Algemeen Clubs en privehuizen ZH Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is daar gewoon heel druk. Ik heb het idee sinds Corona dat het daar drukker is dan ervoor. Ooit meegemaakt dat er zelfs geen kamers meer waren.

MM is denk ik door het verval van DS veel
populairder geworden. Want een paar jaar geleden had je bij een bezoek de vrouwen voor het uitkiezen.
Bij DS weet ik dat de dames daar ook echt werken. Dat gevoel heb ik niet bij Mason Monty. Er is onlangs een nieuwe jonge Turkse dame bijgekomen. Maar zodra je een afspraak maakt, en daar komt opdagen, is de dame niet beschikbaar en wordt je andere aangeboden( de bekende dames die wel een foto hebben op de website)
 
Bij DS weet ik dat de dames daar ook echt werken. Dat gevoel heb ik niet bij Mason Monty. Er is onlangs een nieuwe jonge Turkse dame bijgekomen. Maar zodra je een afspraak maakt, en daar komt opdagen, is de dame niet beschikbaar en wordt je andere aangeboden( de bekende dames die wel een foto hebben op de website)
Hmm dat is mij ook opgevallen. Sommige meisjes heb ik nooit ontmoet terwijl er wel gezegd wordt dat ze werken. Dacht in eerste instantie dat het was omdat ze misschien alleen met Nederlandse mannen wouden, maar als ik dit zo lees ga ik ook twijfelen.

Ik kreeg daardoor de laatste tijd wel bij hun het idee daardoor niet welkom te zijn.
 
Iemand al ervaring met Romie?

Ze valt op sportschool type. Ik ben geen Arnold Schwarzenegger, gewoon een deftig oud mannetje😜 Benieuwd of zij ook wat oudere mannen accepteert.
 
Ik vermoed Maison Monty lok advertenties plaats (zonder foto's, van meestal jonge dames van 18-22). Eenmaal aangekomen is de dame opeens "niet beschikbaar" en wordt er gevraagd of je andere dame wilt. Is me al 3 keer overkomen, erg irritant. Ik kom daar voorlopig niet meer terug.
Same here! Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, maar ik wel.
Maar het gaat me geen derde keer gebeuren bij MM
 
Ik ben vandaag bij Maison Monty geweest. Ik had ook een afspraak gemaakt en helaas dame is met iemand anders gegaan.
Dit was zaterdag ook gebeurd en twee maanden geleden ook.
Aan afspraken houden doen ze helaas niet bij Maison Monty. Compensatie of iets dergelijks word ook niet aangeboden.
Erg jammer dit.
 
Hi all, even een vraagje. Ik plan binnenkort een weekendje Rotterdam en wil dan ook een privéhuis bezoeken. Als ik even rondkijk zie ik dat de prijs voor een half uurtje rond de 70-80 euro is, maar ik veronderstel dat dat enkel pijpen mét condoom is? Wat is zoal de meerprijs voor pijpen zonder in deze privéhuizen?
 
Hi all, even een vraagje. Ik plan binnenkort een weekendje Rotterdam en wil dan ook een privéhuis bezoeken. Als ik even rondkijk zie ik dat de prijs voor een half uurtje rond de 70-80 euro is, maar ik veronderstel dat dat enkel pijpen mét condoom is? Wat is zoal de meerprijs voor pijpen zonder in deze privéhuizen?
Meestal 50 euro mits het meisje het ook doet.
 
