Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Privehuis Desiree in Rotterdam Zuid?
Ik ben er een paar jaar geleden geweest ,ik denk 2020 met een wat rijpere latina genaamd Luna
Ze beweerde uit Mexico te komen , aardige meid met prima inzet
Ik geloof niet dat ze gewend was om op hoge hakken te lopen want ze viel plat op haar gezicht toen we naar de kamer gingen
Het huis zelf was een ouderwets shabby Rotterdams privéhuis zonder veel toeters en bellen zoals je vroeger zo vaak zag , de ontvangst was vriendelijk
Ik had er wel een prettig gevoel bij al hangt dat natuurlijk voor 99% van de service van de dame af
Dat ik er niet vaker geweest ben komt voornamelijk doordat ze vroeg sloten en in het weekend niet open waren , om er te komen zou ik me moeten haasten na mijn werk en nog een staartje avondspits mee moeten pakken
De keer dat ik geweest ben was ik toevallig in die buurt voor mijn werk
 
Dat ik er niet vaker geweest ben komt voornamelijk doordat ze vroeg sloten en in het weekend niet open waren , om er te komen zou ik me moeten haasten na mijn werk en nog een staartje avondspits mee moeten pakken
De keer dat ik geweest ben was ik toevallig in die buurt voor mijn werk
Volgens hun website zijn ze tot 21:00 open.
 
Volgens hun website zijn ze tot 21:00 open.
Dat hebben ze inderdaad veranderd maar tot de corona ellende waren ze geloof ik maar tot 20.00 uur open dus dan moest ik er om 19.00 zijn om een uurtje te nemen
Als ik om 17.00 uur uit mijn werk kom had ik dan dus twee uur de tijd om te eten , te douchen en naar Rotterdam te rijden (wat buiten de spits om een half uur is voor mij maar bij een drukke avondspits zomaar een uur kan kosten) dan moet ik in de buurt nog een parkeerplek zoeken wat ook een uitdaging kan zijn in die wijk.
Het kan allemaal wel maar het is een hoop gestress en gehaast en daar hou ik niet zo van
21.00 uur zou beter gaan maar liever ga ik in het weekend
 
Je hoeft er niet om 20.00 te zijn, kort voor 21.00 is ook goed volgens hun website.
Het is ik meen na de corona lockdowns allemaal wat ruimer geworden daar wat openingstijden aangaat , maar toen ik ging stond dat daar nog niet
Bovendien lijkt het me nogal ongemakkelijk om net voor sluitingstijd binnen te komen terwijl de dames al omgekleed en wel in de starthouding staan om naar huis te gaan na een lange dag
Zelf zit ik ook niet te wachten op klanten die 5 minuten voor ik de poort dicht wil doen ineens nog binnen lopen
 
Het is ik meen na de corona lockdowns allemaal wat ruimer geworden daar wat openingstijden aangaat , maar toen ik ging stond dat daar nog niet
Bovendien lijkt het me nogal ongemakkelijk om net voor sluitingstijd binnen te komen terwijl de dames al omgekleed en wel in de starthouding staan om naar huis te gaan na een lange dag
Zelf zit ik ook niet te wachten op klanten die 5 minuten voor ik de poort dicht wil doen ineens nog binnen lopen
Als je appt naar het nummer kan je gewoon vragen of de dame naar keuze daar voor open staat. 9 van de 10 keer vinden ze het geen probleem als ze het weten van te voren! Als je zomaar komt aanwaaien dan zitten ze er vaak niet op te wachten inderdaad haha
 
Als je appt naar het nummer kan je gewoon vragen of de dame naar keuze daar voor open staat. 9 van de 10 keer vinden ze het geen probleem als ze het weten van te voren! Als je zomaar komt aanwaaien dan zitten ze er vaak niet op te wachten inderdaad haha

Dat kan inderdaad, Ik kwam een keer onwetend een kwartier voor sluiting binnen bij Salon 93. De schoonmakers waren al bezig. Enkele dames liepen al in hun jas de deur uit en er was (dus?) nog maar één dame beschikbaar, Die het vervolgens niet afraffelde naar toch...ik snap het gevoel.

Elders kwam ik ook een kwartier voor sluitingstijd, maar had van te voren gebeld en bij deze dame kom ik vaker en zij ziet me graag komen (althans dat zegt ze). Omdat ze toch gingen sluiten konden we een luxere kamer gebruiken, ze was nog enthousiaster dan normaal en dat het 5-10 minuten langer duurde was geen punt. Dus dat kan ook.
 
MM doet weer eens heel raar. Er werkt sinds vandaag een nieuw meisje dat helemaal nieuw is in het vak. Je kan geen afspraken maken met haar want ze is nieuw in het vak, maar ondertussen staat ze wel op de site en als je met ze appt is ze wel aanwezig. Oké, bel je vervolgens of je langs kan komen dan zeggen ze gewoon dat je niet met haar naar de kamer kan gaan want ze is nieuw in het vak. Misschien over 1 of 2 weken. Oké, wat klopt hier niet aan?
 
MM doet weer eens heel raar. Er werkt sinds vandaag een nieuw meisje dat helemaal nieuw is in het vak. Je kan geen afspraken maken met haar want ze is nieuw in het vak, maar ondertussen staat ze wel op de site en als je met ze appt is ze wel aanwezig. Oké, bel je vervolgens of je langs kan komen dan zeggen ze gewoon dat je niet met haar naar de kamer kan gaan want ze is nieuw in het vak. Misschien over 1 of 2 weken. Oké, wat klopt hier niet aan?
Ze begint de eerste twee weken rustig, op de administratie.
 
Ik heb het uit betrouwbare bron dat MM bewust dames op de agenda zet die er niet zijn. Dit doen ze om klanten te lokken die zonder afspraak willen komen binnenlopen, zodat ze denken dat er ruime keuze is, terwijl dat niet zo is. Hopende dat de klant, als hij er eenmaal is, toch met een meisje naar de kamer gaat. Hun verdediging is dat ieder privéhuis dit doet. En dat is misschien nog wel waar ook.
 
@Galvatron Nieuw in het vak, maar oefent het vak nog niet uit? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Wordt ze ingewerkt? Mag ze meelopen met iemand? 😂

Is dat overigens 'Kim' die je bedoelt? Er staat geen profiel bij waar je op kunt klikken, dus ook geen foto of beschrijving. Daar zou ik sowieso geen afspraak mee maken. Dan weet je toch helemaal niet wat je kunt verwachten?
 
@Galvatron
Het klinkt alsof deze meid niet bestaat. Ik heb ook bij een privéhuis gewerkt en op een bepaalde dag, stond er één naam op de agenda die geen foto's en weinig informatie had. Ik had alle concullega's die ik ooit tegengekomen was gevraagd of ze die meid gezien hadden en ik kreeg alleen maar nee te horen.
 
Er klopt idd dat er een nieuw meisje bij ons is komen werken maandag heb ik haar gezien, Sophie heet ze. Er worden voorlopig geen afspraken gemaakt omdat ze nieuw in het vak is en eerst kennis wilt maken met de mannen en zo zelf kunnen bepalen. Is iets wat vrij logisch is eigenlijk, vooral zo op de eerste dag. Zo ben ik ook begonnen de eerste dag. Maar voor jullie info het is een hele lieve leuke hollandse dame, als jullie echt nieuwsgierig zijn kunnen jullie langskomen op de dagen dat zij aanwezig is.
 
MM doet weer eens heel raar. Er werkt sinds vandaag een nieuw meisje dat helemaal nieuw is in het vak. Je kan geen afspraken maken met haar want ze is nieuw in het vak, maar ondertussen staat ze wel op de site en als je met ze appt is ze wel aanwezig. Oké, bel je vervolgens of je langs kan komen dan zeggen ze gewoon dat je niet met haar naar de kamer kan gaan want ze is nieuw in het vak. Misschien over 1 of 2 weken. Oké, wat klopt hier niet aan?
Denk miscommunicatie, ze bedoelen dat je langs kan komen vrijblijvend om kennis te maken en naar de kamer te gaan als zij daar voor instemt, maar niet met afspraak
 
Interne transfer binnen Z-H. Was dit niet een Tsjechisch iemand bij MM?

Dat weet ik niet, maar hoe 'cringe' 🤦‍♂️ is het dat ze erbij vermelden dat ze "ook mannen met een kleurtje ontvangt"?! Wtf? Dat zou toch vanzelfsprekend moeten zijn. Zoals het er nu staat, klinkt het als: "we hebben nu een dame die niét discrimineert!" Alsof donkere mannen daarmee in hun handjes mogen knijpen. Wie schrijft deze teksten?!
 
Dat weet ik niet, maar hoe 'cringe' 🤦‍♂️ is het dat ze erbij vermelden dat ze "ook mannen met een kleurtje ontvangt"?! Wtf? Dat zou toch vanzelfsprekend moeten zijn. Zoals het er nu staat, klinkt het als: "we hebben nu een dame die niét discrimineert!" Alsof donkere mannen daarmee in hun handjes mogen knijpen. Wie schrijft deze teksten?!
Helaas is dat niet vanzelfsprekend. Ook dvps discrimineren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan