Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien om nette heren met een kleurtje die vaak geweigerd worden een aansporing te geven om hun geld aan haar uit te geven
Mja... indirect zegt dat eigenlijk dat andere meisjes bij hetzelfde huis mogelijk wel discrimineren. En dan zou ik daar als ik een donkere man was ook niet naartoe willen gaan.
 
Ach al jaren heet dat positieve discriminatie. Dus zie een DVP als een werkgever met een voorkeur bij gelijke geschiktheid 😉

Voorkeursbeleid of positieve discriminatie
Een werkgever mag bij gelijke geschiktheid de voorkeur geven aan bepaalde sollicitanten. Zoals vrouwen of mensen met een migratieachtergrond. Dit heet voorkeursbeleid of positieve discriminatie.

Werken in een bepaalde functie binnen een bedrijf aanzienlijk minder vrouwen dan mannen? Alleen dan mag een werkgever de voorrang geven aan vrouwen. Voorrang geven aan mensen met een migratieachtergrond mag alleen als er in een functie duidelijk minder mensen met een migratieachtergrond werken dan in de rest van de regio.

Werkgevers mogen sollicitanten uit groepen waarvoor geen voorkeursbeleid geldt niet gelijk afwijzen. Er is geen overheidsbeleid dat stelt dat minderheden of vrouwen structureel voorrang moeten krijgen.

Onderscheid bij sollicitaties op geslacht, ras of leeftijd
Soms is alleen een man of vrouw geschikt voor een bepaalde functie. Of iemand met een bepaalde huidskleur. Bijvoorbeeld een zwarte man die de rol van Martin Luther King speelt. Dan mag een werkgever sollicitanten hierop selecteren.

Ook is soms voor een functie iemand van een bepaalde leeftijd nodig. Bijvoorbeeld een kind voor het showen van kinderkleding. De reden voor de leeftijdseis moet wel duidelijk in de vacature staan.

Onderscheid bij sollicitaties voor jongeren onder de 18 jaar
Voor jonge werknemers gelden soms andere regels. Zo zijn sommige werkzaamheden voor werknemers jonger dan 18 jaar gevaarlijk. Daarom kan een werkgever hen uitsluiten van het sollicitatieproces.

Onderscheid bij sollicitaties bij gevaar voor gezondheid en veiligheid
Werkgevers mogen kandidaten met een handicap of chronische ziekte weigeren. Dit mag als dat nodig is voor hun gezondheid en veiligheid, of die van collega's of klanten. De werkgever mag hen niet weigeren als aanpassingen op de werkplek het risico voor de gezondheid en veiligheid wegnemen.
 
Lipstick Prive heeft deze week een actie, 50 euro voor een half uur en 100 euro voor een heel uur.

Ik ken alleen dat privehuis niet, iemand met ervaring daar of het het geld waard is? lees hier niet echt goede recensies, iemand wel een positieve ervaring of is het een privehuis om gewoon te mijden?
 
Laatst bewerkt:
Ja, volgens mij is dat inderdaad een standaardactie. Laatste keren dat ik er was, was het aanbod niet heel groot. Soms was er niet eens keuze, maar was er slechts één dame beschikbaar. Dat moet dan maar net je smaak zijn. De kamers en dergelijke zijn prima overigens.
 
Lipstick Prive heeft deze week een actie, 50 euro voor een half uur en 100 euro voor een heel uur.

Ik ken alleen dat privehuis niet, iemand met ervaring daar of het het geld waard is? lees hier niet echt goede recensies, iemand wel een positieve ervaring of is het een privehuis om gewoon te mijden?
Is van de zelfde eigenaar als Samantha Prive en Dynamite Prive. Alleen komt dit huis niet van de grond.

Nieuwe dames is in Rotterdam toch al een groot probleem als ik zo naar de rest van de huizen in Rotterdam kijk. Na de corona is het aanbod van dames in de privehuizen achteruit gegaan.
 
Zolang ze het merendeel bij Dynamite laten werken en niet rouleren met Lipstick en ev. Samantha, blijven de laatste m.i. ondergeschikt.
Het zou fijn zijn als ze ook op de website van Lipstick vermelden wie die dag aanwezig zijn.
Sonja is wel aardig, beetje gewicht aangekomen de laatste jaren.
Vroeger hadden ze de toppers Jessica (latino) en Sascha (Surinaams).
Helaas met de noorderzon verdwenen.
 
Het zou fijn zijn als ze ook op de website van Lipstick vermelden wie die dag aanwezig zijn.
Om deze reden nam ik meestal niet eens te moeite om hun te bezoeken en gaf ik andere huizen voorrang. Hun moeten bellen om te weten wie er zijn is weer een onnodig extra drempel om hun te bezoeken. Als meerdere klanten zo over denken verbaasd het me niets dat Lipstick zo slecht draait.
Ik heb het ook paar keer gezegd tegen de gastvrouw dat het fijn zou zijn als ze het vermelden op de site.
Ze hebben ook geen emailadres warop je hun feedback kunt geven of vragen te stellen.
 
Het is gewoon een rare tekst. Stel je voor dat pak hem beet de Albert Heijn zoiets zou schrijven op zijn site: winkel ook open voor mensen met een kleurtje. Nou dan zou de wereld te klein zijn en terecht.

DS is helaas de laatste jaren in alle opzichten aardig afgegleden naar een bedenkelijk niveau
Is toch niet meer dan normaal, die dames mogen toch ook een voorkeur hebben? Dit kan de maken hebben met smaak maar ook slechte ervaringen. Vooral mannen met een moslim achtergrond kunnen erg racistisch, vrouwonvriendelijk en kunne kunne zelfs agressief en stalkerig worden.
En de donkere mannen onder ons hebben in sommige gevallen een erg grote lul en niet iedereen kan dat aan.

We vinden het toch ook normaal dat bijna alle meisjes vieze, stinkende en /of dikke mannen weigeren. De dames zijn vrij om te doen wat ze zelf willen.
 
Is toch niet meer dan normaal, die dames mogen toch ook een voorkeur hebben? Dit kan de maken hebben met smaak maar ook slechte ervaringen. Vooral mannen met een moslim achtergrond kunnen erg racistisch, vrouwonvriendelijk en kunne kunne zelfs agressief en stalkerig worden.
En de donkere mannen onder ons hebben in sommige gevallen een erg grote lul en niet iedereen kan dat aan.

We vinden het toch ook normaal dat bijna alle meisjes vieze, stinkende en /of dikke mannen weigeren. De dames zijn vrij om te doen wat ze zelf willen.
Tsja het is een beetje een moeilijk geval , aan de ene kant is buitenlanders of anders gekleurden een dienst weigeren natuurlijk discriminatie aan de andere kant is seks met iemand hebben natuurlijk wel wat anders dan een zak krentenbollen aan iemand verkopen
Ik zie ook wel eens advertenties op Kinky staan dat een dame geen afspraak wil maken met mannen boven de 50 is dat dan leeftijd discriminatie ? Ik ben boven de 50 maar als ik zie dat iemand zoiets eist weet ik dat ik daar niet heen hoef te gaan
Ik voel me dan niet echt gediscrimineerd maar ik zie vaker staan dat iemand alleen mensen van Nederlandse afkomst wil dan dat ze geen mannen van middelbare leeftijd willen ontvangen en dan hebben we het nog niet eens over degenen die het niet in hun tekst zetten maar gewoon een foto willen zien voordat ze een afspraak maken , ik denk dat een flink deel daarvan dit gewoon doet om mensen van een bepaalde afkomst te weren zonder voor racist uitgemaakt te worden
 
Of sekswerkers zijn bovengemiddeld racistisch of ze hebben relatief vaak slechte ervaringen met "mannen van kleur" en weigeren daarom. Ik denk 't laatste eigenlijk.
Vervelend natuurlijk en strikt genomen is dat racisme. Zelfde geldt voor preventief fouilleren of mensen aan de kant zetten als politie. Je kan natuurlijk doen en denken dat een 24 jarige marokkaan in een auto van 100k een succesvolle econometrist is maar de kans dat er iets niet in de haak is is natuurlijk vele malen groter dan bij Sjoerd of Marleen. Stereotypes zijn niet alleen schadelijk maar ook een natuurlijk mechanisme om patronen te herkennen. Zoek maar eens op "stereotype accuracy". De realiteit is vaak lastig te verenigen met ideologie.
 
Vandaag overdag tussen de 16 en 22 dames 😍 aanwezig bij DS Den Haag terwijl ze 7 kamers hebben. Nummertje trekken en op je beurt wachten? Heeft iemand ervaring met de huidige aanloop/drukte daar? Het huis heeft de laatste tijd een flinke aanwas gehad van ook Nederlandse dames/studentes. Ze zijn blijkbaar hun reputatie aan het opvijzelen. Nu nog een keer een update van de kamers (douche) als de inkomsten van het huis weer toenemen. De dames dragen immers genoeg af. Ik weet niet wat de bezetting is van de kamers op dit moment maar met zoveel dames lijkt mij een hoge bezettingsgraad mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Het is geen probleem dat dames bepaalde klanten mogen weigeren; het probleem is dat impliciet wordt toegegeven dat dit gebeurt op basis van huidskleur. En dat lijkt me niet zo'n slimme zet van het huis. Maar hey, dat moeten ze zelf weten.
 
De dames hebben altijd het recht om klanten te weigeren, wat mij betreft ook zonder opgave van reden. Andersom werkt het ook zo: wij willen ook alleen maar een date met iemand die we zien zitten. Het is ook een beetje een gevoelskwestie. Niet moeilijk over doen.
 
De dames hebben altijd het recht om klanten te weigeren, wat mij betreft ook zonder opgave van reden... Niet moeilijk over doen.

Klopt allemaal, alleen daar gaat de discussie volgens mij niet over.

In dit hele verhaal heeft geen enkele weigering plaatsgevonden, en ook op de website van DS zie ik nergens staan dat bepaalde dames bepaalde groepen weigeren.

In genoeg andere advertenties buiten DS om zie ik wel vaak staan dat mannen met kleurtje echt geweigerd worden. Daarvan mag je vinden wat je wil, het is in elk geval duidelijk.

Maar wat hier bij DS gebeurt, is dat bij 1 enkele dame staat "deze dame weigert geen mannen met kleurtje!".

Bij letterlijk 1 van de 50 dames op de site staat deze dienstverlening expliciet genoemd. En dat vind ik gewoon extreem gek. Welke conclusie moet ik daar uit trekken? Dat alle andere 49 dames mannen met kleurtje weigeren? Dat lijkt me toch sterk? Dan heb ik zelf liever dat die paar dames die mannen met een kleurtje weigeren, dit gewoon in hun profiel hebben staan.
 

Zo op de foto's af te gaan lijkt het me wel wat. Maar de foto's op de website van DS zien er altijd gelikt uit, dus de twijfel is flink bij mij.
 

Zo op de foto's af te gaan lijkt het me wel wat. Maar de foto's op de website van DS zien er altijd gelikt uit, dus de twijfel is flink bij mij.

Ik snap je twijfel heel goed. Vorige week was ik eens op de bonnefooi binnengelopen bij DS. Natuurlijk belandde ik in de voorstelronde. Van een aantal dames schrok ik toen zij zich voorstelde, omdat hun glamourfoto's echt zwaar van de werkelijkheid afweek. Dit was op een zodanige manier, dat ik de dame echt met flinke moeite zou herkennen van de foto's.

Ik zou hier echt niet kunnen zeggen of er flink is gesleuteld aan de foto's. Daarvoor mis ik de kennis.
 
Snap ik. Ik durf er geen blind-date op te wagen. Daarvoor is de info op de site van DS te onbetrouwbaar. Ik weet dat de foto's daar heel erg worden bewerkt, bij het onbeschofte af. Een beetje bewerken, oké, maar DS maakt het wel heel erg bont, ze kunnen van een heks een fotomodel maken.
 
Overigens gebeurt dit echt bij alle privéhuizen, heus niet alleen bij DS. Bij alle privéhuizen zie ik op de site dames staan met een huid waarvan je direct ziet dat die helemaal is gladgestreken met photoshop. Precies zoals modellen in de bladen dat ook zijn. Je hebt er helaas vrij weinig aan. Hooguit kun je zien of lichaamsvorm of borstgrootte een beetje binnen je smaak valt.
 
Lovely Prive heeft als eerste huis in Rotterdam zijn prijzen verhoogd. De prijzen zijn per 1 september 2022 als volgt:

Prijs voor 30 min: € 80,-

Prijs voor 45 min: € 115,-

Prijs voor 60 min: € 150,-

Prijs Trio voor 60 min 280.-

Na 24.00 gaat het nachttarief in!

 
Terug
Bovenaan Onderaan