Ik ben vandaag bij Maison Monty geweest. Ik had ook een afspraak gemaakt en helaas dame is met iemand anders gegaan.
Dit was zaterdag ook gebeurd en twee maanden geleden ook.
Aan afspraken houden doen ze helaas niet bij Maison Monty. Compensatie of iets dergelijks word ook niet aangeboden.
Erg jammer dit.
Dat is dus voor mij ook rede om huizen als MM en DS te mijden, je kan er niet van op aan en opfrissen aan de wastafel komaan zeg, dat kan echt niet meer vind ik.
Alleen voor Fleur (DS) zou ik een uitzondering maken.
Mijn plekje is steeds meer Salon261 geworden, alle kamers met douche, veel topmeiden die via Whatsapp zelf hun agenda beheren, gister nog geweest🤪
 
De open ruimte is niet ieders ding, maar in Casa Cherda kun je rustig rondkijken en kennis maken met de dames. Voorstel rondje op de gang kan ook nog altijd. Sowieso heeft elke kamer daar een douche 🚿
 
Stout Privé heeft volgens mij minstens een douche in elke kamer. Qua voorzieningen keek ik daar destijds mijn ogen uit, alleen het aanbod aan werkende dames is helaas wat minder.
 
De open ruimte is niet ieders ding, maar in Casa Cherda kun je rustig rondkijken en kennis maken met de dames. Voorstel rondje op de gang kan ook nog altijd. Sowieso heeft elke kamer daar een douche 🚿
De open ruimte is niet ieders ding, maar in Casa Cherda kun je rustig rondkijken en kennis maken met de dames. Voorstel rondje op de gang kan ook nog altijd. Sowieso heeft elke kamer daar een douche 🚿
Heeft iemand ervaring met die open ruimte
 
Iemand al ervaring met Romie?

Ze valt op sportschool type. Ik ben geen Arnold Schwarzenegger, gewoon een deftig oud mannetje😜 Benieuwd of zij ook wat oudere mannen accepteert.
Hmm ik wordt al heet

Ze heeft geen sportschooltype nodig, maar gewoon een ouderwetse leraar Nederlands.
 
Sugar en Ecstacy?
Nou, hiervan raak ik niet echt in extase ('ecstacy') als er slechts twee dames werkzaam zijn waarvan ook geheel geen foto's worden getoond. Of, ik moet inderdaad even een pilletje nemen om alsnog in die 'extase' te komen, en, misschien voldoet een zakje snoep bij de super voor het 'sugar'gehalte ook wel...

Overigens zien die kamers er wel net uit, zie foto's op de website, waarvan in ieder geval één met douche op de kamer zelf. Dat wordt gewoonweg afwachten totdat er wat meer aanbod is bij S&E en er m.n. eens foto's van deze dames worden getoond.
 
Nou, hiervan raak ik niet echt in extase ('ecstacy') als er slechts twee dames werkzaam zijn waarvan ook geheel geen foto's worden getoond. Of, ik moet inderdaad even een pilletje nemen om alsnog in die 'extase' te komen, en, misschien voldoet een zakje snoep bij de super voor het 'sugar'gehalte ook wel...

Overigens zien die kamers er wel net uit, zie foto's op de website, waarvan in ieder geval één met douche op de kamer zelf. Dat wordt gewoonweg afwachten totdat er wat meer aanbod is bij S&E en er m.n. eens foto's van deze dames worden getoond.
Ze durven ook wel een prijs te vragen 100 euro voor half uurtje en 160 euro voor 1 uur. Of zit er een pilletje bij de prijs inbegrepen ;)
 
Ik vraag me af waarom er vrijwel nooit recensies te vinden zijn van Stout prive. Alle andere privehuizen in Den Haag komen regelmatig voorbij. Ik was zo'n 10 jaar geleden regelmatige bezoeker maar de laatste tijd stond er, wat mij betreft, weinig moois op de agenda.
Nu lijkt de lijst wat langer, maar nog steeds geen recensies... is iemand hier onlangs geweest?
Zo niet dan ga ik zelf misschien weer eens ;-)
 
Tot nu toe heb ik geen ervaring met PH in Z-H. Meestal ga ik naar Belgische privé huizen waar het tarief voor intiem is €80 a €90 voor 30 minuten inc. TZ, PZC en NMC. Wat kost dezelfde service bij de PH in Z-H?

Bij voorbaat dank.

Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan