Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook van plan om maandag te gaan kijken. Hoe is het met de carnavalsdagen? Vorig jaar na carnaval 1e keer naar parenclub geweest (bij de concullega's in Balen) toen zeiden de aanwezige gasten dat het erg rustig was.
 
Wat ben je nu met een "gemiddelde leeftijd"? Als er 1 dame van 20 is en een oma van 70 dan is de gemiddelde leeftijd 45. Dat zegt niks.

Het beste dat ik je kan antwoorden is dat er geen lijn op valt te trekken en dat er dames van alle leeftijden kunnen zijn.
Klopt, met een gemiddelde ben je idd weinig.

Wat is de mediaanleeftijd? 😉
 
Dat is inderdaad al een heel wat betere vraag.

Het valt moeilijk te zeggen en durft ook wel wat wisselen tussen de verschillende dagen. In het weekend ligt de mediaan wat lager, ik durf schatten zo rond de 35 tot 40, op de andere dagen eerder 40 tot zelfs 50. Maar dit zijn erg persoonlijke schattingen. Het is moeilijk een mediaan te schatten.
 
Ik hoor zelf ook niet meer bij de jongste of slankste van de groep, maar de meest recente keer dat ik er was me toch heel leuk geamuseerd: tweemaal met een dame kunnen spelen en zelfs meegedaan met de "circle blowjob"
Ja, die circle blowjob is erg leuk. Ook een keer aan mee gedaan. Op het eind ervan lekker een dame doggy genomen terwijl de circle doorging.
 
Gisteren nog eens geweest. Was niet erg druk maar dat was verder prima. Aangekondigd waren 6 horny bitches, ik telde er 5 waarvan 4 aantrekkelijk. Verder 2 of 3 niet actieve stellen. Heb me prima geamuseerd, alle dames een keer gehad inclusief de blowjob ronde. Eten was top evenals het personeel. Toch nog een klein minpuntje, de sauna is niet echt warm. Het is toch altijd prettig je even uit het feestgedruis te kunnen terugtrekken in een warme sauna.
 
zijn er op vrijdag avond ook huis dames aanwezig ? ( eventueel Braziliaanse) ben nog nooit op vrijdag geweest wel op maandag en donderdag . Zou graag eens gaan voor een leuke tijd .
 
Gisteren (maandag) weer naar Balen getogen voor het feestje met de aangekondigde 7 dream girls. Helaas waren er maar 4 aanwezig + een actief stel. Ondanks dat toch goed geamuseerd.
 
Ik zie dat er een avond op zaterdag is waar single heren toegelaten worden. Dit op 16 maart.

Is dit een leuk evenement? Wat is de verhouding man/vrouw op dit soort events op zaterdag? In andere clubs mag je dikwijls niet binnen als single man op zaterdag lees ik.

Iemand ervaring?
 
Hallo,

Ik overweeg om volgende week een bezoek te brengen aan de club.

Men wist me te vertellen dat volgende dames dan aanwezig zouden zijn:
Miss loly, Bella, Patricia, Larissa, Fernanda en Bibi.

Heeft er iemand ervaring met een of meerdere dames?

Kan iemand een beschrijving geven en/of ervaring delen aub?

Alvast bedankt voor jullie input!!
 
In het verleden stonden er vaak namen van dames op het affiche, de laatste tijd helaas niet meer. Miss Loly wil je er nog wel eens tegenkomen en er is vaak een horde aan spaanse dames, moet je van houden. Er staan wel aankondigingen op hun gastenboek, of die accuraat zijn kan ik niet beoordelen.
 
De roep om informatie begrijp ik heel goed. Helaas kan niemand zeggen of je "voor niets" gaat of dat je een leuke middag/avond hebt. Het is een kwestie van doen.

Met de spaanse dames heb ik veel plezier gehad, niet alleen sex maar ook kletsen/dansen etc. Ook met gasten heb ik veel plezier gehad. Een leuke middag/avond gaat bij mij niet alleen om sex maar ook de sfeer, gemoedelijkheid enzv.
 
De roep om informatie begrijp ik heel goed. Helaas kan niemand zeggen of je "voor niets" gaat of dat je een leuke middag/avond hebt. Het is een kwestie van doen.

Met de spaanse dames heb ik veel plezier gehad, niet alleen sex maar ook kletsen/dansen etc. Ook met gasten heb ik veel plezier gehad. Een leuke middag/avond gaat bij mij niet alleen om sex maar ook de sfeer, gemoedelijkheid enzv.
een kleine correctie : het zijn braziliaanse dames en die spreken portugees
 
Terug
Bovenaan Onderaan