Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs een trio geen 300 euro? 50 euro per half uur x 4 =200+100 trio bonus is samen 300 euro, toch?@matt98592 Als je een nieuwkomer lijkt in Venus is dat niet zo erg. De prijzen staan vast: €50/30 minuten en de tijd dat de dame de handdoek haalt wordt bij de receptie genoteerd. Dus vanaf dat moment gaat de rekening lopen, of je nu samen in de jacuzzi gaat zitten of de kamer op gaat maakt niet uit. Als je zelf dan even op je horloge of mobiel kijkt, dan kun je ook zelf in de gaten houden hoeveel tijd verloopt. Extra's spreek je af op de kamer. De kosten voor een lesbisch trio lopen snel op, omdat je dan 2 dames moet betalen en ook nog eens €50 meerprijs voor het lesbische trio. Dus 1 uur kost dan €400. Hierboven kun je ook al het nodige lezen.
Nog een handigheidje: bij de receptie zijn kleine kluisjes voor je portemonnee. Daar betaal je de dames ook na de kamer. Leg in dat kluisje ook je autosleutels. Dat voorkomt dat je na een en hele leuke tijd weg rijdt zonder je portemonnee. Je zult de eerste niet zijn.
Veel plezier!
Zou kunnen. Ik meen me te herinneren dat die €50 meerprijs door telde per half uur. Maar mijn laatste lesbische trio daar is jaren geleden, dus ik weet het niet meer zeker.Is een trio geen 300 euro? 50 euro per half uur x 4 =200+100 trio bonus is samen 300 euro, toch?