Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag na meer dan een jaar nog eens terug geweest… line up was echt zielig, t jongste gezichtje maar gekozen. Met de vraag voor massage, bj en hj met c op tieten…. Ik wou er echt niet neuken, zelfs niet voor €50.

Op de kamer was het enige dat me enigszins wat kon schelen de toon van haar bruine/zwarte huidskleur

Voor mij persoonlijk? Ik laat het echt links liggen, ik hou niet van gezette dames met dikke billen…

en geef liever meer uit zodat ik minder schrik krijg om iets "op te rapen" van die lakens 🥴 bah!

Echt niet mijn dada 🤷🏼🫩

Hygiëne is ok daar in Mabuhay. Een zeer grote twee persoons handdoek wordt op het bed gelegd voor erop het bed gegaan wordt en na het halfuurtje wordt de handdoek er terug afgehaald. De kamer zelf? Meer dan ok, niets op aan te merken. De oudheid van het pand is net ook de charme van de club. De badkamer? Alles zag er goed uit. De dames zelf? Ook op gebied van hygiëne zeer proper. En over de dames? Als je geen gepaste dame vind naar je keuze kan je evengoed terug naar buiten gaan. De kwaliteiten van de dames zijn hier op het forum heel uitgebreid besproken. Een prachtige stoot in een ramenbuurt zal je misschien veel minder service geven dan de meiden in Mabuhay. Maar smaken verschillen. Probeer je enkele woorden Spaans mee te praten, dan wordt dit zeer hartelijk ontvangen.

Terug
Bovenaan Onderaan