Recensie Ruby, DS Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanuit een terloopse opmerking ergens bij een recensie over een andere dame had ik al een bepaald beeld van Ruby: een dame die er niet van houdt om af te wachten en stil te zitten en er de lol van inziet om er iets leuks van te maken. Daar werd ik natuurlijk wel nieuwsgierig van. Na een korte omzwerving van Diane's Secret naar Leiden Prive nu bij Maison Monty aangekomen waar ze meestal zo'n 20 uur per week op de agenda staat.

Toen ik de trap op liep bij MM herkende ik haar gelijk, dat kon niet missen. Het lange rode haar (uit een potje, maar allez), een redelijk slank postuur, alles mooi in verhouding en hoewel geen 'popje' beslist een lekker uitziende dame. Maar vooral de uitstraling trof me: een dame die er gewoon voor gaat. Dat zie je, dat voel je. En daarom meteen maar het afgesproken uur met een half uurtje verlengd. Dat komt wel goed dacht ik bij mezelf.

En het kwam ook goed. Lekker beginnen met knuffelen en zoenen. Ze heeft ook een leuke babbel, maar het gaat niet ten koste van de service. Het vormt bij haar een natuurlijk geheel, om het zomaar te zeggen. En zo geleidelijk kom je van het één in het ander terecht. Zelf ook nog even mijn best gedaan en daar leek ze toch ook wel van te genieten. Eigenlijk in veel opzichten een DVP zoals ik ze het liefst heb: NL sprekend, volop inzet en enthousiasme en één die er zelf ook nog lol aan beleeft. Dan kun je het hebben over de 'klik' die er zeker was, maar het lijkt me nu typisch zo'n dame waar je eigenlijk niet mis mee kunt gaan.

Dus die zou ik zomaar nog eens terug kunnen zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Allereerst voor de moderator: Ruby is al een poos weer werkzaam bij Diane's Secret in Den Haag. Zie hiervoor de bijgevoegde link. De topictitel kan daarom worden aangepast in Diane's Secret, Den Haag. ;)

Ondanks dat ik Ruby vorig jaar voor de eerste keer in het echt had gezien bij Diane's Secret (ik heb ergens op het forum uitgelegd waarom ik haar wilde ontmoeten), was ik er nog niet aan toe gekomen om een afspraak met haar in te plannen. Al die tijd was ik erg benieuwd hoe het met haar zou zijn. Om niet mis te grijpen had ik een aantal dagen van te voren de afspraak en de VIP-kamer vastgelegd.

Een aantal minuten voor het tijdstip ging ik naar binnen en toen ik in de huiskamer was kon ik meteen plaatsnemen op de bank nadat ik had aangegeven dat ik een afspraak had met Ruby. De gastvrouw was redelijk druk bezig en dit gaf mij de gelegenheid om in de huiskamer te kijken, waar Ruby al aanwezig was en af en toe gezellig aan het praten was met de aanwezige dames. Na de betaling moesten ik en Ruby nog een aantal minuten wachten, omdat de VIP-kamer nog niet beschikbaar was door een uitloop van een andere afspraak.

Als ik met een nieuwe dame (voor mij) op de kamer kom, moet ik vaak wennen aan de dame. Met Ruby ging dit echter vanzelf, want in de kamer ontstond een gezellig gesprek tussen haar en mij. Zoals de topicstarter had aangegeven heeft Ruby een gezellige en vlotte babbel, maar dat gaat niet ten koste van de dienstverlening. De dienstverlening was prima en ze hield goed rekening met mijn wensen. Ik had haar uiteindelijk ook geplezierd en dat leek ze wel te waarderen. Dit was echt een prima ervaring en ik ging helemaal ontspannen weg. Ik sluit zeker niet uit dat er nog een tweede keer komt met Ruby.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan