Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over afgelopen donderdag kunnen we kort zijn: één van onze leukste namiddag-ervaringen in Eroxx tot nu toe...

Het kwam traag op gang, maar werd tegen 13u plots onverwacht & aangenaam druk.

Twee erg leuke rondjes achterin gespeeld met een 10-tal heren.

Het valt ons steeds meer op dat er een groot verschil is tss de single heren op donderdag/maandag VS de heren op vrijdagen.

De mannen tijdens de week lijken de regeltjes van het spelletje beter te begrijpen en weten waar ze voor komen. Minder twijfelaars, meer doeners en daar houden wij wel van...

Een erg leuke namiddag gehad dus, en sinds lang nog eens een fantasietje beleefd dat we niet zo vaak zien gebeuren... Een DP, het blijft voor ons toch iets speciaals en gebeurt enkel als de setting en de mensen rond ons juist zitten.

Afgelopen donderdag was dus zo'n dag. 😁

Daags erop -vrijdag- zijn we ook naar Eroxx getrokken... Volharden in de boosheid, zullen we maar stellen... 😊

Die avond vonden we dan weer iets minder... Heel erg druk, muziek maar zus-en-zo en vooral erg veel koppels die niet voor actie leken te komen maar eerder voor een avondje wild stappen.

Weinig singles te zien, en daar komen we voor... 🙁

Uiteindelijk zonder gezelschap naar achter getrokken. Gelukkig troffen we daar een vaste donderdag-bezoeker die ons een erg leuke afsluiter van de avond heeft bezorgd. 😊
Ik zou heel graag eens een bezoekje willen brengen aan de club om een ervaring met een stel te hebben, langdurige bucketlistwens! Ik ben geen Brad Pitt, maar ook zeker niet onaantrekkelijk. Van nature ben ik zeer respectvol en sociaal en geen macho of haantje, tikkeltje bescheiden wellicht onzeker zelfs. Wat is de juiste manier om een koppel te benaderen, zonder opdringerig te zijn? Wellicht sta ik voor lul tussen de macho mannen met deze vraag, maar stel hem dus toch maar. Hoe ik het lees, zijn julllie een chill koppel die juist op zoek zijn naar deze "approach"?? Of is het juist de bedoeling om initiatief te nemen met het risico dan maar op een afwijzing? kan ook natuurlijk. Ben zeer benieuwd en hoop de sprong in het diepe te wagen! x rob
 
Ik overweeg om donderdag nog eens de lange oversteek te maken. Mijn eerste ervaring in de Eroxx was ongeveer een jaar geleden en het viel héél goed mee. Was een donderdagnamiddag denk ik. Mijn tweede geplande bezoek viel in het water door de NMBS... :) :-( I was so pissed off.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom, er staan er hier al genoeg van eerdere maandagen en donderdagen. Ik denk niet dat een nieuw verhaal daadwerkelijk iets nieuws toevoegt.
Inderdaad.
Het is kort samen te vatten.
Koppels hebben geen enkel probleem om aan sex te komen.
Ben je single man , en sociaal en verbaal vaardig ook niet.Zeker als je goed uit ziet en een dikke lul hebt.
Voor andere mannen is het meedringen.
Meer hoef je niet te weten.
 
Vandaag (donderdag) nog eens in Eroxx geweest als single man.
Amai wat was dat. Nog nooit zo een goede dag in Eroxx meegemaakt.
Misschien 1 of 2 minder actieve koppels, de rest hyperactief.
Verhouding mannen/actieve vrouwen of koppels zat dus heel goed.
Ook heel veel in mijn ogen knappe koppels. Ik wou wel met allemaal spelen, maar heb keuzes moeten maken.
Toen ik op 13h de parking opdraaide (tegen mijn gewoonte. Meestal ben ik er om 11h30) stand de parking al goed vol. Ik heb nog een plaatsje moeten zoeken.
Dat was al een heel goed teken.
Ik was nog geen 10m binnen en had al 2 van mijn favoriete koppels goedendag gezegd.
Op naar de speelruimtes. Nog geen kwartier binnen en al met de eerste dame gespeeld en aansluitend nummer 2. Na 40 min. Al een eerst douche genomen en tijd om te eten.
En zo bleef het maar doorgaan.
Op het einde van de middag stond de teller op 8.
Voor jullie allemaal uit je bol gaan. Geen 8 orgasmes he (alle van mij toch niet. Van de vrouwen daarentegen.).
Op naar de volgende.
Als je je respectvol opstelt en laat merken dat je de vrouw laat genieten i.p.v. aan je eigen genot te denken. Dan maak je wat mee.
Ook een zeer leuke dame kunnen neuken die nadien melde dat ze normaal er geen single mannen bijnemen. 💪
 
hallo, ik overweeg om als single man voor de eerste keer naar Eroxx te gaan. Is een vrijdag hiervoor geschikt als je voornamelijk op zoek bent om te kijken? (Mag dit ook als voyeur? Aftrekken? Wat moet ik me voorstellen van het cinema gedeelte?) wat als je niet zo sociaal bent of echt behoefte hebt om te praten?

Kan je binnen zonder lidkaart?

Bedankt voor de tips !
 
Vandaag (donderdag) nog eens in Eroxx geweest als single man.
Amai wat was dat. Nog nooit zo een goede dag in Eroxx meegemaakt.
Misschien 1 of 2 minder actieve koppels, de rest hyperactief.
Verhouding mannen/actieve vrouwen of koppels zat dus heel goed.
Ik was er ook kan het onderschrijven van Kwillem1, geile bedoening.
Jammer dat de mosselen snel op waren. Heel wat echte vlezige mossels geproefd.
Huisdames ook in de relax gespot, een milf bracht al pijpend, net voordat de lichten aangingen , tegen kwart voor zes, een man tot een orgasme die slaakte een oerkreet niet normaal, Tarzan was er niks bij. Bedoel maar geilheid ten top.
 
hallo, ik overweeg om als single man voor de eerste keer naar Eroxx te gaan. Is een vrijdag hiervoor geschikt als je voornamelijk op zoek bent om te kijken? (Mag dit ook als voyeur? Aftrekken? Wat moet ik me voorstellen van het cinema gedeelte?) wat als je niet zo sociaal bent of echt behoefte hebt om te praten?

Kan je binnen zonder lidkaart?

Bedankt voor de tips !
Door de week valt ook heel wat te zien en te trekken....
Geen lidkaart verplicht
 
Allereerst. Excuses als dit in het verkeerde onderwerp terecht komt. Zo ja, laat het dan even weten!

Mijn vriendin (26, chubby) en ik (26, niet atletisch, niet chubby, relatief normaal postuur met op sommige plekken wat vet) met een relatie van 7 jaar aan het oriënteren naar diverse parenclubs. We hebben recent namelijk uitgesproken dat we graag wel eens een extra man/vrouw of koppel erbij willen hebben om het een en ander te proberen.

Nou viel ons club Errox op aangezien we hier het idee hebben dat we hier qua onze "wensen" het beste zitten. We willen namelijk zoals we al aangaven wel een extra vrouw/man of koppel erbij en hier actief mee zijn. Niet rondhangen in de discotheek om daar simpelweg uit te gaan.

Enkel zorgen die we wel hebben:
- We zijn (ik denk teveel) gefocusst op leeftijd en zijn bang dat we daardoor een mindere klik met mensen zullen hebben met de mensen. Welke dag/event zouden jullie aanbevelen?
- We ons even terug willen trekken aangezien het de eerste keer zal zijn dit mogelijk is. Dit moet neem ik aan mogelijk zijn in de discotheek/bar/restaurant gedeelte?
- Er te veel heren/vrouwen/koppels zich eventueel aandringen terwijl we juist een beetje rustig willen aftasten met 1 man, 1 vrouw of 1 koppel erbij.

Kunnen jullie ons eventueel helpen om de zorgen weg te nemen en/of advies te geven of Eroxx iets voor ons zou zijn? En zo ja, welke avond is dan aan te beven.
 
Ik zou dan eerder kijken naar de zaterdag dan zijn er alleen koppels en single vrouwen toe gelaten.
Van sfeer kan ik dan wel niks zeggen want ben er zelf nog niet geweest op die avond
 
Er te veel heren/vrouwen/koppels zich eventueel aandringen terwijl we juist een beetje rustig willen aftasten met 1 man, 1 vrouw of 1 koppel erbij.
Zolang je niet naar de erotische ruimtes gaat, wordt je niet lastig gevallen. Dat is net het probleem bij veel van deze clubs: de single mannen durven je niet aan te spreken, maar lopen je wel in een treintje achterna zodra je de steven richt naar de erotische ruimtes. En dan wordt het er vaak te druk en is het voor niemand meer leuk.
 
Vandaag, 18/9/23 , Eroxx bezocht. Hele fijne middag gehad. Het was niet megadruk maar zoals vaker wordt gezegd: je moet er zelf wat van maken en dan kan je ook lekker genieten. Ik word voornamelijk geil van slankere type's, niet megadun maar lekker ertussenin.
In de erotische ruimte zag ik dan een heerlijke blonde bezig. Ik kwam al gauw erbij staan en maakte mijn pik stijf. Ze kreunde heerlijk en ze neukte fanatiek. Ik kwam erbij zitten en vroeg of haar mocht aanraken (ik wist niet of ze daar als koppel was of alleen). Dat was oke voor haar, dus trok ik me lekker af terwijl zij een gozer neukte. Ik begon met haar te tongen, wat ze werkelijk heerlijk deed. Dat maakte mijn pik megastijf en hard. Ik trok een condoom om en begon haar ook te neuken, heerlijk strak!! Ik moest een paar keer terug trekken anders kwam ik al klaar,… heerlijk van achterlangs hard gestoten tot ik beetje bij beetje klaar kwam ( ik wilde nog wat bewaren voor later). Het blondje wilde wat drinken, ik zei dat ik later nog wel een rondje zag zitten. Ik had haar niet eerder gezien. Een blonde met een tattoo op haar dij (misschien een nieuwe huisdame?)
Daarna iets gegeten en vervolgens aan de bar een koppel met slanke dame (zwart haar) gesproken. Een beetje gekletst met dat koppel en ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar de afgesloten kamer. Ook daar heerlijke seks gehad. Ze had echt een lekker kutje met de schaamlippen naar buiten en een lekkere dikke klit. Ze pijpte ook heerlijk en daarna zo lekker geneukt, ook hier weer een beetje klaargekomen in de condoom en later de rest eruit gespoten tijden het aftrekkken ze trok de laatste restjes sperma eruit en met een lege zak richting huis gereden. Ik vraag me wel nog steeds af wie lekkere blonde is met die tattoo op haar dij, een jongere meid, ze had een zwart pakje aan met kleinere borsten. Ik hoop haar vaker te zien want haar kutje is heerlijk. Weet iemand haar naam?
 
Zolang je niet naar de erotische ruimtes gaat, wordt je niet lastig gevallen. Dat is net het probleem bij veel van deze clubs: de single mannen durven je niet aan te spreken, maar lopen je wel in een treintje achterna zodra je de steven richt naar de erotische ruimtes. En dan wordt het er vaak te druk en is het voor niemand meer leuk.
Helder, maar het lijkt me toch wel zo makkelijk als we iemand hebben gevonden waar we het wel mee zien zitten om dan naar de erotische ruimtes te gaan? Is dan dus niet direct dat er 5 man extra bovenop springen (zonder echt te vragen)?

Daarnaast… vallen we met onze leeftijd (26m, 26v) op de vrijdag niet te zeer buiten de boot? Blijft natuurlijk lastig peilen aangezien het de eerste keer wordt en het altijd wel een beetje gissen is wat er langs komt.

Eventueel nog aanbevelingen voor specifieke events?
 
Je zal zeker wel achtervolgd worden, maar er zijn een paar ruimtes die je kan afsluiten en meerdere ruimtes die hooguit een viertal personen kunnen bevatten. Als jullie je dan zo opstellen dat de vrouwen zich meer aan de achterwand bevinden, dan is de interferentie minimaal.

En herinner je, "neen is neen". Als iemand dat niet begrijpt, meld je het aan het personeel en is het zo opgelost.

Jullie leeftijd is zeker geen probleem.
 
Ik moet zeggen , ik ben hier wel eens kritisch naar Eroxx hier , maar deze middag heb ik me toch goed vermaakt. Ik kwam vrij eenvoudig aan sex , een dame een Latina Anna kwam zelfs naar me toe , een lieve meid. En ook andere dames namen goed de tijd. Ook nog mee gedaan met een koppel. Daarbij nog gezellig gekletst met een paar mensen die ik kende van andere clubs en daardoor weer wat contact gelegd.
Het viel gewoon allemaal mee vandaag , nog een paar " mazoutjes " gedronken en toen was t al weer 18 uur. Ik blijf voorlopig even aan deze kant van het kanaal !
 
Is er een verschil tussen de maandagen en de donderdagen? Qua drukte, deelnemers, sfeer etc? Ik ben als groentje van plan om bij een van die twee events aan te haken en vroeg me af wat het verschil is. Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
 
Enkele weken geleden ben ik als single man voor de eerste keer op donderdagmiddag naar de Eroxx gegaan.
Bij aankomst om 12.30 uur viel het mij op dat de parkeerplaats al redelijk vol stond met auto's uit zowel Nederland als België.
De ontvangst bij binnenkomst was erg vriendelijk en na het voldoen van de entree was de man mij erg vriendelijk behulpzaam bij de uitleg van de gang van zaken.
Naar beneden om mij om te kleden en kleren in de afsluitbare locker, daarna in een schone douchegelegenheid lekker opfrissen en dan zoals aangegeven door de glazen deuren naar de grote zaal waar de dames en heren zijn en de feestjes plaatsvinden.
Ik moet zeggen de club is erg mooi, sfeervol, schoon en super netjes, volop condooms, zeer vriendelijke bar bediening, zeer goed en uitgebreid restaurant kortom een hele mooie, sfeervolle club waar je je meteen op je gemak voelt en die ik zeker aanbeveel.
Er waren redelijk veel leuke en aardige mannen en een aantal mooie, vriendelijke en sexy dames die om beurten door de mannen werden verwend uitgebreid werden gebeft en geneukt. Als man kon je zeker volop aan je trekken komen of wat iets meer zij want de dames, inclusief de heerlijke masseuse die geweldig masseert, deden hun uiterste best om elke man te plezieren.
Ook waren er aantal leuke stellen waar je lekker mee kon kletsen en flirten in de hoop dat het tot meer zou komen wat zeker het geval kon zijn.
Kortom een geweldige ervaring in deze fantastische club met leuke dames en mannen, vriendelijke bediening, goed restaurant en een heerlijke ontspannen en lekkere geile sfeer.

Ga er zeker nog meer heen, Appi.
 
Je zal zeker wel achtervolgd worden, maar er zijn een paar ruimtes die je kan afsluiten en meerdere ruimtes die hooguit een viertal personen kunnen bevatten. Als jullie je dan zo opstellen dat de vrouwen zich meer aan de achterwand bevinden, dan is de interferentie minimaal.

En herinner je, "neen is neen". Als iemand dat niet begrijpt, meld je het aan het personeel en is het zo opgelost.

Jullie leeftijd is zeker geen probleem.

Achtervolg worden is best wel frustrerend. Dat lijkt voor menig mensen.
Éérste keer dat ik in een club was, was een avond waar ook single mannen naar binnen mochten. Ben zelf van Turkse origine en werd al snel achtervolg door enkele Turkse en Marokkaanse mannen. Ben absoluut niet rasistisch ! Ik begeef me in een nieuw wereld, kortom een amateur. Maar als je iemand duidelijk maakt dat het "nee" is, dan verwacht je dat het ook "nee" is.
Voor veel vrouwen zal het denk ik wel bekend in hun oren klinken denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan