WHEM Club Selekt, Elsene

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milferr

Newbie
2
29/11/23
1
Leuke club in Brussel.
Met Welness ruimte om met een dame te genieten.
Steeds 3-8 dames aanwezig.

Zijn er hier nog collega wandelaar er al eens geweest toevallig?
Stuur gerust een berichtje.


Defacqzstraat 32, 1050 Elsene

Openingstijden:

donderdag19:00–06:00
vrijdag19:00–06:00
zaterdag19:00–06:00
zondagGesloten
maandag19:00–06:00
dinsdag19:00–06:00
woensdag19:00–06:00
 
Lang lezer geweest, al van het hookers nl tijdperk. Dan toch eens beslist om een berichtje te plaatsen gezien ik over de club niets kan terugvinden hier op het forum.
Maar aan een berichtje kunnen jullie natuurlijk al zien dat het reclame is he...

Doen jullie goed om mensen te ontmoedigen en af te schrikken om een berichtje te plaatsen.
Dit berichtje was gewoon om eens te horen of er nog andere wandelaars de club bezoeken en eventueel ervaringen met bepaalde dames uit te wisselen.
 
Lang lezer geweest, al van het hookers nl tijdperk. Dan toch eens beslist om een berichtje te plaatsen gezien ik over de club niets kan terugvinden hier op het forum.
Maar aan een berichtje kunnen jullie natuurlijk al zien dat het reclame is he...

Doen jullie goed om mensen te ontmoedigen en af te schrikken om een berichtje te plaatsen.
Dit berichtje was gewoon om eens te horen of er nog andere wandelaars de club bezoeken en eventueel ervaringen met bepaalde dames uit te wisselen.
Niet zo gek dat mensen dat als reclame bezien als je bij je allereerste bericht de wellness omschrijft, het aantal aanwezige dames opgeeft, en voor de volledigheid ook maar meteen het adres en de openingstijden per dag in een tabelletje vermeldt. Toch?

Maar wel goed gedaan, want er wordt over gesproken nu, en zoiets als slechte reclame bestaat niet, naar het schijnt 😉

Je bent wel een ding vergeten, en dat is een linkje naar de website van je/de zaak. Allow me:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan