Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag (donderdag) naar de Eroxx afgezakt met het thema Masquerade...
Alweer een goede ontvangst gehad van Nina en de andere medewerkers. Doe zo verder!

Het thema:
========
Leuk thema, maar niet echt de meerwaarde hiervan ingezien.
Wel een leuk concept met de pater die zijn goedkeuring moest geven wat de vrouwen moesten doen volgens de DJ. Leuk voor de enkele mannen die hiervan hebben kunnen genieten. Zelf had ik niet de ambitie trouwens ;)
2 keer is het ritueel opgevoerd, netjes op de aangegeven uren zoals in de omschrijving van het event.

Het "volk" en mijn persoonlijke beleving:
============================
Zelf nog niet heel vaak op donderdag geweest, maar was niet echt heel druk vandaag. Vermoedelijk ook wel iets met de vakantie te maken...
De personen aanwezig waren eerder wat aan de "oudere" kant. Lees: ik was een stukje jonger ;)

In begin van de namiddag wel lekker verwend aan de cinema door een dame die ietwat ouder was dan mij. Ze vroeg of ik niet in haar mondje wou klaarkomen, zo gevraagd, dus ook zo gedaan ;) Leuk begin van de namiddag.

Daarna wat op mijn honger blijven zitten aangezien ik niet dadelijk naar de huisdames toestap.
Leuke huisdames, dat wel! 1 "huisdame" die wat molliger en rondborstiger was, vond ik nogal opdringerig... Geen idee of ze voor Eroxx werkt, maar ze is er regelmatig. Meerdere malen moeten zeggen dat ik geen interesse had op een beleefde manier. Daarna haar gewoon proberen te ontlopen omdat ze bleef aandringen en me aanraken op plaatsen waar ik door haar geen behoefte aan had.

Iets over 2 uur is er dan een single dame binnen gekomen die ik al met haar vriend gezien had in het verleden. Zeer leuke dame!
Eerste keer zijn we in de donkere hokjes beland (onder de zolderruimte). Eerst heel kort kennis gemaakt (lees: namen uitgewisseld) en daarna heeft ze me lekker hard gepijpt en heb ik erna mijn ding mogen doen.
Samen gaan douchen en daar wat meer aan de praat geraakt. Haar erna even uit het oog verloren (denk dat ze eten was), maar later op de namiddag elkaar terug tegen gekomen. We liepen allebei een beetje verloren.
We zijn uiteindelijk in de kooi geëindigd en daar hebben we dan nog een leuke tijd beleefd onder ons 2.
Vervolgens samen douchen en dit keer wel nog even iets gaan drinken. Helaas moest ik erna vertrekken, maar zij bevestigde dat ze ook niet meer lang zou blijven.
Leuke meid en al bij al dus toch nog een leuke namiddag beleefd door haar!

Dank u schat! ;)

Zo, reviewke van mezelf van vandaag. Misschien zijn er anderen die dit bevestigen of misschien volledig counteren, maar uiteraard blijft het altijd een persoonlijke mening.

Even wat stats van mezelf om te kaderen:
- Normaal gebouwd
- 30 jaar (zie er wel jonger uit, de dame waarover ik hierboven spreek schatte me 25 ;))
- Huisdames kunnen me bekoren, maar liever eerst het andere pad wat bewandelen...
- Regelmatige bezoeker Eroxx... Tot nu een keer of 10 geweest denk ik sinds verleden zomer.
 
Vandaag (donderdag) naar de Eroxx afgezakt met het thema Masquerade...
Alweer een goede ontvangst gehad van Nina en de andere medewerkers. Doe zo verder!

Het thema:
========
Leuk thema, maar niet echt de meerwaarde hiervan ingezien.
Wel een leuk concept met de pater die zijn goedkeuring moest geven wat de vrouwen moesten doen volgens de DJ. Leuk voor de enkele mannen die hiervan hebben kunnen genieten. Zelf had ik niet de ambitie trouwens ;)
2 keer is het ritueel opgevoerd, netjes op de aangegeven uren zoals in de omschrijving van het event.

Het "volk" en mijn persoonlijke beleving:
============================
Zelf nog niet heel vaak op donderdag geweest, maar was niet echt heel druk vandaag. Vermoedelijk ook wel iets met de vakantie te maken...
De personen aanwezig waren eerder wat aan de "oudere" kant. Lees: ik was een stukje jonger ;)

In begin van de namiddag wel lekker verwend aan de cinema door een dame die ietwat ouder was dan mij. Ze vroeg of ik niet in haar mondje wou klaarkomen, zo gevraagd, dus ook zo gedaan ;) Leuk begin van de namiddag.

Daarna wat op mijn honger blijven zitten aangezien ik niet dadelijk naar de huisdames toestap.
Leuke huisdames, dat wel! 1 "huisdame" die wat molliger en rondborstiger was, vond ik nogal opdringerig... Geen idee of ze voor Eroxx werkt, maar ze is er regelmatig. Meerdere malen moeten zeggen dat ik geen interesse had op een beleefde manier. Daarna haar gewoon proberen te ontlopen omdat ze bleef aandringen en me aanraken op plaatsen waar ik door haar geen behoefte aan had.

Iets over 2 uur is er dan een single dame binnen gekomen die ik al met haar vriend gezien had in het verleden. Zeer leuke dame!
Eerste keer zijn we in de donkere hokjes beland (onder de zolderruimte). Eerst heel kort kennis gemaakt (lees: namen uitgewisseld) en daarna heeft ze me lekker hard gepijpt en heb ik erna mijn ding mogen doen.
Samen gaan douchen en daar wat meer aan de praat geraakt. Haar erna even uit het oog verloren (denk dat ze eten was), maar later op de namiddag elkaar terug tegen gekomen. We liepen allebei een beetje verloren.
We zijn uiteindelijk in de kooi geëindigd en daar hebben we dan nog een leuke tijd beleefd onder ons 2.
Vervolgens samen douchen en dit keer wel nog even iets gaan drinken. Helaas moest ik erna vertrekken, maar zij bevestigde dat ze ook niet meer lang zou blijven.
Leuke meid en al bij al dus toch nog een leuke namiddag beleefd door haar!

Dank u schat! ;)

Zo, reviewke van mezelf van vandaag. Misschien zijn er anderen die dit bevestigen of misschien volledig counteren, maar uiteraard blijft het altijd een persoonlijke mening.

Even wat stats van mezelf om te kaderen:
- Normaal gebouwd
- 30 jaar (zie er wel jonger uit, de dame waarover ik hierboven spreek schatte me 25 ;))
- Huisdames kunnen me bekoren, maar liever eerst het andere pad wat bewandelen...
- Regelmatige bezoeker Eroxx... Tot nu een keer of 10 geweest denk ik sinds verleden zomer.
Het blijft voor ons als koppel altijd leuk om de verslagen van single mannen (of vrouwen of koppels uiteraard ook) te lezen en hoe jullie dit ervaren hebben. Fijn dat je ervan genoten hebt
 
dan moet ik jou toch tegen spreken hoor
ik ga regelmatig naar "eroxx" en heb het daar echt naar mijn zin
ik denk dat het aan jou zelf ligt ik heb al leuke tijden beleeft met koppels
Het is net hoe je erin staat en er zelf wat van maak toch. Wij zien genoeg mannen en ook met stellen die zich prima vermaken. Het is aan de heren hoe ze zich opstellen, de manier van benaderen en vooral het luisteren. Duik je gelijk op een stel af met de hoogste verwachting scoor je weinig punten hoor. Het is gewoon een kwestie van opbouwen en aftasten, net zoals in het normale leven :)
 
Hello, I went to the topless party on Friday. Many couples present, few single men. The ladies of the house were also present. But a little action, very little. All the work fell on the ladies of the house and on two ladies from the couple who did the hard work 😂😂😂 The couples were careful to play with each other or they just ate, drank and danced. There were 3 gay guys present who had a show near to the dance floor. Also 2 transsexuals who occupied the basement. The club is just as beautiful plus the extensive space outside. Pizza was also served. I danced more than ever, I had sex with two ladies from the couple. And I politely refused the ladies of the house.
 
Ik weet niet of "spetterslet" er nog komt, maar volgens mij kreeg die ook betaald bij Amai.
Ik heb "spetterslet" een tijdje terug nog gezien bij Amai en ik denk niet dat ze een "huisdame" is/was. Ze ging echt niet met iedereen mee en met de singles die ze uitkoos was ze best lang bezig, dus geen "afwerksex".
 
Oh jazeker wel. Ik ben er regelmatig...ben geen huisdame. En er zijn genoeg koppels die er mannen bij willen. Ik weet niet of "spetterslet" er nog komt, maar volgens mij kreeg die ook betaald bij Amai.
Zij is géén huisdame en nooit geweest ook. Sinds de overname door de huidige eigenaar zijn er zelfs géén huisdames meer.
Hij wil zich met zijn club juist onderscheiden door géén huisdames te hebben i.t.t. het gros met huisdames.
 
Zij is géén huisdame en nooit geweest ook. Sinds de overname door de huidige eigenaar zijn er zelfs géén huisdames meer.
Hij wilt zich met zijn club juist onderscheiden door géén huisdames te hebben i.t.t. het gros met huisdames.
klopt volledig. Ken intussen enkele van deze dames persoonlijk - komen volledig uit eigen goesting.
 
Zij is géén huisdame en nooit geweest ook. Sinds de overname door de huidige eigenaar zijn er zelfs géén huisdames meer.
Hij wilt zich met zijn club juist onderscheiden door géén huisdames te hebben i.t.t. het gros met huisdames.
En zo zou het overal moeten zijn! 👍

En als clubeigenaars dan toch iemand zouden willen vergoeden vanwege de angst voor te weinig actieve dames, dan beter de actieve dames van leuke koppels die single mannen neuken een cadeautje geven aan het eind van een middag/avond naar prestatie. 🎁 Voor de koppels die dat willen uiteraard en die hierdoor gestimuleerd worden om vaak te komen.

Ik vind het persoonlijk ook veel geiler als een lekkere dame van een koppel zichtbaar geniet van mijn lul terwijl ze via oogcontact met haar man/vriend instemmende en bevredigende blikken uitwisselt. Daarom ga ik naar een parenclub en niet naar een DVP. :devilish:
 
Vandaag (donderdag) naar de Eroxx afgezakt met het thema Masquerade...
Alweer een goede ontvangst gehad van Nina en de andere medewerkers. Doe zo verder!

Het thema:
========
Leuk thema, maar niet echt de meerwaarde hiervan ingezien.
Wel een leuk concept met de pater die zijn goedkeuring moest geven wat de vrouwen moesten doen volgens de DJ. Leuk voor de enkele mannen die hiervan hebben kunnen genieten. Zelf had ik niet de ambitie trouwens ;)
2 keer is het ritueel opgevoerd, netjes op de aangegeven uren zoals in de omschrijving van het event.

Het "volk" en mijn persoonlijke beleving:
============================
Zelf nog niet heel vaak op donderdag geweest, maar was niet echt heel druk vandaag. Vermoedelijk ook wel iets met de vakantie te maken...
De personen aanwezig waren eerder wat aan de "oudere" kant. Lees: ik was een stukje jonger ;)

In begin van de namiddag wel lekker verwend aan de cinema door een dame die ietwat ouder was dan mij. Ze vroeg of ik niet in haar mondje wou klaarkomen, zo gevraagd, dus ook zo gedaan ;) Leuk begin van de namiddag.

Daarna wat op mijn honger blijven zitten aangezien ik niet dadelijk naar de huisdames toestap.
Leuke huisdames, dat wel! 1 "huisdame" die wat molliger en rondborstiger was, vond ik nogal opdringerig... Geen idee of ze voor Eroxx werkt, maar ze is er regelmatig. Meerdere malen moeten zeggen dat ik geen interesse had op een beleefde manier. Daarna haar gewoon proberen te ontlopen omdat ze bleef aandringen en me aanraken op plaatsen waar ik door haar geen behoefte aan had.

Iets over 2 uur is er dan een single dame binnen gekomen die ik al met haar vriend gezien had in het verleden. Zeer leuke dame!
Eerste keer zijn we in de donkere hokjes beland (onder de zolderruimte). Eerst heel kort kennis gemaakt (lees: namen uitgewisseld) en daarna heeft ze me lekker hard gepijpt en heb ik erna mijn ding mogen doen.
Samen gaan douchen en daar wat meer aan de praat geraakt. Haar erna even uit het oog verloren (denk dat ze eten was), maar later op de namiddag elkaar terug tegen gekomen. We liepen allebei een beetje verloren.
We zijn uiteindelijk in de kooi geëindigd en daar hebben we dan nog een leuke tijd beleefd onder ons 2.
Vervolgens samen douchen en dit keer wel nog even iets gaan drinken. Helaas moest ik erna vertrekken, maar zij bevestigde dat ze ook niet meer lang zou blijven.
Leuke meid en al bij al dus toch nog een leuke namiddag beleefd door haar!

Dank u schat! ;)

Zo, reviewke van mezelf van vandaag. Misschien zijn er anderen die dit bevestigen of misschien volledig counteren, maar uiteraard blijft het altijd een persoonlijke mening.

Even wat stats van mezelf om te kaderen:
- Normaal gebouwd
- 30 jaar (zie er wel jonger uit, de dame waarover ik hierboven spreek schatte me 25 ;))
- Huisdames kunnen me bekoren, maar liever eerst het andere pad wat bewandelen...
- Regelmatige bezoeker Eroxx... Tot nu een keer of 10 geweest denk ik sinds verleden zomer.
Ik was er donderdag ook en kan begrijpen wat je zegt. Ik vond het eyes wide shut gedoe leuk. Goed gedaan van nina. De aanwezigen waren idd stukje ouder dan wij 🙈 en die ambetante dame heb ik t ook mee gehad. Ik ga zo 2 maandelijks eens naar een club en ze is er altijd en altijd even ambetant.
Er was een hele actieve dame in de cinema, daar heb ik mij 2 maal mee geamuseerd. Geen idee of ze bij het team hoorde. Ik kan mij soms wel amuseren met de Braziliaanse huisdames. Maar nu was er maar 1tje actief. De andere haar vriendje is om 14u toe gekomen en dan deed ze niets meer, enkel met hem.
Er waren 2 koppels met hele knappe dames, maar zoals vaak bij eroxx kwamen ze voor de goedkope spijs en kamers. Iets drinken, eten, kamer in en gordijntjes dicht... Dit is jammer op een avond dat ze singles recruteren, maar heb je bij eroxx wel vaak.
Voor de rest vind ik nina weer super lief. Ze doet echt haar best.
 
dan moet ik jou toch tegen spreken hoor
ik ga regelmatig naar "eroxx" en heb het daar echt naar mijn zin
ik denk dat het aan jou zelf ligt ik heb al leuke tijden beleeft met koppels
Ook nooit prob gehad als single man hoor kon gerust mee doen met koppels als ik wou , ligt grotendeels aan jezelf, en ja heb je ... en nee is nee uiteraard
altijd al geamuseerd daar ook al was het soms eens minder maar toch een goeie dag of avond er gehad, morgen met nina nog eens terug op donderdag
 
Komende maandag nog eens bezoekje aan Balen. 😁

Onze laatste namiddag in Eroxx van vorige maand was top!

Leuke groepsactie gehad met aardig wat enthousiaste singles die wisten wat ze deden & aanvoelden waar wij als koppel voor komen.

Na 2 rondjes, geëindigd met een trio achter slot en grendel met een single man die eruit sprong voor de dame.

Leuke tijden gehad dus... 😊

Hopelijk maandag meer van dat. 😊
 
Komende maandag nog eens bezoekje aan Balen. 😁

Onze laatste namiddag in Eroxx van vorige maand was top!

Leuke groepsactie gehad met aardig wat enthousiaste singles die wisten wat ze deden & aanvoelden waar wij als koppel voor komen.

Na 2 rondjes, geëindigd met een trio achter slot en grendel met een single man die eruit sprong voor de dame.

Leuke tijden gehad dus... 😊

Hopelijk maandag meer van dat. 😊
dat belooft....maandag hoop ik er ook te zijn ;)
 
Komende maandag nog eens bezoekje aan Balen. 😁

Onze laatste namiddag in Eroxx van vorige maand was top!

Leuke groepsactie gehad met aardig wat enthousiaste singles die wisten wat ze deden & aanvoelden waar wij als koppel voor komen.

Na 2 rondjes, geëindigd met een trio achter slot en grendel met een single man die eruit sprong voor de dame.

Leuke tijden gehad dus... 😊

Hopelijk maandag meer van dat. 😊
Ik twijfel om maandag ook voor de allereerste keer te komen.

Hebben jullie misschien tips, om te weten waar een koppel als jullie of de dame juist voor komen? 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan