Algemeen Club The Climax, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben nog niet in de clubs Eroxx en Climax geweest
Blijkbaar op pinkstermaandag allebeide een feestje : welke te kiezen ?
ik ga deze keer voor climax kiezen , vond vorige keer de ingehuurde dames bij de overkant eigenlijk wat tegenvallen en was soms drummen om bij aan te schuiven bij en dame waardoor mijn makker benede slap werde ;) dus climax nog eens herkans geven
 
Niets is leuker dan spelen met een vrouw die er van geniet en zelf de mannen en de hoeveelheid mannen kiest. Bij een huisdame merk je meestal op de een of andere manier toch dat het afwerksex is. De ene kan het wel al beter verbergen dan de andere.
Beste @Kwillem1 . Merken aan de sex of dat je het weet dat het een huisdame is , dat zit dan in je achterhoofd, het is een miniem verschil , en we gaan er niet over steggelen. Ik zie wel dat de huisdames hun " werk " ook met plezier doen in The Climax.
Ik kan goed begrijpen dat ze het geld meepakken dat deed ik zelf ook.
Als ik een vrouw was zou ik me nooit gratis laten neuken, tenzij ik zwaar verliefd ben.
Daarbij waarom zou je je gratis laten neuken als vrouw zijnde door diverse mannen , terwijl de " patron" er een mooi business model aan heeft.?
Ja omdat je mannetje een cuckold fetish heeft ( zou kunnen)
@Sexygirl .Klopt wat je zegt , de mannen merken het ook , sommigen worden extra verwend , en anderen gepasseerd.
Dus je moet geluk hebben als man.
Dus als je alles plus en mint ,dan is jouw service niet anders als een huisdame.
P.S ik waardeer jullie bijdragen zeer, ik kom graag in de Climax en Amai.
Het zijn zo maar een paar gedachten.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil geen huisdame worden. Ik doe het niet voor het geld. Als je het voor het geld doet val je toch onder een andere categorie. Ik wil zelf bepalen wanneer ik ga en met wie en hoeveel mannen ik sex heb. En de mannen merken dat ook.
Respect! Mogen (mee)spelen met, zien en laten genieten van een dame die er ongeremd van geniet geeft zoveel meer voldoening & genot. Logisch toch dat je zal dame dan zelf moet kunnen beslissen wie, wat & hoe. Als er centjes bij komen kijken zal er altijd een bepaalde druk bij komen kijken die net deze spontaniteit kan onderdrukken en de risico op afwerksex cfr. Citaat Kwillem vergroot. Dank zij dames als jouw kan er in de betere clubs echt worden genoten! Doe vooral je eigen ding! Wie weet komen we elkaar een keertje tegen - voorlopig nog alleen in Amai - the addictive club.
 
Respect! Mogen (mee)spelen met, zien en laten genieten van een dame die er ongeremd van geniet geeft zoveel meer voldoening & genot. Logisch toch dat je zal dame dan zelf moet kunnen beslissen wie, wat & hoe. Als er centjes bij komen kijken zal er altijd een bepaalde druk bij komen kijken die net deze spontaniteit kan onderdrukken en de risico op afwerksex cfr. Citaat Kwillem vergroot. Dank zij dames als jouw kan er in de betere clubs echt worden genoten! Doe vooral je eigen ding! Wie weet komen we elkaar een keertje tegen - voorlopig nog alleen in Amai - the addictive club.
Helemaal waar.
Maar geldt niet voor de mannen die gepasseerd worden .
En die zijn er toch ook. Die lopen een blauwtje eigenlijk.
Maar goed , de standpunten zijn duidelijk.
 
Beste @Kwillem1 . Merken aan de sex of dat je het weet dat het een huisdame is , dat zit dan in je achterhoofd, het is een miniem verschil , en we gaan er niet over steggelen. Ik zie wel dat de huisdames hun " werk " ook met plezier doen in The Climax.
Ik kan goed begrijpen dat ze het geld meepakken dat deed ik zelf ook.
Als ik een vrouw was zou ik me nooit gratis laten neuken, tenzij ik zwaar verliefd ben.
Daarbij waarom zou je je gratis laten neuken als vrouw zijnde door diverse mannen , terwijl de " patron" er een mooi business model aan heeft.?
Ja omdat je mannetje een cuckold fetish heeft ( zou kunnen)
@Sexygirl .Klopt wat je zegt , de mannen merken het ook , sommigen worden extra verwend , en anderen gepasseerd.
Dus je moet geluk hebben als man.
Dus als je alles plus en mint ,dan is jouw service niet anders als een huisdame.
P.S ik waardeer jullie bijdragen zeer, ik kom graag in de Climax en Amai.
Het zijn zo maar een paar gedachten.
Ieder zijn/haar ding. Gelukkig zijn we allemaal verschillend. Zeg al ik wil er geen geld voor das voor mij een ere -gevoel en gedachten. Ik maak uit wanneer ik ga en met wie ik neuk.
 
IK ken een huisdame in de andere club (bij de buren) haar naam begint met de letter A die echt geen afwerk sex geeft, ze kan zelf ook lekker genieten. Man, man wat een geil ding. 🤣
Ik ken ook wel huisdames waar je het nauwelijks aan merkt (of zelfs niet), maar dat had ik in de climax dus niet. Ze doen ongelooflijk hun best, ze doen het ook met plezier. Dat merk je wel en het zijn knappe dames. Het is echt aan de kleine dingetjes dat je merkt dat het afwerksex is. Bvb. Als je niet snel genoeg klaar komt laten ze je na een tijdje links liggen en houden zich bezig met een andere man.
 
Natuurlijk gebeurt dat de huisdames overstappen naar een man die heter staat.
Vind ik ook niet vreemd.
Maar de " vrije sletten " doen dit ook.
Nogmaals , ik ga niet hier proberen mijn gelijk te halen. Is niet zo boeiend.
En oh ja, ervaring heb ik ook al , wandel al super lang , en ook veel amateur dames , beroeps , nette vrouwen en clubsletten tegengekomen ( net als Willem)
 
Recent geweest daar in Climax.
En echt helemaal leeg vertrokken.
Alle geilheid was uit mijn lichaam en mijn systeem.
Wat wil je ? Niet al te veel mannen , en 5 huisdames en ook nog n paar koppels. De vrouwen hebben genoeg tijd voor je , ze moeten de tijd volbrengen daar. En ook de dame van t koppel heeft me nog verwend.
Grappig in dit verband.,ik vroeg aan een vrouw die me top verwende, 2 x klaargepijpt, of ze een vrouw van een koppel was.
Nee , bleek Isaura te zijn , redelijk bekend in gangbang land zie ik op deze site.
Een huisdame dus.
Ik had het niet gemerkt, dame had alle tijd en verwent je met veel genoegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan