Helemaal eens. Aanbod dames is divers als je van zuid Amerikaanse dames houdt. Ze zijn vriendelijk, netjes, schoon en geven een goede service. Het pand is gedateerd maar dat heeft ook z'n charme. Ik vind het een leuke plek om dames te ontmoeten
Klaarblijkelijk zijn er toch tal van medewandelaars die deze locatie ideaal vinden, waaronder ikzelf. Misschien waren de dames die jou het meest zouden aanstaan misschien bezet? Want het is niet zo dat ze er allemaal hetzelfde uitzien of allemaal dikkere billen hebben, of ... Er is een variëteit aan dames aanwezig, waaronder twintigers, maar ook dertigers en veertigers. Deze laatste groep heeft meestal mijn voorkeur vanwege ervaring, conversatie (als ze Engels praten) enz., maar ik kan goed begrijpen dat sommigen meer vallen voor jonge twins en die zijn er inderdaad minder. Hetzelfde verhaal voor de billen: soms zijn er dames die zeer slank zijn geschapen en waarvan de billen dus ook gelijkaardig zijn. Ook hier val ik persoonlijk op beide, enz.
Dus voor iedereen is er wel wat en anders ga je gewoon naar buien zoals GirlsOnFire zegt. Bovendien kan je je een 'beperkt' bedrag verliezen als het echt niet meevalt. Vergeleken bij privédames een spotprijs. Lees daarenboven de verhalen van die privémeisjes maar eens, bijna een loterij om een goede stoot te hebben voor een betaalbare som.
Een de hygiëne is super. Lees ALLE reviews maar eens na van de dames bij Mabuhay: uitstekende hygiëne (om een paar (en daarmee bedoel ik twee of drie) minder goede reviews omwille van de hygiëne. En dat verwachten ze ook van de klant: wasje vooraf, mond spoelen, propere handboek, bed opmaken ... terwijl je het ziet ... Ook dit is overal zo!
Tenslotte het pand: inderdaad niet gerenoveerd, maar daarom zeker niet bouwvallig. Je kan voor die bediening en die prijs niet alles hebben en voor mij heeft het een bepaalde charme. Ik ging 40 jaar geleden soms wel eens naar Brussel of Luik. Daar zou ik pas verhalen van kunnen vertellen wat betreft de behuizing.
Dus, voel je vrij om je reviews te plaatsen, maar weet dat er er velen zijn die hier wel zeker hun genoegdoening vinden.