Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat de inhuur dames?Nee joh, lopen er genoeg rond
De 20ste waren de Braziliaanse dames weer daar. Alleen waren ze niet mijn typen. Maar ieder zijn ding he!Wat de inhuur dames?
Zo ja wat voor dan?
Hahaa maar wel echt beter dan gros van de oudere dames.De 20ste waren de Braziliaanse dames weer daar. Alleen waren ze niet mijn typen. Maar ieder zijn ding he!![]()
Zijn dat die van er recht over?De 20ste waren de Braziliaanse dames weer daar. Alleen waren ze niet mijn typen. Maar ieder zijn ding he!![]()
Ik ben 25! Maar die vrouwen laat ik toch voor de anderenHahaa maar wel echt beter dan gros van de oudere dames.
Als je 50+ bent snap ik het wel..
Geen idee! Kan zijn. Heb ze alleen gezienZijn dat die van er recht over?
Haahaha ok ok, maare de brasils zijn er weer dus!Ik ben 25! Maar die vrouwen laat ik toch voor de anderen![]()
Heeft dit dan nog iets te maken met het concept "parenclub" als de enige motivatie de betaalde dames zijn? Ik blijf het een raar gegeven vinden en vraag mij af of een club de plaats is voor prostitutie al is het natuurlijk een heel wijd verschijnsel overal.Ik ga geen andere clubs hier aanraden, want dan is het reclame.
Maar ik laat deze club wel links liggen nu.
Als iemand me kan bevestigen dat ze weer in huur dames hebben, wil ik het er nog wel een keer op wagen.
ik blijf er bij dit ligt aan de clubs zelf ,hun adverteren op sites zoals afspraakjes, geranatie verzekerd etc... langs een kant weird als ze als parenclub willen club willen overkomen..Heeft dit dan nog iets te maken met het concept "parenclub" als de enige motivatie de betaalde dames zijn? Ik blijf het een raar gegeven vinden en vraag mij af of een club de plaats is voor prostitutie al is het natuurlijk een heel wijd verschijnsel overal.
Jonge dames zijn meestal de dames die het voor het geld doen.Ik ben 25! Maar die vrouwen laat ik toch voor de anderen![]()
Maar anders waren ze er niet. Was er nog minder te sexen.Jonge dames zijn meestal de dames die het voor het geld doen.
Maar anders waren ze er niet. Was er nog minder te sexen.
Dames die het voor het geld doen zijn prostituees. Fake...
leeg raken garantie, ja dat komt door die in huur brasils.ik blijf er bij dit ligt aan de clubs zelf ,hun adverteren op sites zoals afspraakjes, geranatie verzekerd etc... langs een kant weird als ze als parenclub willen club willen overkomen..
Klopt helemaal...maar het levert veel geld op. En dan is Eroxx nog 1 van de weinge clubs die nog een echte paren avond hebben op zaterdagen. Bij veel clubs komen op de zaterdagen ook alleengaande mannen. Dit brengt behoorlijk wat meer geld in het laatje.Heeft dit dan nog iets te maken met het concept "parenclub" als de enige motivatie de betaalde dames zijn? Ik blijf het een raar gegeven vinden en vraag mij af of een club de plaats is voor prostitutie al is het natuurlijk een heel wijd verschijnsel overal.
Waar? Als ik vragen mag…leeg raken garantie, ja dat komt door die in huur brasils.
Toen ik die in huur meids niet meer zag, ben ik dus afgehaakt met langskomen.
Want de paren die er ook komen is niet mijn ding.
Goed, inmiddels een andere plekje gevonden.
De T-girl party is hier ideaal voor. Allemaal T, bi,gay,hetero,lesbo,... aanwezig.Wil graag eventuele bi-kant ontdekken. Is de Tgirl-avond daar een goed idee voor? Ben eerder opzoek naar bi of gay mannen om mee te experimenteren. (Zijn in dat geval de meeste mannen dan top of bottom? Of maakt dat voor de meesten niet veel uit. Ik zou me eerder bottom voelen, maar weet niet of daar een "overaanbod" aan is op zo'n avond?)
Of raden jullie een andere avond hiervoor aan?
Als je de Eroxx bedoeld, op vrijdag veel jong en knap volk daar.Wij gaan vrijdag kijken en hopelijk wel wat jongere knappen mensen. We zijn zelf 35 dus hopen dat voor haar wat keus is rond die leeftijd
Zolang de dames aantrekkelijk zijn voor mij vind ik het niet erg waar ze het voor doenJonge dames zijn meestal de dames die het voor het geld doen.
Hoi,Vanaf wel tijdstip loopt morgenavond de dames in lingerie en heren in boxer, als wij 20.30 binnen is dat over het algemeen vanaf het begin of pas wat later op de avond?
Veel plezier....Zolang de dames aantrekkelijk zijn voor mij vind ik het niet erg waar ze het voor doen![]()

es was zeer mooi opgemaakt met fluo lipstick.

En hoeveel dames heb jij kunnen doen , dat is eigenlijk interessanter.Gisteren eerste keer eroxx geweest. Me meisje mooi roze flour pakje aangedaan wat eigenlijk beetje te klein was bij haar tieten en die er af en toe per ongeluk uit kwamen vallen. Dat beviel veel mannen wel. Erg gezellige tent en ook mijn vriendin genoten. Ze is 3x naar achteren gegaan met nette en knappen heren. We komen zeker nog eens terug