Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan begrijp ik inderdaad wel dat je het aanbod nu een stuk kariger noemt... Veel bekende straatnamen wel, waar nu ook wel veel massagesalons zitten.

Dat labyrint op het Stieltjesplein klinkt wel heel bijzonder trouwens. :D
Het concept spreekt me wel aan inderdaad , maar ik heb begrepen dat de uitvoering niet om over naar huis te schrijven was , het was van dezelfde eigenaar als Rosie en hoewel het nu beter lijkt als ik de website bekijk was dat ook houtje touwtje verbouwd met tuinschermen van de Gamma en een stuk radiatorfolie wat een spiegelwand moest voorstellen
 
Ja, dat is dan met het oog op enige privacy ook weer niet ideaal. Ben daar nog nooit geweest overigens, bij Rosie.

Wel bij Sexysex, dat vind ik op zich wel goed te doen, al is dat wel anders dan bij een echt privéhuis. Maar nog niet echt meegemaakt dat daar pottenkijkers liepen.
 
Ja, dat is dan met het oog op enige privacy ook weer niet ideaal. Ben daar nog nooit geweest overigens, bij Rosie.

Wel bij Sexysex, dat vind ik op zich wel goed te doen, al is dat wel anders dan bij een echt privéhuis. Maar nog niet echt meegemaakt dat daar pottenkijkers liepen.
Rosie vond ik wel leuk altijd , dat samen film kijken in dat zaaltje waar iedereen kan meegenieten heb ik nooit zoveel belangstelling voor gehad maar achterin waren twee hokken met wat hogere schuttingen waar je je voor de privacy kan terugtrekken ,

Al kan een echt lange kerel er nog wel overheen gluren als hij zijn best ervoor doet , ach meestal was ik de enige klant als ik er was
De meiden die er zaten waren misschien niet moeders mooiste maar wel zo gek als een deur , service was er altijd goed in ieder geval

Bij sexysex ben ik een paar keer geweest , de eerste keer had ik echt een geweldige meid daar maar de keer erop een Hongaarse die een smoel trok of ze in de hondepoep getrapt was toen ik binnenkwam , later nog eens geweest maar was ook niet veel soeps en toen heb ik het daar maar bij gelaten , van die website van ze wordt je ook niet wijzer wie je er kan verwachten
 
Bij sexysex ben ik een paar keer geweest , de eerste keer had ik echt een geweldige meid daar maar de keer erop een Hongaarse die een smoel trok of ze in de hondepoep getrapt was toen ik binnenkwam , later nog eens geweest maar was ook niet veel soeps en toen heb ik het daar maar bij gelaten , van die website van ze wordt je ook niet wijzer wie je er kan verwachten
Ja, dat is wel altijd een verrassing natuurlijk. Op de site is er volgens mij maar één dame waarbij specifiek wordt vermeld dat ze er is, voor de rest is het afwachten.
 
Ik was van plan om binnenkort naar DS te gaan, zag een nieuwe dame 'Monica' op de site staan. En nu opeens verdwenen.. heel jammer dit. Weet iemand meer? Misschien waar ze naar toe is😜
 
In Zuid-Holland ken ik alleen Karin's home, en dat bevalt zo goed dat ik geen behoefte heb aan een ander adres. Vriendelijke gastvrouwen en meerdere toppers qua aanbod. De kamers zijn oké en alles is schoon en hygiënisch.
 
Ben ik de enige of is de service van alle dames bij Maison monty tegenvallend? Ze zijn vaak knap maar hebben allen slechte service!
Heb de afgelopen periode bezoeken gebracht aan Amana, Meryem en vandaag Mila. Service was iedere keer prima en met name de laatste met Mila oprecht een van mijn mooiste, geilste en leukste sinds tij-den!! Daarnaast heb ik hele mooie dames gezien, Monica, Yasmine, Jaimy, Emma. Geen ervaring mee, dat is altijd even afwachten. Maar tot toe heb ik niks te klagen..
 
Ik was, na het zien van de site van Stout, super enthousiast om er naartoe te gaan. Totdat ik ontdekte dat al die leuke, knappe, jonge Marokkaanse 'buurmeisjes' daar niet echt (meer) werken. Er is slechts hetzelfde handjevol dames dat steeds de agenda vult. Dat vind ik wel een lelijke tegenvaller.
Ik ga enkel naar de stout voor een bepaalde dame 😍
 
Ik ga enkel naar de stout voor een bepaalde dame 😍
Het wordt wel heel triest als je zelfs maanden oude berichten op moet dreggen om een reden te hebben om nogmaals over die 'bepaalde dame' te beginnen. Komt echt heel wanhopig over. Ik bedoel, wat wil je ermee bereiken? Iedereen hier wéét nou ondertussen wel dat je haar bezoekt; daar kom je tot vervelens toe linksom of rechtsom altijd weer op terug. De dame leest hier mee dus die weet ook al wie je bent. Dus waarom dan toch steeds weer dat opzichtige geslijm bij haar? Krijg je daar extra diensten voor, of een speciale behandeling? Wat is de reden achter dat je een maanden oud, in de discussie niet meer relevant bericht, er met de haren bij moet slepen om nóg een keer figuurlijk en publiekelijk haar kont te kussen? Ben je echt zo wanhopig, of misplaatst trots op je 'band' met een publieke dame die iedereen kan bezoeken? Waarom verstik je haar zo en hang je zo beklemmend om haar heen?
 
Je kan ermee lachen, maar ik vind het echt een beetje creepy worden. Dat hebben andere leden overigens ook uitgesproken in de recensiethread van de dame in kwestie, dus het is niet mijn inbeelding ofzo.
 
Beste leden,
Zijn er mensen die ervaring hebben met zich laten peggen(vrouw die strap-on draagt en jou neukt) door een dame van een privehuis? Heb je daar extra voor betaald? Zit dat extra in een uur of 45 min, of misschien wel gewoon 30 min? Ben benieuwd naar ervaringen.:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan