Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat die dame het volle recht heeft om te doen en te laten zoals zij het wil. Toch? Dat je dat misschien niet leuk vind kan ik begrijpen. Ik denk dat er nog andere dames zijn die je gerust kan aansprekenAls er een dame is die vrijwel niks doet en 1 jongeman eruit kiest en daarmee seperaat gaat, vraag ik me af of het wel een betaalde dame is?
Ik heb het zo altijd gedaan. Een paar lekkere mannen eruit gepikt , of iemand alleen, en zo een paar uur op een kamertje.....Vooral omdat ik meestal alleen ben laat ik niet iedereen toe.Ik denk dat die dame het volle recht heeft om te doen en te laten zoals zij het wil. Toch? Dat je dat misschien niet leuk vind kan ik begrijpen. Ik denk dat er nog andere dames zijn die je gerust kan aanspreken
Hangt beetje af van de avond. Maar vanaf pakweg 23u lopen de ruimtes achterin stilaan vol.Vanaf hoelaat is er op vrijdag altijd een beetje actie , ga vanavond is kijken of het net zo leuk is als op donderdag

A oké dus vroeg avond nog niet echt actie danHangt beetje af van de avond. Maar vanaf pakweg 23u lopen de ruimtes achterin stilaan vol.
Wij gaan vanavond ook.
Afgelopen maandag was voor ons nogal een tegenvaller. Weinig memorabele actie en een beetje een droevige sfeer.
Dus vanavond even goedmaken.
'T Valt zeker niet te vergelijken met een donderdag op dat vlak vrees ik. De koppels die op vrijdag komen, komen ook voor een feestje... Dus het komt trager op gang.A oké dus vroeg avond nog niet echt actie dan
Oké ga gewoon kijken dan heb ik de ervaring ook weer bedankt voor de info'T Valt zeker niet te vergelijken met een donderdag op dat vlak vrees ik. De koppels die op vrijdag komen, komen ook voor een feestje... Dus het komt trager op gang.
That's the spirit... Nier vertrouwen op wat ze zeggen, maar zelf gaan ondervinden...Oké ga gewoon kijken dan heb ik de ervaring ook weer bedankt voor de info

ik ga 25 maart misschien eens binnenwippenThat's the spirit... Nier vertrouwen op wat ze zeggen, maar zelf gaan ondervinden...
en hoe was hetWie komt er morgen? Ik ga na 2 donderdagen een maandag proberen
Wat was er minder goed dan vandaag?Deze keer was toch minder goed dan vorige donderdagen. Sfeer op donderdag is beter v mij en ook iets jonger publiek. 1 x met koppel( vrouw met rode lingerie)mee gedaan, lekker mogen klaarkomen op haar lichaam. Heb hun ook al ontmoet op een donderdag... dit terzijde
INDERDAAD SPIJTIGIk blijf het jammer vinden dat er nog steeds weinig dames zijn die hier iets neerschrijven.
Dit, hoewel ik niet denk dat iedereen die hier schrijft (met een vrouw) een cuck is, en niet zo zeer dat het door de vrouwen noodzakelijk snel vergeten wordt, maar naar mijn ervaring zitten ze er niet op te geilen om de verhalen nadien door te vertellen of lezen. Toch in mindere mate dan de meeste mannen die meedoen aan zoiets.We zullen het met de schrijfsels van de cucks moeten doen. Vrouwen gaan toch hier niet schrijven hoe lekker ze zijn afgeneukt. Voor hen is het meer het moment wat telt en daarna is dat vaak snel weer vergeten.
Wij doen dat meestal ook, in de rubriek "afspreken" want volgens mij is deze rubriek daar niet voor bedoeld. Maar as vrijdag gaan we mss en maandag zeker.Zou wel handig kunnen zijn indien koppels wat afspreken wanneer ze gaan... zo leer je elkaar kennen en heb je zeker een leuke namiddag ;-)
Moeten zoeken in die rubriek 'Afspreken' naar Eroxx-gerelateerde afspraakjes tussen alle andere afspraakjes komt mij persoonlijk zeer inefficiënt over. Lijkt mij dat er toch een betere manier zou kunnen bestaan, forumleiding?Wij doen dat meestal ook, in de rubriek "afspreken" want volgens mij is deze rubriek daar niet voor bedoeld.
Dat vinden wij ook, maar als we hier verslag schrijven van eroxx bezoek blijft t staan, en als we hier een bericht plaatsen als "morgen zijn we in de eroxx" wordt t verplaatst naar " afspreken".Moeten zoeken in die rubriek 'Afspreken' naar Eroxx-gerelateerde afspraakjes tussen alle andere afspraakjes komt mij persoonlijk zeer inefficiënt over. Lijkt mij dat er toch een betere manier zou kunnen bestaan, forumleiding?
Misschien tot vanavond dan. Hoe kan ik jullie herkennen?Dat vinden wij ook, maar als we hier verslag schrijven van eroxx bezoek blijft t staan, en als we hier een bericht plaatsen als "morgen zijn we in de eroxx" wordt t verplaatst naar " afspreken".
Wij zijn er, tja dat is in eerder berichten al paar keer beschreven, zij is blond, lang haar, slank, 175 cm, hij 177 donker haar.Misschien tot vanavond dan. Hoe kan ik jullie herkennen?