Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Robtopdrop: terecht dat je die (informatieve) vraag stelde in het topic van Lola, en, onterecht dat je per PB werd aangevallen. Blijkbaar zit/zat die Tom in een tunnelvisie en is alles te veel gevraagd voor deze verdediger of wie het ook moge zijn.
Ik heb nog even gekeken, maar volgens mij is dat ook het enige bericht van Tom geweest en wellicht is hij al van dit forum.
 
Iemand bij de nieuwe prive bella donna geweest te rotterdam? Is vlgs mij in de pand van Lust prive? Is het zelfde eigenaar/ mgmt? Want zo ja dan kijk ik maar verder. Heb nooit echt goed ervaring bij lust.
 
Op den duur doen de hoge energieprijzen de privehuizen de das om. Ik heb gehoord van een privéhuis waar de energieprijs meer dan verdubbeld is. Er wordt daar bezuinigd op verlichting en verwarming.
 
Ik heb gehoord van een privéhuis waar de energieprijs meer dan verdubbeld is. Er wordt daar bezuinigd op verlichting en verwarming.
Bij iedereen zijn de energiekosten gestegen: zowel bij de particulier als bij de bedrijven. privéhuizen zijn daarop dus geen uitzondering. Als de kosten verdubbeld zijn mag je nog blij zijn. De meeste prijzen zijn 3 of meer keer over de kop gegaan.
 
Dit doet me denken aan de dvp bij wie ik onlangs was. Ik vond het nogal warm en toen ik me aankleedde zag ik dat de thermostaat op 24,5 graden stond! Logisch misschien voor zo'n latina, maar ik vermoed dat de verhuurder (waarschijnlijk via air bnb verhuurd?) daar niet blij mee zal zijn.
 
Nieuwe privehuis in Rotterdam, op locatie waar voorheen unlimited prive zat.
Ik weet niet of dit dezelfde eigenaar is, maar ik ben benieuwd.
Ze hebben ook advertentie geplaats op kinky


 
Vandaag naar maison monty gegaan na de agenda op de site te lezen. Er waren dames aanwezig zijn die niet op de agenda staan en andersom. Ik snap dat je het als bedrijf druk kan hebben, maar je agenda op orde hebben als privehuis lijkt me toch niet zo moeilijk?!
 
Nieuwe privehuis in Rotterdam, op locatie waar voorheen unlimited prive zat.
Ik weet niet of dit dezelfde eigenaar is, maar ik ben benieuwd.
Ze hebben ook advertentie geplaats op kinky


Ik wil niet direct negatief zijn want ik juich elk nieuw privéhuis toe, maar dit is gedoemd tot mislukken. Mooie site, dat zeker en heel mooie foto's van de kamers. Maar geen dame te bekennen op de site en de tarieven zijn ook niet bepaald gunstig. Dit wordt niks, je hoeft geen profeet te zijn om dit te voorspellen.
 
Of de dames moeten en mooi zijn en ver gaan.......Dan zijn ze een klasse apart
De prijzen kan je een beetje vergelijken met de dames die werken bij salon 261.(En sommige dames vragen zelfs meer dan 160e per uur). Maar daar zie je dat er toch veel mannen naar toe gaan, en de recensies zijn goed. Maar ik weet niet of ze al officieel geopend zijn, want ik zie inderdaad geen dames op de site staan, en op kinky alleen een advertentie voor dames die in een privehuis willen komen werken.
 
Vandaag naar maison monty gegaan na de agenda op de site te lezen. Er waren dames aanwezig zijn die niet op de agenda staan en andersom. Ik snap dat je het als bedrijf druk kan hebben, maar je agenda op orde hebben als privehuis lijkt me toch niet zo moeilijk?!
Het is soms heel chaotisch daar bij MM. Ik heb zelf nu meerdere malen meegemaakt dat mijn afspraak dubbel of foutief werd genoteerd. En excuses aanbieden ho maar, de laatste keer was het volgens de gastvrouw mijn fout want ze had het immers genoteerd.

Sowieso werkt daar nu een gastvrouw die af en toe heel onvriendelijk is. Dat soms vrouwen niet zich aan je willen voorstellen kan gebeuren maar mij vertellen dat het aan mij ligt terwijl ik al 10 jaar klant bent gaat mij wel wat ver. Heel jammer want het is het gasthuis met het beste aanbod.
 
Ik vermoed Maison Monty lok advertenties plaats (zonder foto's, van meestal jonge dames van 18-22). Eenmaal aangekomen is de dame opeens "niet beschikbaar" en wordt er gevraagd of je andere dame wilt. Is me al 3 keer overkomen, erg irritant. Ik kom daar voorlopig niet meer terug.
 
Het is daar gewoon heel druk. Ik heb het idee sinds Corona dat het daar drukker is dan ervoor. Ooit meegemaakt dat er zelfs geen kamers meer waren.

MM is denk ik door het verval van DS veel
populairder geworden. Want een paar jaar geleden had je bij een bezoek de vrouwen voor het uitkiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan