze haar partner lekker pijpte. Ja kan het al raden mijn kruit was gelijk al verschoten dat duurde helaas veel te kort maar ik vond het wel geil om te zien dat dan de andere mannen aan de beurt kwamen. Nog even staan gluren en lekker gaan douche en weer een biertje getikt (later in de middag liet ze zich nogmaals nemen bij de tralies, even getwijfeld maar 1x vond ik genoeg met dezelfde). Nog even snel wat belletjes afgehandeld in de bar (tegen over de receptie) want het werk gaat ook door. Vervolgens wat gegeten en een koffie gedronken en gelijk weer de disco in om mijn ogen uit te kijken. Voor mijn gevoel hierna wel lang rondgelopen zonder echt iets te doen, veel stellen leken voor mijn gevoel niet toegankelijk maar ik was ook nog steeds wel erg onwennig. De huisdames deden goed en vriendelijk hun werk ook wat minder aantrekkelijke mannen kwamen aan hun trekken, dit waren volgens mij allemaal Brazilianen helaas totaal niet mijn type maar goed wel geil om ze zo aan de gang te zien met iedereen die wil. De dame waarvan ik een Blow Job had ontvangen bij binnenkomst lag ook bij de toog en werd flink afgewerkt die heen echt veel op haar rug gelegen haha mooi om te zien die had het erg naar haar zin.

Eenmaal weer aangekomen in de speelzaal vond ik nog een trap naar boven, er lagen twee dames en het was niet eens al te druk. Deze dame was wat voller maar ze zat ook al op haar knieën en dat zag er echt top uit, ook hier duurde het niet lang of ik gleed hem zo er in. Haar vriend pakte haar bij haar staart om haar dieper te laten pijpen bij de andere mannen, echt wel geil. Hij sloeg ook redelijk hard op haar kont wat een uitnodiging was om over te nemen. Echt flink hard en lang geneukt echt top, maar ik was mijn kruit al kwijt en nog een keer komen ging hem nog niet worden. Al met al wel heel top, vriendelijke man ook die er bij hoorde het was echt een feestje.

Van al dit harde werk weer trek kregen en wat groente gegeten, wel miste ik lekkere broodjes daar had ik wel trek in. Wel had ik nog zin om één keer te neuken want ik moest echt uiterlijk 16:00 weg en had dus nog maar 45 minuten de tijd. Mijn oog viel op een lange blonde dame met prachtige borsten met piercings erin. Dit was echt wel een soort van insta modelletje mooi zacht blond haar enorm geil lichaam ik was gelijk verliefd echt mijn type. Ze stond (met haar man denk ik) te dansen en met haar kontje te draaien. Oogcontact lukte me niet en als ik in de buurt kwam kreeg ik ook geen contact, al kan dit ook weer aan mezelf liggen want ik heb ook niks gezegd. Vervolgens vertrokken ze naar de speelkamers en ik merkte dat ik net als andere geile gasten er dan achteraan lopen, dat voelt wel een beetje kut maar ik deed er ook aan mee. Ze pijpte haar man in een hoekje maar stelde zich zo op dat je niet bij haar kon komen en hield haar benen over elkaar, ze kwam ook wel een tikkeltje arrogant over dus ik had het al opgegeven en baalde wel een beetje wat oh oh wat was ze mooi. Ik ging wat water drinken en liep toch even terug en zag haar rondlopen wat schuinbewegingen maken en toen de horde geile beren afgesneden waren liepen ze die trap op naar dat neuk zoldertje. Ik dacht die gaat toch wel gelijk naar beneden en liep maar door. Paar minuten later toch maar even omhoog gelopen en de hoek om gespiekt. Ik wist niet wat ik zag! Ze op haar buik en ging ze haar man weer pijpen met haar kontje omhoog. Ik dacht dat ik gek werd, als stonden al 4 mannen omheen ik was denk ik de 5de. Een 6de volgde maar werd vriendelijk afgewezen door die man met 'het is druk genoeg zo heren' Mijn geluk kon niet op en het duurde niet heel lang voor ik aan de beurt was, ik was zo enorm geil en blij dat iemand zo onbereikbaar zo gewillig voor me lag. Ze werd flink gevingerd en gelikt (van achter) door een andere man na hij klaar met haar was wist ik het gaatje snel te vinden. Ze genoot van harde stoten, aangezien mijn kruit al verschoten was moest ik flink aan de slag en dat leek ze erg fijn te vinden waardoor ik alleen maar geiler werd dus ik heb echt mijn best gedaan en flink hard doorgeneukt. Helaas voelde ik het al aankomen en kon ik het niet meer tegenhouden en kwam alweer klaar. Toen ik bijna stopte begon ze met haar kont te duwen ze wilde meer, ik heb het nog geprobeerd maar al snel lukt het me dan niet meer helaas. De andere mannen waren hier wel blij mee en ze werd alweer snel geneukt. Ik had graag willen kijken nog maar ik had een beetje haast snel weer gedouched en de auto in gesprongen richting NL vanwege een afspraak maar anders had ik zeker langer blijven hangen. Ik krijg ook vandaag die blondine niet meer uit mijn hoofd hopelijk tref ik haar weer eens alleen daarvoor zou ik de oversteek weer maken.

Naast al mijn actie en ervaringen veel andere acties gezien, ook achter (half) gesloten deuren leuk om te zien, ook een paar hele volle dames (zeker niet mijn type) maar daar genoten een paar mannen ook van dus in feite voor ieder wat wils.

Ik kom hier zeker weer eens terug maar dan op een donderdag om te kijken wat het verschil is.
Mooi verhaal van jouw bevindingen. Het knappe blondje waarvan je spreekt in het begin (jaja, dat zijn wij) heeft er ook van genoten.
Jammer dat er vandaag geen clubs open zijn want we hebben er nog zin in 😀
 
Bijgaand een beknopte omschrijving van mijn ervaring (single Man 37 / maandag 20-2).

Ik kom hier zeker weer eens terug maar dan op een donderdag om te kijken wat het verschil is.
Een beknopte omschrijving ? Dan zou ik wel willen weten wat bij jou een uitgebreide omschrijving/ verslag is, haha :)
Wat betreft het verschil op maandag of donderdag,elke dag is in principe weer anders,dat houdt het iig wel weer spannend.
 
Wij vonden het ook weer erg leuk gisteren. Vrouwtje hier heeft toch weer een 8 tal heren verwend en is zelf natuurlijk ook wel leuk onder handen genomen door de heren . Ikzelf lekker op haar gezichtje en mondje mogen klaarkomen …wat ook altijd lekker is met de nodige toeschouwers erbij hè. Wij zijn het koppeltje waarvan ik redelijk groot en struis en mijn vrouwtje zwart jurkje en brilletje draagt. Op naar nieuwe leuke eroxx ontmoetingen zouden we maar zeggen. En wie weet tot snel. …….
 
Hey, nieuw hier… ik twijfel om volgende week donderdag eens af te komen naar deze club. Hoeveel dames zijn er zo gemiddeld aanwezig en wat is de gemiddelde leeftijd? Ik twijfel nog of ik naar deze club kom of ik naar de andere daar in de buurt ga.
 
Hey, nieuw hier… ik twijfel om volgende week donderdag eens af te komen naar deze club. Hoeveel dames zijn er zo gemiddeld aanwezig en wat is de gemiddelde leeftijd? Ik twijfel nog of ik naar deze club kom of ik naar de andere daar in de buurt ga.
Ik denk dat als je even door de fora bladerd je best een afweging kunt maken.
Dames op donderdag:
-3/4 Braziliaanse dames (25-40 jaar)
-3/4 andere (Europese) dames (30- 50 jaar)
-5/8 koppels vooraan in danszaal die niets anders doen dan kijken of roken in het rookhok. Daar mis je niets aan. Snap niet waarom deze sfeerloze en sexloze groep hier nog steeds rondhangt, ze dragen niet bij aan de sfeer m.i.
-wisselende swingers stelletjes en soms single dames. (25-60 jaar)
Van de eerste en laatste groep moet ik het hebben. Ik heb het meestal wel naar mijn zin.

Success !
 
Phallus is duidelijk gaan fan van Eroxx.
Ik heb andere ervaringen.
Er zijn op maandag en donderdag meer koppels aanwezig dan Phallus aangeeft.
De de koppels op maandag en donderdag zijn op enkele na allemaal actief met single mannen.
De ene al wat meer dan de andere.
Op een vrijdagavond zijn er heel wat meer koppels, maar is inderdaad de helft niet actief.
Ik zou naar Eroxx gaan, maar zo heeft natuurlijk iedereen zijn voorkeur.
Elke club heeft zijn eigenheid en je moet het ervaren om te weten wat voor jou het beste past.
Ook is de ene avond/dag de andere niet en verschilt het publiek van dag tot dag.
 
Phallus is duidelijk gaan fan van Eroxx.
Ik heb andere ervaringen.
Er zijn op maandag en donderdag meer koppels aanwezig dan Phallus aangeeft.
De de koppels op maandag en donderdag zijn op enkele na allemaal actief met single mannen.
De ene al wat meer dan de andere.
Op een vrijdagavond zijn er heel wat meer koppels, maar is inderdaad de helft niet actief.
Ik zou naar Eroxx gaan, maar zo heeft natuurlijk iedereen zijn voorkeur.
Elke club heeft zijn eigenheid en je moet het ervaren om te weten wat voor jou het beste past.
Ook is de ene avond/dag de andere niet en verschilt het publiek van dag tot dag.
Men kan het niet beter verwoorden 👍
 
ik heb op vrijdagavonden wel wat ervaring in eroxx. en ik merk regelmatig dat er enkele koppels zijn waar ik al zo goed als elke keer een klik mee had. bijna elke keer dat ik op een vrijdag ga zijn ze er ook en altijd een fijne tijd.

de maandag en donderdagen zijn naar mijn ervaring ook wel erg actief.
ik merk wel heel vaak dat veel dames en koppels geen interesse hebben in mannen die te opdringerig zijn.
houd steeds rekening met de koppels en als je merkt dat er een klik is zal je dat ook ervaren

niet elk event is hetzelfde.
mensen moeten ook nog werken en zijn er niet altijd dus het publiek is vaak anders.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel dames zijn er zo gemiddeld aanwezig en wat is de gemiddelde leeftijd?
Bedenk wel dat het hier in essentie om een parenclub gaat en dat single dames een kleine minderheid zijn. Als je succces wil hebben bij een koppel zal je meestal zowel de dame als haar man zover moeten krijgen.
 
Iemand gisteren toevallig geweest? Ik vraag me af hoe de vrijdagen tegenwoordig zijn. Ik hoorde van iemand die ik ken dat het aandeel allochtonen dat achterin rondloopt nog groter is geworden en vaker voor problemen zorgde. Vroeg me af of dit klopt... Zelf laatste keer op een donderdag geweest en toen was 90% blank van middelbare leeftijd en was er een gemoedelijke rustige sfeer zoals ik het graag heb,
 
Afgelopen donderdag geweest, Nina was er weer.
Wat deze keer opviel was aan het begin de drukte aan de toog, zeker wel 4 of 5 vrouwen gespot die goed aan de gang gingen. Twee braziliaanse en twee blonde gespot. Een van die blonde is wel aan apart geval als je nog niet in de mood bent die helpt je wel, een paar ferme volle blote tieten met grote knoppen had ze in de aanbieding, en sliploos was ze ook, een lekkere natte grote flamoes voelde ik. Ze babbelt er vrolijk op los en tongen kan ze als ze beste waarna ze mijn lul uit je boxer haalde. Pijpen, heerlijk diep doet ze dat, ze zuigt aan je lul of haar leven er van af hangt,...Hard, harder werd mijn paal en neukbaar is ze ook nog aan de toog. Mijn portie heb ik met overgave aan haar gegeven.

In de loop van de middag kon je die Braziliaanse nog voluit beffen want die zat op de toog met haar poes die aandacht nodig had.

Na mijn eerste ronde even wat gaan eten want ik moest wel weer op krachten komen, de tweede ronde was later op de middag in de relax daar waren een paar mooie en geile koppels heel actief, geen gedoe en gezever, maar heerlijke seks gehad daar!!

Tot gauw en de service van Katja was weer al vanouds!!
 
Laatst bewerkt:
Een van die blonde is wel aan apart geval als je nog niet in de mood bent die helpt je wel, een paar ferme volle blote tieten met grote knoppen had ze in de aanbieding, en sliploos was ze ook, een lekkere natte grote flamoes voelde ik. Ze babbelt er vrolijk op los en tongen kan ze als ze beste waarna ze mijn lul uit je boxer haalde. Pijpen heerlijk diep, zuigt ze aan je lul....Hard, harder en neukbaar is ze ook nog aan de toog. Mijn portie heb ik met overgave aan haar gegeven.

TOP verslagje bedankt :)
 
Ervaringen met de vrijdag hookergames avonden? Ik ga liever als dit thema er niet is. Omdat er dan te veel singles zijn die allemaal denken dat ze alles mogen. Ben benieuwd naar recente ervaringen met deze thema avonden.
 
Ervaringen met de vrijdag hookergames avonden? Ik ga liever als dit thema er niet is. Omdat er dan te veel singles zijn die allemaal denken dat ze alles mogen. Ben benieuwd naar recente ervaringen met deze thema avonden.
Valt heel goed mee hoor. Wij waren zelfs verbaasd over het grote aantal koppels vs single mannen. Maar wij persoonlijk geen slechte ervaring met overdreven opdringerige mannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan